خدمات حمل خودرو بزرگراه امام علی

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 01085.html
محمد نقی‌زاده، دبیر شورای آینده‌نگاری صنعت خودرو

جمع‌بندی گزارش‌ها و مطالعات شورای آینده‎نگاری صنعت خودرو به همراه گزارشی درباره استارت‌آپ‌ها در قالب 11 گزارش نهایتا تا یک ماه آینده منتشر خواهد شد. روند دوم مطالعات نیز در حوزه موبیلیتی و فراتر از بخش خودرو در حال پیشرفت است که البته خودرو بخشی از این حوزه و یکی از محورهای تحول آن به‌شمار می‌رود

۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳

تشکیل ستاد حمل‌ونقل پیشرفته در معاونت علم‎وفناوری ریاست‌جمهوری

از سال گذشته شورای ملی آینده‌نگاری صنعت خودرو با برگزاری سلسله نشست‌ها و همایش‌هایی موضوعاتی مانند تولید خودروهای هیبرید، برقی، خودران، متصل و... را تا سال 2030 میلادی در کشور بررسی کرد. اما پس از برگزاری آخرین فوروم تا امروز، خبری از ادامه روند فعالیت این شورا منتشر نشد.

براین اساس، محمد نقی‌زاده، دبیر شورای آینده‌نگاری صنعت خودرو در - خدمات حمل خودرو بزرگراه امام علی - گفت‌وگوی اختصاصی با «دنیای‌خودرو» در رابطه با روند و - خدمات حمل خودرو بزرگراه امام علی - جزئیات - خدمات حمل خودرو بزرگراه امام علی - فعالیت این شورا درحال‎حاضر توضیح داد.

 آیا برنامه‌های شورای - خدمات حمل خودرو بزرگراه امام علی - آینده‌نگاری صنعت خودرو ادامه دارد یا متوقف شده است؟

شورای آینده‌نگاری وارد برنامه‌های عملیاتی شده و در مرحله انتشار - خدمات حمل خودرو بزرگراه امام علی - مستندات است.

 این روند با چه هدفی و - خدمات حمل خودرو بزرگراه امام علی - چگونه در حال ادامه است؟

چند روند بسیار خاص در این مدت طی شده است. نخستین روند جمع‌بندی گزارش‌ها، مطالعات و... بود که درقالب - خدمات حمل خودرو بزرگراه امام علی - 11 گزارش منتشر خواهد شد. - خدمات حمل خودرو بزرگراه امام علی - همچنین گزارشی در مورد استارت‌آپ‌ها در حال تهیه است که درنهایت تا یک‌ماه آینده منتشر خواهد شد. روند دوم در حوزه موبیلیتی - خدمات حمل خودرو بزرگراه امام علی - و فراتر از صرفا بخش خودرو - خدمات حمل خودرو بزرگراه امام علی - درحال پیشرفت است. خودرو بخشی از این حوزه و یکی از محورهای تحول آن به‌شمار می‌رود.

در این راستا احتیاج بود مجموعه‌ای مستقل در این زمینه واقعا کار کند. چون هیچ ارگان - خدمات حمل خودرو بزرگراه امام علی - و مجموعه‌ای چنین مسئولیتی را نمی‌پذیرفت. سازمان گسترش، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان‌ها و ارگان‌های دیگری که طی مدت گذشته در نشست‌ها و همایش‌های شورا شرکت کرده بودند، هرکدام مسئولیت بخشی از کار را می‌پذیرفتند و به‌دلایل متفاوت از پذیرفتن مسئولیت کلی سر باز می‌زدند.

به این ترتیب ستادی با نام «ستاد حمل‌ونقل پیشرفته» در معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری ایجاد شد که مجموع بحث موبیلیتی شامل خودرو، هوایی، فضایی، دریا و ریلی داخل این مجموعه جمع شده‌اند. به - خدمات حمل خودرو بزرگراه امام علی - این ترتیب دکتر سورنا ستاری به‌عنوان معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری، ریاست این ستاد را برعهده دارد و دکتر منوچهر منطقی نیز به‌عنوان دبیر این ستاد انتخاب شده‌اند. بر این اساس اقدام نهادسازی انجام شد. 

