جرثقیل یدک کش مامازند

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 10649.html

وزارت صنعت، معدن و تجارت در حالی به‌تازگی برنامه راهبردی جدید خود را در حوزه صنایع مختلف با ویرایش دوم اعلام کرده که در آن به خودروسازی نیز پرداخته و بر لزوم «مشارکت‌های خارجی» برای توسعه این صنعت، تاکید شده است.

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸

تغییر الگوی مشارکت خارجی خودروسازان

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو به نقل از دنیای اقتصاد ،برنامه اعلام شده از سوی وزارت صنعت در واقع همان سند استراتژی صنایع کشور از جمله خودروسازی - جرثقیل یدک کش مامازند - است که تصویری از سال ۱۴۰۴ صنعت ایران ارائه می‌دهد. در این بین، اگرچه سند استراتژی ۱۴۰۴ خودروسازی کشور در ویرایش دوم نیز تغییر چندانی نکرده، اما باز هم بر لزوم مشارکت‌های خارجی برای توسعه این صنعت تاکید و به برنامه‌ها و الزامات برای دستیابی به اهداف موردنظر پرداخته - جرثقیل یدک کش مامازند - شده است.بر این اساس، - جرثقیل یدک کش مامازند - وزارت صنعت در بخشی از سند مربوطه به نام «برنامه‌های اجرایی در راستای راهبردهای تعیین شده»، به شرایط لازم برای ارتقای توانمندی بنگاه‌های خودروساز کشور اشاره کرده است.در بند اول این برنامه راهبردی، به لزوم طراحی و تولید خودرو با نام و نشان تجاری داخلی اشاره شده - جرثقیل یدک کش مامازند - است؛ - جرثقیل یدک کش مامازند - به‌نحوی‌که مسوولان وزارت صنعت بر استفاده از پلت‌فرم مشترک توسط یک یا چند خودروساز داخلی یا معتبر جهانی با حفظ مزیت رقابتی/ صادراتی تاکید کرده‌اند. همچنین «ایجاد و ارتقای مراکز طراحی قطعات و مجموعه‌های خودرو» و «تاسیس و گسترش مراکز تحقیق و توسعه به‌ویژه در بخش قوای محرکه» نیز از دیگر موارد مطروحه وزارت صنعت در - جرثقیل یدک کش مامازند - برنامه راهبردی خودروسازی کشور به‌شمار می‌رود. این وزارتخانه همچنین «طراحی محصول و توسعه در حوزه فناوری‌های نوین در بخش قوای محرکه به‌ویژه موتورهای پایه گازسوز، بنزینی، دیزلی، برقی و هیبریدی» را نیز جزو برنامه راهبردی خود برای توسعه خودروسازی آورده است. نگاهی به موارد مطروحه در سند استراتژی صنعت خودرو تا سال ۱۴۰۴ نشان می‌دهد وزارت صنعت به‌صورت مستقیم و غیر‌مستقیم بر مشارکت‌های خارجی خودروسازان کشور تاکید و - جرثقیل یدک کش مامازند - این موضوع را لازمه توسعه دومین - جرثقیل یدک کش مامازند - صنعت بزرگ داخلی می‌داند. بدون شک مسائلی مانند طراحی محصول و پلت‌فرم مشترک، با توجه به ضعف‌های بزرگ خودروسازان داخلی در این حوزه‌ها، نیازمند مشارکت‌های خارجی - جرثقیل یدک کش مامازند - است. به‌عبارت بهتر، خودروسازی ایران به دلایل مختلف از جمله تحریم‌های بین‌المللی و البته کاهلی خودروسازان و ضعف در سرمایه‌گذاری و جذب دانش فنی روز، از صنعت خودرو دنیا عقب مانده و بنابراین برای - جرثقیل یدک کش مامازند - احیا و توسعه خود نیاز به همکاران معتبر جهانی دارد.نگاهی به تجربه خودروسازان کشور در دوران تشدید تحریم‌ها طی سال‌های ۹۱ و ۹۲ به‌خوبی نشان‌دهنده این واقعیت است که صنعت خودرو ایران نمی‌تواند بدون همکاری و مشارکت با برندهای معتبر خارجی (چه در حوزه خودروسازی و چه قطعه‌سازی) راه به جایی برده و مسیر توسعه و رشد را طی کند. البته این - جرثقیل یدک کش مامازند - همکاری و مشارکت به معنای - جرثقیل یدک کش مامازند - وابستگی صرف به خارجی‌ها و تداوم مونتاژ کاری در خودروسازی کشور نیست؛ بلکه در اصل بر انتقال تکنولوژی و فناوری (از سوی شرکت‌های خارجی به صنعت خودرو ایران) و دستیابی به قدرت - جرثقیل یدک کش مامازند - طراحی و توسعه محصول تاکید می‌کند. در - جرثقیل یدک کش مامازند - واقع طبق استراتژی دولت و وزارت صنعت، معدن و تجارت، مشارکت‌های بین‌المللی خودروسازان باید در راستای سرمایه‌گذاری خارجی، انتقال تکنولوژی، توسعه صادرات و - جرثقیل یدک کش مامازند - دستیابی به دانش و قدرت طراحی (چه در حوزه محصول و چه در بخش قطعات و پلت‌فرم) باشد.