تعرفه چرخگیر اختیاریه

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 00313.html

طرح پیشنهادی ارتش ایالات‌متحده آمریکا بدین‌صورت بود که حداکثر وزن خودرو باید 970 کیلوگرم بوده و با حداقل گشتاور تولیدی 80 پوند بر فیت، قابلیت حمل 600 پوند وزن را داشته باشد و فاصله شاسی خودرو از سطح زمین نیز حداقل 25.6 اینچ باشد.

۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۳

جیپ میول (M151) ارتش بدون سواره‌نظام

درواقع ایده ساخت خودروی جیپ پیشینه‌ای - تعرفه چرخگیر اختیاریه - قدیمی و مقصودی نظامی دارد که به دوران جنگ جهانی اول در سال‌های 1914 بازمی‌گردد، هنگامی‌که مسیرهای دشوار و گل و باتلاق موجود - تعرفه چرخگیر اختیاریه - در آن‌ها مانع عبور و حرکت سربازان و اسب‌ها - تعرفه چرخگیر اختیاریه - می‌شد و - تعرفه چرخگیر اختیاریه - بعضاً مرگ آن‌ها را به دنبال داشت. فرماندهان نظامی که از این قضیه دل‌خوشی نداشتند تصمیم به - تعرفه چرخگیر اختیاریه - ساخت خودرویی 2 دیفرانسیل قدرتمند، محکم و چندمنظوره گرفتند. تا به‌وسیله این خودروها نه‌تنها بتوانند جان سربازان خود را حفظ کنند، بلکه قادر باشند مهمات نظامی را نیز بر روی آن‌ها نصب‌کرده و یا بااتصال تریلر، از خودرویی باقابلیت امدادرسانی و یا جابجایی اجسام - تعرفه چرخگیر اختیاریه - بهره‌مند شوند. جیپ‌هایی که درنهایت ساخته شدند بانام جیپ میول یا همان M151 در بازار خودرو شناخته شدند. پس از جنگ جهانی به دلیل قدرت و تحمل بسیار بالای این خودروها و پیمودن مسیرهای سخت و ناممکن خریدوفروش جیپ میول به‌شدت افزایش پیدا کرد.

نام‌گذاری جیپ درواقع گرفته‌شده از کلمه انگلیسی General Purpose یا همان چندمنظوره می‌باشد که به‌صورت مختصر شده G.P درآمد و با گذر زمان و بر اساس - تعرفه چرخگیر اختیاریه - تلفظ سریع‌تر، به جیپ یا Jeep تبدیل شد. جو فریزر که در اصل رئیس هیئت‌مدیره شرکت ویلیزه بود، از اوایل سال - تعرفه چرخگیر اختیاریه - 1939 در فکر خود رویای ساخت خودرویی نظامی و درعین‌حال - تعرفه چرخگیر اختیاریه - سبک، محکم و قدرتمند را داشت که در - تعرفه چرخگیر اختیاریه - میادین جنگی قابل‌استفاده باشد. در ماه سپتامبر سال 1939 و شروع جنگ جهانی دوم، با احتمال درگیری ایالات‌متحده - تعرفه چرخگیر اختیاریه - آمریکا در بحران به وجود آمده، نیاز به پیگیری این ایده توسط جو فریزر شدت بیشتری گرفت و منجر به مذاکره وی با افسران تدارکات ارتش شد. نهایتاً تصمیم گرفته شد که کمپانی ویلیز نمونه اولیه جیپ میول را ساخته و بررسی نماید.

تعرفه چرخگیر اختیاریه

تعرفه چرخگیر اختیاریه

این هدف و ایده درخشان، درواقع گامی بلند به‌سوی موفقیت‌های فراوان بود و تأثیر بسزایی در نتایج - تعرفه چرخگیر اختیاریه - حاصل‌شده جنگ داشت. به همین دلیل باعث شد افراد و شرکت‌های زیادی برای به - تعرفه چرخگیر اختیاریه - دست گرفتن ساخت این خودرو دندان‌تیز کنند. در این میان، چند ماه پس از تصمیم به ساخت این خودرو، اخبار حاکی از ساخت نمونه متفاوتی از این خودرو توسط شرکت بنتام بود که درواقع خودرویی سریع و سبک باقابلیت حمل - تعرفه چرخگیر اختیاریه - 3 سرنشین بود و در اصل نمونه پیشرفته‌تری از یک موتورسیکلت همراه با جعبه بغل بود. ارتش ایالات‌متحده امریکا در سال 1940 طرح اولیه خودروی موردنظر خود را برای 135 شرکت خودروسازی ارسال کرد و از آن‌ها دعوت - تعرفه چرخگیر اختیاریه - کرد - تعرفه چرخگیر اختیاریه - که بر روی این طرح کار کنند. اما فقط سه شرکت فورد، بنتام و ویلیز تصمیم به ساخت این خودرو گرفتند.