 فعالیت و عملکرد این ستاد چگونه خواد بود؟

در این ستاد مجموعه‌ای از برنامه‌ها در بخش خودرو به سمت پیاده شدن پیش می‌رود. برای مثال یک نقشه‌راه در حوزه خودروهای برقی در حال پیشرفت است. همچنین نقشه راهی در حوزه - خدمات حمل خودرو بزرگراه امام علی - خودروهای متصل وجود دارد و مجموعه‌ای از برنامه‌های دیگر شامل چالش نوآوری، استارت‌آپ‌ویکِند و... در این حوزه ایجاد شده است.

درضمن یکی از فروم‌های آینده‌نگاری با محوریت بحث‌های دقیق‌تر در حوزه خودرو نیز - خدمات حمل خودرو بزرگراه امام علی - در آینده - خدمات حمل خودرو بزرگراه امام علی - نزدیک برگزار خواهد شد. به این ترتیب ما درحال‎حاضر در مورد فروم‌های حوزه آینده‌نگاری دقیق‌تر صحبت خواهیم کرد. اگر پیش‌از این نگاه ترویجی غالب بود اما امروز دیگر نگاه توسعه‌ای بیشتر خواهد بود.

بر این اساس اوایل بهمن‌ماه - خدمات حمل خودرو بزرگراه امام علی - نشستی با موضوع تحولات خودروهای برقی - خدمات حمل خودرو بزرگراه امام علی - خواهیم داشت که در آن تحلیلی که ما در برنامه آینده‌نگاری صنعت خودرو از این تحولات داریم، ارائه خواهد شد. به این معنا که دیگر - خدمات حمل خودرو بزرگراه امام علی - بیان نظرات و دیدگاه‌ها مطرح نیست بلکه کسانی که تا امروز در برنامه آینده‌نگاری بودند، تحلیل خود را درباره تقاضا در بخش خودروهای برقی طی 10سال آینده ارائه می‌کنند.

گزارش دقیقی در این زمینه تهیه شده است که براساس آن مشخص می‌شود تا 10سال دیگر تقاضا به سمت خودروهای برقی، خودروهای هیبرید یا پلاگین- هیبرید خواهد رفت. به این ترتیب ما به سمت تجویز و اجرایی‎کردن نظرات گذشته حرکت کرده‌ایم.

 بعضی فعالان صنعت خودرو، تاکید و اصرار بر تولید خودروهای برقی توسط خودروسازان داخل را با فشاری که - خدمات حمل خودرو بزرگراه امام علی - در زمان تولید خودروهای دوگانه‌سوز به خودروساز وارد می‌شد، مقایسه می‌کنند و معتقد هستند چنین اقدامی در شرایط فعلی، خودروساز را از اهداف خود دور کرده و این موضوع امروز به صلاح خودروسازان نیست. نظر شما در این رابطه چیست؟

در این زمینه دو بحث وجود دارد، نخست آن چیزی که در مورد خودروهای دوگانه‌سوز رخ داد، آن زمان در - خدمات حمل خودرو بزرگراه امام علی - سطح صنعت خودرو جهان مُد (Trend) و گرایش روز نبود. البته اگر خودروسازان روی طرح‌های توسعه فن‌آوری و نوآوری خودروهای دوگانه‌سوز به صورت متمرکزتر و با دقت بیشتر کار می‌کردند، امروز ما موفقیت‌های زیادی در این زمینه داشتیم.

در این بحث باید - خدمات حمل خودرو بزرگراه امام علی - توجه داشت امروز تولید خودروهای CNG و به‌صورت خاص LNG در کشورهای مختلف، به‌ویژه روسیه و چین، به‌شدت درحال افزایش است. به‌طوری‌که تقریبا اکثر ناوگان حمل‌ونقل عمومی کشور چین امروز هیبرید و LNG است.

بنابراین باید دقت داشته باشیم تولید خودروهای برقی - خدمات حمل خودرو بزرگراه امام علی - تحول جهانی است اما - خدمات حمل خودرو بزرگراه امام علی - در همین تحولی که آن زمان جهانی نبود، ما شانس موفقیت داشتیم اما از این فرصت درست استفاده نکردیم. این دلیل - خدمات حمل خودرو بزرگراه امام علی - نمی‌شود بگوییم آن اتفاق درست و به‌موقع نبود.