بر این اساس، شرکت‌های خودروساز خارجی که قصد حضور در ایران را دارند، باید ضمن سرمایه‌گذاری مستقیم، دانش فنی خود را نیز به خودروسازان داخلی انتقال داده و همچنین داخلی سازی قطعات - جرثقیل یدک کش مامازند - را نیز پیش ببرند. جدای از اینکه خودروسازان خارجی تا چه حد به این الزامات پایبند خواهند بود و وزارت صنعت و خودروسازان نیز تا چه اندازه در این ماجرا - جرثقیل یدک کش مامازند - حساسیت و اهتمام به خرج خواهند داد، مساله اصلی اینجاست که بدون مشارکت خارجی نمی‌توان انتظار توسعه و رشد را از خودروسازی - جرثقیل یدک کش مامازند - کشور داشت.این در حالی است که خودروسازان - جرثقیل یدک کش مامازند - کشور پس از توافق هسته‌ای و برجام اقدام به عقد چند قرارداد و تفاهم‌نامه با همتایان خارجی - جرثقیل یدک کش مامازند - خود کردند تا از این راه، ضمن جبران عقب‌ماندگی‌های چند سال گذشته، روند رشد و توسعه را - جرثقیل یدک کش مامازند - سریع‌تر - جرثقیل یدک کش مامازند - طی کنند.با این حال، نگاهی به تجربه برخی شرکت‌های خودروساز موفق و هم دوره ایران نشان می‌دهد آنها روشی دیگر را برای توسعه برگزیده و از همان ابتدا به سراغ همکاری مشترک با همتایان خود (سایر شرکت‌های خودروساز) نرفته‌اند. بر این اساس، خودروسازان ایرانی همواره طی این سال‌ها (قبل از برجام و - جرثقیل یدک کش مامازند - پس از برجام)، از روش مشارکت «خودروساز-خودروساز» بهره بردند اما شرکت‌هایی - جرثقیل یدک کش مامازند - مانند هیوندایی کره جنوبی، از حربه‌ای دیگر به نام «خودروساز-قطعه‌ساز-طراح» استفاده - جرثقیل یدک کش مامازند - و اتفاقا مسیری موفقیت‌آمیز را نیز طی کردند. اگر داستان توسعه هیوندایی را مورد بررسی قرار دهیم، متوجه می‌شویم این شرکت که تقریبا با خودروسازی ایران هم دوره است، - جرثقیل یدک کش مامازند - به جای تمرکز بر همکاری با شرکت‌های خودروساز، به سراغ قطعه‌سازان و بزرگان طراحی رفت و کار را با آنها پیش برد. به‌عبارت بهتر، هیوندایی برای رشد و توسعه - جرثقیل یدک کش مامازند - و تبدیل شدن به یک - جرثقیل یدک کش مامازند - خودروساز واقعی، به جای شرکت‌های خودروساز جهانی، به سراغ طراحان و تامین‌کنندگان درجه یک دنیا رفت و شالوده خود را روی زیرساخت‌های فنی و مهندسی و طراحی بنا نهاد.این شرکت همچنین در کنار چنین رویکردی، مدیران ارشد خودروسازی جهان را به خدمت گرفت یا با آنها ارتباط برقرار کرد و با مجموع این اقدامات توانست به دانش کامل طراحی، توسعه و تولید محصول جدید دست پیدا کند. در واقع نزدیک شدن به شرکت‌های طراحی، مهندسی و تامین‌کنندگان خارجی، مهم‌ترین راهبردی بود که هیوندایی برای انتقال و اکتساب فناوری از منابع خارجی، در پیش گرفت تا به جای یک شرکت مونتاژکار، به تولیدکننده‌ای طراح در سطح بین‌المللی و صادرات محور تبدیل شود. این در شرایطی است که صنعت خودرو ایران چه قبل از تحریم و چه پس از توافق هسته‌ای و اجرایی شدن برجام، همواره از مدل همکاری «خودروساز-خودروساز» استفاده کرده و - جرثقیل یدک کش مامازند - تقریبا هیچ‌گاه نخواسته یا نتوانسته از مسیر همکاری با - جرثقیل یدک کش مامازند - شرکت‌های معتبر قطعه‌ساز و طراح دنیا، مسیر توسعه را طی کند.