مبلغ امداد خودرو شرق تهران

جهت امداد خودرو یا حمل خودرو در تهران تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 05464.html

ما اولین کارخانه تولیدکننده تایر در کشور هستیم که تایرهای سیمی رادیال را با تکنولوژی ماتادور چک و ‌‌اسلواکی وارد ایران کردیم، ولی در حال حاضر تحت‌لیسانس شرکت و کارخانه خاصی فعالیت نمی‌کنیم.

۱۵ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷

ما به تکنولوژی تولید تایر جهت‌ دادیم

شرکت کویر تایر در سال ۱۳۶۶با یک‌میلیون‌ریال سرمایه - مبلغ امداد خودرو شرق تهران - اولیه تاسیس و عملیات اجرایی آن با ظرفیت ۲۵هزارو۵۰۰تن از نیمه دوم سال ۱۳۷۰در بیرجند آغاز شد. هفت‌سال بعد کویرتایر با صرف ۳۵میلیاردتومان سرمایه ریالی و ۸۴میلیون‌دلار، به بهره‌برداری رسید و اکنون ۱۵درصد از تایر تولیدی کشور را ازنظر وزنی، و ۲۲درصد را از لحاظ تعدادی تولید می‌کند.

یکی از ویژگی‌های شاخص کویر تایر، ثبات مدیریتی این مجموعه در طول سال‌های فعالیت است. البته به‌جز هشت‌سالی که به‌خاطر سیاست‌های رئیس‌دولت وقت، سیدمحمد حسین زینلی از سکان مدیریتی این شرکت فاصله گرفت.

مهندس زینلی در گفت‌وگویی تفضیلی با «دنیای خودرو» از وضعیت فعلی صنعت تایر و کویر تایر می‌گوید که یکی از ارکان صنعت است و برای توسعه در سال آینده برنامه‌های - مبلغ امداد خودرو شرق تهران - زیادی دارد.

[caption id="attachment_212846" align="aligncenter" width="474"]مبلغ امداد خودرو شرق تهران سیدمحمد حسین زینلی[/caption]

درحال حاضر کویر تایر، چند حلقه تایر در سال تولید و چه برنامه‌ای برای سال آینده دارد؟

برنامه کویر - مبلغ امداد خودرو شرق تهران - تایر برای سال آینده تولید ۴میلیون‌و۲۰۰هزار حلقه تایر در سال است و در سال جاری هم موفق به - مبلغ امداد خودرو شرق تهران - تولید سه‌میلیون‌و۸۰۰هزارحلقه - مبلغ امداد خودرو شرق تهران - تایر شده‌ است.

در سال ۹۷سایزهای جدیدی به محصولات کویر تایر اضافه می‌شود و با افتخار این خبر را اعلام می‌کنم که این شرکت برای اولین بار در ایران، تایر رینگ ۱۷ را به سفارش خودروساز و برای تامین تایرهای خودروی ویتارا تولید کرده است.

این اولین تایر رینگ - مبلغ امداد خودرو شرق تهران - ۱۷کشور است که با سایز ۲۲۵/۶۵/۱۷ برای استفاده در خودروهای اس‌یو‌وی تولید شده است.

محصولات کویر تایر تحت - مبلغ امداد خودرو شرق تهران - لیسانس کدام برند خارجی و کدام کشور تولید می‌شوند؟

ما اولین کارخانه تولیدکننده تایر در کشور هستیم که تایرهای سیمی رادیال را با تکنولوژی ماتادور چک‌‌اسلواکی وارد کشور کردیم، ولی درحال‌حاضر تحت‌لیسانس شرکت و کارخانه خاصی فعالیت نمی‌کنیم. البته طی دو سال گذشته با استفاده از یک مشاور خارجی، تکنولوژی کویرتایر را مطابق استانداردهای جهانی، به‌روز کرده‌ایم.

