تعرفه چرخگیر شرق تهران

جهت امداد خودرو یا حمل خودرو در تهران تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 05563.html

بزرگ‌ ترین تامین‌ کننده صنعت خودروی کشورمان صنعت نفت و گاز است و همکاری صنعت نفت و گاز و صنعت خودرو می‌تواند تغییر و تحول بزرگی را برای خودروسازی کشورمان رقم بزند

۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲

ادامه استراتژی ۱۷ساله تا نبود هماهنگی با بزرگ‌ ترین تامین‌ کننده

به گزارش « رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو » ، صنعت خودروی ایران طی سال‌ها دچار مشکلات بسیاری بوده است. سال‌های قبل این صنعت با برنامه‌ای - تعرفه چرخگیر شرق تهران - مشخص به‌دنبال افزایش - تعرفه چرخگیر شرق تهران - تیراژ و همچنین داخلی‌سازی محصولات بود. پس از سال‌های جنگ و در ابتدای دهه، فرمول جدیدی برای آن و البته قطعه‌‌سازی کشورمان پی‌ریزی شد. داخلی‌سازی و افزایش تیراژ و تولید خودروهای - تعرفه چرخگیر شرق تهران - مختلف که با همکاری خودروسازان خارجی تولید می‌شد، رنگ دیگری به خودروسازی و خودروهای موجود در کشورمان بخشید.

این وضعیت سال‌ها ادامه پیدا کرد و توفیقات بسیاری نصیب ایران شد. صنعت خودرو که در سال‌های جنگ، بی‌اختیار خوابیده بود، بار دیگر جان گرفته بود و متخصصان داخلی با استفاده از توان خارجی‌ها به بسیاری از ملزومات تولید خودرو دست پیدا کرده بودند. خودروسازی در شرایط فعلی باید گذشته را رها کند و به فکر آینده باشد. بسیاری از کارشناسان صنعت خودرو معتقد هستند خودروسازی - تعرفه چرخگیر شرق تهران - کشورمان - تعرفه چرخگیر شرق تهران - همچنان در فرمول سال‌های ابتدایی دهه هفتاد باقی مانده و بسیاری از قطعه‌سازان نیز همچنان با همان روال گذشته به تولید قطعه می‌پردازند. استراتژی صنعت خودروی ایران نیاز به تغییر بنیادین دارد و نمی‌توان با همان روال گذشته به کار ادامه داد.

[caption id="attachment_211634" align="aligncenter" width="449"]تعرفه چرخگیر شرق تهران صنعت خودرو[/caption]

صنعت خودرو و قطعه‌سازی کشورمان نیاز به بازنگری و فرموله‌ - تعرفه چرخگیر شرق تهران - کردن - تعرفه چرخگیر شرق تهران - دوباره دارد. بحث فناوری و همپایی با فناوری‌های روز دنیا یکی از مسائلی است که صنعت خودروی ما، از آن جا مانده است.

در همین زمینه امیر البدوی استاد دانشکده مهندسی دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه صنعت خودرو و قطعه‌سازی کشورمان پس از ۱۷سال دوباره نیاز به فرمول - تعرفه چرخگیر شرق تهران - جدیدی دارد، می‌گوید: «اگر ما به تکنولوژی‌های جدید و همپایی با فناوری‌های روز دنیا فکر نکنیم، مجبور هستیم - تعرفه چرخگیر شرق تهران - همچنان تکنولوژی‌های کهنه را به‌کار گرفته و تولید کنیم. ادامه این روال آینده‌ای را برای صنعت خودروی کشورمان در پی نخواهد داشت.»

وی درخصوص اینکه چرا صنعت خودرو با فناوری حرکت نمی‌کند به «دنیای خودرو» می‌گوید: «صنعت خودرو ۱۷سال پیش با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده می‌توانست به همپایی با فناوری دست پیدا کند و با یک یا دو سال فاصله، به تکنولوژی‌های روز دنیا برسد.»

