به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، طی دو دهه اخیر خودروسازی کشورمان آبستن حوادث زیادی - خدمات جرثقیل یدک کش بزرگراه هاشمی رفسنجانی - بوده است؛ در وهله اول تصمیم گرفته شد دوخودروساز بزرگ دولتی به بخش خصوصی واگذار شوند اما خصوصیسازی آنها با حواشی بسیاری روبهرو شد. به عقیده بسیاری از کارشناسان، خودروسازان بزرگ بهصورت واقعی خصوصی نشده و - خدمات جرثقیل یدک کش بزرگراه هاشمی رفسنجانی - شبهدولتی ماندهاند. درواقع بهرغم آنکه دولت تنها کمتر از 20درصد سهام خودروسازان را در اختیار دارد، تصمیمات اصلی در شرکتهای خودروسازی بزرگ توسط وزارت صنعت اتخاذ شده و سود و زیان آنها به پای دولت نوشته میشود. این در حالی است که یکی از مشکلات کنونی و ساختاری دوخودروساز بزرگ کشور، هزینه سربار بالا و حجم وسیعی از شرکتهای زیرمجموعه است. بسیاری از صاحبنظران بر این اعتقادند که یکی از راههای اساسی کاهش قیمت - خدمات جرثقیل یدک کش بزرگراه هاشمی رفسنجانی - در بازار خودرو، کاهش هزینه خودروسازان است.
مناسبترین خدمات خدمات جرثقیل یدک کش بزرگراه هاشمی رفسنجانی را از ما بخواهید
در همین - خدمات جرثقیل یدک کش بزرگراه هاشمی رفسنجانی - زمینه وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن بیان اینکه وجود شرکتهای زیرمجموعه خودروسازان بزرگ، بهمنظور تکمیل زنجیره ارزش و افزایش بهرهوری بوده است، گفت: «اینکه خودروسازان، شرکتهای زیرمجموعه غیرمرتبط یا حتی شرکتهای زیرمجموعه مرتبط داشته باشند که به ناکارآمدی آنها منجر شود، درست نیست و باید اصلاح شود.»
خدمات جرثقیل یدک کش بزرگراه هاشمی رفسنجانی با تنوع بسیار
ضرورت رهایی خودروسازان از زیرمجموعههای زیانبار
آخرین قیمت های خدمات جرثقیل یدک کش بزرگراه هاشمی رفسنجانی
اشاره محمد شریعتمداری به انبوه شرکتهایی است که بخش بزرگی از هزینههای سربار شرکت مادر را تشکیل میدهند، شرکتهایی که در زمان تنگناهای - خدمات جرثقیل یدک کش بزرگراه هاشمی رفسنجانی - اقتصادی اثرگذاری سوء خود - خدمات جرثقیل یدک کش بزرگراه هاشمی رفسنجانی - را بیشتر نشان میدهند و باعث میشوند شرکت مادر - خدمات جرثقیل یدک کش بزرگراه هاشمی رفسنجانی - نیز ناکارآمد بهنظر بیاید. البته در این خصوص باید اذعان داشت که شرکتهای خودروساز نیز بیتقصیر نیستند؛ سالهای سال است بسیاری از این شرکتها تنها زیان تولید کردهاند اما خودروسازان برنامهای برای خلاصشدن از این شرکتها نداشتهاند. بهنظر میرسد یکبار برای همیشه خودروسازان باید یک ریزش اساسی در بحث شرکتهای زیرمجموعه خود به وجود بیاورند.
نیاز به خدمات جرثقیل یدک کش بزرگراه هاشمی رفسنجانی دارید؟ کلیک کنید
وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: «یکی از اولویتهای خودروسازان باید چابکسازی و واگذاری شرکتهای - خدمات جرثقیل یدک کش بزرگراه هاشمی رفسنجانی - ناکارآمد زیرمجموعه باشد.»
در مورد خدمات جرثقیل یدک کش بزرگراه هاشمی رفسنجانی بیشتر بدانیم
تاثیر کاهش هزینههای سربار - خدمات جرثقیل یدک کش بزرگراه هاشمی رفسنجانی - بر قیمت تمامشده
اطلاعات بیشتر در مورد خدمات جرثقیل یدک کش بزرگراه هاشمی رفسنجانی اینجا است
وزیر صنعت همچنین درخصوص قیمت خودرو عنوان کرد: «قیمت کنونی در بازار دارای حباب است و یکی از نظریههای پیشنهادی برای کاهش - خدمات جرثقیل یدک کش بزرگراه هاشمی رفسنجانی - قیمت، فروش خودرو توسط خودروسازان با درصدی کمتر از قیمت بازار است.»
خدمات جرثقیل یدک کش بزرگراه هاشمی رفسنجانی برای شما در کمترین زمان
- خدمات جرثقیل یدک کش بزرگراه هاشمی رفسنجانی -وی با اشاره به تجربه موفق - خدمات جرثقیل یدک کش بزرگراه هاشمی رفسنجانی - دهه ۸۰ در این زمینه تاکید کرد: «این نظریه باید توسط صاحبنظران و نهادهای مرتبط موردبررسی همهجانبه قرار گیرد اما قطعا در - خدمات جرثقیل یدک کش بزرگراه هاشمی رفسنجانی - صورت تایید این راهکار، - خدمات جرثقیل یدک کش بزرگراه هاشمی رفسنجانی - زمینه دلالبازی و رانتخواری از بین میرود و قیمتها کاهش مییابد.»
خدمات جرثقیل یدک کش بزرگراه هاشمی رفسنجانی برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید
براساس این گزارش، خودروسازان باید واحدهای اقماری را که درحالحاضر در اختیار دارند، - خدمات جرثقیل یدک کش بزرگراه هاشمی رفسنجانی - واگذار کنند. اما باید دید که آیا وزارت صنعت برای واگذاری این شرکتها برنامهای دارد یا خیر، وزارتخانهای که در بسیاری از موضوعات ورود کرده و البته به عقیده برخی از کارشناسان تصمیمات اشتباهی نیز داشته است، حال باید برای جبران افزایش هزینهها و همچنین افزایش زیان ناشی از شرکتهای زیرمجموعه خودروسازان، - خدمات جرثقیل یدک کش بزرگراه هاشمی رفسنجانی - ورودی سنجیده داشته باشد. درصورتی که شرکتهای زیانده از بدنه خودروسازان جدا شوند، امید میرود هزینههای مترتب بر تولید نیز کاهش یابند و تاثیر این کاهش را بر - خدمات جرثقیل یدک کش بزرگراه هاشمی رفسنجانی - قیمت تمامشده خودرو نیز شاهد باشیم.