خدمات جرثقیل یدک کش شهریار

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 06398.html

عدم واردات و تحویل خودرو در زمان مقرر روی برند تاثیر می‌گذارند که با هیچ یک از المان‌های اقتصادی قابل‌مقایسه نیستند. زیانی که بر زندگی و پرسنل شرکت می‌گذارد، قابل‌جبران نیست.

۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴

قدرت خرید مشتریان کاهش یافت؛ بازار خودرو کوچک شد

به گزارش« رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو » ، بازار خودروهای وارداتی در ماه‌های اخیر با یک نوسان و البته افزایش قیمت رو‌به‌رو بوده است. در سال‌های گذشته - خدمات جرثقیل یدک کش شهریار - افزایش قیمت در بسیاری از - خدمات جرثقیل یدک کش شهریار - کالاها ازجمله کالای بسیار مهمی مانند خودرو همواره وجود داشته اما عدم‌ثبات در قوانین و تصمیم‌گیری‌های کلان به‌صورت کاملا آشکار در این ماه‌ها نمود پیدا کرده است. در‌همین زمینه با علی‌ شکوهی ، مدیر بازاریابی آرین‌موتور به گفت‌و‌گو پرداختیم. آخرین وضعیت محصولات این شرکت، تاثیر افزایش تعرفه و قیمت - خدمات جرثقیل یدک کش شهریار - ارز روز بازار و خلاء حضور محصولاتی که با - خدمات جرثقیل یدک کش شهریار - مصوبه جدید واردات، دیگر در بازار کشور عرضه نمی‌شوند و همچنین آینده بازار خودرو ازجمله موضوعاتی هستند که - خدمات جرثقیل یدک کش شهریار - در - خدمات جرثقیل یدک کش شهریار - گفت‌و‌گو با - خدمات جرثقیل یدک کش شهریار - این کارشناس صنعت خودرو به آن پرداختیم.

[caption id="attachment_202737" align="aligncenter" width="508"]خدمات جرثقیل یدک کش شهریار علی شکوهی ، مدیر بازاریابی شرکت آرین موتور[/caption]

با‌توجه به قوانین جدید، تمرکز شما روی چه مدل‌هایی خواهد بود؟

با افزایش تعرفه‌ها، مدل بازار تغییرکرد اما این امر تاثیری روی عملکرد - خدمات جرثقیل یدک کش شهریار - ما نخواهد - خدمات جرثقیل یدک کش شهریار - داشت. محصولات ما در چهارسطح کاملا مختلف هستند میراژ، لنسر، ASX و اوتلندر در میتسوبیشی و بین‌ محصولات دی‌اس، مدل‌های دی‌اس۳، دی‌اس۵ و دی‌اس۶ در آینده نیز دی‌اس۷ را خواهیم داشت.

این سبد نشان می‌دهد در تمام سطوح قیمتی دست مشتریان باز خواهد بود. پیش‌از این مشتری هزینه‌ای را پرداخت می‌کرد که بازار و مشتری به آن عادت کرده بودند. این رقم نهایتا ۱۰میلیون‌تومان کم‌وزیاد می‌شد اما مشتری خود را با این قیمت بالانس هماهنگ می‌کرد.

بسته شدن ثبت‌سفارش و ایجاد حباب قیمتی در بازار و متعاقبا باز شدن ثبت‌سفارش با تعرفه‌های افزایشی، توازن بازار را از بین برد. مشتری که - خدمات جرثقیل یدک کش شهریار - در سطح متوسط رو‌به بالا قرار داشت و می‌توانست - خدمات جرثقیل یدک کش شهریار - درگذشته ASX را با ۱۰۰میلیون‌تومان نقد و الباقی اقساط - خدمات جرثقیل یدک کش شهریار - خریداری کند حالا باید ۱۵۰‌میلیون‌تومان نقد پرداخت کند و مابقی را به صورت اقساط - خدمات جرثقیل یدک کش شهریار - بپردازد.

