خودرو سوار خراسان شمالی

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 09418.html

در کشور ما بخش خصوصی از نظر ابعاد کوچک است. من از شما سوال می‌کنم‌؛ کدام خودروساز بخش خصوصی واقعی است که می‌تواند یک میلیون دستگاه خودرو تولید کند؟

۱۳ تیر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹

مجموعه‌های خودروسازی بزرگ باید ادغام شوند

به‌رغم اینکه بارها اعلام شده قرارداد با رنو در آستانه نهایی شدن است اما همچنان این قرارداد به امضای نهایی نرسیده است. قرار بود با منصور معظمی‌، رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع در این خصوص گفت‌وگوی کوتاهی داشته باشیم اما غیر از بحث رنو مباحث دیگری ازجمله خصوصی‌سازی صنعت خودرو در پسابرجام‌، قطعه‌سازی، سند توسعه و اینکه چرا هنوز خودروساز نشده‌ایم نیز مورد بحث قرار گرفتند.

به گفته معظمی «‌برجام یک فرصت طلایی برای صنعت خودرو به وجود آورد‌. البته بدون شک خودرو، نسبت به بخش‌های دیگر موفق‌تر بود. مردم آثار برجام را در صنعت خودرو یکی، دو سال دیگر می‌بینند. امروز برای خودرویی که اعلام می‌شود ۱۵ هزار - خودرو سوار خراسان شمالی - دستگاه می‌خواهد بفروشد، ۴۵۰ هزار تقاضا به وجود می‌آید. این امر نشان می‌دهد که بازار کشش و جذابیت دارد و مردم دنبال یک خودروی خوب هستند. ما باید خودروی باکیفیت تولید کنیم.»

وی - خودرو سوار خراسان شمالی - همچنین در‌خصوص اینکه وجود سازمان‌هایی نظیر ایدرو واجب است یا خیر می‌گوید: «چون بخش خصوصی ما به ظرفیت‌های - خودرو سوار خراسان شمالی - لازم نرسیده است و ازسوی دیگر ظرفیت‌هایی وجود دارد که بخش خصوصی علاقه‌مند به حضور در آنهاست لذا در شرایط فعلی وجود سازمان‌های توسعه‌ای یک نیاز به شمار می‌آید.»

شرح گفت‌وگوی «دنیای خودرو» با منصور معظمی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران طی چند روز در صفحه گفت‌وگوی روزنامه - خودرو سوار خراسان شمالی - منتشر خواهد شد.

در آستانه - خودرو سوار خراسان شمالی - ۵۰سالگی سازمان گسترش و نوسازی صنایع (ایدرو) قرار داریم. برای شروع و پیش از پرداختن به بحث خودرو می‌خواهم بدانم که سازمان طی نیم‌قرن حضور چه نقشی - خودرو سوار خراسان شمالی - در حوزه صنعت داشته و - خودرو سوار خراسان شمالی - آیا به وجود این سازمان همچنان به آن نیاز است؟ سازمان گسترش در سال - خودرو سوار خراسان شمالی - ۱۳۴۶ براساس یک اندیشه - خودرو سوار خراسان شمالی - بزرگ و شرایط خاصی که کشور داشته است، تشکیل ‌شد. (جا - خودرو سوار خراسان شمالی - دارد یاد کنم از خدمات بسیار ارزشمند جناب آقای دکتر نیازمند، بنیانگذار این سازمان و از ایشان تقدیر کنم چرا‌که وی منشا خدمات بزرگی بوده است.‌)

آن روز تفکر حرکت به سمت صنعتی شدن کشور بود، به همین دلیل دولت کمک می‌کند تا کارهای بزرگی انجام شود. اگر نگاهی به صنایع سنگین مثل هپکو، ماشین‌ساز‌ی‌ها، تراکتورسازی‌ها و ... داشته باشید می‌بینید که تمام این موارد - خودرو سوار خراسان شمالی - توسط سازمان - خودرو سوار خراسان شمالی - گسترش ایجاد شده است و تفکر شکل‌گیری صنعتی‌شدن با این‌کار استارت می‌خورد.

این - خودرو سوار خراسان شمالی - سازمان یک اختلاف ویژه با بسیاری از سازمان‌های دیگر داشت و آن - خودرو سوار خراسان شمالی - ثبات مدیریتی در زمان پیش از انقلاب بود که به نظرم در طی آن سال‌ها خوب راهبری شد.

