تعرفه کفی نیاوران

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 08132.html

در نگاه اول اگر بخواهیم به موضوع سرمایه گذاری خارجی در صنعت خودرو بپردازیم، می‌توان گفت همه نگاه‌ها معطوف به انتقال دانش و تکنولوژی روز خودروسازی و همچنین سرمایه می‌شود

۲۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶

رنجی که می‌بریم

رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو - صنعت خودرو، هفته روزهای خوبی را سپری کرد. از یک‌سو وزیر صنعت، معدن و تجارت روند کاری ایدرو را تایید - تعرفه کفی نیاوران - کرد - تعرفه کفی نیاوران - که این امر خود بیانگر احتمال حضور بیشتر بخش خصوصی در صنعت خودرو است،

[caption id="attachment_191624" align="aligncenter" width="411"]تعرفه کفی نیاوران رنجی که می‌بریم[/caption]

از سوی دیگر خبر قرارداد ایران‌خودرو و بنز برای تولید مشترک منتشر شد. این دو خبر در بطن خود حاوی نکته مهم دیگری نیز بودند و آن ورود سرمایه خارجی جدید به بخش صنعت کشور است.

امری که در دهه‌های اخیر به‌صورت بسیار جدی در دستورکار کشورهایی قرارگرفته است که می‌خواهند مسیر توسعه را با گام‌ها و سرعت مطمئن طی کنند. در یک تعریف کلی و ساده بسیاری از کشورهای جهان به‌واسطه عدم امکان تامین منابع داخلی برای سرمایه‌گذاری، تمایل شدیدی به جذب سرمایه‌های خارجی پیدا کرده‌اند.

از سوی دیگر سرمایه‌گذاران خارجی به ویژه شرکت‌های فراملیتی جهت ارتقای سطح رقابت‌پذیری و کسب سود بیشتر متمایل - تعرفه کفی نیاوران - به سرمایه‌گذاری در مناطق مستعد و مزیت‌دار شده‌اند.

نگاهی به آمار و اراقام در این خصوص نشان می‌دهد از دهه ۷۰ میلادی به بعد رشد سرمایه‌گذاری خارجی در اکثر کشورهای جهان بسیار چشمگیر شده و از رشد تجارت پیشی گرفته، به طوری که بیش از دو برابر رشد تجارت - تعرفه کفی نیاوران - کالاها و خدمات بوده است.

در ایران اما بنا بر علل تحمیلی بر کشور روند این جریان در دهه‌های اخیر کند بوده است. می‌توان گفت در خلال تحریم‌ها عملا متوقف شد.

پس از دستیابی به توافق هسته‌ای و حرکت - تعرفه کفی نیاوران - به سمت تسهیل روابط با بسیاری از کشورهای دیگر شاهد حضور پرتعداد هیات‌های اقتصادی از کشورهای مختلف و عمدتا صاحب صنعت با اقتصادی قوی بودیم.

در صنعت خودرو این روند جریان سریع‌تری داشت. اما همچنان این رفت‌وآمدها هنوز منجر - تعرفه کفی نیاوران - به ورود تاثیرگذار جریان سرمایه خارجی به کشور نشده است.

البته برای توضیح این مساله عمدتا کارشکنی و تهدید برخی کشورها - تعرفه کفی نیاوران - عنوان می‌شود. این در - تعرفه کفی نیاوران - حالی است که نگاه سرمایه گذاران خارجی به صنعت خودروی ایران صرفا به مختصات داخلی کشور محدود نمی‌شود و با توجه به شرایط اقلیمی و پتانسیل‌های داخلی آنها بازاری ۴۰۰میلیونی را در نظر می گیرند.

در نگاه اول اگر بخواهیم به موضوع سرمایه گذاری خارجی در صنعت خودرو بپردازیم، می‌توان گفت همه نگاه‌ها معطوف به انتقال دانش و تکنولوژی روز خودروسازی و همچنین سرمایه می‌شود اما در نگاه عمیق‌تر باید دانش مدیریتی نیز منتقل شود، در صورت ورود سرمایه‌گذاری خارجی به صنعت خودروسازی باید نگاه مدیریتی نیز تغییر پیدا کند.

