خدمات حمل خودرو تهران

جهت امداد خودرو یا حمل خودرو در تهران تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 03710.html
شورای رقابت

فولادگر، نماینده اصفهان و عضو کمیسیون ویژه خصوصی‌سازی مجلس، در نشستی که با حضور خودروسازان در مجلس داشت، اعلام کرد با تصویب اصلاحیه قانون خصوصی‌سازی و مطابق ماده ۵۹ این قانون، شورای رقابت دیگر حق ندارد در بخش‌های اقتصادی مانند خودروسازی به صورت مستقیم، مقررات‌گذاری کند.

۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶

شورای رقابت از قیمت‌گذاری خودرو کنار رفت

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو» به نقل از خبر آنلاین،حمیدرضا فولادگر در نشست خبری که با حضور خودروسازان درباره خصوصی سازی صنعت - خدمات حمل خودرو تهران - خودرو در مجلس برگزار شد، گفت: قیمت گذاری - خدمات حمل خودرو تهران - در بازار خودرو معنی ندارد. باید عرضه و تقاضا تعیین کننده نرخ خودرو باشد. در ماجرای ارز، نظام - خدمات حمل خودرو تهران - به این جمع بندی رسید باید نرخ ارز را بازار ثانویه تعیین کند، طبیعتا در خودرو هم به این نتیجه می رسیم.

او با اشاره به اینکه دیگر شورای رقابت ورود به مقررات گذاری بخش های مختلف صنعت نمی کند، گفت: بلکه اگر در نهاد تعیین مقررات بخشی، مانند بخش خودرو یا صنعت، اختلافی پیش آمد، شورای رقابت به عنوان مرجع حل این اختلاف وارد خواهد شد. این شورا دیگر نهاد تنظیم گر، نهادهای تنظیم گر دیگر است. دیگر کار شورای - خدمات حمل خودرو تهران - رقابت این نیست که مثلا بیاید برای پراید قیمت گذاری کند.

نماینده مردم اصفهان در ادامه پاسخ هایش به سئوالات خبرنگاران گفت: صنعت خودروی ما نباید در حالت انحصار باقی بماند. باید قطب سوم خودرو به وجود بیاید تا جلوی انحصار دو قطب - خدمات حمل خودرو تهران - خودروساز عمده کشور گرفته شود.

[حمیدرضا فولادگر] فولادگر در بخش دیگری از سخنانش گفت: با اصلاح قانون، قیمت محصولات خودروسازانی که خودروی زیر ۵۰ میلیون تومان مانند خانواده پراید یا خانواده پژو ۴۰۵ تولید می کنند، باید ابتدا در نهاد قیمتگذاری بخش خودروکه دولت ایجاد - خدمات حمل خودرو تهران - می کند، تعیین تکلیف شود و شورای رقابت به عنوان نهاد نظارتی کل اقتصاد، عمل خواهد کرد.


پول سرگردان، خودرو را گران کرد

احمد نعمت بخش، دبیر انجمن خودروسازان هم در این نشست گفت: وقتی پولهای سرگردان مردم به دلیل کاهش سود سپرده های بانکی از - خدمات حمل خودرو تهران - بانکها خارج شد، دیدیم به سمت بازار طلا و ارز آمد و دولت هر چه سکه در بازار ریخت، مردم خریدند. دولت با تمام پشتوانه اقتصادی خود از پس پول های سرگردان بازار برنیامد و حالا می بینیم این پولها - خدمات حمل خودرو تهران - به سراغ خودرو آمده و تفاوت نرخ چند میلیونی بین تحویل کارخانه و عرضه بازار به خاطر همین پولهای سرگردان است.

او پیشنهاد کرد: بهترین کار این است که مانند ارز، باید به خودرو هم اجازه داده شود در حاشیه بازار، به صورت عرضه و تقاضای آزاد، فروش انجام شود. 

نعمت بخش گفت: مردم عادی که می خواهند خودرو بخرند می بینند سایت خودروسازان برای فروش بسته است، ولی کسی که دلال خودرو است و می داند چطور ثبت نام کند، در لحظه ای که سایت باز می شود، وارد سایت شده و خودروهای متعددی را ثبت نام می کند و باعث افزایش نرخ در بازار می شود.


دولت به دنبال خودروسازی هاست

سعید مدنی، فعال خودروساز و مدیرعامل اسبق سایپا هم در این نشست گفت: دلیلی وجود ندارد از سرمایه گذاری خارجی در عرصه خودرو که در نهایت در یکی دو درصد از اقتصاد ما وارد - خدمات حمل خودرو تهران - می شود، واهمه داشته باشیم. باید استقبال هم کنیم.