نکته دوم این است که نباید مطالب را با یکدیگر قاطی کنیم. دو دسته مُد و بورس اصلی در این صنعت وجود دارد. مُد حمل‌ونقل محور و مُد خودرومحور. مُد حمل‌ونقل محور شامل مدل‌های جدید کسب‌وکار مانند بیمه‌های جدید، خودرو اشتراکی - خدمات حمل خودرو بزرگراه امام علی - و... است که بدون این‎که خودروساز بخواهد توسعه پیدا می‌کند، خواه‌ناخواه باید خود را با آن تطبیق دهد. شرکت‌های خودروهای اشتراکی به سمت استفاده از خودروهایی می‌روند که هزینه عملیاتی آن‎ها پایین‌تر باشد. بنابراین خودروهای برقی براساس به‎صرفه بودن انتخاب خواهند شد.

- خدمات حمل خودرو بزرگراه امام علی -

از سوی دیگر، بین دو تِرِند حمل‌ونقل‎محور و خودرومحور، بحث خودروهای متصل مطرح می‌شود. در بحث خودرومحور دو موضوع - خدمات حمل خودرو بزرگراه امام علی - خودروهای برقی و خودروهای خودران مطرح می‌شود. خودروهای برقی نیز امروز به یک مُد جهانی در صنعت خودرو تبدیل شده است - خدمات حمل خودرو بزرگراه امام علی - و همه کشورهای صاحب صنعت خودرو در این حوزه پیش می‌روند.

بر این اساس در سال 2030 حدود 84درصد از خودرویی که در دنیا تولید می‌شود یا کاملا برقی خواهد بود یا هیبرید هستند و این به منطقه‌ای که خودرو قرار است - خدمات حمل خودرو بزرگراه امام علی - در آن مورد استفاده قرار بگیرد، بستگی دارد. یعنی ممکن است در کشورهای نفت‌خیز با کشورهایی که تولید الکتریسیته آنها به‌وسیله سوخت‌های فسیلی است، استفاده از خودروهای هیبرید بهتر باشد.

به این ترتیب در کشوری مانند نروژ، خودروها کاملا برقی هستند. بنابراین باید به‌شکل منطقه‌ای در مورد خودروها تصمیم‌گیری شود. ما نیز الان به سمت توسعه گزارش‌های سیاستی در مورد خودروهای برقی رفته‌ایم. این در حالی است که هیچ کس گزارش دقیقی ارائه نمی‌دهد.

وقتی چنین گزارش و - خدمات حمل خودرو بزرگراه امام علی - تحلیلی در خودروسازی ما وجود ندارد، این پیش‌بینی‌ها و مقایسه‌های سطحی بی‌معنی بوده و بیشتر مانند فرار از مساله به جای ارائه پاسخ قانع‎کننده است.

بدیهی است سهم خودروهای با سوخت بنزینی کامل در آینده کاهشی است. ضمن این‎که نکته کلیدی این است که آیا صنعت خودرو کشور ما می‌خواهد در زنجیره ارزش جهانی صادرات داشته باشد یا خیر. اگر نگاه فقط به بازار داخل باشد مساله با اینکه اگر قرار است نگاه به بازار جهانی نیز وجود داشته - خدمات حمل خودرو بزرگراه امام علی - باشد، متفاوت خواهد بود.

 این شرایط در مورد خودروهای خودران به چه شکل ارزیابی می‌شود؟

در مورد خودروهای خودران ما شانس کمتری داریم. اگرچه به‌دلیل نبود زیرساخت‌های - خدمات حمل خودرو بزرگراه امام علی - تولیدی و فن‌آوری، در صورت تولید خودروهای برقی و خودروهای خودران ما مونتاژکار خواهیم شد. درواقع مساله تولید خودروهای خودران کمی متفاوت است.

خودروهای خودران در - خدمات حمل خودرو بزرگراه امام علی - سال 2020، 98‌درصد و در سال 2025 تمام خودروهای تولید شده در کشور آمریکا خودران خواهند بود. براین اساس این را نمی‌توانیم روند جهانی بدانیم، بلکه این بیشتر به استانداردهای جاری جهانی تبدیل شده - خدمات حمل خودرو بزرگراه امام علی - است. مربوط به آینده نیست. چراکه همین امروز حدود 87‌درصد خودروها در کشور آمریکا خودران هستند. این در حالی است که 3درصد از خودروهایی که امروز در این - خدمات حمل خودرو بزرگراه امام علی - کشور تولید می‌شوند، برقی هستند.

