تعرفه چرخگیر پونک

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 03568.html
کشنده

بهتر بود دولت برای متوقف نشدن اجرای طرح نوسازی ناوگان با نگاهی ویژه به سازندگان خودروهای کاروتجاری و با در نظر گرفتن نیاز ناوگان به محصولات این شرکت‌ها و نقش این خودروها در صنعت حمل‎ونقل کشور، حساب آن‌ها را از دیگر خودروسازان جدا می‌کرد

۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰

خودتحریمی‎ها؛ مانع اصلی نوسازی ناوگان سنگین

به گزارش - تعرفه چرخگیر پونک - «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو​»، نوسازی ناوگان باری و مسافری کشور سال‌هاست به یکی از مسائل حل‌نشدنی تبدیل شده، هرچند این موضوع از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است اما به‌نظر می‌رسد راه‌حلی برای آن وجود ندارد و هربار که طرح‌ جدیدی برای نوسازی این ناوگان در نظر گرفته می‌شود، موانعی بر سر راه آن قرار می‌گیرند و آن‌ را با وقفه مواجه می‌کنند. پایان سال گذشته دولت اعلام کرد از ابتدای سال 97 طرحی را تحت - تعرفه چرخگیر پونک - عنوان نوسازی ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای اجرا خواهد کرد و براساس آن بیش‌از 200هزار خودروی فرسوده - تعرفه چرخگیر پونک - باری و مسافری نوسازی خواهند شد. به‎رغم گذشت پنج ماه از - تعرفه چرخگیر پونک - تاریخ اعلام‌شده برای آغاز این طرح و با - تعرفه چرخگیر پونک - وجود مزایای بسیاری که می‌توانست - تعرفه چرخگیر پونک - برای کشور به همراه داشته باشد، تاکنون حرکت موثری در این زمینه رخ نداده است. 

شاید - تعرفه چرخگیر پونک - دلیل اصلی پابرجایی ناوگان فرسوده را بتوان بی‎بهرگی طرح‌های مربوط به نوسازی از زیرساخت‌های لازم دانست؛ زیرساخت‌هایی که در سال‌های سخت تحریم، از بین رفت و امکان توسعه پیدا نکرد. خروج آمریکا از برجام و روانه‌شدن - تعرفه چرخگیر پونک - موج دوم تحریم‌ها به سمت کشور این - تعرفه چرخگیر پونک - صنعت را هم تحت تاثیر قرار خواهد داد. با این حال اما تمام مشکلات این صنعت را نمی‌توان به مسائل خارجی و - تعرفه چرخگیر پونک - بین‌المللی محدود کرد و در این خصوص باید نیم‌نگاهی هم به نقش پررنگ‌ مسائل داخلی داشت. در این راستا نمی‌توان از اقدامات ناگهانی دولت و تاثیر آن برای طرح‌های این‎چنینی چشم‌پوشی کرد؛ دولت در گام نخست طرح مهمی را به منظور نوسازی پایه‌ریزی می‌کند که لازمه آن همکاری تمام خودروسازان تجاری کشور است اما در اقدامی دیگر، با - تعرفه چرخگیر پونک - نادیده گرفتن مشکلات اقتصادی، موانعی را بر سر راه این خودروسازان قرار می‌دهد که ممانعت از تخصیص ارز دولتی را می‌توان به‌عنوان مهم‌ترین آن‌ها در نظر گرفت. این گام دولت نه‎تنها باری از دوش اقتصاد کشور و نوسازی ناوگان برنمی‌دارد بلکه خودروسازان را بیش از پیش در معرض آسیب و - تعرفه چرخگیر پونک - نابودی قرار خواهد داد.

