قیمت چرخگیر اختیاریه

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 00311.html
خودروهای مانده در گمرک

گمرک ایران در نامه‌ای به سازمان اموال تملیکی خواستار تحویل‎گرفتن خودروهایی شد که ثبت‌سفارش آن‎ها به مشکل برخورده یا پرونده قضایی دارند.

۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴

خودروهای مانده در گمرک مشمول قانون کالاهای متروکه نمی‌شوند

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»،درحالی‎که عطف به‎ ماسبق کردن دستورالعمل ممنوعیت واردات خودرو، ترخیص خودروهای موجود در گمرک را ناممکن کرده و مانع از ایفای تعهدات شرکت‌های نمایندگی و واردکنندگان به مشتریان آن‎ها شده است، گمرک ایران در نامه‌ای به سازمان اموال تملیکی خواستار تحویل‎گرفتن خودروهایی شد که ثبت‌سفارش آن‎ها به مشکل برخورده یا پرونده قضایی دارند. جمشید قسوریان جهرمی درخصوص تصمیم سازمان اموال تملیکی درباره خودروهای دپوشده در گمرک‌های کشور می‌گوید: «خودروهایی - قیمت چرخگیر اختیاریه - که مشکل ثبت‌سفارش نداشته‌اند و مهلت قانونی سه‎ماهه آن‌ها برای ترخیص گذشته - قیمت چرخگیر اختیاریه - است، کالای متروکه محسوب نمی‎شوند. متروکه کالایی است - قیمت چرخگیر اختیاریه - که صاحب آن به هر دلیل مراحل و تشریفات گمرکی را برای آن طی نکرده باشد، اما زمانی که عدم ترخیص ناشی‌از تصمیمات دولتی باشد، کالای دپوشده مشمول قانون کالاهای متروکه نمی‌شود و شرایط آن متفاوت است، زیرا براساس دستورالعمل‎های کلان از پروسه تشریفات گمرکی و ترخیص جلوگیری شده و این موضوع از دست صاحب کالا خارج است.»
  - قیمت چرخگیر اختیاریه -  تنها بخشی از خودروهای پارسال در اختیار اموال سازمان اموال تملیکی است 
براساس مصوبه دولت در مناطق آزاد و ویژه، نباید کالاها دپو باقی بمانند و مسئولیت این موضوع با سازمان‌های مناطق آزاد و ویژه و بنادر است. بدین ترتیب - قیمت چرخگیر اختیاریه - که سازمان بنادر فهرست کالاها را به گمرک اعلام می‌کند و پس از آن گمرک این فهرست را در اختیار سازمان اموال تملیکی می‌گذارد. به گفته مدیرعامل سازمان جمع‎آوری و فروش اموال تملیکی، باید مشخص شود که این خودروها در کدام گمرک‌ها بوده و چه تعداد هستند. جمشید قسوریان جهرمی می‎گوید: «هیچ‎یک از خودروهای دپوشده در - قیمت چرخگیر اختیاریه - انبارهای گمرکات، مناطق آزاد و ویژه اقتصادی تاکنون به‎عنوان متروکه یا قاچاق به سازمان اموال تملیکی واگذار نشده است، بلکه تنها بخشی از خودروهای سال گذشته در اختیار ما است و به غیر از آن چیز جدیدی وجود ندارد.» وی می‎افزاید: «فلسفه تاسیس سازمان اموال تملیکی این است کالاهایی که از طریق - قیمت چرخگیر اختیاریه - مسیر قانونی نیامده یا در مسیر قانونی دچار مشکل شده‎اند به تملیک دولت درآمده و پس از تعیین تکلیف مجددا فروخته شوند.»