تولید کنندگان تایر معتقدند تایرهای چینی، بی‌کیفیت هستند، اما از سوی دیگر آنچه در عمل و بازدید از کارخانه‌های چینی می‌توان - مبلغ امداد خودرو شرق تهران - فهمید، کیفیت بالای این محصولات است.حتی کارخانه‌های داخلی هم به‌دنبال خرید دستگاه و تکنولوژی از چینی‌ها هستند. در این باره چه نظری دارید؟

هم کسانی که می‌گویند تایرهای چینی بی‌کیفیت - مبلغ امداد خودرو شرق تهران - هستند درست می‌گویند و هم - مبلغ امداد خودرو شرق تهران - شما که - مبلغ امداد خودرو شرق تهران - معتقدید تایرهای چینی بسیار باکیفیتی وجود دارند. متاسفانه مقصر اصلی، تاجرانی هستندکه به‌جای تایرهای باکیفیت - مبلغ امداد خودرو شرق تهران - چینی، نمونه‌های بسیار بی‌کیفیت را می‌خرند و وارد کشور می‌کنند.

این درحالی است که بخش عمده‌ای از بازار اروپا و آمریکا در اختیار چینی‌هاست، اما بسیاری از واردکننده‌های تایر در ایران - مبلغ امداد خودرو شرق تهران - هنگام خرید به‌سراغ نمونه‌های بی‌کیفیت می‌روند. در اصل این افراد هستند که به صنعت تایر و در نهایت - مبلغ امداد خودرو شرق تهران - مصرف‌کننده نهایی ظلم می‌کنند.

درحالی‌که چین تایرهای بسیار - مبلغ امداد خودرو شرق تهران - باکیفیتی دارد که برخی از آن‌ها، به بازار ایران هم راه پیدا کرده‌اند. اینکه آمریکا برای برخی - مبلغ امداد خودرو شرق تهران - تایرهای چینی مثل دبل کوین، تراینگل و ... تعرفه‌های بسیار سنگینی وضع کرده، نشان از - مبلغ امداد خودرو شرق تهران - کیفیت بالای آن‌ها و این مساله دارد که رقابت را برای تایرهای آمریکایی سخت کرده‌اند.

این روزها مطالبه از خودروسازها یکی از دغدغه‌های اصلی صنعت تایر است، خودروساز معتقد است تایرساز توان تامین تایر ما را ندارد و ما به همین خاطر به‌سراغ - مبلغ امداد خودرو شرق تهران - وارداتی‌ها می‌رویم. حتی واردکننده‌ها می‌گویند مطالبات ما ظرف ۶۰روز تامین می‌شود و عدم توانایی تایرساز در تامین تایر باعث شده معوقات خودروسازان به آن‌ها، سر به فلک بکشد. واقعیت امر چیست؟

تسویه ۶۰روزه کاملا کذب است. براساس قراردادی که با خودروساز داریم، مطالباتمان باید ظرف مدت ۶۰تا ۹۰روز تسویه شود. اما - مبلغ امداد خودرو شرق تهران - با حمایت وزارت صمت، متاسفانه خودروسازان مطالبات ما را ۱۲۰روزه تسویه می‌کنند.

در این وضعیت تایرساز تا ۴ماه به هیچ وجه طلبکار به‌حساب نمی‌آید. ۴۵روز هم طول می‌کشد تا تایر به - مبلغ امداد خودرو شرق تهران - اصطلاح در انبار کارخانه خودروساز بنشیند که با این شیوه عملا ۵ ماه زمان می‌برد.

در نهایت وقتی می‌خواهند پول پرداخت کنند، خودرو به ما تحویل می‌دهند و مجبوریم خودرو را ازطریق شرکت‌های لیزینگ به بازارعرضه کنیم که دراین شیوه ۲ درصد هم به‌عنوان سهم - مبلغ امداد خودرو شرق تهران - شرکت لیزینگی از مطالبات کم می‌شود.

