خدمات خودرو سوار سعادت آباد

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 05446.html

تجربه به ما نشان داده است با‌توجه به مزیت‌هایی که در کشور وجود دارد، در این عرصه بهتر می‌توان برای قطعات بازاریابی و صادرات انجام داد. باتوجه به تجارب گذشته این شرکت‌ها را انتخاب کرده‌ایم.

۱۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۹

امضای قرارداد سایپا با شرکت‌های ترکیه‌ای برای صادرات قطعات

به گزارش « رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو »، صادرات محصولات، هدف نهایی - خدمات خودرو سوار سعادت آباد - هر شرکت تولیدکننده در جهان است. شرکت سایپا به‌عنوان بزرگ‌ترین صادرکننده خودرو در کشور هرسال سهم بالایی از صادرات را به‌خود اختصاص می‌دهد. در این میان بحث صادرات - خدمات خودرو سوار سعادت آباد - قطعات موضوعی است که بسیار موردتوجه قرار می‌گیرد.

بر‌اساس سند چشم‌انداز ۱۴۰۴ باید سالانه ۶میلیارددلار قطعه از کشور صادر شود. این درحالی است که راه بسیار طولانی برای دستیابی به - خدمات خودرو سوار سعادت آباد - این هدف وجود دارد.

در همین راستا گروه خودروسازی سایپا با حضور در نمایشگاه بین‌المللی اتومکانیکا ترکیه به‌دنبال افزایش سهم خود از بخش صادرات قطعه و پیشتازی - خدمات خودرو سوار سعادت آباد - در این بخش مانند صادرات خودرو است.

در همین زمینه با محسن جوان ، معاون صادرات و امور بین‌الملل گروه خودروسازی سایپا به گفت‌و‌گو پرداختیم. وی از امضای قرارداد با - خدمات خودرو سوار سعادت آباد - شرکت‌های ترکیه‌ای برای - خدمات خودرو سوار سعادت آباد - صادرات و تامین قطعات آن‌ها خبر می‌دهد.

[caption id="attachment_212905" align="alignleft" width="314"]خدمات خودرو سوار سعادت آباد محسن جوان ، معاون صادرات و امور بین‌الملل گروه خودروسازی سایپا[/caption]

شرکت‌های زیرمجموعه سایپا در نمایشگاه اتومکانیکای ترکیه حضور دارند. در خصوص این نمایشگاه توضیح دهید.

نمایشگاه‌های اتومکانیکا رویدادهای بسیار مهمی در دنیا هستند که به‌صورت فصلی و سالانه توسط کشورهای مختلف برگزار می‌شوند. نمایشگاه اتومکانیکای ترکیه، آلمان و نمایشگاه‌هایی که در کشورهای حوزه خلیج‌فارس برگزار می‌شوند، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

نمایشگاه اتومکانیکای استانبول هم به‌سبب نزدیکی ترکیه با کشور ما مهم است. چراکه به‌صورت تخصصی روی قطعات خودرو،اکسسوری و متعلقات تمرکز دارد.

طبیعتا کشورهای مهمی مانند آلمان، - خدمات خودرو سوار سعادت آباد - فرانسه، ایتالیا و سایر کشورهای اروپایی و - خدمات خودرو سوار سعادت آباد - همچنین در منطقه آمریکا هم کشورهای آمریکا - خدمات خودرو سوار سعادت آباد - و کانادا در این نمایشگاه حضور دارند.

از آسیا هم کشورهای ژاپن، کره و شرکت‌های مطرح در آن حاضر هستند. ترکیه هم که در سال‌های گذشته رشد بسیار خوبی در بحث تولید قطعات داشته، میزبان این نمایشگاه است.

از کشور ما نیز گروه خودروسازی سایپا باتوجه به رویکرد صادراتی که - خدمات خودرو سوار سعادت آباد - دارد، علاوه‌بر صادرات خودرو به صادرات قطعه و متعلقات خودرو نیز توجه ویژه‌ای داشته است.

در همین راستا - خدمات خودرو سوار سعادت آباد - گروه خودروسازی سایپا امسال نیز مانند سال‌های‌گذشته در یک غرفه متحدالشکل در این نمایشگاه حضور دارد. شرکت‌های فعال گروه در عرصه صادرات ازجمله شرکت‌های سازه‌گستر، فنرسازی زر، رینگ سایپا، سایپاشیشه و رادیاتور ایران، در غرفه‌ای به وسعت ۱۲۰مترمربع توانمندی‌های شرکت سایپا را به نمایش می‌گذارند.

