مبلغ حمل خودرو تهران

جهت امداد خودرو یا حمل خودرو در تهران تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 03707.html
خودروساز

به اعتقاد من سه شرط لازم است تا بتوان خصوصی‎سازی واقعی در صنعت خودرو را اجرایی کرد. شرط نخست باور است. بدین معنا که مسئولان دولتی باید به خصوصی‎سازی واقعی دو خودروساز بزرگ کشور باور و اعتقاد داشته باشند. 

۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴

سه پیش‎شرط خصوصی‎سازی واقعی دو خودروساز بزرگ کشور

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»،  خصوصی‎سازی از آن دست موضوعاتی در خودروسازی محسوب می‎شود که مانند کلاف سردرگم است. با این‎که همواره اعلام شده سهام دو خودروساز - مبلغ حمل خودرو تهران - بزرگ کشور بیش از 80درصد آن خصوصی شده است، همواره شاهد آن هستیم که دولت حرف اول و آخر را در هیات‎مدیره خودروسازان می‎زند و به‌نوعی قدرت مدیریتی و تصمیم‎گیری در این صنعت بزرگ و استراتژیک کماکان در دست دولت است. در این‎باره دیدگاه‎های زیادی مطرح است مبنی‌بر این‎که خصوصی‎سازی خودروسازان به‎درستی انجام نشده و آن‎ها به بخش خصوصی - مبلغ حمل خودرو تهران - واقعی واگذار نشده‎اند. در این راستا سعید مدنی، مشاور عالی مدیرعامل سایپا در گفت‎وگو با روزنامه «دنیای‌خودرو» از سه پیش‎شرط اساسی برای خصوصی‎سازی برای صنعت خودرو سخن به میان 
آورده است.

 براساس تجربه‎ای که پیش از این، از سه سال مدیریت در رأس گروه سایپا داشته‎اید، چه شرایطی لازم است تا خصوصی‎سازی واقعی در صنعت خودرو محقق شود؟
به اعتقاد من سه شرط لازم است تا بتوان خصوصی‎سازی واقعی در صنعت خودرو - مبلغ حمل خودرو تهران - را اجرایی کرد. شرط نخست باور است. بدین معنا که مسئولان دولتی باید به خصوصی‎سازی واقعی دو خودروساز بزرگ کشور باور و اعتقاد داشته باشند. 
دومین شرط عزم، اراده و برنامه‎ریزی برای این امر است. تا زمانی که عزم و اراده جدی برای خصوصی‎سازی نباشد، خودروسازان ما به بخش خصوصی واقعی واگذار نخواهد شد و همچنان مدیریت آن‎ها خصولتی باقی خواهد ماند. - مبلغ حمل خودرو تهران - اما شرط سوم، شجاعت اجرا بوده که این موضوع بسیار مهمی است. اگر شجاعت اجرای این کار نزد مسئولان نباشد، وضعیت صنعت خودرو به همین منوالی که درحال‎حاضر وجود دارد، ادامه - مبلغ حمل خودرو تهران - پیدا خواهد کرد.
شما از شجاعت اجرا برای خصوصی‌سازی خودروسازان سخن به میان آوردید. این - مبلغ حمل خودرو تهران - شجاعت اجرا چگونه معنا می‌شود؟
زمانی که کسی به‌عنوان متولی بخواهد اصلاحاتی انجام دهد، به‌طور قطع با مقاومت روبه‎رو خواهد شد. به‌عنوان مثال، اگر از شروع دولت یازدهم، بر - مبلغ حمل خودرو تهران - اساس تورم، هر سال صدتومان به قیمت بنزین اضافه می‌شد، الان قیمت آن به 1600تومان در هر لیتر افزایش پیدا کرده بود و دیگر دولت با این چالش افزایش یک‎باره افزایش قیمت حامل‎های انرژی ازجمله بنزین روبه‌رو نمی‎شد. چراکه - مبلغ حمل خودرو تهران - اگر سالانه و پلکانی قیمت افزایش پیدا می‎کرد، مردم با آن کنار می‎آمدند اما اگر دولت بنزین را 500تومان گران کند، این امر قطعا تبعاتی خواهد داشت. 
در مورد خصوصی‎سازی خودروسازان نیز دولت‎هایی که در دوره‎های مختلف حضور پیدا کرده‎اند، قدم صحیحی برنداشته‎اند و اگر هم درخواستی برای خصوصی‎سازی وجود داشته، با مقاومت روبه‎رو شده و این امر - مبلغ حمل خودرو تهران - به‎درستی انجام نشده است.

