حمل خودرو بزرگراه امام علی

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 01079.html
خودروهای سنگین

راهکار آزادسازی واردات کشنده‎های دست‌دوم با الزامی‎کردن یک‎سری استانداردها چند سال پیش هم امتحان شد و موجی از خودروهای قابل‌قبول اروپایی به کشور وارد شدند که همچنان به فعالیت در جاده‌ها مشغول هستند و کارکرد بسیار مناسب‌تری در مقایسه با مدل‌های چینی دارند

۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲

خودروهای سنگین 70درصد بازار را از دست دادند

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، مشکلاتی که طی سال جاری به‌واسطه تحریم‌ها و افزایش نرخ ارز صنایع مختلف را درگیر کرد، در خودروسازی کشور بیش از همه خود را در بخش خودروهای کاروتجاری نشان داد. این صنعت که پیش از این نیز نتوانسته بود بر مشکلات پیشین خود فائق آید، این بار با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو شد.

درخصوص این مشکلات با مصطفی ممقانی، کارشناس بازار - حمل خودرو بزرگراه امام علی - خودروهای کاروتجاری به گفت‎وگو نشستیم. ممقانی معتقد است راه‌حل برون‌رفت از رکود در این بازار، تسریع در نوسازی ناوگان فرسوده است و با این کار می‌توان، هم خودروسازان را از وضعیت رکود خارج کرد و هم ناوگان به‌روزی خواهیم داشت. 

با توجه به آن‎که صنعت خودرو کشور شاهد - حمل خودرو بزرگراه امام علی - مشکلات عدیده‌ای در سال - حمل خودرو بزرگراه امام علی - جاری بود، وضعیت بازار خودروهای سنگین را درحال‎حاضر چگونه ارزیابی می‌کنید؟

بازار خودروهای سنگین کشور هم - حمل خودرو بزرگراه امام علی - مانند بسیاری از صنایع، به‌دلیل افزایش قیمت، با کاهش شدید تقاضا روبه‌رو شده است. تفاوت این بازار با خودروهای سواری این است که تولید در این بخش تقریبا - حمل خودرو بزرگراه امام علی - به کما رفته است. این درحالی است که قیمت‌ها به‌دلیل جهش نرخ ارز، افزایش چشمگیری داشته است. تمام این موارد با هم باعث شده است خریداری برای خودروهای کاروتجاری سنگین و نیمه‌سنگین وجود نداشته باشد، زیرا خرید کشنده و کامیون در کشور توجیه اقتصادی خود را از دست داده است. 

- حمل خودرو بزرگراه امام علی -

چه راهکاری برای برون‌رفت از این وضعیت وجود دارد؟

به نظر می‌رسد اگر جدیتی در نوسازی ناوگان تجاری و حذف خودروهای فرسوده سنگین - حمل خودرو بزرگراه امام علی - وجود داشته باشد، بتواند کمی از مشکلات صنعت خودروهای سنگین بکاهد. - حمل خودرو بزرگراه امام علی - این در حالی است که - حمل خودرو بزرگراه امام علی - امسال اتفاقی در مسیر نوسازی ناوگان تجاری رخ نداد.

با این حال راهکاری که می‌تواند راهگشا باشد این است که واردات خودروهای دست‌دوم را با الزام استانداردها آزاد کنند. این راه چند سال پیش هم امتحان شد و موجی - حمل خودرو بزرگراه امام علی - از خودروهای قابل قبول اروپایی وارد کشور شدند که همچنان به فعالیت در جاده‌ها مشغول هستند و کارکرد بسیار مناسب‌تری در مقایسه با مدل‌های چینی دارند.

به‎رغم انتقادات بسیاری که به پیشنهاد واردات کامیون‎های کارکرده وجود دارد، شما واردات آن‎ها را راهکاری مناسب - حمل خودرو بزرگراه امام علی - دانستید. برای بهره‎گیری از این راهکار چه الزاماتی باید رعایت شود و از چه کشورهایی می‌توان این خودروها را وارد کرد؟

به‎طور قطع این خودروها باید از برندهای تولیدشده در اروپای غربی تامین شوند، یعنی برندهایی که پیش از این هم در ایران حضور داشته‌اند و نمایندگی‌ و خدمات هم در کشور دارند. با توجه به شرایط کشور، - حمل خودرو بزرگراه امام علی - خودروهایی با استاندارد یورو4 به بالا می‌توانند برای واردات مناسب باشند.

