تعرفه چرخگیر پاکدشت

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 03253.html
رانا

ضربه نهایی را تخصیص نیافتن ارز دولتی به خودروهای داخلی زد تا شاهد موج جدیدی از گرانی آن‎ها باشیم

۱۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵

چرا خودروهای داخلی در مسیر افزایش قیمت ترمز بریدند؟

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو​»، سال - تعرفه چرخگیر پاکدشت - 96 را می‌توان سالی عجیب در صنعت خودرو کشور نامید؛ زیرا بسیاری از بی‎ثباتی‎ها در این سال کلید خورد. قیمت خودروهای وارداتی از همین سال و با ایجاد جو - تعرفه چرخگیر پاکدشت - روانی منفی در زمان بسته بودن سایت - تعرفه چرخگیر پاکدشت - ثبت‌سفارش دچار اولین جهش‎ها شد و با اعلام افزایش تعرفه‎های واردات در دی‎ماه 96 بود که بازار به - تعرفه چرخگیر پاکدشت - سمت بی‎ثباتی و بی‎نظمی رفت.

موج گرانی در بازار تا شب عید نیز ادامه یافت و در این بین فرصت مناسبی برای مونتاژکاران و تولیدکنندگان داخلی پدید آمد تا گوی - تعرفه چرخگیر پاکدشت - سبقت را از وارداتی‎ها بربایند و در بازار یکه‎تاز شوند. اما موج دوم گرانی در بازار با افزایش قیمت دلار و در نهایت ممنوعیت ورود خودرو به کشور پدید آمد.

این موج آن‎چنان سهمگین بود که قیمت خودروهای وارداتی را به حدی غیرمنطقی و فراتر از تصور رساند، تا جایی که هیچ‎کس باور - تعرفه چرخگیر پاکدشت - نمی‎کرد قیمت خودروهایی که در سطح جهانی به‌عنوان خودرو اکونومی (اقتصادی) شناخته می‎شوند، در ایران به چند صد میلیون برسد.

گمان اصلی این بود که با ممنوعیت واردات و افزایش قیمت خودروهای وارداتی، قطعا فضایی طلایی و فرصتی دوباره - تعرفه چرخگیر پاکدشت - برای مونتاژکاران و تولیدکنندگان داخلی پدید خواهد آمد تا یک‎تنه در بازار بتازند و دولت دوباره به انحصار تولیدکنندگان داخلی در بازار دامن بزند. اما با تشدید تحریم‎ها، اوضاع خودروسازی نیز دگرگون شد. یکی از مهم‎ترین اهداف تحریم نیز همین بود؛ - تعرفه چرخگیر پاکدشت - زمین خوردن صنعت نیمه‎جان خودروسازی کشور، - تعرفه چرخگیر پاکدشت - صنعتی که ارزش افزوده بسیاری برای اقتصاد کشور دارد و اشتغال زیادی را نیز ایجاد می‎کند.

ضربه نهایی

در طول ماه‎های اخیر، تحت تاثیر تحریم‎ها و افزایش قیمت دلار، جو روانی سنگینی بر بازار خودرو حاکم شد که تولیدات داخلی را نیز در بر گرفت. با بروز - تعرفه چرخگیر پاکدشت - اختلال در تولید و نشر اخبار گوناگون، زمینه برای استفاده حداکثری دلالان برای بالابردن پلکانی قیمت خودروهای تولید داخل فراهم شد.

اما ضربه نهایی را تخصیص نیافتن ارز دولتی - تعرفه چرخگیر پاکدشت - به خودروهای داخلی زد تا شاهد موج جدیدی از گرانی آن‎ها باشیم که قطعا به میزان ارزبری این خودروها وابسته خواهد بود. این خود جو روانی جدیدی را در بازار ایجاد کرد که قیمت خودروهای وارداتی را نیز تحت‌تاثیر قرار داد. این در حالی است که با توجه به ممنوعیت واردات خودرو، هنوز استفاده‎ای از ارز آزاد در این بخش نشده تا توجیهی برای افزایش قیمت باشد، اما دلالان از همین بهانه - تعرفه چرخگیر پاکدشت - نیز استفاده کرده و به شکلی غیرمنطقی - تعرفه چرخگیر پاکدشت - قیمت خودروهای وارداتی را افزایش می‎دهند.

