شماره تماس ماشین بر بزرگراه آزادگان

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 01343.html
صنعت خودرو

باید از زنجیره ارزشی که طی 4دهه ایجاد شده است دفاع کرد، نه این‎که پس‌از 40سال خواستار تعطیلی صنعت خودرو و جایگزینی کامل آن با واردات باشیم

۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹

ارزش اقتصادی صنعت خودرو فراتر از بحث اشتغال است

تاثیر تحولات سیاسی، بین‌المللی، اقتصادی و... بر صنعت خودرو - شماره تماس ماشین بر بزرگراه آزادگان - در کشور - شماره تماس ماشین بر بزرگراه آزادگان - ما امری - شماره تماس ماشین بر بزرگراه آزادگان - غیرقابل انکار است. این تاثیرات گاهی رنگ تحمیل به خود گرفته و منجر به صرف بی‌نتیجه سرمایه و هزینه‌های هنگفت در این بخش می‌شود.

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، یک عضو هیات مدیره شرکت ایران‌خودرو در - شماره تماس ماشین بر بزرگراه آزادگان - این رابطه با - شماره تماس ماشین بر بزرگراه آزادگان - توضیح یک مثال مرتبط، با بیان اینکه صنعت خودرو - شماره تماس ماشین بر بزرگراه آزادگان - کشور تابعی از مجموعه سیاست‌هایی است که در دهه‌های گذشته به آن تحمیل شده است، گفت: «برای مثال در دوران حذف بنزین آزاد و ایجاد کارت سوخت، موضوعی به‌عنوان سوخت CNG مطرح شد. درحالی که پیش - شماره تماس ماشین بر بزرگراه آزادگان - از آن در دهه 60 در شیراز اولین خودروهای LPG ساخته شده - شماره تماس ماشین بر بزرگراه آزادگان - بود. این مساله باعث راه افتادن موج CNG در کشور آن هم از مدل تبدیل کارگاهی شد. معضل این فرایند برای مردم این بود که - شماره تماس ماشین بر بزرگراه آزادگان - بعد از پنج، شش‌هزار کیلومتر یا واشرسرسیلندر خودرو نابود می‌شد یا هزینه‌های تعمیر زیاد به آن‌ها تحمیل می‌شد.»

   تجربه گذشته تولید خودرو CNG
امیرعباس حسینی افزود: «به - شماره تماس ماشین بر بزرگراه آزادگان - دلیل نبود زیرساخت‌های توسعه ایستگاه‌های CNG و نیز زمان‌بر و سرمایه‌بربودن ایجاد این زیرساخت، زمان توقف خودروها در ایستگاه‌ها بالا رفت که این مساله به ایجاد نارضایتی در مصرف‌کننده منجر شد.»

وی ادامه داد: «در همان سال‌ها گفته شد با توجه به این اوضاع، 70درصد سبد سوخت کشور گازسوز شود و آنالیزی توسط سازمان بهینه‌سازی انجام شد که مشخص کرد توسعه CNG - شماره تماس ماشین بر بزرگراه آزادگان - در ظرفیت 50درصدی در کشور معادل ساخت 40پالایشگاه بنزین است. بنابراین کشوری که مجموع ذخایر نفت و - شماره تماس ماشین بر بزرگراه آزادگان - گاز آن در دنیا دوم و سوم است، نباید موج افزایش مصرف CNG را ایجاد کند.»

وی با بیان این‎که بعد از مدتی بازار این موج را پس زد، خاطرنشان کرد: «درحالی‎که صنعت خودرو را مجبور کرده بودند - شماره تماس ماشین بر بزرگراه آزادگان - حجم قابل‌توجهی - شماره تماس ماشین بر بزرگراه آزادگان - از سرمایه خود را در این زمینه صرف کند، حالا می‎گویند بازار پذیرای این - شماره تماس ماشین بر بزرگراه آزادگان - تغییر نیست و تولید محصول باید تغییر کند.»

نباید بار دیگر موج و فشار اشتباه ایجاد شود

حسینی با اشاره به تولید خودرو الکتریکی و مقایسه آن با تجربیات گذشته، تاکید کرد: «با نگاهی به تولید خودروهای کم‌مصرف با آلایندگی پایین و آن‎چه ما می‌توانیم - شماره تماس ماشین بر بزرگراه آزادگان - در ایران توسعه دهیم، مشخص می‌شود شاید اولویت نخست الان این نباشد که در مرز دانش با شرکتی در دنیا رقابت کنیم که خودش هنوز به صورت رقابت‌پذیر فعالیت نمی‌کند. برای مثال متخصصان می‌دانند امروز شرکت‌هایی مانند تسلا یا اوبر در زیان هستند.»

- شماره تماس ماشین بر بزرگراه آزادگان -

وی با بیان این‎که مجموعه ارزش چنین شرکت‌هایی - شماره تماس ماشین بر بزرگراه آزادگان - در داشتن مجموعه اطلاعاتی است که در اختیار دارند، افزود: «این‎که امروز فرصت‌هایی مانند تولید خودروهای متصل، برقی و... وجود دارد، درست است. - شماره تماس ماشین بر بزرگراه آزادگان - اما این مساله نباید ما را به این سمت ببرد که باز موجی همراه با فشار ایجاد شود که صنعت خودرو را مجبور کند به سمت تولید خودروهای الکتریکی، هیبرید و... برود.»

