جرثقیل یدک کش اوین

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 00722.html
مسابقات اتومبیلرانی

در روزی که خیلی از افراد پیش‌بینی می‌کردند مسابقه به‌خاطر شرایط جوی نامناسب و عدم تجهیز خودروها به تایرهای مخصوص سطح خیس، لغو شود، شاهد یکی از پرتنش‌ترین، جذاب‌ترین‌ و البته کم‌استقبال‌ترین مسابقات قهرمانی سرعت کشور بودیم.

۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲

پای چینی‌هاهم به پیست آزادی باز شد!

 به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»،در روزی که خیلی از افراد پیش‌بینی - جرثقیل یدک کش اوین - می‌کردند مسابقه به‌خاطر شرایط - جرثقیل یدک کش اوین - جوی نامناسب و عدم تجهیز خودروها به تایرهای مخصوص سطح خیس، لغو شود، شاهد یکی از پرتنش‌ترین، جذاب‌ترین‌ و البته کم‌استقبال‌ترین مسابقات قهرمانی سرعت کشور بودیم. مسابقه‌ای که متاسفانه حتی پوستر آن نیز تقلیدشده از نمادهای کپی‌رایت شده فدراسیون بین‌المللی و البته با حذف لوگوهای اختصاصی بود. به هر جهت مسابقه روز جمعه درحالی تمام شد که اکثر شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان راضی از پیست بازگشتند. اما هوای سرد و احتمال عدم برگزاری مسابقه باعث شده بود که تماشاچیان کمتری نسبت به راندهای گذشته امسال از این مسابقه استقبال کنند.

خودرو مارشال حاشیه‌دار - جرثقیل یدک کش اوین - راند سوم سرعت
یکی از نکات خاص و جالب این دور از مسابقات حضور یک دستگاه فورد موستانگ نسل گذشته تیون شده توسط هرتز (Hertz) بود. این خودرو را پیش از این به - جرثقیل یدک کش اوین - صورت مکرر در مسابقات درگ مشاهده کرده بودیم، اما به همت هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی منطقه آزاد ارس، در سومین راند از مسابقات سرعت در نقش خودرو ایمنی یا مارشال حاضر شده بود تا هدایت خودروها در ابتدای مسابقه تا پیش از خط استارت را برعهده بگیرد. صدای گیرای پیشرانه این خودرو باعث شده بود که حتی در کلاس‌های شهری و استاندارد نیز جذابیت بیشتری در زمان گرم‌کردن خودروها ایجاد شود و حتی در حین گرم کردن خودروهای کلاس ۴۰۰۰ توربو نیز - جرثقیل یدک کش اوین - رقابتی از - جرثقیل یدک کش اوین - نظر صدا و فاصله بین خودرو مارشال محمد باقرزاده ایجاد شد که فضای جذاب‌تری به پیست آزادی بخشید. البته ناگفته نماند که در هنگام گرم کردن یکی از کلاس‌ها، آژیر مغناطیسی نصب شده روی سقف این اسب‌سرکش از محل خود جدا شد و با سیم اتصالش از روی زمین مارشال را همراهی می‌کرد!

کلاس کم فروغ ۲۰۶ استاندارد

در این دوره از مسابقات نیز همچون راند دوم قانون برگزاری کلاس‌های شهری و غیر قهرمانی در روز ابتدایی نقض و دو کلاس ۲۰۶ استاندارد و پراید اختصاصی به - جرثقیل یدک کش اوین - دلیل عدم استقبال از دیگر کلاس‌های شهری در همان روز اصلی برگزار شد. البته در کلاس ۱۶۰۰ استاندارد نیز استقبال آنچنانی نشده بود و - جرثقیل یدک کش اوین - حتی از ۸ نفر ثبت‌نام کرده برای حضور - جرثقیل یدک کش اوین - در این مسابقه ۶ نفر در نهایت وارد - جرثقیل یدک کش اوین - پیست شدند و  مسابقه با سه خودرو به پایان رسید. در نهایت نیز بنیامین حاجیان که از انتها - جرثقیل یدک کش اوین - مسابقه را شروع کرده بود، توانست خود را به صدر برساند و پس از پوریا ماجد که مقام نخست خود را از ابتدای مسابقه حفظ کرده بود در مقام دوم قرار بگیرد. جایگاه سوم این مسابقه نیز به علی محمودی مقدم از استان البرز رسید. البته دو نفر ابتدایی این کلاس از استان تهران بودند.
کلاس پراید اختصاصی