در این شرایط، هرچند به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، همین مشارکت‌های پسابرجام در قالب «خودروساز-خودروساز» را نیز باید غنیمت شمرد و از آنها در راستای توسعه صنعت خودرو بهره برد، با این حال می‌توان همزمان از روش همکاری مشترک - جرثقیل یدک کش مامازند - «خودروساز-قطعه‌ساز-طراح» هم استفاده کرد.در این روش، منظور از «قطعه‌ساز» نه فقط تامین‌کنندگان معتبر دنیا در حوزه قطعه، بلکه شرکت‌های نام آشنا و پرآوازه طراحی نیز هست، چه آنکه می‌توان به‌واسطه ارتباط با آنها، به حلقه مفقوده خودروسازی کشور یعنی «طراحی محصول و پلت‌فرم» دست یافت. اتفاقا با توجه به قراردادها و تفاهم‌نامه‌های بین‌المللی خودروسازان کشور در پسابرجام، امکان ارتباط گرفتن با برندهای معتبر طراح و قطعه‌ساز دنیا نیز وجود دارد.   وقت مشارکت با طراحان دنیا است سعید مدنی، مدیرعامل پیشین سایپا تردیدی نیست که خودروسازی ایران با توجه به - جرثقیل یدک کش مامازند - تجربه چندین ساله در مشارکت با خودروسازان دنیا، باید رویکرد خود را تغییر داده و از روش «خودروساز-خودروساز» - جرثقیل یدک کش مامازند - به مدل «خودروساز-قطعه‌ساز-طراح» تغییر مسیر دهد.ما در این سال‌ها هرچه را که باید از خودروسازان خارجی یاد می‌گرفتیم، آموختیم؛ به‌نحوی‌که در حال حاضر با اصول تولید، احداث خطوط تولید، مونتاژ و مسائلی از این دست آشنا هستیم. در این شرایط بهتر است برای طی - جرثقیل یدک کش مامازند - کردن مسیر رشد و توسعه، این بار - جرثقیل یدک کش مامازند - به سراغ شرکت‌های قطعه‌ساز و طراح معتبر دنیا رفته و با آنها همکاری مشترک راه بیندازیم.اگر نگاهی به تاریخچه خودروسازان کره‌ای مانند هیوندایی بیندازیم، متوجه می‌شویم - جرثقیل یدک کش مامازند - آنها نیز به خوبی متوجه شدند که رشد و توسعه‌شان در گرو همکاری با طراحان و - جرثقیل یدک کش مامازند - تامین‌کنندگان معتبر دنیا است، از همین رو - جرثقیل یدک کش مامازند - مشارکت با آنها را به جای همکاری با شرکت‌های خودروساز برگزیدند. در حال حاضر خودروسازی ایران نیز - جرثقیل یدک کش مامازند - باید در کنار مشارکت‌های فعلی خود با سایر خودروسازان دنیا، به سراغ طراحان و قطعه‌سازان معتبر نیز برود تا به واسطه همکاری مشترک، به قدرت طراحی و توسعه محصول و پلت‌فرم دست پیدا کند.با این روش می‌توانیم به رقابت با خودروسازان دنیا نیز فکر کنیم، زیرا دستیابی به قدرت طراحی، توان رقابتی خودروسازی کشور را بالا خواهد برد.   اولویت، - جرثقیل یدک کش مامازند - مشارکت با خودروساز است حسن کریمی، کارشناس خودرو برخورداری از روش‌های مختلف - جرثقیل یدک کش مامازند - «خودروساز شدن» به عوامل متعددی - جرثقیل یدک کش مامازند - از جمله حجم بازار و زیرساخت‌های صنعت خودرو هر کشور و همچنین سطح برخورداری از ظرفیت‌های شرکای صاحب - جرثقیل یدک کش مامازند - بازار بستگی دارد. - جرثقیل یدک کش مامازند - با این حساب به‌نظر می‌رسد در فضای فعلی صنعت خودرو ایران، مدل تعاملی «خودروساز با خودروساز» یکی از عالی‌ترین روش‌های ارتقای این صنعت در جهت توسعه زیرساختی آن است. ما از روش «خودروساز-قطعه‌ساز» زمانی باید استفاده می‌کردیم که هنوز بازار خودرو به‌ویژه در کشورهای توسعه - جرثقیل یدک کش مامازند - یافته به حد اشباع نرسیده بود. بر این - جرثقیل یدک کش مامازند - اساس، خودروسازان کره‌ای نیز زمانی از این روش بهره بردند که شرکت‌های صاحب برند و سرمایه‌گذار - جرثقیل یدک کش مامازند - در زیرساخت‌های قطعه‌سازی این کشور، نیاز به دریافت قطعه داشتند تا بتوانند شرکت‌های خودروسازی را در تامین تقاضای بازار وسیع در کشورهای توسعه یافته و حتی در - جرثقیل یدک کش مامازند - حال توسعه آن زمان، کمک کنند.