از نظر سن نیز خودروهای کمتر از پنج سال مناسب خواهند بود، چراکه شرکت‌های اروپای غربی به‎طور معمول هر پنج سال یک بار - حمل خودرو بزرگراه امام علی - ناوگان را نوسازی می‌کنند. خودرو - حمل خودرو بزرگراه امام علی - سه‎ساله یا پنج‎ساله اروپایی در مقایسه با مدل‌های صفر چینی بسیار مطلوب‌تر است.

محصولات چینی نسبتا جدید را که در سال‌های اخیر وارد بازار کشور شدند، از نظر کیفی چگونه ارزیابی می‌کنید؟ کمبود کیفیت در این خودروها به تولیدکنندگان برمی‌گردد یا واردکنندگان؟

صنعت خودرو چین هنوز تجربه لازم را در زمینه تولید ندارد. تولید خودروهای سنگین با سواری متفاوت است و صرفا کپی‌کاری، کمکی به این - حمل خودرو بزرگراه امام علی - بخش نمی‌کند بلکه پایه تکنولوژی و کیفیت لازمه - حمل خودرو بزرگراه امام علی - تولید این خودروهاست. - حمل خودرو بزرگراه امام علی - هرچند مدل‌های فعلی چینی در مقایسه با نسل‌های پیشین از کیفیت بالاتری برخوردار است اما برای بازار ایران چند مشکل دارد؛ نخست آن‌که ترانزیت با این - حمل خودرو بزرگراه امام علی - خودروها قابل انجام نیست و - حمل خودرو بزرگراه امام علی - تنها تا ترکیه امکان تردد دارند. البته یکی از تجاری‎سازان بزرگ داخلی کشنده‎ای چینی را - حمل خودرو بزرگراه امام علی - معرفی کرده و گفته است این خودرو اجازه تردد در سطح اروپا را هم دارد، اما ظاهرا تولید آن - حمل خودرو بزرگراه امام علی - در ایران با موانع بانکی داخلی و نیز بین‎المللی روبه‎رو است.

از سوی دیگر، همچنان ناوگان‌های اصلی ازجمله حمل‎ونقل مواد سوختی و ترانزیت به اروپا به استفاده از خودروهای باکیفیت اروپایی پافشاری دارند و به سمت استفاده از محصولات چینی نرفته‌اند. شاید از ناچاری به یک ناوگان دوگانه رسیده‌اند اما در نهایت اصرار به خرید محصولات اروپایی دارند. این در حالی است که محصولات چینی کفاف وضعیت داخل را نمی‌دهند.

زمانی واردات خودروهای سبک ممنوع بود اما خودروهای - حمل خودرو بزرگراه امام علی - سنگین به‌روز وارد کشور می‌شد، چراکه در مورد این خودروها - حمل خودرو بزرگراه امام علی - بحث ترانزیت - حمل خودرو بزرگراه امام علی - مطرح است و اگر ناوگان مشکل داشته باشد، ترانزیت از دست می‌رود. همان‌طور که درحال‎حاضر این اتفاق افتاده است.

در دو سال اخیر عملا هیچ کاری برای ناوگان سنگین انجام نشده - حمل خودرو بزرگراه امام علی - است. عرضه و تولید در این بخش در کمترین حالت بوده که نتوانسته است نیاز این ناوگان را تامین کند. اگر دو یا سه سال به - حمل خودرو بزرگراه امام علی - ناوگان خودروهای سنگین رسیدگی نشود، از استاندارد خارج - حمل خودرو بزرگراه امام علی - شده و از رقبا عقب می‌ماند و سهم خود را در ترانزیت کالا از دست می‌دهد. 

به - حمل خودرو بزرگراه امام علی - نظر شما این‎که تولید خودروهای سنگین تقریبا متوقف شده است، چه تاثیری روی اقتصاد خواهد داشت؟

از آن‎جایی‌که این محصولات، خودروهای کار هستند، مشتریان این خودروها صرف علاقه اقدام به خرید این - حمل خودرو بزرگراه امام علی - خودروها - حمل خودرو بزرگراه امام علی - نخواهند کرد و به‌طور قطع بازار کار هم برای این محصولات در نظر دارند. چنان‎چه تولید داخل متوقف شود و عرضه و واردات هم به صفر تمایل پیدا کند، باعث می‌شود خودرویی در بازار نباشد. 