  ارز نمی‌رود؛ CKD نمی‌آید
خروج آمریکا از برجام و به‌دنبال آن تحریم‌های جدید علیه ایران تاثیر خود را بر صنعت خودروهای تجاری به خوبی نشان داده است. - تعرفه چرخگیر پونک - از خروج خودروسازان اروپایی تا مشکلات تامین قطعه را می‌توان نخستین تاثیر تحریم‌ها - تعرفه چرخگیر پونک - دانست. بسیاری از شرکت‌های مطرح جهان در پی خروج آمریکا از برجام، موقعیت خود را در بازار آمریکا و دیگر بازارهای بزرگ در خطر دیدند و به قطع همکاری خود با ایران روی آوردند. 
مشخص است چنان‎چه اروپایی‌ها به‌عنوان شرکای بزرگ خودروسازان داخلی در کشور فعالیت نکنند، به‌طور قطع این صنعت را به ورطه نابودی خواهند برد. همچنین با آن‌که وابستگی تجاری‌سازان داخلی به خودروسازان خارجی باعث می‌شود معاملات آن‌ها بر پایه ارز انجام شود اما به واسطه تحریم‌ها حجم مراودات پولی با کشورها و شرکت‌های خارجی به ویژه اروپایی‌ها به صفر خواهد رسید. هرچند در دو سال - تعرفه چرخگیر پونک - اجرای برجام کم‌وبیش این وضعیت رو به بهبود بود - تعرفه چرخگیر پونک - اما با تحریم‌های دوباره راه‌های انجام دادوستد با خودروسازان خارجی و زیرمجموعه‌های آن‌ها بسته شد. از این رو حتی خودروسازانی که - تعرفه چرخگیر پونک - تحت فشار‌های آمریکا تن به خروج از بازار ایران ندادند، به‌دلیل آن‌که هیچ‌راهی برای انتقال پول از ایران باقی نمانده است، مجبور به قطع همکاری با شرکای ایرانی خود شدند. 
این اتفاقات خودروسازان تنها امکان استفاده از CKDهای سفارش قبل را دارد و طبیعتا بعد از آن سفارش‌گذاری جدیدی نخواهند - تعرفه چرخگیر پونک - داشت. همین عدم - تعرفه چرخگیر پونک - سفارش‌گذاری به‌طور قطع در - تعرفه چرخگیر پونک - چند ماه‌ آینده، حجم تولید تجاری‌سازان داخلی را به - تعرفه چرخگیر پونک - شدت کاهش خواهد داد و ضربه سنگینی را به طرح نوسازی ناوگان حمل‌و‌نقل جاده‌ای وارد خواهد کرد. 

  افزایش گام‌به‌گام نرخ ارز
به‌دنبال خروج آمریکا از برجام، نرخ ارز در کشور به شدت افزایش پیدا کرد. در ماه‌های ابتدایی سال، نرخ ارز در نخستین جهش خود با افزایش 12درصدی روبه‌رو شد و قیمت ارز دولتی از 3700 به 4200تومان رسید که تولیدکنندگان را با مشکلات بسیاری روبه‌رو کرد. 
این در حالی است که نرخ ارز آزاد در کشور تا حدود 12هزارتومان هم رسید. نوسانات نرخ ارز، - تعرفه چرخگیر پونک - نخستین تاثیر خروج آمریکا از برجام بود که رهاورد آن برای صنعت تجاری‌سازی کشور، افزایش قیمت نهایی محصولات آن‌ها تا 20درصد بود. این خودروسازان مجبور - تعرفه چرخگیر پونک - شدند افزایش قیمت را روی سفارش‌های پیشین خود نیز اعمال کنند که واکنش بسیاری را از سوی خریداران و مشتریان - تعرفه چرخگیر پونک - اندک آن‌ها به همراه داشت. 
در این شرایط دولت به ازای اصلاح قیمت‌ها، در - تعرفه چرخگیر پونک - یکی دیگر از تصمیمات ناگهانی خود با افزایش نرخ ارز دولتی به 8400تومان، به وسعت مشکلات این صنعت دامن زد. به‌عقیده کارشناسان و فعالان این بخش، متعاقب این تصمیم قیمت‌ خودروهای تجاری داخلی تا دو برابر افزایش خواهد یافت و مشخصا این اقدام از سوی دولت منجر به ضعیف‌تر شدن خودروسازان تجاری خواهد شد. در شرایطی که مالکان خودروهای تجاری، با کمبود کار روبه‌رو - تعرفه چرخگیر پونک - هستند و تمایلی به نوسازی خودروهای خود ندارند، باید امکاناتی فراهم می‌شد تا به ساده‌ترین شکل می‌توانستند روند نوسازی را پشت سر بگذارند. با این حال افزایش لحظه‌ای قیمت محصولات و بازپرداخت تسهیلات، آن‌ها را از ادامه کار منصرف کرده است. با ادامه این روند خودروسازان هم با کاهش فروش و پارکینگی از محصولات دپوشده روبه‌رو خواهند شد.

