نیسان خودروبر زنجان

جهت امداد خودرو یا حمل خودرو در زنجان تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 09685.html

به‌سراغ مهندس علیرضا محمدزاده (طراح) رفتیم و گفت‌وگویی با موضوع بررسی آینده صنعت طراحی خودرو انجام دادیم که در پی می‌خوانید.

۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵

طراحی خودرو در ۱۰ سال آینده به کجا خواهد رفت؟

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ،از بدو - نیسان خودروبر زنجان - تولید نخستین خودرو تاکنون، این صنعت دستخوش تغییرات اساسی، چه - نیسان خودروبر زنجان - از نظر فنی و چه از نظر طراحی قرار گرفته است که در بخش طراحی خودرو - نیسان خودروبر زنجان - از سال ۱۹۹۰ میلادی به بعد دچار تغییرات اساسی شده و در طی یک قرن شاهد خلق طراحی‌های نادر و افسانه‌ای بوده‌ایم. اما از سال ۲۰۱۱ سیاست طراحی خودرو دچار تغییراتی شد که کمپانی‌های خودروساز هدف غایی‌شان جلب بازار بود. در سال‌های اخیر نیز با توجه به پیشرفت علم الکترونیک در صنعت خودرو و ساخت خودروهای جدیدی خارج از فرم‌های مرسوم مانند خودروهای هیبرید، الکتریکی، خودران و پرنده سبب شده است طراحی خودرو وارد فاز دیگری شود. با این مقدمه به‌سراغ مهندس علیرضا محمدزاده (طراح) رفتیم و گفت‌وگویی - نیسان خودروبر زنجان - با موضوع بررسی آینده صنعت طراحی خودرو انجام دادیم که در پی می‌خوانید. به نظر شما آیا طراحی خودرو دارای محدودیت است و بی‌پروا نمی‌توان خودروی تهاجمی یا افسانه‌ای طراحی کرد؟ طراحی خودرو همواره دارای محدودیت بوده است که این محدودیت با حوزه مهندسی ارتباط - نیسان خودروبر زنجان - پیدا می‌کند. با این - نیسان خودروبر زنجان - مضمون - نیسان خودروبر زنجان - که محدودیت‌های خاصی در مهندسی وجود دارد، محدودیت‌هایی مانند طراحی موتور، جانمایی آن، ابعاد قرارگیری - نیسان خودروبر زنجان - و... - نیسان خودروبر زنجان - که بر اساس آن خودرو را طراحی می‌کنند. به‌عبارتی در طراحی خودرو الگویی با مضمون تبعیت فرم از فانکشن وجود دارد و بر همین اساس همیشه طراحی براساس فرم‌ها ساخته می‌شود و مهندسی شکل می‌گیرد. با این محدودیت پیش‌بینی شما از طراحی خودروها در ۱۰ سال آینده چیست؟ تحت هیچ شرایطی نمی‌توان خارج از محدوده تکنولوژی، خودرو - نیسان خودروبر زنجان - طراحی کرد و به جرات می‌توان گفت طراحی خودرو مطابق آن‌چه در حال حاضر معمول است، - نیسان خودروبر زنجان - ادامه خواهد یافت. با این تفاوت که این ادامه مسیر همراه با حذف تدریجی موتورهای بنزینی و - نیسان خودروبر زنجان - جایگزینی آن با موتورهای برقی و هیبریدی خواهد بود، زیرا امروزه جهان خودرو بیشتر به‌دنبال الکتریکی شدن است. همچنین طبیعی است که بر همین اساس فرم و پیکره خودروها تغییراتی خواهند کرد. اما نه به این معنا که خودروها به شکل کانسپت ارائه شوند، زیرا طبیعتا چنین تصوری دور از واقعیت است. باید به این نکته اشاره کرد که برخلاف آنچه ما در حال حاضر مشاهده - نیسان خودروبر زنجان - می‌کنیم، صنعت خودرو اصولا با طراحی کانسپت‌ها تفاوت اساسی دارد. یعنی صنعتی کردن محصول (تولید انبوه) با ایده