خدمات چرخگیر گیشا

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 07350.html

بحث تولید همواره به عنوان یکی از گزینه‌ها روی میز مذاکرات قرار داشته و دارد. حتی مطالعات این کار نیز انجام شده و نتایج آن مورد تحلیل و بررسی ب‌ام‌و قرار گرفته است. ولی این موضوع به تصمیم شرکت مادر بستگی دارد. اینکه ب‌ام‌و می‌خواهد در این بخش در ایران حضور داشته باشد یا خیر

۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۸

پیشنهاد تولید همچنان روی میز ب‌ام‌و

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، واردکنندگان در ماه‌های اخیر یکی از بدترین دوران حیات کاری خود را تجربه می‌کنند. چراکه مسدود شدن سایت ثبت‌سفارش عملا تمام برنامه‌های آنان را به‌هم ریخته است. با این حال این بخش از صنعت خودرو همچنان امیدوار به آینده، مشغول گذراندن امور خود - خدمات چرخگیر گیشا - است.

پرشیاخودرو نیز یکی از فعالان این بخش در صنعت خودرو است و به‌عنوان نماینده - خدمات چرخگیر گیشا - ب‌ام‌و - خدمات چرخگیر گیشا - در ایران فعالیت می‌کند. بسته بودن ثبتارش دلیلی است تا در‌حال‌حاضر این شرکت هدف - خدمات چرخگیر گیشا - خود را برافزایش سطح کیفی خدماتش متمرکز کند.

به‌همین دلیل - خدمات چرخگیر گیشا - اخیرا پرشیاخودرو اقدام به مستقل کردن واحدهای مختلف خود کرده است تا علاوه‌بر استفاده از شرایط فعلی برای - خدمات چرخگیر گیشا - پیشبرد اهداف کیفی خود بتواند سرعت وگسترش ارائه خدمات به مشتریان را افزایش - خدمات چرخگیر گیشا - دهد.

در این میان آنها به ایجاد واحد مستقل خرید‌و‌فروش خودروهای دست‌دوم نیز اقدام کرده‌اند. این موضوع در کنار اهداف پرشیاخودرو و راه‌های تحقق - خدمات چرخگیر گیشا - آنها در کنار مباحثی درخصوص صنعت و بازار خودروی کشور، از جمله موضوعاتی بودند که در گفت‌وگو با پیام صالحی ، مدیرفروش و بازاریابی پرشیاخودرو ، نماینده ب‌ام‌و در - خدمات چرخگیر گیشا - ایران مطرح شد.

[caption id="attachment_205875" align="aligncenter" width="700"]خدمات چرخگیر گیشا پیام صالحی[/caption]

سایت ثبت‌سفارش بیش‌از ۵ماه است که مسدود شده، در‌حال‌حاضر فعالیت‌های پرشیاخودرو به‌عنوان نماینده ب‌ام‌و در ایران - خدمات چرخگیر گیشا - بر چه محوری قرار - خدمات چرخگیر گیشا - دارد؟ با توجه به بسته بودن سایت ثبت‌سفارش فرصتی برای هدایت مجموعه به‌سوی افزایش کیفیت دست داد تا کمیت. به‌همین دلیل اقدام به - خدمات چرخگیر گیشا - تمرکز‌زدایی از بخش‌هایی از شرکت کردیم.

این کار انجام شد تا با چابک‌تر کردن بخش‌های مختلف مجموعه در شرایط فعلی بتوانیم به فعالیت‌های بیشتر با سرعت و کیفیت بالاتر بپردازیم، ازجمله منفک کردن بخش‌هایی مانند - خدمات چرخگیر گیشا - قطعات و اکسسوری.

درواقع هرکدام از این واحد‌ها در بیزینس‌یونیت جداگانه‌ای در حال انجام هستند تا بتوانند سریع‌تر فارغ از بروکراسی‌های اداری، خدماتی با کیفیت، سرعت و دقت بالاتر به مشتریان و سرویس‌های بهتری ارائه دهند.

همچنین برای بخش توسعه خدمات نیز برنامه‌هایی در دست اقدام است. به‌عنوان مثال می‌توان به افزایش تعداد نمایندگی‌های خدمات پس‌از فروش پرشیاخودرو از ۱۳به ۱۷نمایندگی تا پایان سال اشاره کرد.