او در ادامه گفت: ما به اندازه کافی قانون داریم و متعدد هم تجربه کرده ایم. الان تا بازار تکان می خورد، دولتی ها دست به جیب می شوند و بگیر و ببند راه می اندازند - خدمات حمل خودرو تهران - و شورای رقابت وارد می - خدمات حمل خودرو تهران - شود. اصلا اینطور نباید باشد. اگر اجازه دهند، اقتصاد روند طبیعی - خدمات حمل خودرو تهران - خود را طی خواهد کرد. - خدمات حمل خودرو تهران - دولتمردان ما دوست دارند خودروسازی ها دستشان باشد. وقتی در سایپا ما ۱۳ محصول جدید آوردیم و به شکل کارخانه - خدمات حمل خودرو تهران - بخش خصوصی اداره کردیم، این کار تحمل نشد و حتی دیدیم روند توسعه کارخانه در دولتهای بعدی و حتی در دولت یازدهم هم بزرگتر شد.


تکلیف قرارداد خودروسازان خارجی مشخص نیست

در ادامه این نشست، فولادگر در پاسخ به پرسش خبرآنلاین درباره سرنوشت قرارداد خودروسازان خارجی پس از آزادسازی نرخ خودرو در کشور گفت: - خدمات حمل خودرو تهران - باید دید چه قراردادی بسته شده است چون این مسئله به نوع قرارداد بستگی دارد. - خدمات حمل خودرو تهران - الان بحث اینجاست که با تحریم های جدید، اصلا خودروسازان خارجی به کار در ایران ادامه می دهند یا نه. متاسفانه آنها ضد و نقیض حرف می زنند. مثلا کارخانه رنو و پژو اول - خدمات حمل خودرو تهران - یک حرفی زدند و الان چیز دیگری می گویند.

این نماینده مجلس در ادامه پاسخش، توضیح داد: با وزیر صمت قبلی صحبت کرده بودیم که تجربه تحریم های قبلی به ما می گوید طوری قرارداد با خودروسازان خارجی ببندید که بتوان کارهایشان را پیش بینی کرد. باید ببینیم چطور با آنها قراردادهای جدید را بسته اند و خارجی ها می خواهند چه کنند. ممکن است آنها از سیاستهای آمریکا تبعیت کنند.

او درباره تعرفه واردات خودروی خارجی پس از - خدمات حمل خودرو تهران - آزاد سازی نرخ ها - خدمات حمل خودرو تهران - در کشور گفت: درباره - خدمات حمل خودرو تهران - تعرفه ها - خدمات حمل خودرو تهران - باید وزارت صمت و کمیسیون ماده یک گمرک با توجه به شرایط جدید و نرخ ارز تصمیم تازه ای بگیرند. طرح قبلی ما برای کاهش تعرفه گمرکی به دلایل مختلف از جمله تحریم، مسکوت ماند. ما موافق کاهش یک دفعه ای تعرفه های گمرک نیستیم ولی باید کاهش تدریجی همزمان با ارتقای کیفیت محصولات داخلی صورت گیرد.

فولادگر توضیح داد: در شرایط تحریم - خدمات حمل خودرو تهران - قبلی یعنی در سالهای ۹۰ و ۹۱ که تفاوت ناگهانی قیمت ارز به - خدمات حمل خودرو تهران - وجود آمد، ما هم تعرفه واردات خودروی خارجی را کاهش دادیم و از ۹۰ درصد به ۴۵ درصد رساندیم. الان هم شرایط مشابهی - خدمات حمل خودرو تهران - است که باید مجددا در این باره تصمیم گیری شود.

اولين صفحه   -  خودروبر تهران   -   کرایه خودروبر تهران   -   قیمت خودروبر تهران   -   مبلغ خودروبر تهران   -   تعرفه خودروبر تهران   -   شماره تماس خودروبر تهران   -   خدمات خودروبر تهران   -   یدک کش تهران   -   کرایه یدک کش تهران   -   قیمت یدک کش تهران   -   مبلغ یدک کش تهران   -   تعرفه یدک کش تهران   -   شماره تماس یدک کش تهران   -   خدمات یدک کش تهران   -   حمل خودرو تهران   -   کرایه حمل خودرو تهران   -   قیمت حمل خودرو تهران   -   مبلغ حمل خودرو تهران   -   تعرفه حمل خودرو تهران   -   شماره تماس حمل خودرو تهران   -   خدمات حمل خودرو تهران   -   حمل ماشین تهران   -   کرایه حمل ماشین تهران   -   قیمت حمل ماشین تهران   -   مبلغ حمل ماشین تهران   -   تعرفه حمل ماشین تهران   -   شماره تماس حمل ماشین تهران   -   خدمات حمل ماشین تهران   -   کفی تهران   -   کرایه کفی تهران   -   قیمت کفی تهران   -   مبلغ کفی تهران   -   تعرفه کفی تهران   -   شماره تماس کفی تهران   -   خدمات کفی تهران   -   کفی خودروبر تهران   -   کرایه کفی خودروبر تهران   -   قیمت کفی خودروبر تهران   -   مبلغ کفی خودروبر تهران   -   تعرفه کفی خودروبر تهران   -   شماره تماس کفی خودروبر تهران   -  آخرين صفحه