آورده مشتری باید ۵۰ درصد افزایش پیدا کند و شرکت‌ها هم تا یک حد مشخصی می‌توانند تسهیلات را بالا ببرند، چراکه هزینه تامین پول در ایران بالاست.

برخلاف ادعای بانک‌مرکزی که باید سود بانکی ۱۵درصد باشد اما در - خدمات جرثقیل یدک کش شهریار - عمل این قانون برای سپرده‌گذار است نه دریافت‌کننده تسهیلات اگر قصد تامین مالی از نظام‌بانکی را داشته باشیم، باید بین ۲۶ تا ۲۸درصد و گاهی تا ۳۰درصد مجبور به پرداخت هزینه تامین پول باشیم که شرایط خرید - خدمات جرثقیل یدک کش شهریار - را بسیار دشوار می‌کند و مشتریان نمی‌توانند مانند گذشته انتخاب و خرید کنند.

برخی مشتریان به‌سمت - خدمات جرثقیل یدک کش شهریار - بازار دست - خدمات جرثقیل یدک کش شهریار - دوم‌ها و برخی - خدمات جرثقیل یدک کش شهریار - از آن‌ها به‌سمت بازار تولید داخل می‌روند. کسانی که - خدمات جرثقیل یدک کش شهریار - در این بازار می‌مانند، سگمنت خرید خود را تغییر می‌دهند. به‌عنوان مثال فردی که در گذشته می‌توانست - خدمات جرثقیل یدک کش شهریار - مرسدس‌بنز بخرد با شرایط فعلی به خرید دی‌اس روی می‌آورد.

درنهایت سایز بازار کوچک می‌شود. ممکن است بازار واردات از ۱۰۰هزار دستگاه به ۵۰هزار دستگاه برسد. اندازه بازار حدود - خدمات جرثقیل یدک کش شهریار - ۳۰ تا ۴۰درصد کاهش پیدا می‌کند، چراکه خودروهای لوکس - خدمات جرثقیل یدک کش شهریار - نخواهیم داشت. این شرایط، بازار را با مشکلاتی همراه خواهد کرد.

با مصوبه جدید تعرفه و افزایش آن، خودروهایی مانند بنز و ب‌‌ام‌و دیگر وارد کشور نخواهند شد. به‌نظر شما چه جایگزینی را برای این خودروها - خدمات جرثقیل یدک کش شهریار - در بازار کشور می‌توان ارائه کرد؟

مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و در سطح خاص خود هستند و برندهایی محسوب می‌شوند که از گذشته در ایران و دنیا وجود داشته‌ و شناخته شده‌اند و هیچ برندی نمی‌تواند جایگزین آن‌ها شود.

کسانی‌که درگذشته می‌توانستند خودروی ۵۰۰میلیون‌تومانی به‌ارزش ۴۰هزاردلار خریداری کنند، حالا مجبور هستند خودروهایی با برندهای میتسوبیشی و تویوتا بخرند، چون انتخاب دیگری ندارند.

ثبت‌سفارش و مدل تعرفه‌گذاری توازن بازار را به هم ریخت. رفتارهای متناقضی از سوی مسئولان در این زمینه مشاهده می‌شود. از یک طرف درصدد مبارزه با آلودگی هوا هستند و صحبت‌هایی در مورد استفاده - خدمات جرثقیل یدک کش شهریار - از سوخت پاک و خودروهای پاک می‌شود.

از سوی دیگر تعرفه خودروهای هیبرید را از ۵درصد به ۴۵ و ۶۵ درصد می‌رسانند و خودروهای برقی تعرفه مشخصی ندارند. آقای نوبخت - خدمات جرثقیل یدک کش شهریار - تعرفه خودروهای برقی - خدمات جرثقیل یدک کش شهریار - را صفر اعلام می‌کند اما مدرکی در این مورد وجود ندارد. به‌عنوان‌مثال ما قصد داریم خودروی اوتلندر هیبرید وارد کنیم، پس ضروری - خدمات جرثقیل یدک کش شهریار - است بدانیم با چه تعرفه‌ای این کار را انجام دهیم.