چه فعالیت‌هایی قرار است در نمایشگاه از سوی شرکت‌های زیرمجموعه سایپا انجام شود؟

در دو روز ابتدایی نمایشگاه با‌توجه به اینکه نمایشگاه‌ در سطح بسیار تخصصی برگزار می‌شود و در این دو روز بازدیدکنندگان تخصصی به نمایشگاه مراجعه می‌کنند، مذاکرات خوبی را با کشورهای روسیه، ترکیه، تونس، مصر در حوزه قطعات خودرو داشتیم.

ما از گذشته با‌توجه به اینکه حضور خوبی - خدمات خودرو سوار سعادت آباد - در این نمایشگاه داشتیم که منجر به ارتباطات تجاری و تامین قطعه با کشور ترکیه، ایتالیا، اسپانیا و آلمان شدند و قراردادهای مناسبی با این کشورها امضا کردیم که همچنان ادامه دارند و درحال صادرات محصولات ساخت ایران به کشورهای بزرگ چند ملیتی اروپایی هستیم.

آیا در این نمایشگاه - خدمات خودرو سوار سعادت آباد - مذاکره‌ای برای امضای قرارداد با شرکت‌های - خدمات خودرو سوار سعادت آباد - ترکیه‌ای و اروپایی انجام شده است؟

مذاکره با شرکت‌های ترکیه‌ای در - خدمات خودرو سوار سعادت آباد - حوزه تولید رینگ، رادیاتور و بقیه اقلام - خدمات خودرو سوار سعادت آباد - خودرویی ادامه دارد و امیدواریم تا پایان نمایشگاه این مساله را به یک جمع‌بندی برسانیم تا منجر به یک توافق جدی در حوزه تامین قطعات برای شرکت‌های ترکیه‌ای شود.

در صورت انجام توافق در این بخش، سرمایه‌گذاری انجام خواهد شد یا فقط صادرات از کشور خواهد بود؟

طبیعتا یک بخشی از آن قبلا در کشور سرمایه‌گذاری شده است و پتانسیل تولید قطعات را داریم. بنابراین در آن حوزه شاید نیازی به سرمایه‌گذاری مجدد نباشد. در زمینه‌های جدید که حالت تهاتر یا بای‌بک داشته باشد، طبیعتا نیازمند سرمایه‌گذاری است و در این حالت از - خدمات خودرو سوار سعادت آباد - سرمایه - خدمات خودرو سوار سعادت آباد - طرف خارجی و درنهایت انتقال تکنولوژی استفاده می‌شود.

پس باید منتظر یک قرارداد در حوزه تامین قطعه از سوی سایپا باشیم؟

بله، ما در دو، سه دوره گذشته هم که در این نمایشگاه حضور داشته‌ایم، قراردادهایی را منعقد کرده‌ایم. شرکت‌های خوب ما در حوزه ساخت قطعات چدنی و ریخته‌گری - خدمات خودرو سوار سعادت آباد - و قطعات ریخته‌گری از گذشته قراردادهایی در زمینه تامین قطعه برای شرکت‌های ترکیه‌ای داشته‌اند و همچنان این قراردادها را ادامه می‌دهند.

چگونه این شرکت‌ها از سوی سایپا برای حضور در این نمایشگاه انتخاب شدند؟

در این زمینه بحث مزیت نسبی در صادرات قطعات پیش می‌آید و طبیعتا رویکرد ما این است با‌توجه به پتانسیلی که بین قطعه‌سازان ما وجود دارد، شرکت‌هایی را که تولیداتشان از مزیت نسبی بین رقبا در دنیا برخوردار هستند، - خدمات خودرو سوار سعادت آباد - انتخاب کرده‌ایم. این شرکت‌ها با مجموع قطعات تولیدی خود و با تکنولوژی روز در این نمایشگاه حضور دارند.

تجربه به ما نشان داده است با‌توجه - خدمات خودرو سوار سعادت آباد - به مزیت‌هایی که در کشور وجود دارد، در - خدمات خودرو سوار سعادت آباد - این عرصه بهتر می‌توان برای قطعات بازاریابی و صادرات انجام داد. باتوجه به تجارب گذشته این شرکت‌ها را انتخاب کرده‌ایم.