 خصوصی‎سازی واقعی چه تبعاتی دارد که - مبلغ حمل خودرو تهران - دولت‎های مختلف از انجام آن شانه خالی کرده‎اند؟
به‌طور قطع اگر دولت‎ها اصلاحات درست و ساختاری را انجام دهند، ممکن است محبوبیت خود را از دست بدهند. زیرا انجام این کار هزینه‎هایی دارد که سیاست‎مداران باید آن را بپردازند. - مبلغ حمل خودرو تهران - اما آثار - مبلغ حمل خودرو تهران - اقدامات آن‎ها در - مبلغ حمل خودرو تهران - زمان حال هویدا نخواهد نشد بلکه چندسال یا حتی چنددهه باید صبر کرد تا نتایج کار آن‎ها برای همگان عیان شود.

 حال اگر دولت بخواهد به‌صورت واقعی خودروسازان را خصوصی کند، باید چه اقداماتی را ترتیب دهد؟
می‎توان با تشکیل کنسرسیومی از فعالان خصوصی صنعت خودرو که - مبلغ حمل خودرو تهران - شناخته‎شده هستند و کارنامه قابل دفاعی دارند، خودروسازی‎ها را به آن‎ها واگذار کرد اما این اقدام به‎تنهایی کافی نیست. در زمینه قیمت‎گذاری باید شورای رقابت کنار برود و قیمت خودرو در حاشیه بازار تعیین شود.  همچنین باید قوانین و مقررات مربوط به کسب‎وکار تسهیل - مبلغ حمل خودرو تهران - شده و نرخ ارز اصلاح و آزاد شود البته این کار به‎تازگی انجام شده است. 
تامین و تولید قطعات نیز باید به شکل مرتب باشد و قطعات باکیفیت تولید شود. همچنین باید برای امر صادرات برنامه‎ریزی درستی انجام شود و در مورد تامین هزینه‎های مالی و کاهش هزینه‎های تولید خودرو در کشور اقدامات اصلاحی و موثری به جریان بیفتد.

- مبلغ حمل خودرو تهران -
اولين صفحه   -  تعرفه امداد خودرو سیار تهران   -   شماره تماس امداد خودرو سیار تهران   -   خدمات امداد خودرو سیار تهران   -   خودروبر تهران   -   کرایه خودروبر تهران   -   قیمت خودروبر تهران   -   مبلغ خودروبر تهران   -   تعرفه خودروبر تهران   -   شماره تماس خودروبر تهران   -   خدمات خودروبر تهران   -   یدک کش تهران   -   کرایه یدک کش تهران   -   قیمت یدک کش تهران   -   مبلغ یدک کش تهران   -   تعرفه یدک کش تهران   -   شماره تماس یدک کش تهران   -   خدمات یدک کش تهران   -   حمل خودرو تهران   -   کرایه حمل خودرو تهران   -   قیمت حمل خودرو تهران   -   مبلغ حمل خودرو تهران   -   تعرفه حمل خودرو تهران   -   شماره تماس حمل خودرو تهران   -   خدمات حمل خودرو تهران   -   حمل ماشین تهران   -   کرایه حمل ماشین تهران   -   قیمت حمل ماشین تهران   -   مبلغ حمل ماشین تهران   -   تعرفه حمل ماشین تهران   -   شماره تماس حمل ماشین تهران   -   خدمات حمل ماشین تهران   -   کفی تهران   -   کرایه کفی تهران   -   قیمت کفی تهران   -   مبلغ کفی تهران   -   تعرفه کفی تهران   -   شماره تماس کفی تهران   -   خدمات کفی تهران   -   کفی خودروبر تهران   -   کرایه کفی خودروبر تهران   -   قیمت کفی خودروبر تهران   -  آخرين صفحه