شماره تماس خودرو سوار گیشا

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 07335.html

دم ریگ‌ جن در کنار تمام جذابیت‌هایش می‌تواند نحسی را هم به دنبال داشته باشد. البته این نحسی تنها به‌خاطر رعایت نکردن اصول رانندگی آفرودی به‌وجود می‌آید و سال‌های دور و نزدیک، باعث مرگ چند نفر شده است.

۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶

عبور بزرگان تویوتا از کویر نفرین شده

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، آخر هفته گذشته شرایطی فراهم شد تا با گروهی از آفرودرهای حرفه‌ای عرض «دم - شماره تماس خودرو سوار گیشا - ریگ‌ جن» را در کویر مرکزی ایران طی کنیم. دم ریگ‌ جن به‌عنوان یکی از معروف‌ترین کویرهای ایران هر ساله توجه تعداد قابل توجهی از رانندگان آفرود را برای سفر و کسب تجربه به خود جلب می‌کند.

[caption id="attachment_205932" align="aligncenter" width="308"]شماره تماس خودرو سوار گیشا عبور بزرگان تویوتا از کویر نفرین شده[/caption]

سال‌های دور - شماره تماس خودرو سوار گیشا - این مکان را نحس و نفرین‌شده می‌دانستند و ورود به محوطه دم ریگ‌ جن، کاری غیرمعقول شناخته می‌شد. اما با پیشرفت تجهیزات معلوم شد که خبری از نحسی و نفرین‌شدگی این کویر نیست و تنها به‌خاطر وسعت و سبک - شماره تماس خودرو سوار گیشا - تغییرات بافت آن، مخوف و از طرفی قدرتمند به - شماره تماس خودرو سوار گیشا - نظر می‌رسد.

گذشتن از عرض دم ریگ‌ جن کار نشدنی نیست، اما نیاز به تجهیزات خوب و امکانات مناسب برای این کار دیده می‌شود. همچنین تجربه پیش‌نیاز ورود به دم ریگ‌ جن است و همیشه رانندگان آشنا به کویر وارد این محدوده می‌شوند.

دم ریگ‌ جن در کنار تمام جذابیت‌هایش می‌تواند نحسی را هم به دنبال داشته باشد. البته این نحسی تنها به‌خاطر رعایت نکردن اصول رانندگی آفرودی به‌وجود می‌آید و سال‌های - شماره تماس خودرو سوار گیشا - دور و نزدیک، باعث مرگ چند نفر شده است.

خودروهای ما در سفر در این سفر سه روزه، چهار دستگاه تویوتا - شماره تماس خودرو سوار گیشا - پرادو ۶ سیلندر دو در حضور داشتند که یکی از این خودرو‌ها به‌عنوان لیدر، مسیر را برای دیگر همراهان باز می‌کرد. دو دستگاه تویوتا لندکروزر ۶ سیلندر، یکی دنده‌ای و دیگری اتوماتیک هم در این سفر حاضر بودند.

همچنین تویوتا اف‌جی‌کروزر، سه نماینده در این سفر داشت و تنها ۸ سیلندر این برنامه، تویوتا لندکروزر اتاق ۱۰۰ بود. از جذابیت‌های این سفر حضور قدرتمندترین خودروهای نشان تویوتا بود و از هر اتاق این خودروساز، بهترین‌ها حضور داشتند.

همچنین خودروهای حاضر - شماره تماس خودرو سوار گیشا - از نظر ظاهری و فنی - شماره تماس خودرو سوار گیشا - ارتقا پیدا کرده بودند و همین مساله باعث شده بود تا پا‌به‌پای هم رمل‌های دم ریگ‌ جن را طی کنند.

[gallery link="file" ids="205937,205933,205934"]

خودروها به چه تجهیزات اضافه‌ای مجهز بودند؟ تمام خودروهای حاضر به سیستم تقویت تعلیق و همچنین لاستیک‌های گل درشت مجهز شده بودند. برخی خودروها سیستم تعلیق به‌مراتب حرفه‌ای‌تری داشتند و کاربرد آن‌ها در سه روز رانندگی، کاملا ملموس بود.