در واقع هر‌جا که ثبات مدیریتی حاکم باشد آثار مثبت آن را خواهید دید. حالا بعد از ۵۰ سال، امروز می‌بینیم که کار صنعتی در کشور شکل گرفته است. - خودرو سوار خراسان شمالی - بخش خصوصی به یک توانمندی و بلوغ رسیده و حالا این سوال پیش می‌آید که باز هم این سازمان و سازمان‌های توسعه باید باشند یا - خودرو سوار خراسان شمالی - نباشند؟

با شرحی که بیان کردید آیا به حضور سازمان نیاز است؟ در کشور ما بخش خصوصی از نظر ابعاد کوچک است. من از شما سوال می‌کنم‌؛ کدام خودروساز بخش خصوصی واقعی است که می‌تواند یک میلیون دستگاه خودرو تولید کند؟ کدام خودروساز خصوصی است که می‌تواند مثلا در سال، ۲۰۰ هزار دستگاه - خودرو سوار خراسان شمالی - خودرو صادر کند؟ کدام قطعه‌ساز ماهر در سال ۵۰۰ میلیون دلار صادرات دارد؟ هیچ‌کدام. چون توان این مجموعه‌ها در حدی است که قدرت رقابت ندارند، بنابراین حرف آنچنانی هم - خودرو سوار خراسان شمالی - برای گفتن ندارند.

ما نباید نگران باشیم که مجموعه‌هایمان بزرگ می‌شوند. اتفاقا باید به سمت بزرگ کردن مجموعه‌هایمان برویم. در دنیا بنگاه‌ها به سمت بزرگ‌شدن می‌روند و ادغام می‌شوند. ما ۳۰ مجوز خودروسازی داریم. کجای دنیا کشوری ۳۰ خودروساز دارد؟

اگر - خودرو سوار خراسان شمالی - این روند را در سطح جهانی مشاهده کنید، می‌بینید که در ۷۰،۶۰ سال اخیر، تعداد خودروسازان دائم در حال کاهش است و آنها ادغام می‌شوند، مثلا رنو با سه میلیون دستگاه تولید، امروز با ادغام ‌شدنش، تولیدش به ۱۰ میلیون دستگاه در سال رسیده است و با این کار قدرت رقابتی‌اش را افزایش می‌دهد.

با تولید ۱۰۰، ۱۵۰ و ۲۰۰ هزار دستگاه که کسی خودروساز نمی‌شود. بنابراین چون بخش خصوصی ما به ظرفیت‌های لازم نرسیده و ازسوی دیگر ظرفیت‌هایی وجود دارد که بخش خصوصی علاقه‌مند - خودرو سوار خراسان شمالی - به حضور در آنهاست - خودرو سوار خراسان شمالی - لذا در شرایط فعلی وجود سازمان‌های توسعه‌ای یک نیاز به شمار می‌‌رود.

در عین حال تفاوت امروز سازمان گسترش با دیروزش در این است - خودرو سوار خراسان شمالی - که دیروز دولت‌محور بود، اما امروز - خودرو سوار خراسان شمالی - دیگر - خودرو سوار خراسان شمالی - بنا نیست که کار دولتی کند، - خودرو سوار خراسان شمالی - بلکه نقش حمایتی دارد‌.

اولين صفحه   -  کفی خودروبر خراسان رضوی   -   جرثقیل خودروبر خراسان رضوی   -   نیسان خودروبر خراسان رضوی   -   نیسان یدک کش خراسان رضوی   -   ماشین بر خراسان رضوی   -   خودرو سوار خراسان رضوی   -   جرثقیل یدک کش خراسان رضوی   -   چرخگیر خراسان رضوی   -   امداد خودرو خراسان شمالی   -   امداد خودرو سیار خراسان شمالی   -   خودروبر خراسان شمالی   -   یدک کش خراسان شمالی   -   حمل خودرو خراسان شمالی   -   حمل ماشین خراسان شمالی   -   کفی خراسان شمالی   -   کفی خودروبر خراسان شمالی   -   جرثقیل خودروبر خراسان شمالی   -   نیسان خودروبر خراسان شمالی   -   نیسان یدک کش خراسان شمالی   -   ماشین بر خراسان شمالی   -   خودرو سوار خراسان شمالی   -   جرثقیل یدک کش خراسان شمالی   -   چرخگیر خراسان شمالی   -   امداد خودرو خرم آباد   -   امداد خودرو سیار خرم آباد   -   خودروبر خرم آباد   -   یدک کش خرم آباد   -   حمل خودرو خرم آباد   -   حمل ماشین خرم آباد   -   کفی خرم آباد   -   کفی خودروبر خرم آباد   -   جرثقیل خودروبر خرم آباد   -   نیسان خودروبر خرم آباد   -   نیسان یدک کش خرم آباد   -   ماشین بر خرم آباد   -   خودرو سوار خرم آباد   -   جرثقیل یدک کش خرم آباد   -   چرخگیر خرم آباد   -   امداد خودرو خرمدره   -   امداد خودرو سیار خرمدره   -   خودروبر خرمدره   -  آخرين صفحه