تعرفه کفی خودروبر بزرگراه رسالت

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 01944.html
صنعت خودرو

این دولت است که ضرر و زیان ناشی‌از اعمال سیاست‌های اشتباه را برعهده می‌گیرد و این چرخ باطل همچنان ادامه دارد. شاید غیر از ابتدای دهه‌هفتاد که صنعت خودرو می‌دانست چه می‌خواهد و دخالت‌های دولت در این بخش به‌صورت حداقلی و پادرمیانی برای رفع مشکلات بود، تقریبا هیچ برنامه مشخص و کاملی در دهه‌های بعدی در این صنعت اجرا نشده است.

۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹

وابستگی 60‌درصدی زنجیره تامین؛ نتیجه ضعف راهبردی در صنعت خودرو

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، بلاتکلیفی اصلی‌ترین کلمه برای راهبرد صنعت خودرو در کشور است. صنعتی که قرار است به پویایی برسد هنوز در اختیار دولت بوده و این دولت‌ است که قیمت‌ها را تعیین می‌کند، پیش‌فروش را برای خودروسازان در نظر می‌گیرد و درنهایت اگر زیانی هم در کار باشد، این دولت است که ضرر و زیان ناشی‌از اعمال سیاست‌های اشتباه را برعهده می‌گیرد و این چرخ باطل همچنان ادامه دارد. شاید غیر از ابتدای دهه‌هفتاد که صنعت خودرو می‌دانست چه می‌خواهد و دخالت‌های دولت در این بخش به‌صورت حداقلی و پادرمیانی برای رفع - تعرفه کفی خودروبر بزرگراه رسالت - مشکلات بود، تقریبا هیچ برنامه مشخص و کاملی در دهه‌های بعدی در این صنعت اجرا نشده است. تقریبا هر - تعرفه کفی خودروبر بزرگراه رسالت - نهادی که کوچک‌ترین قرابتی با این صنعت داشته، به خود اجازه دخالت داده - تعرفه کفی خودروبر بزرگراه رسالت - و به این صورت روند مدیریت خودروسازان همواره در - تعرفه کفی خودروبر بزرگراه رسالت - وضعیتی غیرعادی قرار داشته است. درباره ضرورت تدوین یک استراتژی روشن - تعرفه کفی خودروبر بزرگراه رسالت - برای صنعت خودرو و نیز چرایی - تعرفه کفی خودروبر بزرگراه رسالت - تدوین نشدن برنامه راهبردی برای این صنعت با پویا عباسیان، کارشناس صنعت و بازار خودرو گفت‎وگویی انجام داده‎ایم که در ادامه می‎خوانید.

 نبود برنامه راهبردی در صنعت خودرو چه تبعاتی را در سال‎های اخیر درپی داشته است؟
مونتاژ و استفاده از پلت‌فرم‌های قدیمی و از رده‌خارج برای تولید محصولات جدید کاری است که - تعرفه کفی خودروبر بزرگراه رسالت - طی سال‌های اخیر انجام - تعرفه کفی خودروبر بزرگراه رسالت - شده، شاید اگر بعد از دهه‌هفتاد که بار دیگر زمان شروع و سرپا شدن دو صنعت خودرو و قطعه‌سازی کشور - تعرفه کفی خودروبر بزرگراه رسالت - بود، سیاست‌گذاران این صنعت به فکر خرید یا همکاری با خارجی‌ها برای تولید یک پلت‌فرم مشترک برای دو خودروساز کشور بودند، درحال‎حاضر وضعیت خودروسازان و البته قطعه‌سازان به این - تعرفه کفی خودروبر بزرگراه رسالت - شکل نبود. وضعیت - تعرفه کفی خودروبر بزرگراه رسالت - تولید خودرو نشان می‌دهد صنعت خودرو و قطعه اگر نگوییم صد درصد، 60 تا 80درصد وابستگی بی‌چون‌‎وچرا به خارج کشور دارد. از تامین مواد اولیه تا برخی قطعات وابستگی قطعی به خارج و البته خودروسازان خارجی داریم. همین مساله باعث شده است در شرایطی مانند تحریم، بحران جدی درخصوص تامین قطعات و تولید خودرو در کشور پیش بیاید و خودروسازان نتوانند - تعرفه کفی خودروبر بزرگراه رسالت - خودروهای متعهدشده را به خریداران تحویل دهند.

