کفی فسا

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 10102.html

موتمنی گفت:ما مالیات ارزش افزوده را قبول داریم اما معتقد هستیم که مانند همه دنیا باید یک بار از کالا این مالیات گرفته شود. در خودرو نیز در بخش وارداتی‌ها یک بار در گمرک این هزینه پرداخت می‌شود و در تولیدات داخلی نیز در همان موقع ثبت‌نام این مبلغ پرداخت می‌شود اما اینکه بیاییم دوباره مالیات را پرداخت کنیم درست نیست.

۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵

از یک خودرو دو بار مالیات ارزش افزوده می‌گیرند

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو به نقل از ایرنا ،رئیس اتحادیه فروشندگان اتومبیل در خصوص وضعیت اعضای این اتحادیه گفت: به طور کلی ما سال گذشته وضعیت خوبی نداشتیم و شب عید نیز آنطور که باید و شاید نتوانستیم از بازار استفاده کنیم.

سعید موتمنی ادامه داد: رکود و مشکل مالیات بیشترین اثرگذاری را در صنف ما داشته است. در حال - کفی فسا - حاضر ماموران دارایی فقط طبق دستورالعمل انجام شده عمل می‌کنند در صورتی که از واقعیت - کفی فسا - صنف بی‌اطلاع هستند. الان تقریباً بیش از نیمی از مردم کشور حداقل یک بار از نمایشگاه‌ها ماشین خریداری - کفی فسا - کرده‌اند اما هیچ‌کدام تا حالا پولی بابت ارزش افزوده نداده‌اند.  حالا اداره دارایی فشار - کفی فسا - می‌آورد که این ارزش افزوده را بگیرد.

وی ادامه داد: ما مالیات ارزش افزوده را قبول داریم اما معتقد هستیم که مانند همه دنیا باید یک بار از کالا این مالیات گرفته شود. در خودرو نیز در - کفی فسا - بخش وارداتی‌ها یک بار در - کفی فسا - گمرک این هزینه پرداخت می‌شود و در تولیدات - کفی فسا - داخلی نیز در همان موقع ثبت‌نام این مبلغ پرداخت می شود اما اینکه بیاییم دوباره مالیات را پرداخت کنیم درست نیست.

وی ادامه داد: ما سال گذشته مکاتبات و جلسات متعددی با ممیزین مالیاتی داشته‌ایم و نکته جالب این است که آنها صحبت‌های ما را قبول می‌کنند اما دو روز بعد دوباره بر روی حرف‌های قبلی خود اصرار می‌کنند.

موتمنی ادامه داد: مالیات ارزش افزوده را براساس دفاتر حساب می‌کنند به طور مثال یک سانتافه که قیمت آن ۲۴۲ میلیون تومان است را ۱۸ میلیون ارزش افزوده می‌گیرند و - کفی فسا - اینطور حساب می‌کنند که این پول یک بار به حساب ما واریز شده و بار دیگر خارج شده اما این در حالی است که ما این وسط واسطه بوده‌ایم و - کفی فسا - فقط رقمی بین ۵۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان سود کرده‌ایم.  ممیزین مالیاتی به - کفی فسا - راحتی می‌توانند از پلاک ملی خودرو و از اینکه چند بار سند خورده بفهمند که آیا ما حق واسطه‌ای گرفته‌ایم یا خودرو را کامل خریده و فروخته‌ایم. این در حالی است که روزی که این سانتافه وارد کشور شده در گمرک مالیات ارزش افزوده خود را داده است.

وی ادامه داد: ما طرفدار شفاف‌سازی هستیم و - کفی فسا - حاضر هستیم هر مکانیزمی که اداره مالیات در نظر دارد برای اعضای ما نصب کند اما زودتر این مشکل حل شود و مالیات ارزش افزوده سال ۸۵ را امروز از ما نگیرند.

وی با انتقاد از شرکت‌ها و نمایندگی‌های زیرمجموعه خودروسازی گفت: امروز آنها تبدیل - کفی فسا - به یک واسطه برای فروش خودرو شدند و بازار دونرخی را به وجود آوردند که حداقل تفاوت آن ۵۰۰ هزار تومان است.

وی ادامه داد: علت این دو نرخی شدن ضعف سیستم - کفی فسا - نظارتی است از طرف دیگر خودروسازها محصول تولیدی خود را با سود ۲۶ درصد به فروش می‌رسانند این در حالی است که نرخ سود بانک مرکزی ۲۰ درصد است و این در واقع دخالت در کار بانک مرکزی و بازار مالی کلان - کفی فسا - کشور است.

وی با اشاره به یکی دیگر از مشکلات این صنف گفت: بحث آمریکایی بودن خودروها نیز یکی از دردسرهای صنف ما شده است. به طور مثال خودروی BMW اسپرت یک خودروی آلمانی است و تقریباً‌تمام دنیا آن را با این کشور می‌شناسند اما چون این خودرو در آمریکا مونتاژ می‌شود در وزارت صنعت آمریکایی محسوب شده و ورود آن یک‌شبه ممنوع شده است این در حالی است که واردکنندگان زیادی به صورت قانونی آن را ثبت سفارش و حتی وارد کشور - کفی فسا - کرده‌اند و گمرکی و تمام عوارض آن را پرداخت کرده‌اند اما امروز پلاک نمی‌شود. از طرف - کفی فسا - دیگر خریدار به واردکننده فشار می‌آورد و خودرو یا سرمایه خود را می‌خواهد و همین سبب - کفی فسا - شده تا تنش در بازار ایجاد شود و هفت ماه است که این خودروها بلاتکلیف مانده‌اند.

- کفی فسا -
اولين صفحه   -  امداد خودرو سیار فریدون کنار   -   خودروبر فریدون کنار   -   یدک کش فریدون کنار   -   حمل خودرو فریدون کنار   -   حمل ماشین فریدون کنار   -   کفی فریدون کنار   -   کفی خودروبر فریدون کنار   -   جرثقیل خودروبر فریدون کنار   -   نیسان خودروبر فریدون کنار   -   نیسان یدک کش فریدون کنار   -   ماشین بر فریدون کنار   -   خودرو سوار فریدون کنار   -   جرثقیل یدک کش فریدون کنار   -   چرخگیر فریدون کنار   -   امداد خودرو فسا   -   امداد خودرو سیار فسا   -   خودروبر فسا   -   یدک کش فسا   -   حمل خودرو فسا   -   حمل ماشین فسا   -   کفی فسا   -   کفی خودروبر فسا   -   جرثقیل خودروبر فسا   -   نیسان خودروبر فسا   -   نیسان یدک کش فسا   -   ماشین بر فسا   -   خودرو سوار فسا   -   جرثقیل یدک کش فسا   -   چرخگیر فسا   -   امداد خودرو فولاد شهر   -   امداد خودرو سیار فولاد شهر   -   خودروبر فولاد شهر   -   یدک کش فولاد شهر   -   حمل خودرو فولاد شهر   -   حمل ماشین فولاد شهر   -   کفی فولاد شهر   -   کفی خودروبر فولاد شهر   -   جرثقیل خودروبر فولاد شهر   -   نیسان خودروبر فولاد شهر   -   نیسان یدک کش فولاد شهر   -   ماشین بر فولاد شهر   -  آخرين صفحه