البته محدود به این شرکت‌های نخواهیم بود - خدمات خودرو سوار سعادت آباد - و - خدمات خودرو سوار سعادت آباد - تجربیات امسال به ما کمک می‌کند تا بدانیم - خدمات خودرو سوار سعادت آباد - در سال آینده با چه رویکرد و با چه قطعاتی در نمایشگاه شرکت کرده و در بحث صادرات محصولاتمان توسعه ایجاد کنیم.

حضور در این نمایشگاه و نمایشگاه‌های این چنینی چه کمکی به صنعت خودرو و قطعه کشور می‌کند؟ اصولا باید چه هدفی در‌خصوص حضور - خدمات خودرو سوار سعادت آباد - در این نمایشگاه‌ها داشته باشیم؟

ما در این نمایشگاه با رویکرد صادرات محصولاتمان شرکت کرده‌ایم. طبیعی است همه - خدمات خودرو سوار سعادت آباد - بزرگان دنیا و کسانی که صاحب تکنولوژی هستند، در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند و به‌نظر می‌رسد محک خوبی برای خودروسازان و قطعه‌سازان داخلی است تا خود را با وضعیت روز - خدمات خودرو سوار سعادت آباد - دنیا بسنجند.

قطعا سگمنتی وجود دارد که ما هم در آن عرض‌اندام کرده و محصولات‌مان را صادر کنیم. هدف - خدمات خودرو سوار سعادت آباد - دیگر از حضور در - خدمات خودرو سوار سعادت آباد - این نمایشگاه، الگوبرداری است که در این نمایشگاه اتفاق می‌افتد و متخصصانی که از - خدمات خودرو سوار سعادت آباد - ایران در آنجا - خدمات خودرو سوار سعادت آباد - حضور دارند، با تکنولوژی‌های روز دنیا و شرکت‌های برتر - خدمات خودرو سوار سعادت آباد - دنیا آشنا می‌شوند.

همین مساله قطعا منجر به شکل‌گیری روابطی می‌شود که ما - خدمات خودرو سوار سعادت آباد - را به سمت جلو هدایت می‌کند و می‌توانیم عرصه قطعه‌سازی‌مان را توسعه بدهیم.

رویکرد سایپا در بحث صادرات چه تغییری کرده است و چه تغییراتی خواهد داشت؟ یعنی ما کجا بوده‌ایم و به کجا - خدمات خودرو سوار سعادت آباد - خواهیم رسید؟

خوشبختانه گروه خودروسازی سایپا از دیرباز همواره نگاه ویژه‌ای به بحث صادرات در کنار طراحی و تولید محصول داشته است. با حضور مدیریت جدید و نگاهی که مهندس‌جهرودی به حوزه صادرات دارد، به‌دنبال توسعه وضعیت صادرات به لحاظ میزان و ارزش صادرات هستیم.

همچنین رویکردی در مدیریت - خدمات خودرو سوار سعادت آباد - ارشد سایپا وجود - خدمات خودرو سوار سعادت آباد - دارد، این است که همزمان با افزایش صادرات خودرو بتوانیم در عرصه صادرات قطعاتی که پتانسیل بالایی برای صادرات داشته و مزیت نسبی در این امر دارند نیز اقدام کنیم.

از این راه می‌توانیم سودآوری و ارزآوری مناسبی برای گروه خودروسازی سایپا کسب کنیم. نمایشگاه اتومکانیکای ترکیه که اولین نمایشگاه سال ۹۷ است و گروه خودروسازی سایپا در آن حضور دارد، به خوبی این رویکرد را نشان می‌دهد سایپا علاوه‌بر صادرات خودرو که در دو دهه اخیر همواره پیشتاز آن بوده و همیشه بیشترین سهم صادرات خودروی کشور را - خدمات خودرو سوار سعادت آباد - در اختیار داشته‌ایم، در بحث صادرات هم می‌خواهیم پیشتاز باشیم.

