مبلغ نیسان یدک کش اوین

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 00704.html
صنعت خودرو

مشکل صنعت خودرو این است که در سال‌های اخیر تمام تمرکز خود را بر تولید محصولات قدیمی گذاشته است و سعی نکرده خود را برای چنین شرایطی آماده کند

۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰

پیشنهادهای غیرجذاب خودروسازان برای جلب رضایت مشتریان

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، بحث تحویل خودروهایی که با تحریم‌های آمریکا تولیدشان در کشور کم یا صفر شده است در کنار مباحثی مانند قیمت خودرو باتوجه به زمان ثبت‌نام و نوع قرارداد تبدیل به کلافی سردرگم در صنعت خودرو ایران شده است. ازیک‌سو مشتریان خواهان دریافت خودروهایی هستند که پول آن‌ را پرداخت کرده‌اند و ازسوی دیگر خودروساز می‌گوید به‌دلیل تحریم‌ها و عدم ورود محموله قطعات این خودروها، دیگر توان تولید آن‌ها را - مبلغ نیسان یدک کش اوین - ندارد و به‌جای آن محصول دیگری تحویل می‌دهد. تحویل خودروهای جایگزین، اوایل سال که هنوز قطعات برخی خودروها در کشور وجود داشت، امکان‌پذیر بود اما درحال‎حاضر باتوجه به این‎که تعدادی از خودروها از سبد خودروسازان حذف شده یا تولیدشان به شدت کاهش پیدا کرده است امکان جایگزین‎کردن خودروها وجود ندارد.

افزایش قیمت، مشکل قطعه را حل کرد؟

اوایل سال و با خروج رنو از کشور، پارس‌خودرو محصولات برلیانس را به‌عنوان جایگزین به مشتریان معرفی کرد. همچنین ایران‌خودرو محصول اچ‌سی کراس را به‌عنوان جایگزین تندر90 به مشتریان معرفی کرد. این در حالی - مبلغ نیسان یدک کش اوین - است که تولید برلیانس و اچ‌سی‌کراس نیز - مبلغ نیسان یدک کش اوین - به‌دلیل مشکلات مربوط به نقل‌وانتقال بانکی و همچنین تحریم کشتیرانی و بیمه، امکان واردات پک‌های سی‌کی‌دی آن‌ها وجود ندارد یا به‌سختی و با افزایش هزینه مواجه است.

البته این نکته را نیز باید افزود خودروسازان در اعلام قیمت‌های جدید، نام خودروهایی را که گفته می‌شد به‌دلیل نبود قطعه امکان تولید آن‌ را ندارند، افزوده‌اند. مشخص نیست آیا قطعه درخصوص تولید این خودروها موجود است و امکان تحویل خودروهای معوق وجود دارد یا خیر؟ اگر قطعه‌ای موجود نیست - مبلغ نیسان یدک کش اوین - پس افزایش قیمت برای این‌خودروها به چه دلیلی انجام شده است؟

معادله لاینحل جلب رضایت مشتری

- مبلغ نیسان یدک کش اوین -

مشکلات مربوط به تحویل و جایگزینی خودروها در شرایطی رو به حاد شدن می‌گذارد که مدیرعامل سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان - مبلغ نیسان یدک کش اوین - در آخرین اظهارنظر دراین‌خصوص می‌گوید: «اگر خودروساز به دلایلی نمی‎تواند برخی خودروها را تحویل دهد، باید سبدی از خودروهای تولیدی خود را در اختیار مشتری بگذارد تا وی از میان آن‎ها انتخاب کند و اگر نخواست، پولش را به‎روز، با محاسبه سود و جریمه تاخیر پس بدهد.»

اما وقتی مشتری برای خرید یک خودرو خاص به‌دلیل ویژگی‌ها و جدید بودن ظاهر آن نسبت‌به محصولات تکراری، اقدام کرده و به‌هر دلیلی با عدم تحویل خودرو مواجه شده است و حتی جایگزین‌های نزدیک به آن نیز وجود ندارند، چگونه - مبلغ نیسان یدک کش اوین - می‎توان رضایت او را جلب کرد؟

در این خصوص یک کارشناس - مبلغ نیسان یدک کش اوین - صنعت خودرو به «دنیای‌خودرو» می‌گوید: «وقتی حتی یک خودرو جایگزین - مبلغ نیسان یدک کش اوین - مناسب برای خودروهای درخواستی مشتری وجود ندارد، چگونه می‌توان با سبدی از محصولات قدیمی رضایت مشتریان را جلب کرد؟»

این کارشناس که خواست نامی از او برده نشود، گفت: «اگر مشتری به‌دنبال خودروهای قدیمی بود، همان روز اول برای خرید آن اقدام می‌کرد. پس نمی‌توان با - مبلغ نیسان یدک کش اوین - محصولات قدیمی خواست مشتری را محقق کرد. مشکل صنعت خودرو این است که در سال‌های اخیر تمام تمرکز - مبلغ نیسان یدک کش اوین - خود را بر تولید محصولات قدیمی گذاشته است و سعی نکرده خود را برای شرایط این‎چنینی آماده کند.»

خودروسازان نباید آپشن‎ها را دستکاری کنند!