بنابراین این فرایند، آن‎طور که خودروسازان ما می‌گویند، روند آینده نیست. استاندارد جاری است، مثل اینکه یک خودروساز بگوید استفاده از برف پاک‌کن - خدمات حمل خودرو بزرگراه امام علی - در خودرو، روند آینده است. در حالی که جزو استانداردهای روز و ضروری محسوب می‌شود.

 این - خدمات حمل خودرو بزرگراه امام علی - موضوع آیا به ایجاد زیرساخت‌های لازم نیاز ندارد؟

زیرساخت‌ها در کشور وجود دارند. تمام زیرساخت‌های آی‌تی این موضوع در شبکه - خدمات حمل خودرو بزرگراه امام علی - ملی ارتباطات که امروز در کشور تدارک دیده شده - خدمات حمل خودرو بزرگراه امام علی - و در دولت الکترونیک هم موجود هستند. فقط یک‌سری مسائل امنیتی وجود داشت که آن هم به زودی حل می‌شود. بنابراین زیرساخت آن مساله خاص و عجیبی نیست.

توجه داشته باشیم همین امروز با وجود برخی ا نرم‌افزارهای مسیریابی، سطحی از کانکتیویتی و ارتباط میان خودروها را تجربه می‌کنیم. بنابراین - خدمات حمل خودرو بزرگراه امام علی - مساله عجیبی - خدمات حمل خودرو بزرگراه امام علی - نیست که بگوییم تحقق آن امکان‌پذیر نیست و نیاز به زیرساخت خاصی دارد.

اولين صفحه   -  خودروبر بزرگراه امام علی   -   کرایه خودروبر بزرگراه امام علی   -   قیمت خودروبر بزرگراه امام علی   -   مبلغ خودروبر بزرگراه امام علی   -   تعرفه خودروبر بزرگراه امام علی   -   شماره تماس خودروبر بزرگراه امام علی   -   خدمات خودروبر بزرگراه امام علی   -   یدک کش بزرگراه امام علی   -   کرایه یدک کش بزرگراه امام علی   -   قیمت یدک کش بزرگراه امام علی   -   مبلغ یدک کش بزرگراه امام علی   -   تعرفه یدک کش بزرگراه امام علی   -   شماره تماس یدک کش بزرگراه امام علی   -   خدمات یدک کش بزرگراه امام علی   -   حمل خودرو بزرگراه امام علی   -   کرایه حمل خودرو بزرگراه امام علی   -   قیمت حمل خودرو بزرگراه امام علی   -   مبلغ حمل خودرو بزرگراه امام علی   -   تعرفه حمل خودرو بزرگراه امام علی   -   شماره تماس حمل خودرو بزرگراه امام علی   -   خدمات حمل خودرو بزرگراه امام علی   -   حمل ماشین بزرگراه امام علی   -   کرایه حمل ماشین بزرگراه امام علی   -   قیمت حمل ماشین بزرگراه امام علی   -   مبلغ حمل ماشین بزرگراه امام علی   -   تعرفه حمل ماشین بزرگراه امام علی   -   شماره تماس حمل ماشین بزرگراه امام علی   -   خدمات حمل ماشین بزرگراه امام علی   -   کفی بزرگراه امام علی   -   کرایه کفی بزرگراه امام علی   -   قیمت کفی بزرگراه امام علی   -   مبلغ کفی بزرگراه امام علی   -   تعرفه کفی بزرگراه امام علی   -   شماره تماس کفی بزرگراه امام علی   -   خدمات کفی بزرگراه امام علی   -   کفی خودروبر بزرگراه امام علی   -   کرایه کفی خودروبر بزرگراه امام علی   -   قیمت کفی خودروبر بزرگراه امام علی   -   مبلغ کفی خودروبر بزرگراه امام علی   -   تعرفه کفی خودروبر بزرگراه امام علی   -   شماره تماس کفی خودروبر بزرگراه امام علی   -  آخرين صفحه