خدمات جرثقیل خودروبر بزرگراه آزادگان

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 01323.html
رضا انصاری

اولین گام برای توسعه نوآوری در صنعت خودرو، اصلاح ساختار بنگاه‌ها و نظام مالکیت است که در این راستا هم دولت و هم دستگاه قانون‌گذار باید کمک و حمایت کند

۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱

سه مولفه اساسی برای توسعه نوآوری در صنعت خودرو

شکل‌گیری نوآوری در صنعت خودرو با توجه به وضعیت بغرنج و چالش‌های شدیدی که امروز این - خدمات جرثقیل خودروبر بزرگراه آزادگان - صنعت - خدمات جرثقیل خودروبر بزرگراه آزادگان - با آن دست به گریبان است، موضوعی دور از - خدمات جرثقیل خودروبر بزرگراه آزادگان - ذهن به‌نظر می‌رسد. با این حال درصورت ایجاد شرایط مناسب و شکل‌گیری پارامترهای ضروری در این زمینه، امکان - خدمات جرثقیل خودروبر بزرگراه آزادگان - شکل‌گیری و حتی توسعه نوآوری در صنعت خودرو کشور به وجود خواهد آمد.

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در این رابطه به اشاره به اینکه برای توسعه نوآوری در صنعت خودرو، وجود سه مولفه - خدمات جرثقیل خودروبر بزرگراه آزادگان - اساسی ضرورت دارد، اظهار کرد: «این مولفه‌ها شامل محیط بین‌الملل، محیط نهادی داخل کشور و محیط داخل بنگاه‌ها می‌شود. این سه محیط بر یکدیگر تاثیرگذار هستند و در تعامل با یکدیگر باعث می‌شوند بتوانیم شاهد توسعه نوآوری در صنعت خودرو کشور باشیم.»

پارادایم جهانی در تعامل با مولفه نهادی داخلی

رضا انصاری در ادامه با - خدمات جرثقیل خودروبر بزرگراه آزادگان - اشاره به این‎که اصلی‌ترین کارکرد محیط بین‌الملل برای شکل‌دهی نوآوری، این است که بتوانیم تعاملات جهانی را به‌گونه‌ای توسعه داده - خدمات جرثقیل خودروبر بزرگراه آزادگان - و - خدمات جرثقیل خودروبر بزرگراه آزادگان - شکل دهیم که همکاری‌های تکنولوژیک - خدمات جرثقیل خودروبر بزرگراه آزادگان - و همکاری‌های بانکی و مالی با موسسات مالی و پولی دنیا امکان‌پذیر شود، گفت: «در دنیای امروز که رقابت، سوددهی و - خدمات جرثقیل خودروبر بزرگراه آزادگان - قیمت پارامتر مهمی است، پارادایم نوآوری باز است. در پارادایم - خدمات جرثقیل خودروبر بزرگراه آزادگان - نوآوری باز، شرایط محیط بین‌الملل باید به‌گونه‌ای باشد که - خدمات جرثقیل خودروبر بزرگراه آزادگان - امکان ایجاد تعاملات برای ما فراهم شود. اما در پاسخ به این سوال که آیا این مساله کافی است، باید پاسخ داد لزوما خیر. تجربه‌های گذشته نشان می‌دهد در شرایط و مقاطعی از زمان تعاملات بین‌المللی در حدی بوده است که بنگاه‌ها می‌توانستند در سطح جهانی فعالیت کنند و ارتباطات بین‌المللی خوبی داشته - خدمات جرثقیل خودروبر بزرگراه آزادگان - باشند. اما در نتیجه مشاهده می‌شود حتی در این شرایط هم نوآوری به آن معنی که مد نظر - خدمات جرثقیل خودروبر بزرگراه آزادگان - است، شکل نگرفته است.» 

وی با بیان این‎که همه این‎ها در تعامل با یکدیگر تاثیر می‌گذارند، افزود: «این‎طور نیست که لزوما اگر شرایط محیط بین‌الملل فراهم باشد، نوآوری هم ایجاد شود. اینجا مولفه نهادی داخل کشور مطرح است. این محیط، هم از منظر اقتصاد دانش‌بنیان قابل‌تحلیل است و هم از نگاه نظام نوآوری. بانک جهانی در مطالعاتی از سال 1995، برای شکل‌گیری یک اقتصاد دانش‌بنیان چهار ستون اساسی را مطرح کرد. بر این اساس اولین و اساسی‌ترین ستون برای شکل‌گیری چنین اقتصادی در یک کشور، رژیم نهادی آن کشور است که شامل چیدمان و محیط نهادی، قوانین - خدمات جرثقیل خودروبر بزرگراه آزادگان - و مقررات نهادی، محیط سیاسی و سیاستی، تعاملات نهادی و... می‎شود.»

کارکرد غیرموثر مجلس در توسعه - خدمات جرثقیل خودروبر بزرگراه آزادگان - نوآوری صنعت

به گفته این نماینده مجلس، رژیم نهادی در مقایسه با نزدیک به 25 کشور در منطقه، رتبه 19 یا 20 را دارد، اما در ارزیابی سایر ستون‌های اقتصاد دانش‌بنیان، وضعیت مساعدتری نسبت‌به مولفه نهادی داریم. این نشان می‌دهد رژیم نهادی و مشوق‌های اقتصادی که در کشور ما وجود دارد، در جهت شکل‌گیری - خدمات جرثقیل خودروبر بزرگراه آزادگان - نوآوری ما نیست.» 