پس چرا بازهم اصرار به تامین تایر خودروساز دارید؟

ما به خودروسازها اعلام کردیم و تعهد دادیم که در رینگ ۱۳تا ۱۵امکان تامین داریم، ولی آن‌ها بازهم سراغ وارداتی‌ها می‌روند. این درحالی است که وارداتی‌ها فقط نقدی تایر می‌فروشند اما خریدشان از ما - مبلغ امداد خودرو شرق تهران - چند ماهه است. خودروساز مشتری اصلی تایرساز است که این همکاری محاسنی هم برای ما دارد و ازجمله آن‌ها - مبلغ امداد خودرو شرق تهران - می‌توان به بالارفتن کیفیت کالا اشاره کرد.

چرا به خودروساز تخفیف ۱۵درصدی و حتی بیشتر می‌دهید ولی حاضر به کاهش قیمت در بازار و فروش ارزان‌تر به مصرف‌کننده نیستید؟

تخفیف ۱۵ درصدی صحیح نیست و بین قیمت‌های ما به خودروساز و بازار تفاوت زیادی وجود ندارد. این قرارداد عمدتا یک‌طرفه است. دولت به‌عنوان حامی خودروساز به ما فشار می‌آورد اما از تولیدکننده‌های تایر حمایت چندانی نمی‌کند.

وزارت صمت جلسه مشترکی برگزار کرده و به ما تاکید می‌کند تا ۴ماه به هیچ‌وجه برای مطالبات اقدام نکنید. ضمن اینکه قیمت تایر را خودروساز تعیین کرده و کاملا یک‌طرفه با ما معامله - مبلغ امداد خودرو شرق تهران - می‌کند.

قراردادهای ما با خودروسازان کاملا یک‌طرفه است، و حتی کرایه حمل را هم تایرساز باید تقبل کند. اما با تمام این اوصاف، وجود خودروسازان برای ما دارای اهمیت است، چون استانداردهایی که مدنظر دارند، در نهایت کیفیت تایر ایرانی را بالا می‌برد.

چه میزان از تولیدات کویر تایر به بازار عرضه می‌شود و چه تعداد در اختیار خودروساز قرار می‌گیرد؟

نیمی از تولید - مبلغ امداد خودرو شرق تهران - ما به خودروسازان تحویل می‌شود.

چرا با تبلیغات و تقویت شبکه فروش بازار مصرفی مردم را تقویت نمی‌کنید؟

ما از لحاظ تیراژ دومین شرکت تولیدکننده رادیال سواری در کشور هستیم و مشکلی هم برای فروش نداریم. ولی - مبلغ امداد خودرو شرق تهران - خودروساز با ما تعامل کمتری داشته‌است. اخیرا هم مشاهده کرده‌اید که در رسانه‌ها اعم از ملی و ... حضور پررنگی داریم.

آیا برنامه‌ای برای توسعه در بخش باری اتوبوسی درسال آینده دارید؟

ما به‌رغم داشتن برنامه، مشکل - مبلغ امداد خودرو شرق تهران - تکنولوژی - مبلغ امداد خودرو شرق تهران - داریم و کشورهای صاحب تکنولوژی حاضر به فروش تکنولوژی به - مبلغ امداد خودرو شرق تهران - شرکت‌های ایرانی نیستند؛ چراکه هنوز به‌طور کامل از تحریم‌ها خارج نشده‌ایم.

ما با شرکت‌های ژاپنی، - مبلغ امداد خودرو شرق تهران - کره‌ای و حتی شرکت‌های خوب چینی مذاکره کردیم، ولی - مبلغ امداد خودرو شرق تهران - هیچ‌کدام حاضر به همکاری در زمینه انتقال تکنولوژی نشدند. حتی سایت موردنیاز برای تولید تی‌بی‌آر را آماده کردیم، ولی خارجی‌ها با انتقال تکنولوژی موافقت نکرده‌اند.