البدوی یکی از مشکلات عدم دستیابی‌به تکنولوژی‌های روز در صنعت خودرو را فشارهای اقتصادی و تحریم‌ها می‌داند و تصریح می‌کند: «فشارهایی که در ۱۰سال گذشته باتوجه‌به وضعیت اقتصادی و تحریم‌ها به وجود آمد، فرصت پیشرفت از صنعت خودرو را گرفت. باید برنامه‌ریزی جدیدی برای خودروسازی انجام شود تا فاصله به‌وجودآمده با فناوری‌های روز جهان را پر کند.»

این بحث نیاز به فناوری‌های جدید دارد و همپایی با فناوری‌های روز دنیا - تعرفه چرخگیر شرق تهران - نیازمند همکاری گسترده خودروسازان و تامین‌کنندگان است. در کنار این باید به مشکلات اساسی تولید خودرو در کشور هم اشاره کرد. چراکه اصولا تولید خودروی روز دنیا گران تمام می‌شود. این درحالی است که بخش عمده بازار ایران در اختیار خودروهای زیر ۳۰میلیون‌تومان و به‌طور کلی خودروهای زیر ۵۰میلیون‌تومان است. به نظر می‌رسد با این قیمت‌ها نمی‌توان انتظار خودروی با کیفیت و به‌روز را داشت.

پایین بودن درآمد سرانه بخش بزرگی از جامعه و همچنین دل نکندن خودروسازان از تولید - تعرفه چرخگیر شرق تهران - خودروهای قدیمی هم مشکل دیگر ناشی‌از به‌روز نبودن تولیدات و ماندن در همان استراتژی تولید خودرو و قطعه در اوایل دهه هفتاد و ادامه آن در دهه‌های بعد بوده است.

در همین زمینه اوستا گودرزی کارشناس صنعت خودرو و استاد دانشگاه در گفت‌وگو با «دنیای خودرو» می‌گوید: «رسیدن به فناوری‌های روز دنیا و همچنین همپاشدن و قدم برداشتن همزمان با آن، دو استراتژی مهمی - تعرفه چرخگیر شرق تهران - است که صنعت خودرو - تعرفه چرخگیر شرق تهران - در هر جایی از جهان به آن نیاز - تعرفه چرخگیر شرق تهران - دارد. باید برای تکنولوژی هزینه کنیم و پول بابت آن پرداخت کنیم.»

برای رسیدن - تعرفه چرخگیر شرق تهران - به فناوری‌های روز دنیا در بحث خودرو نیاز به همکاری - تعرفه چرخگیر شرق تهران - و هماهنگی بخش‌های مختلف صنعت خودرو وجود دارد. در این میان موارد بسیاری از این همکاری مغفول مانده است.

مدت‌هاست بحث اعمال استانداردهای جدید خودرویی مطرح شده اما نکته اصلی این است که بسیاری از این استانداردها، نیازمند همکاری بخش‌های مختلف با صنعت خودرو است. می‌توان خودروهای با استاندارد یورو ۵ و ۶ تولید کرد و بهترین خودروهای دنیا را که از آخرین - تعرفه چرخگیر شرق تهران - استانداردها و تکنولوژی‌ها بهره‌مند هستند، وارد کشور کرده یا در کشور تولید کرد، اما اگر ما هنوز هم سوختی با استاندارد یورو ۴، ۵ و ۶ در کشور نداشته باشیم اصولا افزایش برخی از استانداردها ثمربخش نبوه و تنها تحمیل هزینه اضافی به صنعت و اقتصاد کشور است.

در این رابطه امیرالبدوی با بیان اینکه بزرگ‌ترین تامین‌کننده صنعت خودروی کشورمان، صنعت نفت و گاز است، به «دنیای خودرو» می‌گوید: «همکاری صنعت نفت و گاز و صنعت خودرو می‌تواند تغییر و تحول بزرگی را برای خودروسازی کشورمان رقم بزند.»

یکی از مشکلات فعلی خودروسازی ما هماهنگ نبودن و نبود برنامه مشخص و جامع مشترک بین صنعت خودرو و صنعت نفت وگاز به‌عنوان بزرگ‌ترین تامین‌کننده خودروسازان است.