در شرایط فعلی سگمنت - خدمات جرثقیل یدک کش شهریار - قیمتی محصولات شما چه تغییری خواهد کرد؟

بازه قیمتی محصولات ما از حدود ۱۰۰ تا ۴۰۰میلیون‌تومان است. ارزان‌ترین خودروی ما میراژ و گران‌ترین آن دی‌اس۷ است. این قیمت‌ها باتوجه به تغییرات قیمتی محاسبه شده‌اند.

اما خودروهای پریمیوم مانند دی‌اس، مرسدس‌بنز، آئودی، ولوو و ب‌ام‌و که در بازار وجود داشتند، باید کمی محدودتر کار کنند. به‌عنوان مثال چون قیمت‌گذاری دی‌اس رقابتی بود، هنوز می‌تواند به بازار وارد شود و از موقعیت‌های بازار استفاده کند.

این موضوع بستگی به قوانین در سال‌های آینده دارد، البته در صورتی که استاندارد‌ها و تعرفه‌ تغییر نکنند. نماینده رسمی باید براساس شرایط موجود در - خدمات جرثقیل یدک کش شهریار - کشور خود برنامه‌ریزی و به‌شرکت مادر اعلام کند.

برخلاف شرکت‌های غیررسمی، نمایندگان رسمی باید برنامه یک‌ساله خود را به شرکت مادر ارائه دهند. با این شرایط به‌شدت به مشکل برمی‌خوریم.

آیا فعالیت برای وارداتی‌ها در ایران حرکت روی لبه تیغ است؟

بله، دقیقا همین‌طور است چون در بازار ثبات نداریم. - خدمات جرثقیل یدک کش شهریار - ثبات در تعرفه و نرخ ارزنداریم. ابتدای سال جاری ارز با قیمت ۳۵۰۰تومان به‌فروش می‌رسید و امروز به ۴۴۰۰تومان رسیده که به‌معنای افزایش ۳۰درصدی هزینه‌های واردکننده فقط در مورد ارز است.

شرکت‌های واردکننده با چه المان‌های اقتصادی باید شرکت مادر را به طرح جامع کسب‌وکار مجاب کند؟ باید در این برنامه موقعیت بازار و رقبا - خدمات جرثقیل یدک کش شهریار - را اعلام کنیم.

در بازار جهانی رقبای دی‌اس، مرسدس‌‌بنز، ب‌ام‌و و آئودی هستند که از این به بعد در ایران نخواهند بود. بنابراین دی‌اس باید با - خدمات جرثقیل یدک کش شهریار - بازار دست‌دوم و - خدمات جرثقیل یدک کش شهریار - محصولات ژاپنی رقابت کند که تفکر و مشتریان این دو کاملا متفاوت است و درنتیجه تدوین استراتژی‌های بازاریابی کاملا دشوار می‌شود که گروه مشخصی از محصولات و مخاطبان را - خدمات جرثقیل یدک کش شهریار - انتخاب کنید. واردکننده باید به شرکت‌ مادر بگوید براساس المان‌های تاثیرگذار در قیمت خودرو، این عدد را برای محصولات در نظر گرفته‌ایم. شرکت مادر نیاز به برخی ابزارها برای کنترل نمایندگی دارد.

یکی از دلایل این سخت‌گیری‌ها، وادارکردن شرکت‌های مادر برای سرمایه‌گذاری در ایران‌ خواهد بود. با توجه به شرایط فعلی شرکت‌های - خدمات جرثقیل یدک کش شهریار - مادر تمایلی به سرمایه‌گذاری در بازار ایران پیدا می‌کنند؟

بازار ایران برای تمام شرکت‌ها بسیار جذاب است. بازار ایران به‌واسطه مخاطبان جوان، بازاری جوان است و در‌عین‌حال به‌دلیل وجود خودروهای پیر، بازاری فرسوده نیز محسوب می‌شود هر دو مورد برای سرمایه‌گذاران جذاب خواهد بود، از این‌رو به - خدمات جرثقیل یدک کش شهریار - سرمایه‌گذاری در بازار ایران علاقه نشان می‌دهند.

