خودرو سوار ماهشهر

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 10663.html

صنعت خودروی ایران ازجمله صنایع اشتغال‌زایی است که چه در عرصه تولید و چه در زمینه مصرف و خدمات پس از فروش، مستقیما با توده مردم مرتبط است. این ارتباط و اتصال به گونه‌ای است که میزان شاغلین در این صنعت و خدمات مربوط به آن حدود ٨۵٠ هزار نفر برآورد شده و از سویی خودرو‌های در حال بهره‌برداری در کشور حدود ١۵ میلیون دستگاه تخمین زده می‌شود که بیش از ١٣ میلیون از این تعداد، خودرو‌های سواری هستند.

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵

آیا می‌توان به روزهای بهتر خودرویی امیدوار بود؟

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو به نقل از اعتماد - خودرو سوار ماهشهر - ،با توجه - خودرو سوار ماهشهر - به این حجم گردش مالی و اشتغال، مدت‌های مدیدی است که تهدید رقابت خودرو‌سازان داخلی با خودرو‌سازان بین‌المللی از طریق وضع تعرفه بالای واردات خودرو تبدیل به فرصت استفاده از بازار داخلی و از این طریق، چتر حمایتی - خودرو سوار ماهشهر - مناسبی بر سر این صنعت گسترده شده است. حال، بر آنیم که با تحلیل تولیدات خودروسازان داخلی در سال گذشته به چگونگی استفاده این بنگاه‌های بزرگ صنعتی از این فرصت پرداخته و در آینه اعداد - خودرو سوار ماهشهر - و آمار، به نحوه تعامل خودروساز و مصرف‌کننده داخلی بنگریم. نگاهی به آمارهای موجود از سبد تولیدی خودروسازان و وارد‌کننده‌ها نشان می‌دهد که خودرو‌های سواری، عمده تولیدات خودرو‌سازان داخلی را تشکیل می‌دهند. این بررسی همچنین نشان می‌دهد که نسبت تولید خودروی - خودرو سوار ماهشهر - سواری به کل - خودرو سوار ماهشهر - خودروهای تولید شده در کشور در سال گذشته حدود ٩٣ درصد است. ۸۲/۲ درصد از این میزان خودروی سواری، خودروهای بازه قیمتی ۴٠ میلیون تومان و کمتر از آن هستند. تخصیص این حجم از تولید خودرو به این بازه قیمتی، از هر دو عامل توان خرید مصرف‌کننده و سبد محصولات خودرو‌سازان متاثر است؛ زیرا از سویی توان مالی خرید خودرو با میزان درآمد سرانه خانواده‌ها ارتباط مستقیم دارد و از طرفی خودرو‌سازان نسبت به تولید خودرو‌های متناسب با این توان خرید با توجه به گستردگی بازار فروش آنها تمایل بیشتری دارند. بدین‌ترتیب، مشتری خودرو در برابر خود سبد محصولاتی - خودرو سوار ماهشهر - را می‌بیند که‌گرچه به لحاظ کیفیت - خودرو سوار ماهشهر - و امکانات چندان جذاب و به روز نیست، ولی قابل خریداری - خودرو سوار ماهشهر - و استفاده است. اما این، همه داستان نیست. اگر به نسبت خودرو‌های تولید شده، مجموع ارزش بازار - خودرو سوار ماهشهر - این خودرو‌ها و وضعیت کیفی آنها بر اساس ارزیابی سازمان استاندارد توجه کنیم، نکات قابل تاملی در این موضوع جلوه‌گر خواهند شد: ارزش بازار در همین حال آمار منتشر شده - خودرو سوار ماهشهر - نشان می‌دهد که مجموع هزینه‌ای که در سال گذشته برای خرید خودرو‌های کمتر از ۴٠ میلیون تومان از سوی مردم انجام شده است، عددی حدود ٧/٧ میلیارد یورو است. این رقم، در - خودرو سوار ماهشهر - شرایطی صرف خرید این رده از خودرو‌ها شده است که غالب - خودرو سوار ماهشهر - این خودرو‌ها هزینه‌های اولیه مربوط به طراحی و راه‌اندازی و داخلی‌سازی قطعات را گذرانده و حاشیه سود مناسبی را برای خودروسازان فراهم می‌کنند. تسهیل شرایط خرید یکی از راه‌های افزایش سفارش خودروها و به دنبال آن افزایش درآمد