خدمات چرخگیر پونک

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 03570.html
ریچارد راسل

ریچارد راسل، کارمند واحد زمینی هاریزون‌ایر، هواپیمای 76نفره را پیش از سقوط در یک جزیره، به مدت بیش از یک ساعت به پرواز درآورد. او در این سانحه کشته شد

۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۵۸

خـطرخلبان‌ها بیشتر است یا خدمه زمیـنی؟

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»،  روز جمعه، ریچارد راسل، یکی از کارمندان واحد زمینی شرکت هواپیمایی هاریزون‌ایر، یک فروند هواپیمای بمباردیه Q400 را دزدید. پیش از به‌وقوع پیوستن سانحه‌ای که در انتظار او بود، راسل بیش از یک - خدمات چرخگیر پونک - ساعت با هواپیما پرواز داشت. پس از این سانحه، پاتریک اسمیت، خلبانی که آوازه پایگاه اینترنتی - خدمات چرخگیر پونک - (از خلبان بپرس – Ask The Pilot) و شبکه‌های اجتماعی‌اش جامعه هوانوردی را فرا گرفته، در پاسخ به کسانی که خطرهای امنیتی ایجادشده توسط کارکنان شرکت‌های هواپیمایی را رو به افزایش می‌دانند، پاسخ‌هایی کارشناسانه ارائه کرده است.

این ماجرا واکنش بسیاری از کارشناسان هوانوردی را در بر داشته و این سوال مطرح شده که - خدمات چرخگیر پونک - آیا خدمه زمینی شرکت‌های هواپیماها خطری بزرگ برای صنعت هواپیمایی هستند؟ پاسخ این پرسش را بررسی کرده‌ایم.

خدمات چرخگیر پونک
ریچارد راسل - خدمات چرخگیر پونک -

 ریچارد جنجالی

روز جمعه، در فرودگاه سی‌تَک شهر سیاتل، یک کارمند 29ساله هاریزون‌ایر یکی از هواپیماهای توربوپرات بمباردیه، مدل Q400 را به سرقت برد. ریچارد راسل، کارمند واحد زمینی این شرکت هواپیمایی، هواپیمای 76نفره را پیش از سقوط در یک جزیره، به مدت بیش از یک ساعت به پرواز درآورد. او در این سانحه کشته شد.

به دنبال این حادثه ناگوار، متهم شدن کارمندان زمینی شرکت‌های هواپیمایی به در معرض خطر قرار دادن مسافران، توسط رسانه‌ها شدت گرفت. به عنوان مثال، شبکه CBS آمریکا در گزارشی ویژه، کارمندان زمینی و اشتباهات احتمالی آن‌ها را بزرگ‌ترین خطر برای هواپیماهای مسافربری عنوان کرد. در همین گزارش، ارول ساترز، یک کارشناس امنیتی حمل‌ونقل مدعی شد - خدمات چرخگیر پونک - بزرگ‌ترین تهدیدی که حمل‌ونقل هوایی را - خدمات چرخگیر پونک - در معرض خطر قرار داده، همین تهدیدات داخلی‌است.

 نگاهی به تاریخ

با نگاهی مجدد به تاریخ جرایم هوایی، می‌توان دریافت گزارشات مربوط به کارکنان سرکش بخش زمینی و مشکل‌آفرینی آن‌ها بسیار انگشت‌شمار است. همین آمار نشان می‌دهد ادعای ساترز مبنی بر خطرکارمندان زمینی، چندان مستند نیست. البته، پتانسیل قاچاق مواد مخدر یا بمب‌گذاری هواپیما توسط کارمندانی که سمتی به غیر از خلبان یا مهماندار - خدمات چرخگیر پونک - دارند، یک بحث است و هواپیماربایی آن‌ها بحثی دیگر.

- خدمات چرخگیر پونک -


Q400، هواپیمایی پیچیده

هواپیمای Q400 بمباردیه، محصول کانادا، هواپیمایی کوچک اما بسیار پیچیده است. بدین ترتیب، راسل قطعا از سیستم‌های این هواپیما درک کافی داشته است. او عضو تیم نگهداری هواپیمای شرکت هواپیمایی هاریزون بوده و مجوز نشستن جای خلبان را زمانی که هواپیما در آشیانه است، داشته است. این موضوع به این معنی است که او در بدبینانه‌ترین حالت، آموزه‌های ابتدایی لازم برای کار با سیستم‌های هیدرولیک، برق و ارتباطات هواپیما را داشته است.


 ریچارد شگفت‌انگیز!

پاتریک می‌گوید: «من بیش از بیست سال خلبان هواپیما بوده‌ام و یک بار هم سوار هواپیمای Dash-8، نسخه قدیمی Q400 بمباردیه شده‌ام. اگر مرا در کاکپیت هواپیما زندانی کنید، توانایی روشن کردن موتور هواپیما را دارم؟ فکر می‌کنم - خدمات چرخگیر پونک - این‌طور باشد، اما این کار نیازمند تلاش و زمان قابل‌توجهی است. این که راسل هواپیما را روشن کرده و یک ساعت با آن پرواز داشته، بسیار شگفت‌انگیز است و شگفت‌انگیزتر از آن این است که برخلاف بسیاری از همکاران من، آن را در هنگام برخاست یا زمان کوتاهی پس از آن به زمین نکوبیده است. او بیش از یک ساعت، بدون توقف و بدون کوچک‌ترین مشکل ساختاری و فنی هواپیما را در آسمان نگه داشته است. مطمئنم او هواپیما را در شرایط نرمال و با پارامترهای استاندارد - خدمات چرخگیر پونک - به پرواز درنیاورده است اما این را - خدمات چرخگیر پونک - هم می‌دانم که او نیازی به این چیزها نداشته، زیرا می‌دانسته چه عاقبتی در کمینش است.»