دومین کلاس برگزار شده مربوط به خودروهای متعدد پرایدی بود که امکان اعمال تغییرات خاصی روی خودرویشان نداشتند و فقط باید - جرثقیل یدک کش اوین - مجهز به تجیهزات ایمنی مورد نیاز همچون رول بار داخل اتاق و کپسول آتش‌نشانی می‌شدند. البته همانطور - جرثقیل یدک کش اوین - که گفته شد - جرثقیل یدک کش اوین - شرکت‌کننده‌ها استقبال زیادی از این کلاس کرده بودند و تمام ۱۲ نفری که زمان ثبت کرده بودند، داخل پیست شدند. همین مساله موجب شد مسیر کوتاهی که برای برگزاری دو کلاس شهری انتخاب شده بود، در طول مسابقه از خودروها پر شده باشد. بهتر بود به خاطر استقبال زیاد از این کلاس مسیر طولانی‌تر یا همان مسیر کلاس‌های قهرمانی برای این کلاس درنظر گرفته می‌شد. با وجود ترافیک بالای این کلاس تغییرات آنچنانی در سه - جرثقیل یدک کش اوین - نفر مسابقه از ابتدا تا پایان برگزاری این کلاس اعمال نشد و کوشان صالحی همانطور که مسابقه را زودتر از بقیه شروع کرد، زودتر از بقیه نیز به اتمام رساند. پس از او شایان خمیسی از استان خوزستان جایگاه دوم را کسب کرد - جرثقیل یدک کش اوین - و امید نومیدی از گیلان سوم - جرثقیل یدک کش اوین - شد.
کلاس سوپر جی‌تی ۴۰۰۰

باوجود اینکه عمده شرکت‌کنندگان این کلاس را خودروهای ب‌ام‌و تشکیل می‌دادند، رقابت هیجان‌انگیز در این کلاس باعث شد که تماشاچیان در پایان این دور از مسابقات راضی از پیست خارج شوند. 
این کلاس مثل همیشه به عنوان پرقدرت‌ترین کلاس رقابت‌ها ظاهر شد و حتی پیشکسوت این کلاس که در دور دوم موفق به کسب جایگاه شده بود، بازهم مقام - جرثقیل یدک کش اوین - سوم را کسب کرد. به طور قطع برنده این رقابت محمد باقرزاده به‌عنوان یکی از پرافتخارترین و حرفه‌ای‌ترین رانندگان پیست بود که علاوه‌بر ثبت رکورد ۵۲دقیقه‌و۹۳ثانیه در زمانگیری‌ها موفق - جرثقیل یدک کش اوین - شد با فاصله بسیار زیادی از رقبای خود نفر اول شود و پس از او علی امینی جایگاه دوم را به دست آورد و جواد مهدیه به عنوان پیشکسوت مسابقات نفر سوم این کلاس - جرثقیل یدک کش اوین - شد.

کلاس ۱۶۰۰ جی‌تی - جرثقیل یدک کش اوین - و شرکت‌کننده خاص آن!