چون درحال‌حاضر نمی‌توانیم - خدمات چرخگیر گیشا - خودروهای جدید وارد کنیم، مجبور هستیم به‌نوعی شرایط کاری خود را مدیریت کرده تا درنهایت ببینیم دولت چه تصمیمی خواهد گرفت.

یعنی اگر واردات بلامانع بود این اهداف کیفی را در دستور - خدمات چرخگیر گیشا - کار نداشتید؟ خیر، بلکه صددرصد دنبال محقق کردن این اهداف بودیم. این برنامه‌ از سال پیش آغاز شد، مانند جدا شدن بخش امداد و رینگ‌لاستیک از سیستم که به صورت - خدمات چرخگیر گیشا - مستقل فعالیت خود را انجام - خدمات چرخگیر گیشا - بدهند. اما توقف واردات باعث شد فعالیت خود را بیشتر بر این امور متمرکز کنیم.

برای سال کاری پرشیاخودرو که از بهمن تا دی ماه است، واردات چند دستگاه خودرو از محصولات ب‌ام‌و برنامه‌ریزی شده - خدمات چرخگیر گیشا - بود؟ پیش‌بینی فروش بیش‌از ۲هزارو۴۰۰دستگاه بود که متاسفانه با شوک‌های - خدمات چرخگیر گیشا - پیش‌بینی‌نشده مواجه شدیم. یک مورد شوکی بود که در آستانه سال نو با آن روبه‌رو شدیم و دیگری همین وضعیت فعلی است که برنامه‌ریزی‌های ما را به‌هم‌ریخته و احتمال عدم تحقق اهداف برنامه وجود دارد. ولی باز هم بستگی به شرایط و قوانین - خدمات چرخگیر گیشا - بازگشایی ثبت‌سفارش دارد.

اگر وضعیت فعلی ادامه یابد، پرشیاخودرو در چه - خدمات چرخگیر گیشا - مسیری حرکت خواهد کرد؟ به‌طور طبیعی همانگونه - خدمات چرخگیر گیشا - که متعهد هستیم به ارائه خدمات پس - خدمات چرخگیر گیشا - از فروش ادامه خواهیم داد و احتمال دارد بخش - خدمات چرخگیر گیشا - فروش در صورت تصمیم دولت مبنی‌بر توقف - خدمات چرخگیر گیشا - واردات خودرو، فعالیت خود را به‌سمت خودروهای کارکرده متمرکز کند.

یعنی ایجاد واحد جدید و مستقل برای خرید خودروهای کارکرده صرفا به‌دلیل عدم واردات است؟ بله چون به‌هر‌حال بخشی از هزینه‌های شرکتی که بیش‌از ۲۰۰پرسنل دارد باید به یک شکل تامین شود. هدف اصلی از راه‌اندازی این بخش علاوه‌بر ارائه خدمتی دیگر به مشتریان، - خدمات چرخگیر گیشا - این است که بتوانیم ارزش خودروهای دست‌دوم را - خدمات چرخگیر گیشا - در بازار تنظیم کنیم و آنها را به قیمت واقعی و منطقی خود برسانیم. همان‌طور که اشاره کردم در کل شرکت باید بتواند به حیات خود ادامه بدهد.

قیمت‌گذاری این خودروها چگونه خواهد بود؟ آیا بر‌اساس عرف بازار - خدمات چرخگیر گیشا - است یا توافق - خدمات چرخگیر گیشا - با مشتری؟ در‌حال‌حاضر همکاران ما روی الگویی کار می‌کنند تا بتوانند براساس آن قیمت تقریبی خودروهای دست‌دوم را در بازار منصفانه تعیین کنند. در این میان؛ سال تولید، میزان کارکرد و شرایط فیزیکی خودرو نیز موثر خواهد بود. به‌بیان دیگر عرف بازار در آن رعایت خواهد شد اما به - خدمات چرخگیر گیشا - هر حال می‌خواهیم تغییرات محسوسی را در بازار خودروهای کارکرده ایجادکنیم تا مشتری با خرید ب‌ام‌و پس از مدتی احساس نکند متضرر شده است.