تعرفه چرخگیر اختیاریه

طرح پیشنهادی ارتش ایالات‌متحده آمریکا بدین‌صورت بود که حداکثر وزن خودرو باید 970 کیلوگرم بوده و با حداقل گشتاور تولیدی 80 پوند بر فیت، قابلیت حمل 600 پوند وزن را داشته باشد و فاصله شاسی خودرو از سطح زمین نیز حداقل 25.6 اینچ باشد. کمپانی کانتیننتال به سفارش شرکت بتنام نمونه اولیه موتور چهار سیلندر جیپ را در سال 1940 تولید کرد. اما بنا به دلایلی از ادامه مسیر ساخت کناره گرفت. در ادامه این ماجراجویی شرکت بنتام از خودروسازی‌های دیگر تقاضای همکاری کرد و شرکت ویلیز هم ترجیح داد به‌تنهایی این پروژه را تکمیل نماید. سختی این کار زمانی - تعرفه چرخگیر اختیاریه - شدت گرفت که اعلام شد برای ساخت نمونه اولیه جیپ تنها 49 روز به شرکت‌های خودروسازی فرصت داده خواهد - تعرفه چرخگیر اختیاریه - شد.

تعرفه چرخگیر اختیاریه

تعرفه چرخگیر اختیاریه

کارل پرابست، طراح موفق و معروف، مسئولیت طراحی اولین جیپ نظامی دنیا یعنی Willys MB را بر عهده داشت و این پروژه را تنها در مدت 2 روز - تعرفه چرخگیر اختیاریه - و بدون دریافت هیچ دستمزدی (بنا به اهداف میهن پرستانِه) تکمیل کرد. اما موفق به رعایت وزن خودرو نشده بود و ویلیز شکست - تعرفه چرخگیر اختیاریه - خورد. سرانجام با اتمام مهلت داده شده توسط ارتش به شرکت‌های خودروسازی، نمونه اولیه بنتام در طی 49 روز موعد تکمیل گردید و برای تست به ارتش تحویل داده شد که دی طی - تعرفه چرخگیر اختیاریه - آزمایش‌های طاقت‌فرسا - تعرفه چرخگیر اختیاریه - و بسیار سنگین، این خودرو موفق شد تا تمامی نیازهای موردنیاز را برآورده کند.

در پایان نیز هرکدام از شرکت‌های فورد و ویلیز، بهبودهایی به قسمت‌های مختلف این نمونه اولیه اضافه کردند و گشتاور تولیدشده نهایی برابر با رقم 105 پوند بر - تعرفه چرخگیر اختیاریه - فیت شد که از نمونه مورد تقاضای ارتش بسیار قدرتمندتر بود. در دوران جنگ - تعرفه چرخگیر اختیاریه - جهانی دوم، بیش از 700 هزار سفارش تولید را برای این سه شرکت به دنبال داشت.

 امروزه نیز فروش جیپ میول باهدف جمع‌آوری کلکسیون در دنیا صورت می‌گیرد.            

- تعرفه چرخگیر اختیاریه -

منبع : ویرلن

اولين صفحه   -  شماره تماس ماشین بر اختیاریه   -   خدمات ماشین بر اختیاریه   -   خودرو سوار اختیاریه   -   کرایه خودرو سوار اختیاریه   -   قیمت خودرو سوار اختیاریه   -   مبلغ خودرو سوار اختیاریه   -   تعرفه خودرو سوار اختیاریه   -   شماره تماس خودرو سوار اختیاریه   -   خدمات خودرو سوار اختیاریه   -   جرثقیل یدک کش اختیاریه   -   کرایه جرثقیل یدک کش اختیاریه   -   قیمت جرثقیل یدک کش اختیاریه   -   مبلغ جرثقیل یدک کش اختیاریه   -   تعرفه جرثقیل یدک کش اختیاریه   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش اختیاریه   -   خدمات جرثقیل یدک کش اختیاریه   -   چرخگیر اختیاریه   -   کرایه چرخگیر اختیاریه   -   قیمت چرخگیر اختیاریه   -   مبلغ چرخگیر اختیاریه   -   تعرفه چرخگیر اختیاریه   -   شماره تماس چرخگیر اختیاریه   -   خدمات چرخگیر اختیاریه   -   امداد خودرو اسلامشهر   -   کرایه امداد خودرو اسلامشهر   -   قیمت امداد خودرو اسلامشهر   -   مبلغ امداد خودرو اسلامشهر   -   تعرفه امداد خودرو اسلامشهر   -   شماره تماس امداد خودرو اسلامشهر   -   خدمات امداد خودرو اسلامشهر   -   امداد خودرو سیار اسلامشهر   -   کرایه امداد خودرو سیار اسلامشهر   -   قیمت امداد خودرو سیار اسلامشهر   -   مبلغ امداد خودرو سیار اسلامشهر   -   تعرفه امداد خودرو سیار اسلامشهر   -   شماره تماس امداد خودرو سیار اسلامشهر   -   خدمات امداد خودرو سیار اسلامشهر   -   خودروبر اسلامشهر   -   کرایه خودروبر اسلامشهر   -   قیمت خودروبر اسلامشهر   -   مبلغ خودروبر اسلامشهر   -  آخرين صفحه