- تعرفه کفی خودروبر بزرگراه رسالت -

 مهم‌ترین نتیجه ضعف راهبردی در صنعت خودرو را - تعرفه کفی خودروبر بزرگراه رسالت - چه می‎دانید؟
وابستگی 60درصدی زنجیره تامین، مهم‌ترین نتیجه ضعف راهبردی در صنعت خودرو است و این ضعف نیز به حدی بوده که نخستین نتایج تحریم‌های آمریکا در این بخش نمایان شده است. شاید اگر تنها یک شرکت خودروسازی در کشور وجود - تعرفه کفی خودروبر بزرگراه رسالت - داشت و در همه این سال‌ها روی یک پلت‌فرم با تنوع محصولات - تعرفه کفی خودروبر بزرگراه رسالت - کار می‌شد، این روزها قطعه‌سازی هم می‌توانست سرمایه‌گذاری بیشتری بر به‌روزرسانی - تعرفه کفی خودروبر بزرگراه رسالت - خود انجام - تعرفه کفی خودروبر بزرگراه رسالت - دهد. چراکه تولید قطعات برای یک پلت‌فرم توجیه اقتصادی بیشتری دارد تا سرمایه‌گذاری برای 20 محصول از همکاری خودروسازان کشور با شرکت‌های مختلف آسیایی و اروپایی.

 در چنین شرایطی از چه راهی می‎توان به ساماندهی این صنعت همت گماشت؟
شرایط فعلی صنعت خودرو ایجاب می‌کند خودروسازان به - تعرفه کفی خودروبر بزرگراه رسالت - سمت همکاری مشترک و سرمایه‌گذاری برای ایجاد یک پلت‌فرم حرکت کنند. مجلس نیز که قرار بود طرحی به نام ساماندهی بازار خودرو را به تصویب برساند، حالا طرحی به اسم ساماندهی صنعت خودرو را در دستور کار قرار داده است تا برای سال 1404 برنامه‌ریزی کند. به نظر می‌رسد بهتر است روی - تعرفه کفی خودروبر بزرگراه رسالت - این بخش و الزام خودروسازان به استفاده از یک پلت‌فرم - تعرفه کفی خودروبر بزرگراه رسالت - مشترک و همچنین کاهش وابستگی به خودروسازان خارجی تاکید شود.

 آیا در این راه می‎توان از خودروسازان چینی کمک گرفت؟
بله اما مشروط به آن‎که کماکان در همکاری با چینی‎ها، مدل همکاری با فرانسوی‎ها را دنبال نکنیم و به‌دنبال انتقال فناوری و توسعه داخلی‎سازی باشیم، نه مونتاژ صِرف. طی سال‌های اخیر صنعت خودرو چین به لطف بازار کشور ما به بلوغ رسید و توانسته است خود را در سطح جهانی مطرح کند. بازار ایران محلی برای آزمون و خطای چینی‌ها بوده است. یعنی به‌واسطه سیاست‌های مسئولان در این سال‌ها چینی‌ها در بازار کشور ما - تعرفه کفی خودروبر بزرگراه رسالت - خودروساز شدند اما خودروسازان داخلی همچنان مشغول مونتاژ و وابستگی به خارجی‌ها هستند.
 ارزیابی شما - تعرفه کفی خودروبر بزرگراه رسالت - از نتایج ممنوعیت واردات خودرو چیست؟
مساله واردات نیز موضوعی است که طی این سال‌ها همواره به بهانه‌های مختلف متوقف یا دستکاری شده، افزایش تعرفه و طولانی‎مدت شدن اعمال آن تنها خودروسازان را از فکر توسعه خارج کرده است. - تعرفه کفی خودروبر بزرگراه رسالت - به‎طور کلی می‌توان گفت - تعرفه کفی خودروبر بزرگراه رسالت - هیچ‎گاه سیاست مشخص و هدف اصلی برای صنعت خودرو و واردات وجود - تعرفه کفی خودروبر بزرگراه رسالت - نداشته است. هرگاه در عرصه بین‌المللی مشکلات کمتری پیش روی کشور بوده، واردات خودرو انجام شده و هرگاه کشور با شرایط این‌چنینی مواجه شده، واردات محدود و ممنوع شده است. 
هیچ‌گاه به بحث واردات - تعرفه کفی خودروبر بزرگراه رسالت - به‌عنوان اهرمی برای - تعرفه کفی خودروبر بزرگراه رسالت - تکان دادن صنعت خودرو داخلی نگاه نشده است. واردات از نظر برخی مسئولان یعنی خودروهای لوکس و گران نه خودروهای باکیفیت، ایمن و با مصرف سوخت کم و آلایندگی بسیار کمتر از خودروهای داخلی. درواقع نوع نگاه عده‌ای به صنعت خودرو در سال‌های - تعرفه کفی خودروبر بزرگراه رسالت - گذشته همواره سطحی بوده و اگر برنامه‌ریزی در این خصوص انجام شده، کوتاه‎مدت و بسیار محدود بوده است. وقت آن رسیده که مجلس و دولت برنامه مشخصی برای صنعت خودرو طرح‌ریزی کنند. پلت‌فرم مشترک، استفاده از قطعات مشترک - تعرفه کفی خودروبر بزرگراه رسالت - و محدود شدن مونتاژ توسط خودروسازان بزرگ به‌منظور دستیابی به تیراژ اقتصادی می‌تواند گام جدید خودروسازان به منظور تولید خودروهای به‌روز و باکیفیت باشد. خودروهایی که در بازارهای جهانی - تعرفه کفی خودروبر بزرگراه رسالت - مشتری 
داشته باشند.