  ضربه نهایی به نوسازی با حذف ارز دولتی
خودروسازان داخلی به‌ویژه در سگمنت‌های کاروتجاری (چه در بخش باری و چه در بخش مسافری)، سال‌های اخیر شاهد رکودی بی‌سابقه بوده‌اند که برای خروج از آن‌ نیازمند دخالت - تعرفه چرخگیر پونک - و همکاری دولت هستند. 
چنانچه قرار است ناوگان تجاری کشور با 200هزار - تعرفه چرخگیر پونک - خودروی فرسوده طی سه‌سال نوسازی شود به‌طور قطع باید زیرساخت‌های لازم آن در خودروسازی‌های - تعرفه چرخگیر پونک - داخلی - تعرفه چرخگیر پونک - اصلاح شود. با این حال اما در شرایط بحرانی اقتصاد نه‎تنها دولت اقدام مثبتی به منظور رونق فعالیت این خودروسازان انجام نداد بلکه - تعرفه چرخگیر پونک - با حذف سهمیه ارز دولتی برای این تولیدکنندگان امید آن‌‌ها را به نوسازی از بین برد و استفاده از ارز آزاد را به آن‌ها تحمیل کرد. به‌نظر می‌رسد این اقدام دولت، ضربه نهایی به روند اجرای نوسازی - تعرفه چرخگیر پونک - ناوگان بوده و موج دیگری از افزایش قیمت را برای - تعرفه چرخگیر پونک - این خودروسازان به همراه داشته باشد. 
در شرایطی که به‌دلیل مشکلات اقتصادی، قدرت خرید مردم افت شدیدی را تجربه کرده و نرخ بیکاری برای خریداران این خودروها بسیار بالاست، افزایش قیمت نهایی می‌تواند کاهش فروش چشمگیری را برای خودروسازان به دنبال داشته باشد. 
منطقی‌تر آن بود که دولت برای متوقف نشدن اجرای طرح نوسازی ناوگان با نگاهی ویژه به سازندگان خودروهای کاروتجاری و با در نظر گرفتن نیاز ناوگان به محصولات این شرکت‌ها و نقش این خودروها در صنعت حمل‎ونقل کشور، حساب آن‌ها را از دیگر خودروسازان جدا می‌کرد.

اولين صفحه   -  شماره تماس ماشین بر پونک   -   خدمات ماشین بر پونک   -   خودرو سوار پونک   -   کرایه خودرو سوار پونک   -   قیمت خودرو سوار پونک   -   مبلغ خودرو سوار پونک   -   تعرفه خودرو سوار پونک   -   شماره تماس خودرو سوار پونک   -   خدمات خودرو سوار پونک   -   جرثقیل یدک کش پونک   -   کرایه جرثقیل یدک کش پونک   -   قیمت جرثقیل یدک کش پونک   -   مبلغ جرثقیل یدک کش پونک   -   تعرفه جرثقیل یدک کش پونک   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش پونک   -   خدمات جرثقیل یدک کش پونک   -   چرخگیر پونک   -   کرایه چرخگیر پونک   -   قیمت چرخگیر پونک   -   مبلغ چرخگیر پونک   -   تعرفه چرخگیر پونک   -   شماره تماس چرخگیر پونک   -   خدمات چرخگیر پونک   -   امداد خودرو تجریش   -   کرایه امداد خودرو تجریش   -   قیمت امداد خودرو تجریش   -   مبلغ امداد خودرو تجریش   -   تعرفه امداد خودرو تجریش   -   شماره تماس امداد خودرو تجریش   -   خدمات امداد خودرو تجریش   -   امداد خودرو سیار تجریش   -   کرایه امداد خودرو سیار تجریش   -   قیمت امداد خودرو سیار تجریش   -   مبلغ امداد خودرو سیار تجریش   -   تعرفه امداد خودرو سیار تجریش   -   شماره تماس امداد خودرو سیار تجریش   -   خدمات امداد خودرو سیار تجریش   -   خودروبر تجریش   -   کرایه خودروبر تجریش   -   قیمت خودروبر تجریش   -   مبلغ خودروبر تجریش   -  آخرين صفحه