در نشستی که اوایل سال جاری داشتیم، عنوان شد توانایی تولید ب‌ام‌و - خدمات چرخگیر گیشا - در ایران را دارید. اگر شرایط به همین منوال پیش - خدمات چرخگیر گیشا - برود، آیا واقعا توان تولید وجود دارد و مقرون به صرفه خواهد بود؟ همان‌طور که در آن جلسه هم عنوان شد، بحث تولید همواره به‌عنوان یکی از گزینه‌ها روی میز مذاکرات قرار داشته و دارد. حتی مطالعات این کار نیز انجام شده و نتایج آن مورد - خدمات چرخگیر گیشا - تحلیل و بررسی ب‌ام‌و قرار گرفته - خدمات چرخگیر گیشا - است. ولی این موضوع به - خدمات چرخگیر گیشا - تصمیم شرکت مادر بستگی دارد. اینکه ب‌ام‌و می‌خواهد در این بخش در - خدمات چرخگیر گیشا - ایران حضور داشته باشد یا خیر، تصمیم ب‌ام‌و خواهد بود. در بحث هزینه فایده نیز طبیعتا باید بحث صادرات مطرح و لحاظ شود. - خدمات چرخگیر گیشا - چراکه - خدمات چرخگیر گیشا - تولید صرف برای مصرف داخلی به‌هیچ‌وجه جوابگوی هزینه‌ها نخواهد بود.

مشخصا می‌خواهم بدانم آیا توان تولید یک خودروی باکیفیت و صاحب برند در ایران وجود دارد؟ چرا نداشته باشد؟ همین‌الان در مصر ب‌ام‌و تولید می‌شود، یعنی هم برای مصرف داخلی و هم پوشش بازار آفریقا ب‌ام‌و در مصر خط مونتاژ دارد و به‌صورت سی‌کی‌دی مشغول کار هستند یا هند و چین نیز همین طور.

در این کشورها الزاماتی مانند ایران ازجمله تعیین درصد داخلی‌سازی وجود دارد؟ اگر این الزامات هم وجود نداشته باشد، قوانین آنها به‌شکلی است که به‌نوع دیگری آنها را ملزم به - خدمات چرخگیر گیشا - رعایت برخی اصول کرده است. به‌عنوان مثال تعرفه گمرکی در چین یا هند آنقدر بالاست که لاجرم خودروساز به این فکر افتاده است برای گرفتن بازار داخلی‌سازی کند.

البته این مساله دلیل براین نیست که اگر تعرفه در ایران افزایش پیدا کند، حتما این اتفاق در ایران هم رخ خواهد - خدمات چرخگیر گیشا - داد، چون بازار ایران با چین و هند - خدمات چرخگیر گیشا - قابل مقایسه نیست. ولی به‌هر‌حال خودروساز باید محاسبه کند اگر بخواهد در ایران خط تولید راه‌اندازی کند، آیا می‌تواند - خدمات چرخگیر گیشا - مصرف منطقه را تامین کند یا خیر؟

به بیان دیگر نتایج مطالعاتی را که در اختیار آنها قرار داده‌ایم، خودشان باید تحلیل کرده و به‌نتیجه برسند. ضمن اینکه گزینه تولید را برای تیم تولید ب‌ام‌و معرفی کرده‌ایم.

آنها علاقه نشان داده‌اند. اما به‌هر‌حال باید به این نتیجه برسند آیا ایران می‌تواند کشور مطمئنی برای سرمایه‌گذاری و صادرات باشد یا خیر؟ این در حالی است که فعلا مصرف خاورمیانه از اروپا تامین می‌شود. در این شرایط برای ب‌ام‌و به صلاح خواهد بود که یک - خدمات چرخگیر گیشا - یا حتی چند مدل را در منطقه تولید کند تا هزینه‌هایش را کاهش بدهد.

بدون در نظر گرفتن وضعیت فعلی، آیا قصد افزایش هدف‌گذاری برای فروش را دارید؟ ابتدا باید بگویم اگر این وضعیت پیش نمی‌آمد فروش ۲۴۰۰دستگاه قابل‌تحقق بود و با تغییر استراتژی در نظر داشتیم میزان فروش خود را افزایش بدهیم.