 آیا برنامه راهبردی صنعت خودرو برای هر از یک خودروسازان بزرگ کشور همراه با تفاوت‎های خاصی خواهد بود یا هر دو را باید به تولید براساس یک پلت‎فرم مشترک ترغیب کرد؟
گروه خودروسازی سایپا همیشه خودروهایی در سگمنت‌ C تولید کرده و به‌دنبال آن بوده که این بخش را توسعه دهد. اما شرکت ایران‌خودرو همیشه خودروهایی در سگمنت - تعرفه کفی خودروبر بزرگراه رسالت - D تولید کرده و تمرکز خود را روی این خودروها گذاشته است. 
ضمن این‌که حجم موتور خودروهای ایران‌خودرو معمولا بیش‌از 1600سی‌سی است اما سایپا خودروهایی با حجم موتور کمتر از 1600سی‌سی یا همان‌ مقدار بوده است. به‌نظر - تعرفه کفی خودروبر بزرگراه رسالت - می‌رسد این دو خودروساز هیچ‌گاه پلت‌فرم مشترک تولید نخواهند کرد. چراکه سلیقه مشتریان این خودروساز متفاوت است. 
به این موارد باید این بحث را نیز افزود که تجربه تولید خودرو مشترک در این دو خودروساز متفاوت است. خودرو تندر90 تولید سایپا با خودرو تندر90 تولید ایران‌خودرو به لحاظ کیفی تفاوت‎هایی داشته‎اند. به‌نظر می‌رسد نیاز به یک تغییر استراتژیک برای جوینت‌شدن و همکار شدن این دو خودروساز وجود دارد. بنابراین برنامه وزارت صمت باید به سمت خصوصی‌سازی و همچنین - تعرفه کفی خودروبر بزرگراه رسالت - الزام این دو - تعرفه کفی خودروبر بزرگراه رسالت - خودروساز به همکاری مشترک باشد.

اولين صفحه   -  شماره تماس حمل خودرو بزرگراه رسالت   -   خدمات حمل خودرو بزرگراه رسالت   -   حمل ماشین بزرگراه رسالت   -   کرایه حمل ماشین بزرگراه رسالت   -   قیمت حمل ماشین بزرگراه رسالت   -   مبلغ حمل ماشین بزرگراه رسالت   -   تعرفه حمل ماشین بزرگراه رسالت   -   شماره تماس حمل ماشین بزرگراه رسالت   -   خدمات حمل ماشین بزرگراه رسالت   -   کفی بزرگراه رسالت   -   کرایه کفی بزرگراه رسالت   -   قیمت کفی بزرگراه رسالت   -   مبلغ کفی بزرگراه رسالت   -   تعرفه کفی بزرگراه رسالت   -   شماره تماس کفی بزرگراه رسالت   -   خدمات کفی بزرگراه رسالت   -   کفی خودروبر بزرگراه رسالت   -   کرایه کفی خودروبر بزرگراه رسالت   -   قیمت کفی خودروبر بزرگراه رسالت   -   مبلغ کفی خودروبر بزرگراه رسالت   -   تعرفه کفی خودروبر بزرگراه رسالت   -   شماره تماس کفی خودروبر بزرگراه رسالت   -   خدمات کفی خودروبر بزرگراه رسالت   -   جرثقیل خودروبر بزرگراه رسالت   -   کرایه جرثقیل خودروبر بزرگراه رسالت   -   قیمت جرثقیل خودروبر بزرگراه رسالت   -   مبلغ جرثقیل خودروبر بزرگراه رسالت   -   تعرفه جرثقیل خودروبر بزرگراه رسالت   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر بزرگراه رسالت   -   خدمات جرثقیل خودروبر بزرگراه رسالت   -   نیسان خودروبر بزرگراه رسالت   -   کرایه نیسان خودروبر بزرگراه رسالت   -   قیمت نیسان خودروبر بزرگراه رسالت   -   مبلغ نیسان خودروبر بزرگراه رسالت   -   تعرفه نیسان خودروبر بزرگراه رسالت   -   شماره تماس نیسان خودروبر بزرگراه رسالت   -   خدمات نیسان خودروبر بزرگراه رسالت   -   نیسان یدک کش بزرگراه رسالت   -   کرایه نیسان یدک کش بزرگراه رسالت   -   قیمت نیسان یدک کش بزرگراه رسالت   -   مبلغ نیسان یدک کش بزرگراه رسالت   -  آخرين صفحه