در برخی خودروها سپرهای آهنی نیز دیده می‌شد که تا حدی زاویه ورود و خروج خودرو - شماره تماس خودرو سوار گیشا - را نسبت به نسخه استاندارد بهبود بخشیده بود. - شماره تماس خودرو سوار گیشا - سینی زیر رادیاتور، وینچ، پمپ باد حرفه‌ای، مسیریاب نرم‌افزار حرفه‌ای، اسنوکل، دف‌لاک، باک - شماره تماس خودرو سوار گیشا - زاپاس، کیسه‌خواب‌های حرفه‌ای، یخچال، چادر، بیل و... جزو تجهیزاتی - شماره تماس خودرو سوار گیشا - بودند که در اکثر خودروها وجود - شماره تماس خودرو سوار گیشا - داشتند و سرنشینان خودروها با تکیه بر تجربه خود و امکانات همراهشان، برای شرکت در این سفر سه روزه آماده بودند.

آغاز لمس رمل‌ها صبح روز چهارشنبه، خودروها بعد از سوخت‌گیری در شهر انارک وارد جاده‌های فرعی شدند و در بیابان و راه‌آب‌ها به سمت دم ریگ‌ جن حرکت کردند.

بعد از حدود یک ساعت رانندگی، به رمل‌ها و تپه‌های شنی کوتاه رسیدیم. انارک در - شماره تماس خودرو سوار گیشا - قسمت پایین دم ریگ‌ جن واقع شده و در - شماره تماس خودرو سوار گیشا - سال‌های دور به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین راه‌های جاده‌ای در - شماره تماس خودرو سوار گیشا - کشور شناخته می‌شد.

بعد از رسیدن به رمل‌ها، خودروها باد لاستیک خود را کاهش دادند تا سطح تماس خود را با تپه‌های شنی افزایش دهند. در این مرحله همه خودروها باد چرخ‌های خود را روی فشار ۱۰ تا ۱۲ قرار دادند.

سپس سرتیم، ترتیب حرکت خودروها را مشخص کرد و بعد از آن وارد اولین - شماره تماس خودرو سوار گیشا - رمل‌های - شماره تماس خودرو سوار گیشا - دم ریگ‌ جن شدیم.با ورود به رمل‌ها، خودروها فاصله طولی با خودروی جلویی را رعایت و در ساعات ابتدایی حرکت، از وضعیت چهار چرخ درگیر کمک سبک استفاده می‌کردند.

همچنین زمانی‌که به دو‌راهی می‌رسیدند، منتظر خودروی پشت سر - شماره تماس خودرو سوار گیشا - می‌ماندند تا مسیر را به او تحویل دهند. در برخی مسیرها که به شیب‌های تند و یا رمل‌های پوک بر‌می‌خوردیم، برخی خودروها مجبور به استفاده از حالت کمک‌سنگین بودند.

اما روز اول سفر بدون حاشیه نبود. - شماره تماس خودرو سوار گیشا - بعد از اتمام روز نخست، مشخص شد که به‌خاطر رمل‌های پیچ‌در‌پیچ، سینی رادیاتو، سپر جلو و رادیاتور برخی خودروها آسیب دیده یا تحت فشار قرار گرفته است.

با این حال، کاروان تویوتاسواران توانستند در روز اول حدود ۳۴ کیلومتر خط صاف را در رمل‌ها رانندگی کنند. با نزدیک شدن به تاریکی شب، لیدر گروه محل کمپ را مشخص کرد و خودروها و رانندها تا ۸ صبح روز پنج‌شنبه استراحت کردند. در این مدت خودروها توسط رانندگان و همراهان، بارها بررسی شدند تا در ادامه مسیر احتمال بروز هر مشکل کاهش پیدا کند.

با آغاز روز دوم، میزان رمل‌های بلند افزایش پیدا کرد و تا حدی ریسک و خطر کار افزایش یافت. در برخی مسیرها، - شماره تماس خودرو سوار گیشا - لندکروزرها به‌خاطر فاصله محوری بیشتر نسبت به پرادو دو در و اف‌جی‌کروزر با مشکلاتی روبه‌رو بودند. اما تمام گروه توانستند مسیر روز دوم را هم در دم ریگ جن طی کنند و به نقطه غربی آن نزدیک شوند. در این روز حدود ۳۰ کیلومتر خط مستقیم طی شد و با غروب - شماره تماس خودرو سوار گیشا - آفتاب، گروه جایگاه اقامت شب دوم را هم - شماره تماس خودرو سوار گیشا - برپا کرد.

