خودرو سوار فریدون کنار

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 10093.html

در ایران صنعت خودرو‌، با سیاست گره خورده است که اکثرا دولت‌ها در ایران نگاهی ویژه به این صنعت داشته‌اند. مهم‌ترین جنبه آن با توجه به شرایط اقتصادی کشور، تولید بیشتر و ایجاد اشتغال بوده و شاید نگاه کیفی کمتر، نسبت به این صنعت وجود داشته است.

۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳

نو رسیده ایران خودرو در جمع خواهران پژو

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ،صنعت خودروی کشور و در راس آن دو غول بزرگ یعنی ایران خودرو و سایپا در طول چند دهه گذشته، از سوی افکار عمومی و جامعه مصرف‌کننده مورد انتقادات گسترده‌ای همواره قرار گرفته است‌. گرچه اگر با دید منصفانه - خودرو سوار فریدون کنار - به قضیه نگریسته شود، در پاره‌ای از موارد نمی‌توان صرفا - خودرو سوار فریدون کنار - خودروسازان را مقصر امر دانست بلکه پاره‌ای از عوامل که خارج از حیطه قدرت خودروسازان بوده نیز در این امر تاثیرگذار است. در ایران صنعت خودرو‌، - خودرو سوار فریدون کنار - با سیاست گره خورده است که اکثرا دولت‌ها در ایران نگاهی ویژه به این صنعت داشته‌اند. مهم‌ترین جنبه آن با توجه به شرایط اقتصادی کشور، تولید بیشتر و ایجاد اشتغال بوده و شاید نگاه کیفی کمتر، نسبت - خودرو سوار فریدون کنار - به این صنعت وجود داشته است. در طول یک‌دهه - خودرو سوار فریدون کنار - بسته - خودرو سوار فریدون کنار - شدن دروازه‌ها و تدوین سند توسعه صنعت خودرو‌، از اواسط دهه ۷۰ تا ۸۰‌، حرکت‌های نسبتا خوبی صورت گرفت و به‌درستی به یاد دارم بزرگ‌ترین غول سازنده خودرو در کشور و خاورمیانه با معرفی نخستین خودروی - خودرو سوار فریدون کنار - ملی یعنی سمند و ارائه مدل‌های مفهومی گوناگون در - خودرو سوار فریدون کنار - روزگاری که اثری از خودروسازان چینی نبود و حتی سازوکار بسیاری از خودروسازان فعلی شکل و - خودرو سوار فریدون کنار - فرم نگرفته بودند، رویای تولید محصول در کلاس جهانی را در سر می‌پروراند. صنعت قطعه‌سازی در طول این دهه به خود شکل و فرمی داد و - خودرو سوار فریدون کنار - حتی برخی خودروسازان بزرگ برای تامین قطعات، چشم‌شان به دنبال قطعه‌سازان ایرانی بود اما از سوی دیگر بازار انحصاری و نبود رقابت باعث می‌شد خودروسازان همچنان کیفیت را فدای کمیت کنند و درست اینجا نقطه ضربه‌پذیر صنعت خودروی کشور بود. با توجه به بحران صنعتی و اقتصادی که گریبان‌گیر کشور از اواسط دهه - خودرو سوار فریدون کنار - ۸۰ شد و همچنین آغاز تحریم‌ها، ضربه سختی بر پیکره صنعت این کشور ازجمله صنعت خودرو وارد آمد، شدت ضربات به حدی بود که تنها در طول چند سال تمام حرکت‌های یک دهه گذشته محو شد و صنعت خودرو که در ایران دارای ضعف‌های ساختاری بود، - خودرو سوار فریدون کنار - در معرض ضربات جبران‌ناپذیری قرار گرفت که ادامه کار را برای آن دشوار می‌کرد. قطع ارتباط با جهان و تولید محصولات از - خودرو سوار فریدون کنار - رده خارج مربوط به چند دهه گذشته با - خودرو سوار فریدون کنار - قطعات - خودرو سوار فریدون کنار - بی‌کیفیت درجه چندم چینی‌، صنعت خودروی کشور را در لبه پرتگاه نابودی قرار داد و دید عموم را نسبت به این صنعت منفی‌ کرد. بسیاری از برندهای تاثیرگذار و خوشنام، مجبور به خداحافظی با - خودرو سوار فریدون کنار - بازار خودروی - خودرو سوار فریدون کنار - کشور شدند و آینده این صنعت با ابهامات زیادی مواجه شد. با روی کار آمدن دولت یازدهم فضای امید جدیدی در جامعه در ارتباط با تولید و همکاری‌های جهانی به وجود آمد. حال کشور در فضای منطقی به دنبال تعاملات بین‌المللی و رشد صنعتی و اقتصادی است و باید با برنامه‌ای مدون از نو آغاز کرد تا جبران این سال‌ها از یک‌سو صورت گیرد - خودرو سوار فریدون کنار - و از سوی دیگر شرایطی مطلوب‌تر با توجه به رشد جهانی به‌وجود آید. قطعا صنعت خودروی کشور برای برخاستن مجدد نیازمند یک شریک تجاری بین‌المللی است و با انجام برجام‌، گشایشی - خودرو سوار فریدون کنار - جدید صورت گرفته و کشور دوباره به جامعه بین‌المللی بازگشته است. جامعه - خودرو سوار فریدون کنار - امید به اتفاقات مثبت دارد و صنعت خودرو نیاز به یک همکار جهانی. قطعا فرانسوی‌ها که قبلا زیرساخت‌های لازم را در - خودرو سوار فریدون کنار - صنعت خودرو به‌وجود آورده بودند، تنها گزینه انتخابی برای شروع هستند. آنها با وجود ضعف‌ها و کاستی‌هایی که همواره با آن مواجه بوده‌اند، با توجه به شرایط، - خودرو سوار فریدون کنار - از طریق همکاری با آنها که وضعیت بازار و صنعت ما را به خوبی می‌دانند، در کوتاه‌ترین زمان نتیجه حاصل - خودرو سوار فریدون کنار - خواهد شد. پژو - خودرو سوار فریدون کنار - به‌عنوان قدیمی‌ترین و اصلی‌ترین شریک ایران خودرو به‌عنوان نقد‌ترین گزینه روی میز مطرح می‌شود و شرکت ایکاپ تاسیس شده است تا پژو با رویکردی جدید - خودرو سوار فریدون کنار - کاستی‌های خود را در بازار کشور را جبران کند. خودروهای ۲۰۰۸،۳۰۱ و ۲۰۸ با توجه به شرایط بازار ایران برای تولید انتخاب می‌شدند و پژو ۲۰۰۸ به عنوان اولین محصول مدرن و به‌روز ایران خودرو وارد بازار خواهد شد. خودرویی که از - خودرو سوار فریدون کنار - مدت‌ها پیش چشم بسیاری از مصرف‌کنندگان به دنبال آن است و همواره شایعات فراوانی در مورد آن وجود دارد و همین امر اهمیت جایگاه این محصول را در بازار کشور نشان می‌دهد. خودروی ۲۰۰۸ قطعا تنها یک محصول تولیدی نباید باشد بلکه باید یک نگرش و تحول اساسی را در صنعت خودروی کشور نشان دهد که چگونه با تعامل منطقی می‌توان محصولی به‌روز و با‌کیفیت را با قیمت مناسب به دست مصرف‌کننده ایرانی رساند. قطعا با معرفی - خودرو سوار فریدون کنار - چنین - خودرو سوار فریدون کنار - محصولی، انتظارات جامعه از صنعت خودرو کشور افزایش می‌یابد و برای وجهه بهتر این - خودرو سوار فریدون کنار - صنعت باید - خودرو سوار فریدون کنار - تولید محصولات قدیمی متوقف شود تا این محصولات - خودرو سوار فریدون کنار - جدید بتوانند تاثیر خود را نشان دهند. نورسیده ایران‌خودرو در - خودرو سوار فریدون کنار - کنار خواهران خود باید آغازگر یک تغییر بزرگ و شروعی دوباره با نگاهی متفاوت از گذشته باشد تا بتواند روح جدید و تاثیرگذاری را بر پیکر خسته این صنعت بدمد. تولید محصولات جدید بر پایه این پلت‌فرم‌، استانداردهای جدید و مدرن فروش و بازاریابی و خدمات پس از فروش، همچنین تولید باکیفیت در سطح جهانی و دقت بالا - خودرو سوار فریدون کنار - انتظاراتی است که از این محصول می‌رود. در اصل، ۲۰۰۸ سلام دوباره خودروسازان جهانی به بازار کشور است که این بار با مدیریت مطلوب داخلی و دید بهتر شریک فرانسوی می‌تواند منبع تحولات بسیاری شود و راه را برای بسیاری از بزرگان دیگر هموار کند.
اولين صفحه   -  کفی خودروبر فردیس   -   جرثقیل خودروبر فردیس   -   نیسان خودروبر فردیس   -   نیسان یدک کش فردیس   -   ماشین بر فردیس   -   خودرو سوار فردیس   -   جرثقیل یدک کش فردیس   -   چرخگیر فردیس   -   امداد خودرو فریدون کنار   -   امداد خودرو سیار فریدون کنار   -   خودروبر فریدون کنار   -   یدک کش فریدون کنار   -   حمل خودرو فریدون کنار   -   حمل ماشین فریدون کنار   -   کفی فریدون کنار   -   کفی خودروبر فریدون کنار   -   جرثقیل خودروبر فریدون کنار   -   نیسان خودروبر فریدون کنار   -   نیسان یدک کش فریدون کنار   -   ماشین بر فریدون کنار   -   خودرو سوار فریدون کنار   -   جرثقیل یدک کش فریدون کنار   -   چرخگیر فریدون کنار   -   امداد خودرو فسا   -   امداد خودرو سیار فسا   -   خودروبر فسا   -   یدک کش فسا   -   حمل خودرو فسا   -   حمل ماشین فسا   -   کفی فسا   -   کفی خودروبر فسا   -   جرثقیل خودروبر فسا   -   نیسان خودروبر فسا   -   نیسان یدک کش فسا   -   ماشین بر فسا   -   خودرو سوار فسا   -   جرثقیل یدک کش فسا   -   چرخگیر فسا   -   امداد خودرو فولاد شهر   -   امداد خودرو سیار فولاد شهر   -   خودروبر فولاد شهر   -  آخرين صفحه