خودرو‌سازان در سال گذشته بوده است. بررسی نمودار زیر و - خودرو سوار ماهشهر - میزان تخصیص درصد تولید هر خودرو از این حجم گردش مالی، قابل توجه - خودرو سوار ماهشهر - است: ٨٢ درصد خودروهای تولیدی زیر - خودرو سوار ماهشهر - ۴٠ میلیون تومان از مجموع یک میلیون و ٢۵۵ هزار و ٢١١ دستگاه خودروی تولید شده در کشور، یک میلیون و ٣١ - خودرو سوار ماهشهر - هزار و ٩٢٠ دستگاه - خودرو سوار ماهشهر - خودرو متعلق به بازه قیمتی کمتر از ۴٠ میلیون تومان بوده است. با - خودرو سوار ماهشهر - توجه به اینکه خودروسازان بزرگ کشور با توجه به بهبود - خودرو سوار ماهشهر - وضعیت تحریم‌ها و امکان تبادل مالی بین‌المللی و واردات قطعات مورد نیاز در سال گذشته روند افزایشی تولید را دنبال می‌کردند، - خودرو سوار ماهشهر - میزان رشد تولید خودرو‌های این رده نسبت به سال پیش از آن حدود ۴٠ درصد بوده است. ١٧ درصد کل تولید خودرویی سه ستاره‌اند معیار ارزیابی کیفی خودروهای ساخت داخل که مورد تایید خودروسازان و جامعه صنعت کشور است، از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران اعلام می‌شود که این ماهانه، معیار مناسبی برای اطلاع از وضعیت کیفی خودرو‌های ساخت داخل به شمار می‌رود. در نمودار زیر، میانگین وضعیت کیفی خودرو‌های ساخت داخل در دوازده ارزشیابی انجام شده - خودرو سوار ماهشهر - در سال ١٣٩۵ به عنوان شاخص در نظر گرفته شده است. اگر حداقل وضعیت قابل قبول کیفیت را سه ستاره در نظر بگیریم، در سال گذشته - خودرو سوار ماهشهر - تنها دو مدل خودرو در کل سال و یک مدل خودروی دیگر در نیمه دوم سال این سطح کیفی را احراز کرده‌اند. مجموع تولید این خودرو‌ها تنها حدود ١٧ درصد از مجموع خودرو‌های تولید شده این بازه قیمتی را تشکیل می‌دهند.  همان‌گونه که می‌توان به روشنی دید، تناسبی میان حجم گردش مالی در این رده از خودروهای تولید شده - خودرو سوار ماهشهر - و وضعیت کیفی آنها وجود ندارد. در حقیقت بخش عمده این خودرو‌ها به لحاظ کیفی در وضعیت نامناسب - خودرو سوار ماهشهر - و ضعیف قرار دارند و در همین حال وجود برخی از این - خودرو سوار ماهشهر - خودرو‌ها در رده‌های مناسب کیفیت موید این نکته است که در صورت به کار‌گیری درست روش‌های تولید و کنترل کیفیت، ارتقای کیفیت - خودرو سوار ماهشهر - خودرو‌ها امر بعیدی نیست. واقعیت این است که چتر حمایت تعرفه واردات و تضمین بازار برای خودروسازان داخلی این صنعت را به سمت پیشرفت فنی و کیفی نبرده است. مردم به عنوان مشتریان اصلی این صنعت، خود را در برابر سبدی از محصولات عمدتا بی‌کیفیت می‌بینند و ناگزیر - خودرو سوار ماهشهر - از انتخاب از میان این محصولات - خودرو سوار ماهشهر - هستند. حجم تولید و ارزش مالی این بازار از توان لازم برای تولید و توسعه محصولات مناسب‌تر برخوردار است. اما چرا وضعیت تغییر نمی‌کند؟آیا راهکار عملی برای تغییر وضعیت جاری و بیماری مزمن صنعت خودروی ایران وجود دارد؟ راهکار‌های متعددی می‌توان برای برون‌رفت از این وضعیت پیشنهاد کرد. به عنوان مثال می‌توان خودرو‌سازان را ملزم کرد درصد مشخصی از درآمد سالانه خود را صرف طراحی خودرو متناسب با شرایط بازار ایران کرده و در این راه حتما و باید از دانش شرکت‌های معتبر طراحی بین‌المللی استفاده کنند. می‌توان برای تجهیزات و - خودرو سوار ماهشهر - قطعات مرتبط - خودرو سوار ماهشهر - با پروژه‌های جدید خودرویی، تخفیف تعرفه واردات را به عنوان اهرمی برای کنترل قیمت و تشویق به سرمایه گذاری خودرو‌سازان و قطعه‌سازان لحاظ کرد. همچنین، به عنوان راهکار کوتاه‌مدت برای ارتقای وضعیت کیفی تولیدات فعلی، ارتباطی - خودرو سوار ماهشهر - میان سطح کیفی خودرو‌ها و میزان تولید آنها برقرار کرد به نحوی که خودرو‌های با - خودرو سوار ماهشهر - رده کیفی پایین‌تر به میزان محدود تولید شوند. در این صورت خودرو‌سازان برای حفظ سهم بازار خود ناچار به ارتقای وضعیت کیفیت خودرو‌ها - خودرو سوار ماهشهر - یا جایگزین کردن محصولات قدیمی خود با - خودرو سوار ماهشهر - خودرو‌های به‌روز‌تر خواهند بود. کیفیت خودرو مانند هر محصول صنعتی دیگر برآیند سرمایه‌گذاری مناسب، طراحی درست و بهینه و تولید بر اساس روز‌های کارآمد و دارای بازدهی بالاست. روش‌های مدیریت صنعتی و کیفی همچون تجهیزات - خودرو سوار ماهشهر - و ماشین‌آلات و - خودرو سوار ماهشهر - سایر اجزای چرخه صنعت هر روزه دچار تحول و دگرگونی می‌شوند. نمی‌توان خودروی طراحی شده در دهه‌های ٨٠ و ٩٠ میلادی که با تکنولوژی تولید غیراقتصادی و - خودرو سوار ماهشهر - سیستم‌های ناکارآمد هدایت منابع مالی و انسانی تولید می‌شوند را همچنان در چرخه تولید نگه داشت. ادامه - خودرو سوار ماهشهر - این وضعیت خیانت آشکار به اعتماد ملی در حمایت انجام شده از صنعت خودروسازی داخلی و تضییع حقوق مصرف‌کننده از طریق عدم امکان انتخاب خودرو در شرایط غیر رقابتی است. شاید به همین جهت - خودرو سوار ماهشهر - و به استناد به همین آمار است که از وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان استاندارد و مجلس شورای اسلامی انتظار می‌رود که با اتخاذ تصمیات مناسب - خودرو سوار ماهشهر - و - خودرو سوار ماهشهر - کارشناسی شده، نقشه راهی برای صنعت خودرو تدوین و ارایه کنند - خودرو سوار ماهشهر - که متضمن رشد و شکوفایی واقعی و غیر گلخانه‌ای این صنعت بزرگ شده و در میان‌مدت خودروسازان - خودرو سوار ماهشهر - ایرانی را به جایگاه خودروسازان قدرتمند بین‌المللی برسانند. جایگاهی که جز با تلاش و عزم - خودرو سوار ماهشهر - مجموعه صنعت خودرو و تصمیم‌سازی و حمایت حاکمیتی، قابل دستیابی نخواهد بود.
- خودرو سوار ماهشهر -
اولين صفحه   -  کفی خودروبر مامازند   -   جرثقیل خودروبر مامازند   -   نیسان خودروبر مامازند   -   نیسان یدک کش مامازند   -   ماشین بر مامازند   -   خودرو سوار مامازند   -   جرثقیل یدک کش مامازند   -   چرخگیر مامازند   -   امداد خودرو ماهشهر   -   امداد خودرو سیار ماهشهر   -   خودروبر ماهشهر   -   یدک کش ماهشهر   -   حمل خودرو ماهشهر   -   حمل ماشین ماهشهر   -   کفی ماهشهر   -   کفی خودروبر ماهشهر   -   جرثقیل خودروبر ماهشهر   -   نیسان خودروبر ماهشهر   -   نیسان یدک کش ماهشهر   -   ماشین بر ماهشهر   -   خودرو سوار ماهشهر   -   جرثقیل یدک کش ماهشهر   -   چرخگیر ماهشهر   -   امداد خودرو محمد آباد   -   امداد خودرو سیار محمد آباد   -   خودروبر محمد آباد   -   یدک کش محمد آباد   -   حمل خودرو محمد آباد   -   حمل ماشین محمد آباد   -   کفی محمد آباد   -   کفی خودروبر محمد آباد   -   جرثقیل خودروبر محمد آباد   -   نیسان خودروبر محمد آباد   -   نیسان یدک کش محمد آباد   -   ماشین بر محمد آباد   -   خودرو سوار محمد آباد   -   جرثقیل یدک کش محمد آباد   -   چرخگیر محمد آباد   -   امداد خودرو محمود آباد   -   امداد خودرو سیار محمود آباد   -   خودروبر محمود آباد   -  آخرين صفحه