وی با اشاره به نقش محیط سیاسی و سیاستی در این زمینه، گفت: «اینجا باید دید مجلس به‌عنوان یکی از قوای سه‌گانه کشور و کمیسیون صنایع و معادن به‌عنوان کمیسیون تخصصی این نهاد قانون‌گذار - خدمات جرثقیل خودروبر بزرگراه آزادگان - در کشور، تا چه حد می‌تواند به توسعه نوآوری در کشور و در صنعت خودرو کمک کند. - خدمات جرثقیل خودروبر بزرگراه آزادگان - مشاهدات من به‌عنوان یک عضو هیات علمی دانشگاه که این دوره در مجلس حضور دارم، نشان می‌دهد مجلس با فرایند شکل‌گیری فعلی نمی‌تواند آن‎گونه که انتظار داریم در خدمت - خدمات جرثقیل خودروبر بزرگراه آزادگان - توسعه نوآوری کشور باشد.»

ضرورت اصلاح ساختار و نظام مالکیت بنگاه‌ها

انصاری با تاکید بر این‎که محیط سیاست‌گذاری هم ایراداتی دارد، خاطرنشان کرد: «در کشور ما نظام سیاست‌گذاری به درستی شکل نگرفته است، به همین دلیل نهادی پشتیبان دستگاه‌های تصمیم‌گیر کشور نیست تا به قانون‌گذاری خوب کمک کند.»

وی - خدمات جرثقیل خودروبر بزرگراه آزادگان - با اشاره به تاثیر تصمیمات دولت و سیاست‌های کلان اقتصادی کشور بر نوآوری، افزود: «یک نمونه آن قیمت‌گذاری نرخ ارز است که منطق اقتصادی و علمی نداشت. اگرچه دولت می‌گوید این - خدمات جرثقیل خودروبر بزرگراه آزادگان - تصمیم مخالف - خدمات جرثقیل خودروبر بزرگراه آزادگان - نداشت، اما باید پرسید این موضوع کجا به بحث گذاشته شد که مخالفان آن مشخص شود. همین می‌شود که امروز بخشی از مشکلات صنعت خودرو نشأت گرفته از همین ابلاغ‌ها و تصمیمات خلق‌الساعه است. اینجا محیط نهادی داخل مهم می‌شود. در همین محیط نهادی باید بتوانیم کاری کنیم که دستگاه‌های تصمیم‌گیری و سیاست‌گذار، پشتیبانان فکری با هر عنوانی داشته باشند.»

عضو کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به محیط بنگاه به عنوان سومین مولفه، گفت: «اصلاح ساختار مالکیت بنگاه‌های خودروساز کشور الزام اساسی و اهمیت زیادی دارد. اگر ساختار مالکیت این بنگاه‌ها اصلاح نشود و امکان ورود به فضای رقابتی وجود نداشته باشد، توسعه نوآوری شکل نمی‌گیرد. به همین دلیل صنعت خودرو دچار مشکلات و معایب اساسی شده و تبدیل به صنعتی شده - خدمات جرثقیل خودروبر بزرگراه آزادگان - است که رانت در آن زیاد است. بنابراین اولین گام برای توسعه نوآوری در صنعت خودرو، اصلاح ساختار بنگاه‌ها و نظام مالکیت است که در این راستا هم دولت و هم دستگاه قانون‌گذار باید کمک و حمایت کنند.»

اولين صفحه   -  کفی بزرگراه آزادگان   -   کرایه کفی بزرگراه آزادگان   -   قیمت کفی بزرگراه آزادگان   -   مبلغ کفی بزرگراه آزادگان   -   تعرفه کفی بزرگراه آزادگان   -   شماره تماس کفی بزرگراه آزادگان   -   خدمات کفی بزرگراه آزادگان   -   کفی خودروبر بزرگراه آزادگان   -   کرایه کفی خودروبر بزرگراه آزادگان   -   قیمت کفی خودروبر بزرگراه آزادگان   -   مبلغ کفی خودروبر بزرگراه آزادگان   -   تعرفه کفی خودروبر بزرگراه آزادگان   -   شماره تماس کفی خودروبر بزرگراه آزادگان   -   خدمات کفی خودروبر بزرگراه آزادگان   -   جرثقیل خودروبر بزرگراه آزادگان   -   کرایه جرثقیل خودروبر بزرگراه آزادگان   -   قیمت جرثقیل خودروبر بزرگراه آزادگان   -   مبلغ جرثقیل خودروبر بزرگراه آزادگان   -   تعرفه جرثقیل خودروبر بزرگراه آزادگان   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر بزرگراه آزادگان   -   خدمات جرثقیل خودروبر بزرگراه آزادگان   -   نیسان خودروبر بزرگراه آزادگان   -   کرایه نیسان خودروبر بزرگراه آزادگان   -   قیمت نیسان خودروبر بزرگراه آزادگان   -   مبلغ نیسان خودروبر بزرگراه آزادگان   -   تعرفه نیسان خودروبر بزرگراه آزادگان   -   شماره تماس نیسان خودروبر بزرگراه آزادگان   -   خدمات نیسان خودروبر بزرگراه آزادگان   -   نیسان یدک کش بزرگراه آزادگان   -   کرایه نیسان یدک کش بزرگراه آزادگان   -   قیمت نیسان یدک کش بزرگراه آزادگان   -   مبلغ نیسان یدک کش بزرگراه آزادگان   -   تعرفه نیسان یدک کش بزرگراه آزادگان   -   شماره تماس نیسان یدک کش بزرگراه آزادگان   -   خدمات نیسان یدک کش بزرگراه آزادگان   -   ماشین بر بزرگراه آزادگان   -   کرایه ماشین بر بزرگراه آزادگان   -   قیمت ماشین بر بزرگراه آزادگان   -   مبلغ ماشین بر بزرگراه آزادگان   -   تعرفه ماشین بر بزرگراه آزادگان   -   شماره تماس ماشین بر بزرگراه آزادگان   -  آخرين صفحه