امکان بومی‌سازی تکنولوژی در داخل وجود ندارد؟ شرکت مهندسی - مبلغ امداد خودرو شرق تهران - تحقیقات صنایع لاستیک در این زمینه چه می‌کند؟

فلسفه پیدایش شرکت تحقیقات لاستیک این بوده که تکنولوژی را بومی‌سازی کرده و در اختیار تولیدکننده‌های تایر قرار دهد، اما متاسفانه از اهداف خود دور شده است. قرار بود کاری که چین سال‌ها پیش انجام داد، توسط این شرکت انجام شود و تکنولوژی ساخت تایر و تجهیزات موردنیاز درکشور بومی‌سازی شود که متاسفانه چنین چیزی محقق نشد.

مشکل اصلی صنعت تایر ما عدم‌حمایت دولت از صنعت، به ویژه در بخش تولید تکنولوژی است و ما هم بنیه مالی ضعیفی داریم و امکان سرمایه‌گذاری‌های بسیار سنگین را برای به‌کارگیری کارشناسان و نخبگان خارجی در مراکز تحقیق و توسعه و بومی‌سازی تکنولوژی نداریم.

چرا صادرات تایر ایرانی به بازارهای جهانی و منطقه محدود است؟

همین رقابتی که ما در داخل با تایرهای چینی، هندی و اندونزیایی داریم، در خارج از کشور هم وجود دارد. دولت چین یارانه صادراتی بالایی به شرکت‌ها می‌دهد و علاوه‌بر این، منابع بانکی مورداستفاده آن‌ها مانند ما، شرایط ۲۲درصد ندارد. ما به هیچ‌عنوان توان رقابتی برابر با تولیدکنندگان خارجی را نداریم.

افزایش قیمت دلار و ممنوعیت ثبت‌سفارش مواداولیه تولید تایر با دلار چه تاثیری در قیمت سال آینده تایر داخلی دارد؟

کیفیت تولیدات ما در حد تایرهای کره‌ای است اما مجبوریم تایر را با قیمتی کمتر از قیمت تایرهای چینی بفروشیم، درحالی‌که ما تایر خود را ۴سال تضمین می‌کنیم و ضمنا در سال آینده افزایش قیمت نخواهیم داشت و محصولمان را با سود کمتری به بازار عرضه خواهیم - مبلغ امداد خودرو شرق تهران - کرد تا شاهد افزایش قیمت نباشیم. ضمن اینکه ۶۰درصد مواد اولیه وارداتی است و تمام این مواد، حتی مواداولیه تولید داخل تا ۳۰درصد افزایش قیمت داشته‌اند.

باتوجه‌به اینکه در رینگ‌های ۱۳تا ۱۵ به خودکفایی رسیده‌ایم، چه پیشنهادی برای حمایت از صنعت داخلی دارید؟

حداقل درخواست ما این است که جلوی ثبت‌سفارش این سایز تایرها که تایرسازان داخلی، آن‌ها را با بالاترین - مبلغ امداد خودرو شرق تهران - کیفیت تولید می‌کنند، گرفته شود یا اگر قرار است - مبلغ امداد خودرو شرق تهران - وارداتی داشته باشیم از برندهای خوب دنیا و از ژاپن و اروپا باشد.

کویر تایر در این عرصه یکی از موفق‌ترین‌ها بوده است، این مجموعه چه ویژگی‌های خاصی داشته که باعث شده با این - مبلغ امداد خودرو شرق تهران - عنوان مطرح شود؟

ما چند رکورد منحصربه‌فرد در کشور داریم که از افتخارات شرکت کویرتایر است. روند شکل‌یابی کویر تایر نیز یک روند استثنایی بوده و با سرمایه اولیه ۱۰۰هزارتومان تشکیل شده و به مرور با افزایش سرمایه کار خود را توسعه داده است.

کویر تایر سال‌هاست که کلیه مفاهیم اقتصاد مقاومتی را اجرایی کرده است. شعار ما جمع‌آوری منابع اندک و انجام کارهای بزرگ بوده است و در این سال‌ها از ۴۲شهر کشور، - مبلغ امداد خودرو شرق تهران - چندین هزار سهامدار را به دورهم جمع کردیم تا - مبلغ امداد خودرو شرق تهران - در نهایت در ۲۲نوبت افزایش سرمایه،‌کویر تایر به این جایگاه رسید.