عباس تابش، مدیرعامل سازمان حمایت با بیان این‎که  خودروسازها موظف شده‌اند هرچه سریع‌تر خودروهایی را که می‌توانند تولید کنند، به بازار - مبلغ نیسان یدک کش اوین - عرضه دارند، می‌گوید: «خودروسازها در خودروهای پرتیراژ و قابل‌تولید باید افزایش تولید و عرضه داشته باشند، آن‌هم بدون هیچ‎گونه کوتاهی از تعهداتشان یا دستکاری آپشن خودروها.»

فرشاد مقیمی، معاون صنایع - مبلغ نیسان یدک کش اوین - وزارت صمت نیز - مبلغ نیسان یدک کش اوین - با اشاره به محدودیت‎های خودروسازها در تولید و تحویل برخی خودروها می‌گوید: «البته هیچ خودروسازی حق اعمال تکلیف به مشتری برای انصراف ندارد.»

بعد از انتخاب نوع خودرو و احتمالا جایگزین آن، بحث قیمت خودرو به‌میان می‌آید، درحالی‎که هنوز هم روش مشخصی - مبلغ نیسان یدک کش اوین - برای قیمت‌گذاری موردتصویب و توافق دولت و خودروسازان قرار نگرفته است.

قیمت‎های قطعی؛ بلاتغییر حتی به ضرر قطعه‎ساز

- مبلغ نیسان یدک کش اوین -

دبیر انجمن خودروسازان در همین زمینه به «دنیای‌خودرو» می‌گوید: «به خودروسازان تکلیف شده است تحویل‌های دارای قیمت قطعی با همان قیمت قبلی انجام - مبلغ نیسان یدک کش اوین - شود، هرچند این کار موجب زیان خودروسازان است.»

احمد نعمت‎بخش - مبلغ نیسان یدک کش اوین - درباره این‎که چگونه خودروسازان از این بابت زیان می‌کنند، توضیح می‌دهد: «هر قرارداد یک - مبلغ نیسان یدک کش اوین - بند فورس‌ماژور دارد؛ درست است که شرکت‌ها با قیمت قطعی خودرو را - مبلغ نیسان یدک کش اوین - به فروش رسانده‌اند اما در زمان تولید به خودروساز ارز 3800 یا 4200 داده نشد و آن‎ها مجبور به تامین ارز نیمایی شده‌اند. بنابراین قطعا شرکت‌هایی که قطعه فروخته‌اند، با چنین تکلیفی که دولت و وزارت صمت کرده‌اند، زیان خواهند دید.» 

کمی جای سود برای مشتری باقی است!

وی درخصوص مشتریانی که قرارداد باز دارند، می‌گوید: «افرادی که قرارداد باز دارند تا یک مرحله با راه‌حل 30‌درصد افزایش قیمت، خودرو را تحویل می‌گیرند. به مرور این تعدیل قیمت انجام خواهد شد و به‎گونه‌ای خواهد بود که مردم برای تکمیل خرید رغبت داشته‌ باشند.»

وی می‌افزاید: «مردم برای خرید خودرو سرمایه‌گذاری کرده‌اند و نمی‌توان یک‌باره تفاوت حاشیه بازار را از آن‌ها دریافت کرد. بنابراین سعی می‌شود قیمت‌گذاری به نوعی انجام شده که بازهم به نفع مردم بوده تا خودرو را تحویل بگیرند و سود کمی هم ببرند.»

اولين صفحه   -  تعرفه کفی خودروبر اوین   -   شماره تماس کفی خودروبر اوین   -   خدمات کفی خودروبر اوین   -   جرثقیل خودروبر اوین   -   کرایه جرثقیل خودروبر اوین   -   قیمت جرثقیل خودروبر اوین   -   مبلغ جرثقیل خودروبر اوین   -   تعرفه جرثقیل خودروبر اوین   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر اوین   -   خدمات جرثقیل خودروبر اوین   -   نیسان خودروبر اوین   -   کرایه نیسان خودروبر اوین   -   قیمت نیسان خودروبر اوین   -   مبلغ نیسان خودروبر اوین   -   تعرفه نیسان خودروبر اوین   -   شماره تماس نیسان خودروبر اوین   -   خدمات نیسان خودروبر اوین   -   نیسان یدک کش اوین   -   کرایه نیسان یدک کش اوین   -   قیمت نیسان یدک کش اوین   -   مبلغ نیسان یدک کش اوین   -   تعرفه نیسان یدک کش اوین   -   شماره تماس نیسان یدک کش اوین   -   خدمات نیسان یدک کش اوین   -   ماشین بر اوین   -   کرایه ماشین بر اوین   -   قیمت ماشین بر اوین   -   مبلغ ماشین بر اوین   -   تعرفه ماشین بر اوین   -   شماره تماس ماشین بر اوین   -   خدمات ماشین بر اوین   -   خودرو سوار اوین   -   کرایه خودرو سوار اوین   -   قیمت خودرو سوار اوین   -   مبلغ خودرو سوار اوین   -   تعرفه خودرو سوار اوین   -   شماره تماس خودرو سوار اوین   -   خدمات خودرو سوار اوین   -   جرثقیل یدک کش اوین   -   کرایه جرثقیل یدک کش اوین   -   قیمت جرثقیل یدک کش اوین   -  آخرين صفحه