برای سرمایه‌گذاری، شرکت‌های خارجی براساس برخی عوامل تاثیرگذار اقتصادی مانند نرخ ارز، قوانین حکومتی و تعرفه و قوانین واردات، نرخ بازگشت سرمایه و نرخ ریسک را محاسبه می‌کند، اما همه این ارقام منفی هستند.

از سوی دیگر نیروی کار در کشور ارزان و در - خدمات جرثقیل یدک کش شهریار - دسترس است اما شرایط ایجاد - خدمات جرثقیل یدک کش شهریار - فضای کسب‌وکار در ایران وجود ندارد و - خدمات جرثقیل یدک کش شهریار - از سرمایه‌گذار حمایت نمی‌شود.

قوانینی مانند بهبود مستمر فضای کسب‌و‌کار و حمایت از سرمایه‌گذاری روی کاغذ خوب هستند. در فرآیند واردات برای این‌که خدمات مناسبی‌به مشتریان بدهیم، تنها شرکتی بودیم که وام دوساله بدون‌بهره به مشتریان ارائه دادیم، همیشه تست‌درایو برگزار می‌کردیم و - خدمات جرثقیل یدک کش شهریار - به - خدمات جرثقیل یدک کش شهریار - تجربه مشتری اهمیت می‌دادیم اما هیچ حمایتی ندیدیم. درحال‌حاضر شرایط برای مشتریان به‌گونه‌ای است که به‌منظور خرید خودرو نه‌تنها تسهیل نشده،بلکه دشوار هم شده است.

شرکت شما چه تعداد خودرو در گمرک دارد؟

در‌حال‌حاضر نزدیک به ۳هزار دستگاه خودرو در گمرک داریم که براساس شرایط جاری باید ترخیص شوند. مشکل واردکنندگان رسمی همین است.

واردکننده غیررسمی از دوبی، ابوظبی و شارجه خودرو وارد کرده و - خدمات جرثقیل یدک کش شهریار - بلافاصله بعد از سفارش‌گذاری،‌ محصولات را واردکشور می‌کنند اما نمایندگی رسمی باید سفارش خود را ۴ماه زودتر به شرکت مادر اعلام کند تا به شماره - خدمات جرثقیل یدک کش شهریار - شاسی ایران تولید شود.

فکر - خدمات جرثقیل یدک کش شهریار - کنید این خودروها تولید و حمل می‌شوند و به گمرک می‌ر‌سند. در این فرآیند تا سفارش آماده شود، یکباره ترمزدستی واردات کشیده می‌شود. وقتی واردات متوقف می‌شود، تولیدات چهارماه گذشته در گمرک می‌ماند.

این سه‌هزار دستگاه که اشاره کردید، از چه زمانی در گمرک مانده‌اند و این موضوع - خدمات جرثقیل یدک کش شهریار - چه هزینه‌ای‌ برای شما داشته است؟

این سه‌هزار دستگاه از شهریورماه در گمرک مانده‌اند. هزینه‌‌های این - خدمات جرثقیل یدک کش شهریار - محموله تنها مربوط به انبارداری نمی‌شوند. تاثیری که عدم واردات و تحویل خودرو در زمان مقرر روی برند می‌گذارند، با هیچ یک ازالمان‌های اقتصادی قابل‌مقایسه نیستند.

زیانی که بر زندگی و - خدمات جرثقیل یدک کش شهریار - پرسنل شرکت می‌گذارد، قابل‌جبران نیست. خوشبختانه ما در این روند به سمت تعدیل نیرو نرفتیم اما شرکت‌های بسیاری نیروهای خود را تعدیل کردند.

برخی شرکت‌های بزرگ واردکننده در‌‌حال‌حاضر وضعیت مناسبی ندارند. مسئولان واردات را بدون ثبت‌سفارش ممنوع - خدمات جرثقیل یدک کش شهریار - کرده‌اند اما بنگاه اقتصادی باید درآمدی داشته باشد تا به نیروهای خود حقوق پرداخت کند.