وی ادامه می‌دهد: «کاری که او کرد، کاری نیست که یک مکانیک هواپیما، مسئول کانتر بلیت‌فروشی یا افرادی از این قبیل بتوانند از پس آن - خدمات چرخگیر پونک - بربیایند. بدون آگاهی از سیستم‌ها، برخی از مهارت‌های ابتدایی پرواز انجام این کار غیرممکن است. هر خلبان نیمه‌حرفه‌ای را در این هواپیما زندانی کنید و از او بخواهید پروانه آن را به حرکت دربیاورد، مطمئنا از پس کار برنخواهد آمد، مگر در حالت - خدمات چرخگیر پونک - مرگ و زندگی. »

خوراک رسانه‌ای

روزنامه نیویورک تایمز در واکنش به همین ماجرا در یکی از خبرهای خود نوشت: «این موضوع، سوال‌های امنیتی فرودگاه‌ها را پیچیده‌تر خواهد کرد.» پاتریک در پاسخ به این تیتر می‌گوید: «در واقع، این طور - خدمات چرخگیر پونک - نیست اما این چرخه همواره ادامه دارد. همیشه باید با تهدیدی جدید، واهمه‌ای جدید، گسستی جدید روبه‌رو باشیم؛ این چیزی‌است که رسانه‌ها می‌خواهند. همه باید بدانند اکثر کسانی که با کارهای فنی و خدماتی هواپیما دست - خدمات چرخگیر پونک - و پنجه نرم - خدمات چرخگیر پونک - می‌کنند، از دانش ابتدایی پرواز و کار با سیستم‌های پیچیده آن بهره‌مند هستند. - خدمات چرخگیر پونک - چه کاری از دست ما برمی‌آید؟»

تهدید خلبان‌ها بیشتر است یا خدمه زمینی؟

این خلبان کارکشته ادامه می‌دهد: «رسانه‌ها - خدمات چرخگیر پونک - درست می‌گویند؛ در صنعت - خدمات چرخگیر پونک - هوایی همواره خطر و تهدید وجود دارد اما نباید آن‌ها را جنجالی کرد، زیرا تعدادشان بسیار انگشت‌شمار است. - خدمات چرخگیر پونک - به طور مثال، کارکنان شرکت هواپیمایی ملی - خدمات چرخگیر پونک - لیبی در بمب‌گذاری هواپیمای - خدمات چرخگیر پونک - Pan Am 103 در سال 1988 کشته شدند. یکی از ماموران امنیتی اخراج شده شرکت هواپیمایی PSA توانست با اسلحه خود از گیت‌های امنیتی عبور کرده، به درون هواپیما و کاکپیت آن برود و پس از شلیک دو گلوله به - خدمات چرخگیر پونک - سر خلبان و کمک خلبان، هواپیما را به زمین بکوبد تا همه مسافران کشته شوند. او یک کارمند هواپیمایی بود، حداقل تا پیش از اخراج - خدمات چرخگیر پونک - شدنش، اما هر شخص دیگری می‌توانست جای او باشد. نباید فراموش کنیم - خدمات چرخگیر پونک - آمار خلبانانی که از قصد هواپیماها را دچار سانحه کرده‌اند و مسافران را به کشتن - خدمات چرخگیر پونک - داده‌اند، بسیار بیشتر از کارمندان ایرلاین‌ها بوده است.»

به گزارش «دنیای خودرو»، شرکت هواپیمایی «هاریزون‌ایر» یکی از زیرمجموعه‌های گروه «آلاسکا ایر» است. این گروه هواپیمایی، - خدمات چرخگیر پونک - قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین هلدینگ هوایی کشور کانادا به شمار می‌رود.

اولين صفحه   -  خودرو سوار پونک   -   کرایه خودرو سوار پونک   -   قیمت خودرو سوار پونک   -   مبلغ خودرو سوار پونک   -   تعرفه خودرو سوار پونک   -   شماره تماس خودرو سوار پونک   -   خدمات خودرو سوار پونک   -   جرثقیل یدک کش پونک   -   کرایه جرثقیل یدک کش پونک   -   قیمت جرثقیل یدک کش پونک   -   مبلغ جرثقیل یدک کش پونک   -   تعرفه جرثقیل یدک کش پونک   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش پونک   -   خدمات جرثقیل یدک کش پونک   -   چرخگیر پونک   -   کرایه چرخگیر پونک   -   قیمت چرخگیر پونک   -   مبلغ چرخگیر پونک   -   تعرفه چرخگیر پونک   -   شماره تماس چرخگیر پونک   -   خدمات چرخگیر پونک   -   امداد خودرو تجریش   -   کرایه امداد خودرو تجریش   -   قیمت امداد خودرو تجریش   -   مبلغ امداد خودرو تجریش   -   تعرفه امداد خودرو تجریش   -   شماره تماس امداد خودرو تجریش   -   خدمات امداد خودرو تجریش   -   امداد خودرو سیار تجریش   -   کرایه امداد خودرو سیار تجریش   -   قیمت امداد خودرو سیار تجریش   -   مبلغ امداد خودرو سیار تجریش   -   تعرفه امداد خودرو سیار تجریش   -   شماره تماس امداد خودرو سیار تجریش   -   خدمات امداد خودرو سیار تجریش   -   خودروبر تجریش   -   کرایه خودروبر تجریش   -   قیمت خودروبر تجریش   -   مبلغ خودروبر تجریش   -   تعرفه خودروبر تجریش   -   شماره تماس خودروبر تجریش   -  آخرين صفحه