وی در پاسخ به این پرسش که اصولا چگونه می‌توان این دو صنعت بزرگ را باهم هماهنگ کرد، اظهار - تعرفه چرخگیر شرق تهران - می‌کند: «پیشنهاد من این است - تعرفه چرخگیر شرق تهران - که چارچوبی به نام «از چاه تا چرخ» تعریف شود و صنعت - تعرفه چرخگیر شرق تهران - خودرو و صنعت نفت یک اتاق فکر و کارگروه مشترک ایجاد کنند و هرگونه توسعه‌ای که در صنعت خودرو انجام می‌شود، با ملاحظات توانمندی‌ها، امکانات و - تعرفه چرخگیر شرق تهران - هزینه‌های ما در صنعت نفت و گاز باشد.»

وی در خصوص اینکه تا به امروز رابطه بین دوصنعت نفت و خودرو چگونه بوده است، می‌گوید: «فکر می‌کنم تا امروز رابطه‌ای بین این دو صنعت وجود نداشته و صنعت نفت و گاز توسعه خودش را دنبال کرده است. هماهنگی‌هایی در لایه‌های پایین بوده اما در سطح سیاست‌گذاری کلان که بخواهد کل مسیر «چاه تا چرخ» را برنامه‌ریزی کند، وجود نداشته است.»

این استاد دانشگاه تربیت مدرس مشکل عدم ارتباط بین این - تعرفه چرخگیر شرق تهران - دو صنعت را مشکل کشور می‌داند و می‌افزاید: «مشکل اصلی در کشور ما - تعرفه چرخگیر شرق تهران - این است که بخش‌های - تعرفه چرخگیر شرق تهران - مختلف با یکدیگر - تعرفه چرخگیر شرق تهران - همکاری نمی‌کنند. ما - تعرفه چرخگیر شرق تهران - در ایران نگاه بخشی داریم و - تعرفه چرخگیر شرق تهران - اصولا نگاه همکاری وجود ندارد. این مختص صنعت نفت و خودرو و... نیست و در همه بخش‌ها دیده می‌شود.»

اولين صفحه   -  شماره تماس ماشین بر شرق تهران   -   خدمات ماشین بر شرق تهران   -   خودرو سوار شرق تهران   -   کرایه خودرو سوار شرق تهران   -   قیمت خودرو سوار شرق تهران   -   مبلغ خودرو سوار شرق تهران   -   تعرفه خودرو سوار شرق تهران   -   شماره تماس خودرو سوار شرق تهران   -   خدمات خودرو سوار شرق تهران   -   جرثقیل یدک کش شرق تهران   -   کرایه جرثقیل یدک کش شرق تهران   -   قیمت جرثقیل یدک کش شرق تهران   -   مبلغ جرثقیل یدک کش شرق تهران   -   تعرفه جرثقیل یدک کش شرق تهران   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش شرق تهران   -   خدمات جرثقیل یدک کش شرق تهران   -   چرخگیر شرق تهران   -   کرایه چرخگیر شرق تهران   -   قیمت چرخگیر شرق تهران   -   مبلغ چرخگیر شرق تهران   -   تعرفه چرخگیر شرق تهران   -   شماره تماس چرخگیر شرق تهران   -   خدمات چرخگیر شرق تهران   -   امداد خودرو شمال تهران   -   کرایه امداد خودرو شمال تهران   -   قیمت امداد خودرو شمال تهران   -   مبلغ امداد خودرو شمال تهران   -   تعرفه امداد خودرو شمال تهران   -   شماره تماس امداد خودرو شمال تهران   -   خدمات امداد خودرو شمال تهران   -   امداد خودرو سیار شمال تهران   -   کرایه امداد خودرو سیار شمال تهران   -   قیمت امداد خودرو سیار شمال تهران   -   مبلغ امداد خودرو سیار شمال تهران   -   تعرفه امداد خودرو سیار شمال تهران   -   شماره تماس امداد خودرو سیار شمال تهران   -   خدمات امداد خودرو سیار شمال تهران   -   خودروبر شمال تهران   -   کرایه خودروبر شمال تهران   -   قیمت خودروبر شمال تهران   -   مبلغ خودروبر شمال تهران   -  آخرين صفحه