کشوری مانند ترکیه دارای صنایع قطعه‌سازی قدرتمند است و بخش بزرگی از صادرات این کشور به صادرات قطعه اختصاص دارد. فکر می‌کنید تمرکز روی شرکت‌های قطعه‌ساز چگونه می‌تواند به صادرات منجر شود؟

مقام معظم رهبری در سخنرانی ابتدای سال۹۷ به این موضوع مهم اشاره فرمودند که ما باید بر - خدمات خودرو سوار سعادت آباد - توان داخلی تکیه کنیم و بتوانیم با توسعه مهارت‌ها و تکنولوژی‌هایمان کالای داخلی - خدمات خودرو سوار سعادت آباد - را ارج بنهیم و آن را توسعه دهیم به‌گونه‌ای که بتوانیم از پتانسیل کشورهای اطرافمان - خدمات خودرو سوار سعادت آباد - که جمعیتی بیش از ۴۰۰میلیون نفر را شامل می‌شود، استفاده کرده و بخشی از - خدمات خودرو سوار سعادت آباد - توانمندی‌هایمان را به این کشورها - خدمات خودرو سوار سعادت آباد - صادر کنیم.

در حقیقت شرکت‌های ما باید چند نکته را سرلوحه خود قراردهند. یکی اینکه بحث بهره‌وری و قیمت تمام‌شده بسیار اهمیت دارد. در بحث رقابت باید تلاش کنیم تا قیمت تمام‌شده را به شدت کاهش دهیم. ضمن اینکه دستیابی به تکنولوژی‌های جدید می‌تواند در رسیدن به این مهم به - خدمات خودرو سوار سعادت آباد - ما کمک کند.

شرکت‌های ما در ارتباطی‌ که با شرکت‌های دنیا برقرار می‌کنند، می‌توانند به تکنولوژی‌های روز دنیا نیز دسترسی داشته باشند. ما باید در یک ارتباط بین‌المللی دوسویه - خدمات خودرو سوار سعادت آباد - بتوانیم بخشی از زنجیره تامین دنیا شویم. وصل شدن به این شبکه بین‌المللی می‌تواند به ما در جهت توسعه صادرات کمک کند.

ضمن اینکه برای توسعه صادرات آیین‌نامه و قوانین حمایتی بسیاری وجود دارد و نهادها و ارگان‌های حکومتی باید در جهت اجرای آن تلاش بیشتری انجام - خدمات خودرو سوار سعادت آباد - دهند. ما مشکل آیین‌نامه نداریم بلکه با مشکل اجرای این قوانین حمایتی مواجه هستیم.

اولين صفحه   -  نیسان یدک کش سعادت آباد   -   کرایه نیسان یدک کش سعادت آباد   -   قیمت نیسان یدک کش سعادت آباد   -   مبلغ نیسان یدک کش سعادت آباد   -   تعرفه نیسان یدک کش سعادت آباد   -   شماره تماس نیسان یدک کش سعادت آباد   -   خدمات نیسان یدک کش سعادت آباد   -   ماشین بر سعادت آباد   -   کرایه ماشین بر سعادت آباد   -   قیمت ماشین بر سعادت آباد   -   مبلغ ماشین بر سعادت آباد   -   تعرفه ماشین بر سعادت آباد   -   شماره تماس ماشین بر سعادت آباد   -   خدمات ماشین بر سعادت آباد   -   خودرو سوار سعادت آباد   -   کرایه خودرو سوار سعادت آباد   -   قیمت خودرو سوار سعادت آباد   -   مبلغ خودرو سوار سعادت آباد   -   تعرفه خودرو سوار سعادت آباد   -   شماره تماس خودرو سوار سعادت آباد   -   خدمات خودرو سوار سعادت آباد   -   جرثقیل یدک کش سعادت آباد   -   کرایه جرثقیل یدک کش سعادت آباد   -   قیمت جرثقیل یدک کش سعادت آباد   -   مبلغ جرثقیل یدک کش سعادت آباد   -   تعرفه جرثقیل یدک کش سعادت آباد   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش سعادت آباد   -   خدمات جرثقیل یدک کش سعادت آباد   -   چرخگیر سعادت آباد   -   کرایه چرخگیر سعادت آباد   -   قیمت چرخگیر سعادت آباد   -   مبلغ چرخگیر سعادت آباد   -   تعرفه چرخگیر سعادت آباد   -   شماره تماس چرخگیر سعادت آباد   -   خدمات چرخگیر سعادت آباد   -   امداد خودرو شرق تهران   -   کرایه امداد خودرو شرق تهران   -   قیمت امداد خودرو شرق تهران   -   مبلغ امداد خودرو شرق تهران   -   تعرفه امداد خودرو شرق تهران   -   شماره تماس امداد خودرو شرق تهران   -  آخرين صفحه