هفت‌ماه فروش خودرو متوقف شد بنابراین وقتی فروش نداشته باشیم، چگونه می‌توانیم هزینه کارکنان‌مان را تامین کنیم؟ بسیاری از شرکت‌ها که برندهای خوبی در اختیار دارند، یک سال روی بازار کار کردند و می‌خواستند محصول خودشان را رونمایی و عرضه کنند اما به فاصله یک‌ماه ثبت‌سفارش بسته می‌شود. به‌هرحال‌ این شرکت‌ها همچنان در حال هزینه کردن هستند بدون اینکه حتی یک‌ خودرو وارد کنند. چه کسی پاسخگوی این‌ شرکت‌هاست؟

یعنی زمانی که ما نیاز به ورود سرمایه‌گذاری خارجی داریم، سرمایه‌گذارانی را هم که - خدمات جرثقیل یدک کش شهریار - هستند، فراری می‌دهیم.

دقیقا. ما چه حمایتی از خارجی‌هایی که در زمینه - خدمات جرثقیل یدک کش شهریار - پتروشیمی، نفت و گاز، صنعت ساختمان، تلفن‌همراه و ... می‌خواهند در - خدمات جرثقیل یدک کش شهریار - کشور سرمایه‌گذاری انجام دهند، انجام می‌دهیم؟ شرکت رنو قراردادی را امضا کرد. این قرارداد در‌حال‌حاضر به کجا رسیده است؟ غیر از اینکه هر روز خبری می‌رسد که برخی دوستان درپی تصویب لایحه‌ای برای حذف این قرارداد هستند؟

یا مثلا فلان کارخانه نباید به این‌ها فروخته شود. غیر از اینکه دست‌اندازهایی در این رابطه ایجاد کنیم، چه کار دیگری انجام داده‌ایم؟ وقتی این قراردادها به سرانجام نمی‌رسند، در بحث جهانی اثر بسیار منفی برای کشور خواهند داشت.

تلاش‌های بسیاری انجام شد تا برجام به امضا رسید. پس از برجام هیات‌های تجاری بسیاری از - خدمات جرثقیل یدک کش شهریار - کشورهای اروپایی و آسیایی به ایران آمدند. قراردادهای بسیاری امضا شدند اما اجرایی نشدند. چرا؟ پاسخ این است نبود ثبات، عدم حمایت را به‌دنبال دارد. درواقع وقتی ثبات نداشته باشیم، حمایتی هم انجام نخواهد شد.

آیا با مصوبه افزایش تعرفه، یک خلاء در بازه قیمتی ۱۵۰تا ۲۵۰میلیون‌‌تومان در بازار شکل خواهد گرفت؟ برای این سطح قیمتی محصولی دارید یا برنامه‌ای برای ورود به این سطح دارید؟

درحال‌حاضر خودروهای لنسر و دی‌اس۳ شرکت - خدمات جرثقیل یدک کش شهریار - ما در همان بازه قیمتی قرار می‌گیرند. دقیقا دو محصول داریم که این فضا - خدمات جرثقیل یدک کش شهریار - را - خدمات جرثقیل یدک کش شهریار - پر می‌کند. اما اصولا قیمت محصولات به‌گونه‌ای است یا در بازه قیمتی بیش‌از ۲۰۰میلیون تومان قرار می‌گیرد یا حول و حوش ۱۳۰تا ۱۴۰میلیون‌تومان.

یعنی حجم خودروها به‌گونه‌ای است که خودروهایی باحجم موتور بالاتر از ۲۰۰میلیون تومان و خودروهای با حجم - خدمات جرثقیل یدک کش شهریار - پایین‌تر زیر ۱۵۰میلیون قرار می‌گیرند. به‌ندرت پیش می‌آید محصولی بین این دو قیمت باشد.