این عضو هیات مدیره ایران‌خودرو با - شماره تماس ماشین بر بزرگراه آزادگان - تاکید بر اینکه اصولا در دنیا و در ایران مطرح است که تولید خودروهای الکتریکی به‌عنوان راه‌حلی نهایی برای کاهش آلودگی - شماره تماس ماشین بر بزرگراه آزادگان - و کاهش گرمایش زمین نیست، گفت: «ما در کشوری از این موضوع صحبت می‌کنیم که میانگین تولید نیروگاه‌ها 50 تا 60درصد است و متوسط بهره‌وری خطوط انتقال نیز در همین حدود 60درصد است. در عین حال قیمت تمام‎شده واقعی تولید برق در حقیقت این عددی - شماره تماس ماشین بر بزرگراه آزادگان - نیست که برای آن پرداخته می‌شود. بر این اساس، امروز ایجاد چنین موجی درست و منطقی نیست.»

وی با بیان این‎که اصلا ظرفیت صنعت این نیست، تصریح کرد: «این راه‌حل برای جامعه ما امروز کارکرد عملی ندارد. اگرچه - شماره تماس ماشین بر بزرگراه آزادگان - در حوزه تحقیق و توسعه، وظیفه ما این است که کار کنیم. چراکه باید آینده‌نگر بود و برای آینده کار کرد. اما اعتقاد من بر این است برای شرکتی که امروز با بیش‌از 2500میلیارد تومان زیان ناشی‌از دستورات مواجه است، اولویت تولید خودرو کم‌مصرف با آلایندگی کم و سپس تولید خودرویی در میانگین توان حداقل نیمی از دهک‌های اجتماعی-اقتصادی است.»

- شماره تماس ماشین بر بزرگراه آزادگان -

تولید خودرو کم‌مصرف؛ اولویت امروز خودروسازی

این فعال صنعت خودرو تاکید کرد: «میانگین قیمت خودروهایی که قشر متوسط جامعه ما توان خرید آن را دارند، خودروهایی با قیمت تمام‌شده بین 4هزار تا 7هزار دلار است.»

امیرعباس حسینی در رابطه با دلایل ضرورت حفظ صنعت خودرو در کشور، گفت: «کشور مجبور است از زنجیره ارزشی که طی 40سال ایجاد شده است، دفاع کند. موضوع صنعت خودرو اشتغال به تنهایی نیست. مساله ارزش - شماره تماس ماشین بر بزرگراه آزادگان - اقتصادی است - شماره تماس ماشین بر بزرگراه آزادگان - که در چهار دهه شکل گرفته است. این تصور اشتباه است که بعد از 40سال بگوییم این روند اشتباه بوده است و باید صنعت خودرو را تعطیل کنیم و به - شماره تماس ماشین بر بزرگراه آزادگان - جای آن فقط واردات داشته - شماره تماس ماشین بر بزرگراه آزادگان - باشیم.»

به گفته وی، امروز در کشور ظرفیت تولید خودرو کم‌مصرف و کم‌آلاینده وجود دارد. چه‌بسا شرکت سایپا نیز این کار را به خوبی انجام داده است. به این ترتیب اولویت امروز صنعت خودرو باید بر این اساس تعریف شود.

اولين صفحه   -  خدمات جرثقیل خودروبر بزرگراه آزادگان   -   نیسان خودروبر بزرگراه آزادگان   -   کرایه نیسان خودروبر بزرگراه آزادگان   -   قیمت نیسان خودروبر بزرگراه آزادگان   -   مبلغ نیسان خودروبر بزرگراه آزادگان   -   تعرفه نیسان خودروبر بزرگراه آزادگان   -   شماره تماس نیسان خودروبر بزرگراه آزادگان   -   خدمات نیسان خودروبر بزرگراه آزادگان   -   نیسان یدک کش بزرگراه آزادگان   -   کرایه نیسان یدک کش بزرگراه آزادگان   -   قیمت نیسان یدک کش بزرگراه آزادگان   -   مبلغ نیسان یدک کش بزرگراه آزادگان   -   تعرفه نیسان یدک کش بزرگراه آزادگان   -   شماره تماس نیسان یدک کش بزرگراه آزادگان   -   خدمات نیسان یدک کش بزرگراه آزادگان   -   ماشین بر بزرگراه آزادگان   -   کرایه ماشین بر بزرگراه آزادگان   -   قیمت ماشین بر بزرگراه آزادگان   -   مبلغ ماشین بر بزرگراه آزادگان   -   تعرفه ماشین بر بزرگراه آزادگان   -   شماره تماس ماشین بر بزرگراه آزادگان   -   خدمات ماشین بر بزرگراه آزادگان   -   خودرو سوار بزرگراه آزادگان   -   کرایه خودرو سوار بزرگراه آزادگان   -   قیمت خودرو سوار بزرگراه آزادگان   -   مبلغ خودرو سوار بزرگراه آزادگان   -   تعرفه خودرو سوار بزرگراه آزادگان   -   شماره تماس خودرو سوار بزرگراه آزادگان   -   خدمات خودرو سوار بزرگراه آزادگان   -   جرثقیل یدک کش بزرگراه آزادگان   -   کرایه جرثقیل یدک کش بزرگراه آزادگان   -   قیمت جرثقیل یدک کش بزرگراه آزادگان   -   مبلغ جرثقیل یدک کش بزرگراه آزادگان   -   تعرفه جرثقیل یدک کش بزرگراه آزادگان   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش بزرگراه آزادگان   -   خدمات جرثقیل یدک کش بزرگراه آزادگان   -   چرخگیر بزرگراه آزادگان   -   کرایه چرخگیر بزرگراه آزادگان   -   قیمت چرخگیر بزرگراه آزادگان   -   مبلغ چرخگیر بزرگراه آزادگان   -   تعرفه چرخگیر بزرگراه آزادگان   -  آخرين صفحه