روز سوم پیش از ساعت ۱۰ صبح، گروه محل کمپ را ترک کرد و به مسیر خود ادامه داد. در نهایت بعد از گذشت از ساعت ۱۲:۳۰، تیم آفرودرها توانست از منطقه نزدیک به - شماره تماس خودرو سوار گیشا - «چوپانان» خارج شود. بعد از گذشت از مسیرهای خاکی و رملی - شماره تماس خودرو سوار گیشا - تخت، خودروها به جاده آسفالت رسیدند و دوباره باد لاستیک‌های خود را در حالت استاندارد قرار دادند. بدین‌ترتیب این گروه توانست بار دیگر عرض دم ریگ جن را از غرب به شرق طی - شماره تماس خودرو سوار گیشا - کند و سفر خود را در سه روز انجام دهد.

[gallery link="file" ids="205938,205935,205928,205929,205926"]

جربه بالا؛ موفقیت اصلی در کاهش زمان سفر در این سفر افرادی با خودروهایشان آمده بودند که علاوه بر قوای مناسب خودروهایشان، تجربه کافی برای رانندگی در دم ریگ جن را داشتند. تمام رانندگان در - شماره تماس خودرو سوار گیشا - این سفر بارها منطقه کویر مرکزی و دم ریگ‌ - شماره تماس خودرو سوار گیشا - جن را سفر کرده بودند و برخی از - شماره تماس خودرو سوار گیشا - آن‌ها، هنوز هر ماه به این منطقه می‌آیند.

یکی از - شماره تماس خودرو سوار گیشا - اصلی‌ترین دلایل کاهش زمان سفر برای پیمودن دم ریگ جن، تجربه بالای همین رانندگان بود. همچنین در کنار آشنایی آن‌ها با سبک دم ریگ‌ جن، شناخت جامعشان از خودروهایشان باعث شد در معدود دفعاتی خودروهای تویوتا در ریگ‌های این کویر گیر کنند. به همین دلیل همیشه، عامل تجربه را یکی از اصلی‌ترین دلایل موفقیت برخی آفرودرها اعلام می‌کنند.

وقتی با این رانندگان صحبت می‌کردیم، متوجه شدیم اکثرشان تجربه چندساله در کویرنوردی داشتند و به اتفاق تاکید می‌کردند - شماره تماس خودرو سوار گیشا - که هیچ‌گاه نباید - شماره تماس خودرو سوار گیشا - طبیعت - شماره تماس خودرو سوار گیشا - را دست‌کم گرفت و به توانایی‌های خود مغرور شد زیرا همیشه قدرت طبیعت بیشتر از انسان و - شماره تماس خودرو سوار گیشا - خودروها بوده - شماره تماس خودرو سوار گیشا - و در بسیاری از موارد باید به حرف‌های تصویری ریگ‌ها گوش داد.

در برخی مواقع، دیده می‌شد که افراد گروه مسیر خود را تغییر می‌دادند و به‌جای مجادله با یک شیب تند، مسیر بهتری را باز می‌کردند. در صورتی‌که برخی افراد در سفرهای کویری سعی دارند از هر شیب و - شماره تماس خودرو سوار گیشا - تپه‌ای - شماره تماس خودرو سوار گیشا - بالا بروند و اینجاست که حوادث جبران ناپذیری رخ می‌دهد.

آفرودرها حافظ طبیعت - شماره تماس خودرو سوار گیشا - هستند برخی فکر می‌کنند که رانندگان آفرودی با خودروهایشان دائما به طبیعت صدمه می‌زنند و بافت گیاهی مخصوص کویر را از بین می‌برند. ولی واقعیت این است که رانندگان واقعی آفرود تاکید شدیدی بر حفظ منابع طبیعی دارند و در بسیاری از مواقع، بیشتر از مردم عادی در سالم نگه‌داشتن - شماره تماس خودرو سوار گیشا - کویر و طبیعت آن کوشش می‌کنند.