اولیه (کانسپت) تفاوت فراوان دارد. دلیل این امر هم مشخص است، زیرا ایده بدون محدودیت است، اما تولید انبوه چنین نیست. مثلا زمانی‌که یک میکروکار (خودروی کوچک) را طراحی - نیسان خودروبر زنجان - می‌کنید برای آن یک رینگ به قطر ۱۶ اینچ - نیسان خودروبر زنجان - در نظر می‌گیرید که در زمان صنعتی شدن، محدودیت‌ها چنین اجازه‌ای را به تولیدکننده نمی‌دهند. یا به‌طور مثال خودروهای اتولاموس، خودران و... قابلیت تولید دارند، اما تولید انبوه آنها به این سادگی نخواهد - نیسان خودروبر زنجان - بود. پس در آینده شاهد طراحی - نیسان خودروبر زنجان - خودروها به شکل فضایی یا عجیب‌و‌غریب نخواهیم بود؟ می‌توان این‌طور گفت که قطعا چرخ و فرمان از خودرو حذف نمی‌شود! از ۱۰۰ سال گذشته تاکنون در تمام خودروها چرخ و فرمان وجود داشته و باقی خواهد ماند. با توجه به پیشرفت سریع تکنولوژی در - نیسان خودروبر زنجان - صنعت خودرو، قطعا نمی‌توان انتظار داشت به سرعت این عوامل زیرورو شوند. امروزه شاهد طراحی خودروهای پرنده هستیم. - نیسان خودروبر زنجان - وضعیت در مورد این خودروها چگونه خواهد بود؟ قطعا طراحی این خودروها برای ۱۰ سال آینده نخواهد بود. به‌عنوان مثال نسل جدید ب‌ام‌و سری۷ قرار است وارد بازار شود و قطعا باید ۵ سال بماند و بعد فیس‌لیفت شود که نسخه جدید - نیسان خودروبر زنجان - آن نیز حداقل دو سال در بازار خواهد ماند. پس می‌توان گفت که تولید خودروهای - نیسان خودروبر زنجان - پرنده - نیسان خودروبر زنجان - به یک یا دو دهه آینده تعلق نخواهد داشت. برای تولید - نیسان خودروبر زنجان - یک خودروی داخلی یا ملی چه - نیسان خودروبر زنجان - هدفی را باید دنبال کرد؟ ابتدا باید ببینیم خودرو را با کدام هدف و برای چه بازاری طراحی می‌کنیم و بازار داخل چه میزان کشش دارد که محصولی برای آن طراحی کنیم؟ این اشتباه است - نیسان خودروبر زنجان - که بازار خودرویی داخل کشور را با کشوری مانند چین مقایسه - نیسان خودروبر زنجان - کنیم، زیرا طراحی خودرو - نیسان خودروبر زنجان - یکی از پر هزینه‌ترین بخش‌های خودروسازی است. اخیرا کمپانی‌های داخلی با شرکت‌های طراحی خودروی خارجی مانند شرکت پینین‌فارینا قراردادهایی بسته‌اند، آیا این مورد می‌تواند سبب رشد طراحی داخلی شود؟ همان‌طور که اشاره کردید، در چند سال گذشته شرکت‌های مطرح خارجی فراوانی در بحث فنی مهندسی، طراحی پلت‌فرم یا استایل مشاوره‌های فراوانی داده‌اند. قطعا این قراردادها سبب ارتقا می‌شود، اما اینکه فکر کنیم این ارتقا - نیسان خودروبر زنجان - موجب طراحی یا اتفاقات - نیسان خودروبر زنجان - عجیب‌وغریبی می‌شود، خیر - نیسان خودروبر زنجان - چنین نیست. اصولا در قراردادهای خودرویی که بین دو شرکت بسته می‌شود، سیاست‌هایی وجود دارد که صرفا در بندهای مشترکی که بر سر آن توافق شده، اتفاقات صورت می‌گیرد و خارج از آن، به صورت اتفاقی روی نمی‌دهد. به همین منظور برای پیشرفت طراحی داخلی باید مستعدهای این حرفه در دوره‌های استعدادیابی و برای آموزش‌های تکمیلی و به‌روز در ورک‌شاپ‌ها یا کورس‌های خارج از کشور شرکت کنند. الگویی که چینی‌ها از آن پیروی کردند و اکنون موفقیت‌شان را شاهد هستیم. هم اکنون چین دانشگاهی دارد که دانشجویان آن از نظر طراحی با دانشگاه‌های - نیسان خودروبر زنجان - آمریکایی و اروپایی برابری می‌کنند. آیا می‌توان خودروهای سبز و الکتریک برای خودروسازان داخلی طراحی کرد؟ تولید - نیسان خودروبر زنجان - خودروهای - نیسان خودروبر زنجان - برقی یا الکتریک و گسترش آن منوط به سیاست‌های کشورها یا تولیدکننده آنهاست. خودروی برقی از تکنولوژی پیشرفته‌‎ای تبعیت می‌کند بلکه نیازمند مواردی چون خدمات پس از فروش مناسب است. به همین منظور باید ابتدا پیچیدگی‌های این - نیسان خودروبر زنجان - صنعت را - نیسان خودروبر زنجان - حل و زیر ساخت‌های مناسب برای آن فراهم کنند تا مشتری اعتماد کند و به سمت این خودروها برود. از سوی دیگر به‌دلیل استفاده از سیستم‌های - نیسان خودروبر زنجان - گران مانند باتری در این خودروها قیمت آنها بسیار بالاست که خود سد راهی بر سر خرید - نیسان خودروبر زنجان - این خودروهاست، مگر اینکه دولت مانند کشورهایی که در این زمینه فعال هستند، طرح‌های تشویقی قرار دهد تا مردم به خرید ترغیب شوند. و نکته آخر... امروزه در صنعت خودرو یا بهتر بگویم طراحی خودرو دیگر مانند سابق شاهد طراحی‌های ‌خاص نیستیم. امروزه در صنعت خودرو و بخش - نیسان خودروبر زنجان - طراحی اتفاقی رخ داده است که می‌توان آن‌را تمایل به بازار خواند، به این معنا که امروزه دیگر خودرویی تولید نمی‌شود که مثلا هشت سال - نیسان خودروبر زنجان - در بازار بماند، بلکه سیاست طراحی به سمتی رفته است که بعد از دو سال دل مشتری را بزند و طرح جدیدی جایگزین آن کند. به‌عبارتی طراحی عاملی است برای بالا بردن فروش خودرو، یعنی باید خودرویی طراحی شود که به - نیسان خودروبر زنجان - سرعت جایگزین آن را وارد بازار کند. در واقع صنعت تمام توانش را به‌کار گرفته است که - نیسان خودروبر زنجان - به سرعت طراحی خود را دمده کند.
اولين صفحه   -  حمل خودرو رویان   -   حمل ماشین رویان   -   کفی رویان   -   کفی خودروبر رویان   -   جرثقیل خودروبر رویان   -   نیسان خودروبر رویان   -   نیسان یدک کش رویان   -   ماشین بر رویان   -   خودرو سوار رویان   -   جرثقیل یدک کش رویان   -   چرخگیر رویان   -   امداد خودرو زنجان   -   امداد خودرو سیار زنجان   -   خودروبر زنجان   -   یدک کش زنجان   -   حمل خودرو زنجان   -   حمل ماشین زنجان   -   کفی زنجان   -   کفی خودروبر زنجان   -   جرثقیل خودروبر زنجان   -   نیسان خودروبر زنجان   -   نیسان یدک کش زنجان   -   ماشین بر زنجان   -   خودرو سوار زنجان   -   جرثقیل یدک کش زنجان   -   چرخگیر زنجان   -   امداد خودرو زین الدین   -   امداد خودرو سیار زین الدین   -   خودروبر زین الدین   -   یدک کش زین الدین   -   حمل خودرو زین الدین   -   حمل ماشین زین الدین   -   کفی زین الدین   -   کفی خودروبر زین الدین   -   جرثقیل خودروبر زین الدین   -   نیسان خودروبر زین الدین   -   نیسان یدک کش زین الدین   -   ماشین بر زین الدین   -   خودرو سوار زین الدین   -   جرثقیل یدک کش زین الدین   -   چرخگیر زین الدین   -  آخرين صفحه