جرثقیل خودروبر زنجان

جهت امداد خودرو یا حمل خودرو در زنجان تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 09684.html

جیم هکت، مدیرعامل جدید این شرکت هم از گرد راه نرسیده، فهرستی از کارهای اضطراری را که باید انجام شود، تهیه کرده و قصد دارد طی صد روز اول کارش تفاوتی چشمگیر در شرکت ایجاد کند.

۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳

ساماندهی فورد توسط مدیرعامل جدید در ۱۰۰ روز

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ،فوردموتور آمریکا را فقط با نقشی که در توسعه صنعت خودرو داشته نمی‌شناسند بلکه این شرکت به دلیل توانایی در عبور از پیچ‌های سخت هم اسم و رسمی برای خود دست و پا کرده است. جیم هکت، مدیرعامل جدید این شرکت هم از گرد راه نرسیده، فهرستی از کارهای اضطراری را که باید انجام شود، تهیه کرده و قصد دارد طی صد روز اول کارش تفاوتی چشمگیر در شرکت ایجاد کند. هکت ۶۲ ساله که ماه گذشته به عنوان مدیرعامل جایگزین مارک‌ فیلدز شد، کارش را با فهرستی از «بایدها» از طرف بیل فورد، رئیس هیات‌مدیره شرکت آغاز کرده که در راس آن‌ها ضرورت تسریع در تصمیم‌گیری‌ها و افزایش - جرثقیل خودروبر زنجان - تمرکز بر نوآوری است. هکت همین چند روز پیش به فری‌پرس گفته بود: «هر مدیر جدیدی که سر کار می‌آید، به خصوص - جرثقیل خودروبر زنجان - در صد روز اول در کانون توجه قرار دارد... بنابراین در حال کار روی برنامه صد روزه‌ای - جرثقیل خودروبر زنجان - هستم که تبعاتی چشمگیر داشته باشد». در اولین مصاحبه پس از قرار گرفتن پشت سکان فورد، او در مورد نگاه - جرثقیل خودروبر زنجان - ویژه‌ مورد نیاز در موضوع طراحی و فناوری که برای پذیرش خودروهای خودران از سوی عموم اجتناب‌ناپذیر است؛ همچنین علاقه‌اش به درک - جرثقیل خودروبر زنجان - این که چطور فناوری راه خود را به سوی ایجاد تحول در زندگی مردم می‌گشاید سخن گفت. البته در این بین گریزی هم به امیدش برای تغییر در فرهنگ سازمان فورد زد. یکی - جرثقیل خودروبر زنجان - از رئوس این برنامه ایجاد ساختار سازمانی مستقلی است که نظام مدیریتی شرکت درگیر تصمیم‌گیری‌ها در همه سطوح نشود.هکت مدیری با - جرثقیل خودروبر زنجان - توان انطباق‌پذیری بالا و علاقه‌مند - جرثقیل خودروبر زنجان - به فناوری است که خیلی در TED شرکت می‌کند که قبله - جرثقیل خودروبر زنجان - آمال کارآفرینان حوزه فناوری و پایه‌گذاران شاخص‌های طراحی است اما گاهی همین علاقه‌مندی را به تظاهر به اهمیت داشتن تفکرگرایی توصیف می‌کند و آن را به باد استهزا می‌گیرد. در این باره می‌گوید: «من برای یک ماه هر روز به TED می‌رفتم که این امر برای خود رکوردی نامتعارف است». با این حال او را به عنوان مدیری می‌شناسند که همه بخش‌های سازمان را درگیر کار می‌کند و ترجیح می‌دهد با گروه‌هایی کوچک جلسه بگذارد که بیشتر از دو پیتزا برای سیر کردن‌شان لازم نیست. مدل رهبری او نشات گرفته از دوران دانشگاه و زمانی است که برای مربی افسانه‌ای فوتبال دانشگاه میشیگان بو شمبکلر توپ می‌زد: «یکی از اولین چیزهایی که از او یاد می‌گیری سبک رهبری شفاف و پویا و قائم بر حفظ یکپارچگی گروه است». به اعتقاد او - جرثقیل خودروبر زنجان - یک مدیر توانمند همیشه باید به یاد داشته باشد که ما هیچکدام کامل نیستیم و آدم‌ها اشتباه می‌کنند و این اصلی است