این اتفاقی است که درحال‎حاضر هم افتاده - حمل خودرو بزرگراه امام علی - و تقریبا خودرو سنگینی به بازار عرضه نمی‌شود و این موضوع به‌طور مستقیم روی قیمت‌ها تاثیرگذار خواهد بود. با - حمل خودرو بزرگراه امام علی - این تقاضای اندکی که وجود دارد - حمل خودرو بزرگراه امام علی - به‌طور قطع قیمت‌ها بالاتر خواهد رفت و این وضعیت تشدید خواهد شد. درنتیجه کسی تمایل به سرمایه‌گذاری در این بخش نخواهد داشت، چون توجیه اقتصادی ندارد. هزینه خرید یک خودرو سنگین در مقابل درآمد آن هیچ توجیهی ندارد.

با توجه به افزایش قیمتی که طی ماه‌های اخیر روی این گروه خودرویی شاهد بوده‌ایم، تقاضا برای خودروهای دست‌دوم و کمتر کارکرده چگونه پیش رفته است؟

قیمت خودروهای دست‌دوم هم تابعی از محصولات صفرکیلومتر است. خودروهای نو در ماه‌های اخیر رشد قیمتی عجیبی را تجربه کردند و این موضوع به خودروهای دست‌دوم هم سرایت کرده است. 

این یکی از دلایلی است که امید به نوسازی ناوگان فرسوده را هم از بین برده است. حتی اگر بخواهیم یک خودرو سنگین چینی هم وارد کنیم، با - حمل خودرو بزرگراه امام علی - این هزینه‌ها و قیمت ارز، توجیه اقتصادی نخواهد داشت و نیازمند یک وام سنگین خواهد بود. - حمل خودرو بزرگراه امام علی - چنان‎چه این وام به‌راحتی هم پرداخت شود، مشکلاتی درخصوص بازپرداخت آن وجود خواهد داشت و به‌دلیل نبود بازار کار مناسب برای این خودروها، پرداخت اقساط آن بسیار دشوار خواهد بود. 

به‎طور کلی خرید و فروش در خودروهای سنگین، چه مدل‌های صفر و چه مدل‌های کارکرده دچار رکود شده و به‌نظر می‌رسد حدود 70درصد از بازار خودروهای سنگین از بین رفته است.

اولين صفحه   -  کرایه امداد خودرو سیار بزرگراه امام علی   -   قیمت امداد خودرو سیار بزرگراه امام علی   -   مبلغ امداد خودرو سیار بزرگراه امام علی   -   تعرفه امداد خودرو سیار بزرگراه امام علی   -   شماره تماس امداد خودرو سیار بزرگراه امام علی   -   خدمات امداد خودرو سیار بزرگراه امام علی   -   خودروبر بزرگراه امام علی   -   کرایه خودروبر بزرگراه امام علی   -   قیمت خودروبر بزرگراه امام علی   -   مبلغ خودروبر بزرگراه امام علی   -   تعرفه خودروبر بزرگراه امام علی   -   شماره تماس خودروبر بزرگراه امام علی   -   خدمات خودروبر بزرگراه امام علی   -   یدک کش بزرگراه امام علی   -   کرایه یدک کش بزرگراه امام علی   -   قیمت یدک کش بزرگراه امام علی   -   مبلغ یدک کش بزرگراه امام علی   -   تعرفه یدک کش بزرگراه امام علی   -   شماره تماس یدک کش بزرگراه امام علی   -   خدمات یدک کش بزرگراه امام علی   -   حمل خودرو بزرگراه امام علی   -   کرایه حمل خودرو بزرگراه امام علی   -   قیمت حمل خودرو بزرگراه امام علی   -   مبلغ حمل خودرو بزرگراه امام علی   -   تعرفه حمل خودرو بزرگراه امام علی   -   شماره تماس حمل خودرو بزرگراه امام علی   -   خدمات حمل خودرو بزرگراه امام علی   -   حمل ماشین بزرگراه امام علی   -   کرایه حمل ماشین بزرگراه امام علی   -   قیمت حمل ماشین بزرگراه امام علی   -   مبلغ حمل ماشین بزرگراه امام علی   -   تعرفه حمل ماشین بزرگراه امام علی   -   شماره تماس حمل ماشین بزرگراه امام علی   -   خدمات حمل ماشین بزرگراه امام علی   -   کفی بزرگراه امام علی   -   کرایه کفی بزرگراه امام علی   -   قیمت کفی بزرگراه امام علی   -   مبلغ کفی بزرگراه امام علی   -   تعرفه کفی بزرگراه امام علی   -   شماره تماس کفی بزرگراه امام علی   -   خدمات کفی بزرگراه امام علی   -  آخرين صفحه