در این سفر رانندگان و لیدر گروه همیشه با حفظ فاصله مناسب از گیاهان عبور می‌کردند. همچنین در بحث جمع‌آوری زباله‌ها، تاکید بسیاری داشتند و نگذاشتند پسماندی از سفر آن‌ها در دل طبیعت جا بماند.

بسیاری از رانندگان آفرودی، همیشه چوب لازم برای آتش زدن را با خود به همراه می‌آورند و برای روشن کردن آتش، به سراغ چوب‌های خشک - شماره تماس خودرو سوار گیشا - در کویر هم نمی‌روند.

استفاده از ظروف یک‌بار مصرف کاغذی و همچنین جا نگذاشتن قوطی‌های شیشه‌ای، فلزی و پلاستیکی یکی از - شماره تماس خودرو سوار گیشا - وظیفه‌های اصلی هر طبیعت‌گردی است که این گروه به این مساله تاکید زیادی داشتند.

کدام خودروها بهترین - شماره تماس خودرو سوار گیشا - عملکرد را داشتند؟ نمی‌توان گفت که خودرویی در این سفر ضعیف ظاهر شد. تمام خودروهای تویوتا از پس مسیر، سرنشینان و بار خود بر‌آمدند و توانستند به سلامت به منزل و شهر - شماره تماس خودرو سوار گیشا - خود برگردند.

اما در این سفر قابلیت حرکتی تویوتا پرادو ۶ سیلندر دو در و اف‌جی‌کروزر تا حدی بالاتر از لندکروزرها بود و راحت‌تر از بزرگ - شماره تماس خودرو سوار گیشا - خاندان تویوتاهای شاسی مستقل مسیر را طی می‌کردند.

اما نباید فراموش کرد که سواری تویوتاهای لندکروزر اتاق ۱۰۰ تا حدی از سایر خودروهای همراه نرم‌تر بود و همچنین امکان جابه‌جایی وسایل و مسافر بیشتری را داشتند.

[gallery link="file" columns="5" ids="205946,205945,205944,205943,205942,205941,205940,205939,205938,205937,205936,205935,205934,205933,205931,205930,205929,205928,205927,205926"]
اولين صفحه   -  خدمات نیسان خودروبر گیشا   -   نیسان یدک کش گیشا   -   کرایه نیسان یدک کش گیشا   -   قیمت نیسان یدک کش گیشا   -   مبلغ نیسان یدک کش گیشا   -   تعرفه نیسان یدک کش گیشا   -   شماره تماس نیسان یدک کش گیشا   -   خدمات نیسان یدک کش گیشا   -   ماشین بر گیشا   -   کرایه ماشین بر گیشا   -   قیمت ماشین بر گیشا   -   مبلغ ماشین بر گیشا   -   تعرفه ماشین بر گیشا   -   شماره تماس ماشین بر گیشا   -   خدمات ماشین بر گیشا   -   خودرو سوار گیشا   -   کرایه خودرو سوار گیشا   -   قیمت خودرو سوار گیشا   -   مبلغ خودرو سوار گیشا   -   تعرفه خودرو سوار گیشا   -   شماره تماس خودرو سوار گیشا   -   خدمات خودرو سوار گیشا   -   جرثقیل یدک کش گیشا   -   کرایه جرثقیل یدک کش گیشا   -   قیمت جرثقیل یدک کش گیشا   -   مبلغ جرثقیل یدک کش گیشا   -   تعرفه جرثقیل یدک کش گیشا   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش گیشا   -   خدمات جرثقیل یدک کش گیشا   -   چرخگیر گیشا   -   کرایه چرخگیر گیشا   -   قیمت چرخگیر گیشا   -   مبلغ چرخگیر گیشا   -   تعرفه چرخگیر گیشا   -   شماره تماس چرخگیر گیشا   -   خدمات چرخگیر گیشا   -   امداد خودرو مجیدیه   -   کرایه امداد خودرو مجیدیه   -   قیمت امداد خودرو مجیدیه   -   مبلغ امداد خودرو مجیدیه   -   تعرفه امداد خودرو مجیدیه   -  آخرين صفحه