در سوی دیگر میدان، با اعلام دولت مبنی بر محدود شدن تخصیص ارز رسمی کالاهای اساسی (غذا و دارو)، عملا خودروهای مونتاژی و تولیدی نیز به دسته استفاده‎کنندگان ارز آزاد پیوستند تا با جهش بسیار زیاد قیمت روبه‎رو - تعرفه چرخگیر پاکدشت - شوند و داستان خودروهای وارداتی برای آن‎ها نیز تکرار شود.تولید خودرو در ایران داستانی کلیشه‎ای دارد؛ همواره از دید عموم، خودروسازان سودهای - تعرفه چرخگیر پاکدشت - کلانی به جیب می‎زنند، در صورتی که پشت این ماجرا، هزینه‎ها و قوانین دست‎وپاگیری است که موجب ضرر و زیان خودروسازان می‎شوند.

- تعرفه چرخگیر پاکدشت -

درحال‎حاضر، با جهش قیمت دلار و وضع تحریم‎ها، بسیاری از مبادلات به‎سختی انجام می‎گیرد. تغییرات غیرعقلانی و پی‎درپی تصمیمات اجرایی و بی‎ثباتی رویه‎ها نیز از سوی دیگر بازار را متلاطم می‎کند.

به عنوان مثال به یک تولیدکننده خودرو در منطقه آزاد گفته می‎شود تنها در صورتی به قطعاتی که برای تولید خودرو از قبل در انبار داشته‎ای، مجوز ترخیص می‎دهیم که قیمت آن‌ها با نرخ ارز روز محاسبه شود! در حالی که خودروساز این خودرو را فروخته و - تعرفه چرخگیر پاکدشت - تعهد تحویل آن را به مشتری دارد. پس این کار جز ضربه‌زدن به تولیدکننده حاصلی ندارد. کاهش تولید، افزایش هزینه‎ها، تحمیل هزینه‎های سربار، ریسک‎پذیری و نبود امنیت کسب‎وکار، همه‎وهمه دست‎به‎دست هم می‎دهند تا تولیدکننده داخلی زیر بار این فشار دوام نیاورد و برخلاف میل و روندی که خواست تولیدکننده و مصرف‎کننده در بازار است، قیمت‎ها افزایش یابد.

اولين صفحه   -  شماره تماس ماشین بر پاکدشت   -   خدمات ماشین بر پاکدشت   -   خودرو سوار پاکدشت   -   کرایه خودرو سوار پاکدشت   -   قیمت خودرو سوار پاکدشت   -   مبلغ خودرو سوار پاکدشت   -   تعرفه خودرو سوار پاکدشت   -   شماره تماس خودرو سوار پاکدشت   -   خدمات خودرو سوار پاکدشت   -   جرثقیل یدک کش پاکدشت   -   کرایه جرثقیل یدک کش پاکدشت   -   قیمت جرثقیل یدک کش پاکدشت   -   مبلغ جرثقیل یدک کش پاکدشت   -   تعرفه جرثقیل یدک کش پاکدشت   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش پاکدشت   -   خدمات جرثقیل یدک کش پاکدشت   -   چرخگیر پاکدشت   -   کرایه چرخگیر پاکدشت   -   قیمت چرخگیر پاکدشت   -   مبلغ چرخگیر پاکدشت   -   تعرفه چرخگیر پاکدشت   -   شماره تماس چرخگیر پاکدشت   -   خدمات چرخگیر پاکدشت   -   امداد خودرو پردیس   -   کرایه امداد خودرو پردیس   -   قیمت امداد خودرو پردیس   -   مبلغ امداد خودرو پردیس   -   تعرفه امداد خودرو پردیس   -   شماره تماس امداد خودرو پردیس   -   خدمات امداد خودرو پردیس   -   امداد خودرو سیار پردیس   -   کرایه امداد خودرو سیار پردیس   -   قیمت امداد خودرو سیار پردیس   -   مبلغ امداد خودرو سیار پردیس   -   تعرفه امداد خودرو سیار پردیس   -   شماره تماس امداد خودرو سیار پردیس   -   خدمات امداد خودرو سیار پردیس   -   خودروبر پردیس   -   کرایه خودروبر پردیس   -   قیمت خودروبر پردیس   -   مبلغ خودروبر پردیس   -  آخرين صفحه