آیا استراتژی و مدل‌های خاصی را درنظر داشتید؟ بله. با ورود مجدد سری۱ و سری۳ به بازار. این خودروها چون نسبت به سایر مدل‌ها قیمت پایین‌تری دارند، از نظر تعداد فروش می‌تواند به ما کمک کنند. آغاز تدریجی این استراتژی از سال گذشته بود و زمانی کارها به سرانجام رسید که سایت ثبت‌سفارش بسته شد. البته الان نیز در دستور کار قرار دارد و در صورت بازگشایی ثبت‌سفارش این استراتژی را دنبال خواهیم کرد تا سهم بیشتری از بازار به دست بیاوریم.

آیا درحال‌حاضر خودرو برای فروش دارید با انبارها خالی شده‌اند؟ خوشبختانه در انبارها موجودی داریم. هنوز X3، سری۷ و سری۲ اکتیو تورر را موجود داریم و منتظر هستیم تا نتیجه تصمیم دولت برای واردات مشخص - خدمات چرخگیر گیشا - شود.

به‌نظر شما تعرفه واردات توانسته به صنعت خودروی ایران کمک کند؟ این تعرفه نه - خدمات چرخگیر گیشا - آن زمان که ۹۰درصد بود و نه الان که بین ۴۰ تا ۵۵درصد است، نتوانسته به افزایش کیفیت خودروهای داخلی کمک کند. - خدمات چرخگیر گیشا - فکر می‌کنم شاید اگر خودروسازان داخلی تمرکز خود را بر افزایش کیفیت قرار می‌دادند، الان اوضاع کاملا متفاوت بود و شرایط فرق می‌کرد.

چون به نظر من، بخشی از دلیل‌بسته بودن سایت ثبت‌سفارش - خدمات چرخگیر گیشا - به خروج ارزمربوط می‌شود و بخش دیگر نیز با هدف حمایت از تولید داخلی صورت گرفته است ولی باید ببینیم آیا این حمایت از - خدمات چرخگیر گیشا - تولید داخل الزاما به افزایش کیفیت منجر خواهد شد یا خیر!

اولين صفحه   -  خودرو سوار گیشا   -   کرایه خودرو سوار گیشا   -   قیمت خودرو سوار گیشا   -   مبلغ خودرو سوار گیشا   -   تعرفه خودرو سوار گیشا   -   شماره تماس خودرو سوار گیشا   -   خدمات خودرو سوار گیشا   -   جرثقیل یدک کش گیشا   -   کرایه جرثقیل یدک کش گیشا   -   قیمت جرثقیل یدک کش گیشا   -   مبلغ جرثقیل یدک کش گیشا   -   تعرفه جرثقیل یدک کش گیشا   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش گیشا   -   خدمات جرثقیل یدک کش گیشا   -   چرخگیر گیشا   -   کرایه چرخگیر گیشا   -   قیمت چرخگیر گیشا   -   مبلغ چرخگیر گیشا   -   تعرفه چرخگیر گیشا   -   شماره تماس چرخگیر گیشا   -   خدمات چرخگیر گیشا   -   امداد خودرو مجیدیه   -   کرایه امداد خودرو مجیدیه   -   قیمت امداد خودرو مجیدیه   -   مبلغ امداد خودرو مجیدیه   -   تعرفه امداد خودرو مجیدیه   -   شماره تماس امداد خودرو مجیدیه   -   خدمات امداد خودرو مجیدیه   -   امداد خودرو سیار مجیدیه   -   کرایه امداد خودرو سیار مجیدیه   -   قیمت امداد خودرو سیار مجیدیه   -   مبلغ امداد خودرو سیار مجیدیه   -   تعرفه امداد خودرو سیار مجیدیه   -   شماره تماس امداد خودرو سیار مجیدیه   -   خدمات امداد خودرو سیار مجیدیه   -   خودروبر مجیدیه   -   کرایه خودروبر مجیدیه   -   قیمت خودروبر مجیدیه   -   مبلغ خودروبر مجیدیه   -   تعرفه خودروبر مجیدیه   -   شماره تماس خودروبر مجیدیه   -  آخرين صفحه