با - جرثقیل یدک کش مامازند - این حال امروزه حجم وسیعی از بازار خودرو از طرف تقاضا - جرثقیل یدک کش مامازند - در حال فروکش کردن بوده و تعدد حضور هلدینگ‌های بزرگ قطعه‌سازی، پیوستن به چرخه جهانی قطعه‌سازان را دشوار کرده است. با این حساب، حتی برای توسعه در قطعه‌سازی نیز ضروری است ابتدا خودروسازی را سرو سامان - جرثقیل یدک کش مامازند - دهیم. به‌عبارت بهتر، برای توسعه خودروسازی ایران در زمان فعلی، حتما روش خودروساز-خودروساز بهتر خواهد بود.   تغییر - جرثقیل یدک کش مامازند - مشروط الگوی مشارکت خودروسازان فربد زاوه، کارشناس خودرو اینکه فلان روش در یک خودروسازی و بازار خودرو جواب مثبتی داشته، دلیل قطعی برای استفاده آن در خودروسازی ایران نیست. در واقع هر روش و الگویی در خودروسازی دنیا، وابسته به بعد زمان و مکان است؛ به‌نحوی‌که ممکن است مثلا الگوی مشارکت «خودروساز-قطعه‌ساز» در کره جواب دهد، اما در ایران ناکام بماند.با این حال اگر خودروسازی ایران نگاهش را از درون به بیرون تغییر - جرثقیل یدک کش مامازند - داده و به‌دنبال حضور در بازارهای جهانی - جرثقیل یدک کش مامازند - باشد، باید با یک برنامه فشرده و مدون و قابل اجرا، به سمت مشارکت با شرکت‌های بزرگ قطعه‌ساز و طراح دنیا برود. این کار البته مستلزم سرمایه‌گذاری سنگینی بوده و حداقل ۱۰ سال زمان می‌برد. به‌عبارت بهتر، زمانی می‌توان الگوی مشارکت خارجی را در خودروسازی ایران تغییر داد که اولا نگاه به بازارهای صادراتی داشته باشیم و در درجه بعد، با برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری دقیق، تغییر مدل (از خودروساز-خودروساز به خودروساز- قطعه‌ساز و خودروساز-طراح) بدهیم.با توجه به فضای فعلی خودروسازی کشور، می‌توانیم از روش مشارکت «خودروساز-خودروساز» نیز استفاده کنیم، منتها با رعایت این نکته که به سمت تولید با تیراژ زیاد و عمق ساخت داخل بالا برویم. در این روش، درست است - جرثقیل یدک کش مامازند - که بازار خودرو کشور را در اختیار خارجی‌ها می‌گذاریم، اما در - جرثقیل یدک کش مامازند - عوض آنها نیز چند صد هزار محصول از ما (در قالب تولید محصول با ساخت داخل و تیراژ بالا) می‌خرند.
اولين صفحه   -  جرثقیل خودروبر مازندران   -   نیسان خودروبر مازندران   -   نیسان یدک کش مازندران   -   ماشین بر مازندران   -   خودرو سوار مازندران   -   جرثقیل یدک کش مازندران   -   چرخگیر مازندران   -   امداد خودرو مامازند   -   امداد خودرو سیار مامازند   -   خودروبر مامازند   -   یدک کش مامازند   -   حمل خودرو مامازند   -   حمل ماشین مامازند   -   کفی مامازند   -   کفی خودروبر مامازند   -   جرثقیل خودروبر مامازند   -   نیسان خودروبر مامازند   -   نیسان یدک کش مامازند   -   ماشین بر مامازند   -   خودرو سوار مامازند   -   جرثقیل یدک کش مامازند   -   چرخگیر مامازند   -   امداد خودرو ماهشهر   -   امداد خودرو سیار ماهشهر   -   خودروبر ماهشهر   -   یدک کش ماهشهر   -   حمل خودرو ماهشهر   -   حمل ماشین ماهشهر   -   کفی ماهشهر   -   کفی خودروبر ماهشهر   -   جرثقیل خودروبر ماهشهر   -   نیسان خودروبر ماهشهر   -   نیسان یدک کش ماهشهر   -   ماشین بر ماهشهر   -   خودرو سوار ماهشهر   -   جرثقیل یدک کش ماهشهر   -   چرخگیر ماهشهر   -   امداد خودرو محمد آباد   -   امداد خودرو سیار محمد آباد   -   خودروبر محمد آباد   -   یدک کش محمد آباد   -  آخرين صفحه