از سوی دیگر اگر بتوانیم در کنار مدیریت بومی خودمان مدیریت خارجی را نیز دخیل در کار کنیم و کار را به صورت مشترک جلو ببریم، این امر دومزیت خواهد داشت؛ نخست اینکه - تعرفه کفی نیاوران - افزایش بهره‌وری را در واحدهای خودروسازی داخلی به‌طرز قابل‌توجهی ارتقا بخشیم و دوم‌آنکه سطح مدیریتی در خودروسازی به استاندارد روز مدیریتی در سطح جهان نزدیک خواهد شد.

نکته مهم‌تر آنکه چون سرمایه‌گذار خارجی در مدیریت دخیل است و بر کار نظارت دارد، کیفیت محصول نهایی را هم‌تراز محصول صادراتی ارتقای خواهد بخشید و نگاهش به مقوله تولید فقط تامین نیاز بازار داخل - تعرفه کفی نیاوران - نخواهد بود و به فتح بازارهای جهانی می‌اندیشد.

اما در این دو خبر بازهم همان مساله قدیمی و آزاردهنده به چشم - تعرفه کفی نیاوران - می‌خورند و آن حضور بخش خصوصی مستقل،بدون حضور - تعرفه کفی نیاوران - نمایندگانی از دولت است.

به بیان دیگر همچنان - تعرفه کفی نیاوران - صنعت ایران از فقدان یک بخش خصوصی مستقل ومورد - تعرفه کفی نیاوران - اعتماد که به تنهایی بار مذاکرات وعقد نهایی در صنعت خودرو را به دوش بکشد، رنج می‌برد.

رنجی که بادیدن مدیران مستقل خودروسازان خارجی هنگام امضای قرارداد بیشتر می‌شود. با این حال سخنان وزیر«صمت» در مجمع ایدرو مبنی بر تقویت بخش خصوصی می‌تواند دلگرم‌کننده باشد،اگر توان واراده عبور از شعارواستفاده از بخش خصوصی واقعی وجود داشته باشد.

اولين صفحه   -  شماره تماس یدک کش نیاوران   -   خدمات یدک کش نیاوران   -   حمل خودرو نیاوران   -   کرایه حمل خودرو نیاوران   -   قیمت حمل خودرو نیاوران   -   مبلغ حمل خودرو نیاوران   -   تعرفه حمل خودرو نیاوران   -   شماره تماس حمل خودرو نیاوران   -   خدمات حمل خودرو نیاوران   -   حمل ماشین نیاوران   -   کرایه حمل ماشین نیاوران   -   قیمت حمل ماشین نیاوران   -   مبلغ حمل ماشین نیاوران   -   تعرفه حمل ماشین نیاوران   -   شماره تماس حمل ماشین نیاوران   -   خدمات حمل ماشین نیاوران   -   کفی نیاوران   -   کرایه کفی نیاوران   -   قیمت کفی نیاوران   -   مبلغ کفی نیاوران   -   تعرفه کفی نیاوران   -   شماره تماس کفی نیاوران   -   خدمات کفی نیاوران   -   کفی خودروبر نیاوران   -   کرایه کفی خودروبر نیاوران   -   قیمت کفی خودروبر نیاوران   -   مبلغ کفی خودروبر نیاوران   -   تعرفه کفی خودروبر نیاوران   -   شماره تماس کفی خودروبر نیاوران   -   خدمات کفی خودروبر نیاوران   -   جرثقیل خودروبر نیاوران   -   کرایه جرثقیل خودروبر نیاوران   -   قیمت جرثقیل خودروبر نیاوران   -   مبلغ جرثقیل خودروبر نیاوران   -   تعرفه جرثقیل خودروبر نیاوران   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر نیاوران   -   خدمات جرثقیل خودروبر نیاوران   -   نیسان خودروبر نیاوران   -   کرایه نیسان خودروبر نیاوران   -   قیمت نیسان خودروبر نیاوران   -   مبلغ نیسان خودروبر نیاوران   -  آخرين صفحه