شرایط بازار را در - خدمات جرثقیل یدک کش شهریار - چند ماه آینده چگونه ارزیابی و پیش‌بینی - خدمات جرثقیل یدک کش شهریار - می‌کنید؟

ما از همین روزها تا دو، سه هفته بازار مناسبی نخواهیم داشت و حتی ممکن است برخی بخواهند سفارش‌های خود را کنسل کنند. - خدمات جرثقیل یدک کش شهریار - مردم در شوک قرار می‌گیرند و تا خودشان را به‌این موضوع که قیمت‌ها افزایش پیدا کرده‌اند، عادت بدهند، کمی زمان‌بر خواهد بود. البته ممکن است تقاضای - خدمات جرثقیل یدک کش شهریار - بازار برای شب عید بزرگ‌تر شود.

یعنی مردم برای شب عید حتما خودرویی را خریداری می‌کنند. چراکه می‌بینند دیگر تعرفه خودرو افزایش پیدا کرده است. مردم نیم‌‌نگاهی هم به قیمت ارز و افزایش آن خواهند داشت.

انتخاب‌ها بسیار محدودتر شده و خریدار مجبور می‌شود خودروی مدنظرش را به‌دلیل تفاوت‌های قیمتی پیش‌آمده تغییر دهد. زیرا شرایط خرید بیسار سخت‌تر خواهد شد.

برای تابستان شرایط خرید چگونه خواهد بود؟

برای تابسان بازار گرمی خواهیم داشت که البته باز هم بستگی به ثبات قوانین دارد. اگر قوانین ثبات داشته باشند، می‌توانیم بگوییم بازار شکل خواهد گرفت.

شرکت‌ها اگر تکلیف خود را بدانند و متوجه شوند شرایط به‌چه شکل پیش خواهد رفت، می‌توانند - خدمات جرثقیل یدک کش شهریار - برای تابستان برنامه‌ریزی کنند. اما - خدمات جرثقیل یدک کش شهریار - اگر تکلیف مشخص نباشد باید براساس شرایط جاری برنامه‌ریزی کرد.

اولين صفحه   -  ماشین بر شهریار   -   کرایه ماشین بر شهریار   -   قیمت ماشین بر شهریار   -   مبلغ ماشین بر شهریار   -   تعرفه ماشین بر شهریار   -   شماره تماس ماشین بر شهریار   -   خدمات ماشین بر شهریار   -   خودرو سوار شهریار   -   کرایه خودرو سوار شهریار   -   قیمت خودرو سوار شهریار   -   مبلغ خودرو سوار شهریار   -   تعرفه خودرو سوار شهریار   -   شماره تماس خودرو سوار شهریار   -   خدمات خودرو سوار شهریار   -   جرثقیل یدک کش شهریار   -   کرایه جرثقیل یدک کش شهریار   -   قیمت جرثقیل یدک کش شهریار   -   مبلغ جرثقیل یدک کش شهریار   -   تعرفه جرثقیل یدک کش شهریار   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش شهریار   -   خدمات جرثقیل یدک کش شهریار   -   چرخگیر شهریار   -   کرایه چرخگیر شهریار   -   قیمت چرخگیر شهریار   -   مبلغ چرخگیر شهریار   -   تعرفه چرخگیر شهریار   -   شماره تماس چرخگیر شهریار   -   خدمات چرخگیر شهریار   -   امداد خودرو صادقیه   -   کرایه امداد خودرو صادقیه   -   قیمت امداد خودرو صادقیه   -   مبلغ امداد خودرو صادقیه   -   تعرفه امداد خودرو صادقیه   -   شماره تماس امداد خودرو صادقیه   -   خدمات امداد خودرو صادقیه   -   امداد خودرو سیار صادقیه   -   کرایه امداد خودرو سیار صادقیه   -   قیمت امداد خودرو سیار صادقیه   -   مبلغ امداد خودرو سیار صادقیه   -   تعرفه امداد خودرو سیار صادقیه   -   شماره تماس امداد خودرو سیار صادقیه   -  آخرين صفحه