جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020
جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398
نوع خودرو امداد | توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان) | ||
---|---|---|---|
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار |
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانیحمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان |
||
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو |
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانیحمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان |
||
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید. |
کد مطلب: 10004.html
جنرالموتورز از این بازار سود میبرد، اما سیاستهای غلط نمایندگان جنرالموتورز مثل شورولت در این بازار باعث شده بود که این گروه خودروسازی بزرگ نتواند از پس رقبای خود بربیاید و کسب سود از این بازار را به آنها سپرد.
۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۸
چرا جنرالموتورز بازار هند را ترک کرد
به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ،پس از اینکه خودروساز آمریکایی جنرالموتورز رسما از حضور در بازار دومین کشور پرجمعیت جهان یعنی هند، به خاطر کسب سود کم کنار کشید، رقبای حاضر در این بازار فعالیت خود را برای کسب سهم - جرثقیل یدک کش عباس آباد شمال - سابق جنرالموتورز شروع - جرثقیل یدک کش عباس آباد شمال - کردند.
در حقیقت خودروسازان بزرگی چون سوزوکی، هیوندای، هوندا، رنو و فورد توانسته بودند که حضور موفقی در این بازار داشته باشند، حتی فورد دو برابر جنرالموتورز از این بازار سود میبرد، اما سیاستهای غلط نمایندگان جنرالموتورز مثل شورولت در این بازار باعث شده بود که این گروه خودروسازی بزرگ نتواند از پس رقبای خود بربیاید و کسب سود از این بازار را به آنها سپرد.
پیونت گاپتا مسئول بخش جنوب آسیای موسسه - جرثقیل یدک کش عباس آباد شمال - تحقیقات بازار IHS در پاسخ به اینکه چه سیاستهایی باعث شد - جرثقیل یدک کش عباس آباد شمال - که جنرالموتورز در بازار هند موفق نباشد، گفت: «ما فکر میکنیم - جرثقیل یدک کش عباس آباد شمال - مخصوصا در پنج سال اخیر، جنرالموتورز - جرثقیل یدک کش عباس آباد شمال - در درک نیازها و آرمانهایی که مردم هند از شورولت انتظار دارند ناتوان بود. بازار هند بازار چالش - جرثقیل یدک کش عباس آباد شمال - برانگیزی است و برای پیشرفت در آن باید به محیط این بازار خو گرفت، بازیگرانی چون هیوندای با پیگیری این موضوع، توانستند قدرت تصمیمگیری برای این بازار و سودآوری در آن را به دست بگیرند، که در نهایت بتوانند هند - جرثقیل یدک کش عباس آباد شمال - را به عنوان هاب منطقهای خود برای - جرثقیل یدک کش عباس آباد شمال - صادرات انتخاب کنند، چرا که هزینه تولید در - جرثقیل یدک کش عباس آباد شمال - این کشور پایین است. در - جرثقیل یدک کش عباس آباد شمال - سوی دیگر جنرالموتورز در بازاری که - جرثقیل یدک کش عباس آباد شمال - پیشبینی میشود تا پایان سال آینده به چهارمین بازار خودروی جهان بدل شود، نتوانست موفق ظاهر شود و سهم ۴ درصدی خود از بازار این کشور در سال ۲۰۱۱ را به میزان کمتر از یک درصد در سال گذشته رساند و این در حالی بود که در سال ۲۰۱۵ مدیرعامل جنرالموتورز ماری بارا، یک میلیارد دلار سرمایه به نماینده خود در این بازار تزریق کرد، اما متاسفانه تمام این یک میلیارد دلار ظرف یک سال با خروج جنرالموتورز از هند نابود شد.
- جرثقیل خودروبر طرقبه - نیسان خودروبر طرقبه - نیسان یدک کش طرقبه - ماشین بر طرقبه - خودرو سوار طرقبه - جرثقیل یدک کش طرقبه - چرخگیر طرقبه - امداد خودرو عباس آباد شمال - امداد خودرو سیار عباس آباد شمال - خودروبر عباس آباد شمال - یدک کش عباس آباد شمال - حمل خودرو عباس آباد شمال - حمل ماشین عباس آباد شمال - کفی عباس آباد شمال - کفی خودروبر عباس آباد شمال - جرثقیل خودروبر عباس آباد شمال - نیسان خودروبر عباس آباد شمال - نیسان یدک کش عباس آباد شمال - ماشین بر عباس آباد شمال - خودرو سوار عباس آباد شمال - جرثقیل یدک کش عباس آباد شمال - چرخگیر عباس آباد شمال - امداد خودرو عجب شیر - امداد خودرو سیار عجب شیر - خودروبر عجب شیر - یدک کش عجب شیر - حمل خودرو عجب شیر - حمل ماشین عجب شیر - کفی عجب شیر - کفی خودروبر عجب شیر - جرثقیل خودروبر عجب شیر - نیسان خودروبر عجب شیر - نیسان یدک کش عجب شیر - ماشین بر عجب شیر - خودرو سوار عجب شیر - جرثقیل یدک کش عجب شیر - چرخگیر عجب شیر - امداد خودرو عظیمیه کرج - امداد خودرو سیار عظیمیه کرج - خودروبر عظیمیه کرج - یدک کش عظیمیه کرج -