   فروش قطعات - قیمت چرخگیر اختیاریه - خودروهای دارای ثبت‌سفارش جعلی
مدیرعامل سازمان اموال تملیکی معتقد است: «مقاومت بانک‌مرکزی در مقابل ورود خودروهای وارداتی به بازار با توجیه ایجاد تقاضا و عدم تعادل در بازار ارز است، زیرا احتمال دارد ارز این خودروها تسویه نشده و واردات آن‎ها به‎صورت اعتباری بوده باشد. مگر آن‌که تسویه ارز آن‎ها به‎صورت کامل انجام شده باشد، اما اطلاعات دقیقی در این باره نداریم.» وی با بیان این‎که ماهیت خودروهای قاچاق قبلی با آن‎چه در ماه‌های اخیر اتفاق افتاده، متفاوت است، می‎گوید: «در گذشته این خودروها حجم بالای 2500سی‌سی داشتند و نمی‌توانستند رویه گمرکی را پشت سر بگذارند. خودروهای دوره جدید بخشی از فرایند را به‎صورت قانونی پیگیری کرده‌اند اما ثبت‌سفارش آن‌ها جعلی عنوان شده است که از لحاظ حجم - قیمت چرخگیر اختیاریه - موتور برای واردات به کشور مجاز تلقی می‌شوند.» قسوریان‌جهرمی می‎افزاید: «تاکنون تصمیم قطعی برای خودروهایی که ثبت‌سفارش آن‌ها جعلی بوده، گرفته نشده، البته یکی از گزینه‌ها می‎تواند فروش قطعات این خودروها در بازار باشد. این گزینه درخصوص خودروهای قاچاق نیز مطرح است؛ ما نمی‌توانیم خودروهایی را که حجم موتور آن‌ها بالای 2500سی‌سی بوده و به‎طور کلی از مسیر قاچاق آمده‎اند، بفروشیم، اما قطعات این خودروها را می‎توان در بازار داخلی فروخت تا علاوه‌بر حل مشکل کنونی و واریزشدن منابع حاصل از این فروش به خزانه، مشکل لوازم - قیمت چرخگیر اختیاریه - یدکی برخی خودروها در بازار تا حدودی رفع شود.»

اولين صفحه   -  مبلغ ماشین بر اختیاریه   -   تعرفه ماشین بر اختیاریه   -   شماره تماس ماشین بر اختیاریه   -   خدمات ماشین بر اختیاریه   -   خودرو سوار اختیاریه   -   کرایه خودرو سوار اختیاریه   -   قیمت خودرو سوار اختیاریه   -   مبلغ خودرو سوار اختیاریه   -   تعرفه خودرو سوار اختیاریه   -   شماره تماس خودرو سوار اختیاریه   -   خدمات خودرو سوار اختیاریه   -   جرثقیل یدک کش اختیاریه   -   کرایه جرثقیل یدک کش اختیاریه   -   قیمت جرثقیل یدک کش اختیاریه   -   مبلغ جرثقیل یدک کش اختیاریه   -   تعرفه جرثقیل یدک کش اختیاریه   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش اختیاریه   -   خدمات جرثقیل یدک کش اختیاریه   -   چرخگیر اختیاریه   -   کرایه چرخگیر اختیاریه   -   قیمت چرخگیر اختیاریه   -   مبلغ چرخگیر اختیاریه   -   تعرفه چرخگیر اختیاریه   -   شماره تماس چرخگیر اختیاریه   -   خدمات چرخگیر اختیاریه   -   امداد خودرو اسلامشهر   -   کرایه امداد خودرو اسلامشهر   -   قیمت امداد خودرو اسلامشهر   -   مبلغ امداد خودرو اسلامشهر   -   تعرفه امداد خودرو اسلامشهر   -   شماره تماس امداد خودرو اسلامشهر   -   خدمات امداد خودرو اسلامشهر   -   امداد خودرو سیار اسلامشهر   -   کرایه امداد خودرو سیار اسلامشهر   -   قیمت امداد خودرو سیار اسلامشهر   -   مبلغ امداد خودرو سیار اسلامشهر   -   تعرفه امداد خودرو سیار اسلامشهر   -   شماره تماس امداد خودرو سیار اسلامشهر   -   خدمات امداد خودرو سیار اسلامشهر   -   خودروبر اسلامشهر   -   کرایه خودروبر اسلامشهر   -  آخرين صفحه