اگر به دنبال دلیل انتخاب تیتر این گزارش - جرثقیل یدک کش اوین - می‌گردید، این جا باید آن را دنبال کنید. شرکت‌کننده خاص این کلاس یک دستگاه خودرو چری QQ سدان بود که ابهامات زیادی را در ذهن تماشاچیان ایجاد کرده بود. با وجود اینکه این خودرو توفیق چندانی نداشت، ظاهر خاص و کمتر شناخته آن باعث شده بود که توجه زیادی را به خود جلب کند. باوجود اینکه محسن جعفری مالک این خودرو توانسته بود از لحاظ ایمنی این خودرو را با استانداردهای این - جرثقیل یدک کش اوین - کلاس هماهنگ‌سازی کند، ظاهرا از نظر فنی این خودرو را به اندازه دیگر رقبای آن که عمدتا خودروهای ۲۰۶ کلاس - جرثقیل یدک کش اوین - پنج بودند، تقویت نکرده بود. البته باید توجه داشت که طبق قوانین هر شاسی خودرو باید پذیرای پیشرانه‌ای مرتبط باشد و باتوجه به - جرثقیل یدک کش اوین - محدودیت در انتخاب پیشرانه، شاید امکان استفاده از پیشرانه‌های قوی‌تر برای این میکروکار شهری نبوده است. 
البته به غیر از شرکت‌کننده خاص، این کلاس جذابیت‌های دیگری نیز داشت و همینکه جایگاه - جرثقیل یدک کش اوین - نفرات اول تا سوم - جرثقیل یدک کش اوین - تغییر پیدا کرد و نفر اول نیز از دور رقابت خارج شد، خود نشان از هیجان این - جرثقیل یدک کش اوین - کلاس دارد. نفر اول این کلاس مهرداد صفری - جرثقیل یدک کش اوین - از اصفهان شد که از جایگاه چهارم مسابقه را شروع کرده بود. نفر دوم این مسابقه نیز شایان افتخاری شد و در نهایت باید به شروین یگانه اشاره کرد که از جایگاه دوم مسابقه را شروع کرد و پس از عقب ماندن از - جرثقیل یدک کش اوین - ابتدای مسابقه و بازگشتن به رقابت نفر سوم شد.

اولين صفحه   -  کرایه نیسان یدک کش اوین   -   قیمت نیسان یدک کش اوین   -   مبلغ نیسان یدک کش اوین   -   تعرفه نیسان یدک کش اوین   -   شماره تماس نیسان یدک کش اوین   -   خدمات نیسان یدک کش اوین   -   ماشین بر اوین   -   کرایه ماشین بر اوین   -   قیمت ماشین بر اوین   -   مبلغ ماشین بر اوین   -   تعرفه ماشین بر اوین   -   شماره تماس ماشین بر اوین   -   خدمات ماشین بر اوین   -   خودرو سوار اوین   -   کرایه خودرو سوار اوین   -   قیمت خودرو سوار اوین   -   مبلغ خودرو سوار اوین   -   تعرفه خودرو سوار اوین   -   شماره تماس خودرو سوار اوین   -   خدمات خودرو سوار اوین   -   جرثقیل یدک کش اوین   -   کرایه جرثقیل یدک کش اوین   -   قیمت جرثقیل یدک کش اوین   -   مبلغ جرثقیل یدک کش اوین   -   تعرفه جرثقیل یدک کش اوین   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش اوین   -   خدمات جرثقیل یدک کش اوین   -   چرخگیر اوین   -   کرایه چرخگیر اوین   -   قیمت چرخگیر اوین   -   مبلغ چرخگیر اوین   -   تعرفه چرخگیر اوین   -   شماره تماس چرخگیر اوین   -   خدمات چرخگیر اوین   -   امداد خودرو باغ فیض   -   کرایه امداد خودرو باغ فیض   -   قیمت امداد خودرو باغ فیض   -   مبلغ امداد خودرو باغ فیض   -   تعرفه امداد خودرو باغ فیض   -   شماره تماس امداد خودرو باغ فیض   -   خدمات امداد خودرو باغ فیض   -  آخرين صفحه