که دائم بازتولید می‌شود. هکت به همراه بیل فورد پیش‌تر اقدام به تغییر ساختار تیم مدیریتی ارشد فوردموتور کرده است‌ تا مدیران ارشد اختیار عمل بیشتری داشته باشند. آنها چهار هدف را برای صد روز اول هکت تعیین کرده‌اند. هکت برای فراهم آوردن امکان تعامل و ارتباط بهتر با نیروها اقدام به تهیه چند ویدئو با عنوان «یورش هکت» کرده که در آن به برخی سوالات احتمالی در مورد دیدگاه‌هایش پاسخ داده است. او در اولین روزهای دوران کاری‌اش در دهه ۸۰ میلادی از «Procter & Gamble» خارج شد تا برای شرکت تولیدی SteelCase کار کند. یکی از دلایل این - جرثقیل خودروبر زنجان - تصمیم این بود که نمی‌توانست با فرهنگ کار آنجا کنار بیاید. در فورد او می‌خواهد کارکنان او - جرثقیل خودروبر زنجان - را «جیم» خطاب کنند و امیدوار است کار در فورد را لذت‌بخش و به یک تفریح بدل کند. هکت می‌گوید: «همیشه تاکید داشتم که همه می‌توانند مدیرعامل Steelcase را به نام کوچک صدا کنند و از این مساله خشنود بودم». مسابقه صد روزه بازنگری در فرصت‌های درآمدزایی: در شرایطی که فروش صنایع - جرثقیل خودروبر زنجان - خودرویی در حال افول یا در بهترین حالت راکد است، هکت می‌گوید فورد باید به فرصت‌های جدید برای درآمدزایی و دقیقا از همان جاهایی که الان درآمدزا نیست، - جرثقیل خودروبر زنجان - فکر کند. ارزیابی وضعیت سلامتی شرکت: این به معنای شناسایی بهترین و کارآمدترین راهکارها برای هدایت کسب‌وکار شرکت و حصول اطمینان از این است که از - جرثقیل خودروبر زنجان - بهترین شیوه‌ها برای تولید استفاده می‌َشود. ارزیابی مجدد نحوه هزینه‌ شدن نقدینگی شرکت: هکت می‌خواهد اطمینان حاصل کند فورد بازگشت سرمایه مناسبی در سرمایه‌گذاری‌هایش دارد. تمرکز سرمایه‌گذاری روی نوآوری: به اعتقاد هکت فورد باید تا حد امکان روی توسعه فناوری‌های نوین از جمله فناوری خودران تمرکز کند تا بتواند به لیدر این جریان تبدیل - جرثقیل خودروبر زنجان - شود و از فرصت‌هایی که از این رهگذر خلق می‌شود، بهترین استفاده را داشته باشد. هکت به - جرثقیل خودروبر زنجان - عنوان نمونه به تصمیم سال گذشته شرکت برای خروج از بازار ژاپن اشاره می‌کند که به اعتقاد او تصمیم درستی برای حفظ منابع مالی به جای پول خرج کردن در بازاری بوده است که تلاش فورد برای کسب سهمی قابل قبول از آن بازار احتمالا به نتیجه نمی‌رسید. بازیکن - جرثقیل خودروبر زنجان - عشق تکنولوژی فوتبال هکت که روزگاری در دهه ۷۰ میلادی در تیم فوتبال دانشگاه میشیگان توپ می‌زد، علاقه‌مند به فناوری‌های نوین و - جرثقیل خودروبر زنجان - مجذوب شیوه‌هایی است که مردم با رایانه، تلفن‌های - جرثقیل خودروبر زنجان - هوشمند و سایر ابزارهای پیشرفته ارتباط می‌گیرند. او تلاش خود برای کسب درک بهتر از فناوری را در دهه ۸۰ با تمرکز روی این که ظهور رایانه‌های شخصی چطور زندگی شخصی، کاری افراد و حتی مبلمان اداری را تغییر می‌دهد، آغاز کرد. او - جرثقیل خودروبر زنجان - که در آن زمان به Steelcase رفته بود، شاهد فراگیر شدن استفاده از رایانه در واحدهای اداری در سراسر دنیا بود. این در حالی بود که تولیدکنندگان مبلمان مانند Steelcase باید میزهایی را طراحی می‌کردند که بتواند رایانه‌های بزرگ و جعبه‌مانند آن دوره را پشتیبانی کند و در خود جای دهد. در همان زمان هم هکت - جرثقیل خودروبر زنجان - دائما این - جرثقیل خودروبر زنجان - سوال را مطرح می‌کرد «وقتی رایانه‌ها کوچک‌تر و سبک‌تر شوند، چه باید کنیم؟». او در دوران مدیریتی خود در Steelcase شرکتش - جرثقیل خودروبر زنجان - را به - جرثقیل خودروبر زنجان - سوی تغییراتی بنیادین برای انطباق با شرایط دوران خود رهنمون ساخت. - جرثقیل خودروبر زنجان - با تغییر گسترده فضای کار او در - جرثقیل خودروبر زنجان - حوزه‌های دیگر توان مدیریتی - جرثقیل خودروبر زنجان - خود را به رخ کشید. شباهت‌های هکت و مولالی به سختی می‌توان شباهت‌های هکت و - جرثقیل خودروبر زنجان - آلن مولالی، کسی را که در سال ۲۰۰۶ به مدیرعاملی فورد - جرثقیل خودروبر زنجان - منصوب شد، نادیده گرفت. مولالی که از مدیران ارشد سابق بوئینگ بود - جرثقیل خودروبر زنجان - نیز به سان هکت به - جرثقیل خودروبر زنجان - عنوان فردی غریبه با صنعت خودرو وارد فورد شد و مانند هکت رابطه شخصی و دوستی عمیقی با بیل فورد - جرثقیل خودروبر زنجان - داشت. تفاوت‌ها هم به همین اندازه شفاف است. فورد در سال ۲۰۰۶ در آستانه ورشکستگی بود و زیان‌های میلیاردی متحمل می‌شد و همه این شرکت را با تصمیم‌گیری‌های - جرثقیل خودروبر زنجان - پشت‌پرده می‌شناختند. هکت در زمانی وارد این شرکت شده است که شرکت سودهای سالانه میلیاردی کسب می‌کند، محصولات در وضعیت خوبی قرار دارند و فورد امروز به مراتب بیش از یک دهه قبل شرکتی پایدار با صفوف سازمانی منسجم است. به طور - جرثقیل خودروبر زنجان - طبیعی Steelcase - جرثقیل خودروبر زنجان - که شرکتی کوچک با درآمد سالانه ۳ میلیارددلار بوده با فوردی که درآمدهای سالانه‌اش به ۱۵۱ میلیارددلار بالغ می‌شود، قابل قیاس نیست. با وجود این همه تفاوت به نظر می‌رسد هکت مشکلی - جرثقیل خودروبر زنجان - با - جرثقیل خودروبر زنجان - جایی که در‌ آن قرار گرفته، ندارد و حتی در این مورد گفته است: «برای من واقعا تعجب‌آور است - جرثقیل خودروبر زنجان - که تفاوت زیادی بین دو شرکت وجود ندارد چرا که ماهیت کار مدیریتی به گونه‌ای است که تابعی از - جرثقیل خودروبر زنجان - اندازه شرکت نیست». منبع: دیترویت فری پرس
اولين صفحه   -  یدک کش رویان   -   حمل خودرو رویان   -   حمل ماشین رویان   -   کفی رویان   -   کفی خودروبر رویان   -   جرثقیل خودروبر رویان   -   نیسان خودروبر رویان   -   نیسان یدک کش رویان   -   ماشین بر رویان   -   خودرو سوار رویان   -   جرثقیل یدک کش رویان   -   چرخگیر رویان   -   امداد خودرو زنجان   -   امداد خودرو سیار زنجان   -   خودروبر زنجان   -   یدک کش زنجان   -   حمل خودرو زنجان   -   حمل ماشین زنجان   -   کفی زنجان   -   کفی خودروبر زنجان   -   جرثقیل خودروبر زنجان   -   نیسان خودروبر زنجان   -   نیسان یدک کش زنجان   -   ماشین بر زنجان   -   خودرو سوار زنجان   -   جرثقیل یدک کش زنجان   -   چرخگیر زنجان   -   امداد خودرو زین الدین   -   امداد خودرو سیار زین الدین   -   خودروبر زین الدین   -   یدک کش زین الدین   -   حمل خودرو زین الدین   -   حمل ماشین زین الدین   -   کفی زین الدین   -   کفی خودروبر زین الدین   -   جرثقیل خودروبر زین الدین   -   نیسان خودروبر زین الدین   -   نیسان یدک کش زین الدین   -   ماشین بر زین الدین   -   خودرو سوار زین الدین   -   جرثقیل یدک کش زین الدین   -  آخرين صفحه