یکی دیگر - مبلغ امداد خودرو شرق تهران - از ویژگی‌های خاص ما، جهت‌دهی به تکنولوژی تولید تایر بود. پیش‌از شکل‌گیری کویر تایر ما تایر تیوب‌لس - مبلغ امداد خودرو شرق تهران - با کمربند سیمی در کشور نداشتیم و برای اولین بار این تکنولوژی توسط ما وارد کشور شد و سپس دیگر شرکت‌ها هم - مبلغ امداد خودرو شرق تهران - به‌دنبال تولید این محصول رفتند.

سومین رکورد کویر تایر در این صنعت، مدیریت مصرف انرژی است. ما۱۷سال پیش مرکز مدیریت انرژی را در کشور - مبلغ امداد خودرو شرق تهران - ایجاد کردیم و نکته جالب این است که در بحث مصرف انرژی، حتی از استانداردهای - مبلغ امداد خودرو شرق تهران - ملی هم جلوتر هستیم. به‌عنوان مثال مصرف گاز در کویر تایر برای تولید هر یک‌تن تایر ۳۶درصد کمتر از استانداردهاست.

در زمینه برق هم ۱۹درصد جلوتر از استانداردهای ملی هستیم،‌ به‌نحوی‌که الگوی دیگر شرکت‌ها بوده‌ایم. یکی دیگر از افتخارات کویرتایر تولید تایر سبز و سازگار با محیط زیست است که برای اولین بار در - مبلغ امداد خودرو شرق تهران - بازار ایران تولید و به بازار عرضه شد.

همچنین طراحی و ساخت پرس پخت - مبلغ امداد خودرو شرق تهران - تایر نیز از دیگر دستاوردهایی‌است که توسط کویرتایر به ثبت رسید و ساخت پرس‌های پخت به انحصار این شرکت درآمد.

اولين صفحه   -  تعرفه خودرو سوار سعادت آباد   -   شماره تماس خودرو سوار سعادت آباد   -   خدمات خودرو سوار سعادت آباد   -   جرثقیل یدک کش سعادت آباد   -   کرایه جرثقیل یدک کش سعادت آباد   -   قیمت جرثقیل یدک کش سعادت آباد   -   مبلغ جرثقیل یدک کش سعادت آباد   -   تعرفه جرثقیل یدک کش سعادت آباد   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش سعادت آباد   -   خدمات جرثقیل یدک کش سعادت آباد   -   چرخگیر سعادت آباد   -   کرایه چرخگیر سعادت آباد   -   قیمت چرخگیر سعادت آباد   -   مبلغ چرخگیر سعادت آباد   -   تعرفه چرخگیر سعادت آباد   -   شماره تماس چرخگیر سعادت آباد   -   خدمات چرخگیر سعادت آباد   -   امداد خودرو شرق تهران   -   کرایه امداد خودرو شرق تهران   -   قیمت امداد خودرو شرق تهران   -   مبلغ امداد خودرو شرق تهران   -   تعرفه امداد خودرو شرق تهران   -   شماره تماس امداد خودرو شرق تهران   -   خدمات امداد خودرو شرق تهران   -   امداد خودرو سیار شرق تهران   -   کرایه امداد خودرو سیار شرق تهران   -   قیمت امداد خودرو سیار شرق تهران   -   مبلغ امداد خودرو سیار شرق تهران   -   تعرفه امداد خودرو سیار شرق تهران   -   شماره تماس امداد خودرو سیار شرق تهران   -   خدمات امداد خودرو سیار شرق تهران   -   خودروبر شرق تهران   -   کرایه خودروبر شرق تهران   -   قیمت خودروبر شرق تهران   -   مبلغ خودروبر شرق تهران   -   تعرفه خودروبر شرق تهران   -   شماره تماس خودروبر شرق تهران   -   خدمات خودروبر شرق تهران   -   یدک کش شرق تهران   -   کرایه یدک کش شرق تهران   -   قیمت یدک کش شرق تهران   -  آخرين صفحه