خودروبر خوی

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 09513.html

برای رقابت در این بازار و بقا در آن، نیاز به تولید خودروهای رقابتی بیش‌از پیش حس می‌شود. در همین زمینه حسن کریمی‌سنجری، کارشناس خودرو معتقد است توسعه در صنعت خودرو بدون سرمایه‌گذاری مشترک امکان‌پذیر نیست. چراکه صنعت خودرو به بازار وابسته و این بازار در سراسر دنیا توزیع شده است.

۱۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶

اشباع بازار جهانی خودرو صادرات را ناممکن کرد

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ،صنعت خودرو به‌عنوان یک صنعت محرک - خودروبر خوی - در کشور شناخته می‌شود. بسیاری از صنایع دیگر هم‌زمان و همگام با این صنعت حرکت می‌کنند و به نوعی به آن وابسته هستند. در ابتدای تاسیس خودروسازی شاید رفع نیاز داخلی نخستین اولویت آن بود اما در ادامه با افزایش تیراژ و نگاهی که به این صنعت برای بالا بردن تولید ناخالص داخلی و همچنین بهبود شاخص‌های اقتصادی در کشور شده است، دیگر تولید خودرو برای رفع نیاز داخل هدف خودروسازان - خودروبر خوی - و سیاست‌گذاران صنعت خودرو نیست و آن‌ها به فکر راه‌یابی به بازارهای بین‌المللی هستند. در سال‌های اخیر ایران به برخی کشورهای همسایه، خاورمیانه - خودروبر خوی - و شمال آفریقا صادرات خودرو انجام داده است. بزرگ‌ترین خریدار خودروهای صادراتی، عراق و این کشور پذیرای بسیاری از محصولات ایران‌خودرو و سایپاست. خودروهای تولید داخل به وفور در خیابان‌های عراق دیده‌ می‌شوند. اما صادرات به همین کشور نیز در سا‌ل ۹۵ - خودروبر خوی - با مشکلات بسیاری روبه‌رو و همین موضوع باعث - خودروبر خوی - افت شدید صادرات خودرو از کشور شد. دولت عراق از ابتدای سال گذشته تعرفه - خودروبر خوی - واردات SKD را از صفر درصد، معادل CBU به ۲۵‌درصد افزایش داد. در واقع با این بخش‌نامه دولت عراق که هرچند - خودروبر خوی - با رایزنی‌های بسیار در اواخر سال ۹۵ لغو شد، تمام صرفه اقتصادی مونتاژکاری از بین رفته بود و عملا بخش بزرگی از صادرات خودروی کشور (یعنی بیش از ۶۰ درصد) در سال ۹۵ نیز از بین رفت. اتفاقاتی از این قبیل تنها بخشی از مشکلات صنعت خودروی کشور برای صادرات بیشتر است. - خودروبر خوی - به آنها باید عوامل دیگری را نیز اضافه کرد. بحث دیگری که از عمده مشکلات پیش روی خودروسازان کشور است، کیفیت و استانداردهای خودرویی در کشورهایی است که صادرات به آن‌جا انجام می‌شود. استانداردهای خودرویی روزبه‌روز در حال افزایش و پیشرفت هستند اما صنعت خودروی کشور - خودروبر خوی - پابه‌پای این استانداردها توسعه نیافته است. سعید تفضلی، معاون مستعفی صادرات ایران‌خودرو با بیان اینکه نبود استانداردهای به‌روز در صنعت خودرو باعث کاهش و ایجاد مشکل در صادرات خودرو می‌شود، به روزنامه «دنیای - خودروبر خوی - خودرو» می‌گوید: «در اروپا و حتی ترکیه استاندارد یورو۶ حاکم است. در حوزه خلیج‌فارس استانداردهای GSO حاکم است که محصولات ما در این زمینه فاقد استانداردهای‌ به‌روز و دارای استاندارد یورو۴ هستند. این در حالی است که به تازگی توانسته‌ایم در برخی مناطق استانداردهای منطقه‌ای یورو۵ را هم به دست بیاوریم.» پایین بودن و ناهماهنگی استانداردهای خودرویی کشور با کشورهای مقصد صادرات‌ باعث می‌شوند نتوانیم آن‌طور که باید در بازارهای بین‌المللی که لازمه و اصل اساسی بقای یک خودروسازی است، حضور داشته باشیم. به این مساله البته باید بحث اتومات نبودن خودروهای ساخت داخل را نیز اضافه کرد. چراکه - خودروبر خوی - در بسیاری از کشورها خودروهای - خودروبر خوی - دنده‌ای و معمولی خواهان ندارند و با توجه به ترافیکی که در اکثر کشورهای بزرگ شاهد هستیم، نیاز به خودروهای اتومات بیشتر حس می‌شود. در این زمینه - خودروبر خوی - تا زمانی که خودروهای اتوماتی را که خودروسازان قول عرضه - خودروبر خوی - آن‌ها را در بازارهای بین‌المللی داده‌اند، به بازار نیایند، نمی‌توان به صادرات پر رونق برای صنعت خودرو کشور امیداوار بود. در حال حاضر بازارهای بین‌المللی با اضافه ظرفیت در عرضه خودرو مواجه شده‌اند. درواقع همین اضافه ظرفیت باعث بی‌ثباتی بازار شده است و شاهد افت فروش برخی خودروسازان مطرح در جهان بوده‌ایم. البته این اضافه‌ظرفیت باعث رقابت شدید در همه سطوح در بین خودروسازان خواهد شد و همچنین نیاز به نوآوری و - خودروبر خوی - دستیابی به بازارهای جدید را - خودروبر خوی - نیز دوچندان کرده است. یکی دیگر از کارهایی که خودروسازان داخلی باید به منظور ورود به بازارهای خارجی انجام دهند، کاهش حجم - خودروبر خوی - موتور خودروهای ساخت داخل است. موتور برخی محصولات داخلی ۱۷۰۰ سی‌سی است، در حالی که تعرفه برای - خودروبر خوی - خودروهای ۱۶۰۰ سی‌سی کمتر است اما اگر حجم موتور - خودروبر خوی - از این عدد بیشتر شود، به شکل - خودروبر خوی - قابل‌توجهی میزان تعرفه افزایش می‌یابد. خودروسازان باید به فکر - خودروبر خوی - تولید خودروهایی با - خودروبر خوی - حجم موتور پایین‌تر باشند تا راه برای صادرات آن‌ها باز شود.» برای رقابت در این بازار و بقا در آن، نیاز به تولید خودروهای رقابتی بیش‌از پیش حس - خودروبر خوی - می‌شود. در همین زمینه حسن کریمی‌سنجری، کارشناس خودرو معتقد است توسعه در صنعت خودرو بدون سرمایه‌گذاری مشترک امکان‌پذیر نیست. چراکه صنعت خودرو به بازار وابسته و این بازار در سراسر دنیا توزیع شده است. در دنیا بحث رقابتی شدن و کاهش قیمت خودرو یک موضوع بسیار مهم و حیاتی است. برندهای برتر دنیا برای کاهش قیمت خودرو، - خودروبر خوی - در مناطقی که تولید ارزان‌تر است، سرمایه‌گذاری می‌کنند. سنجری در این خصوص می‌افزاید: - خودروبر خوی - «صنعت خودروی کشور برای جهانی شدن مزیت‌های روشن و مشخصی دارد. دستمزد نیروی کارگری - خودروبر خوی - ما یک‌هفتم نیروی کار در اروپا و هزینه انرژی در کشور ما - خودروبر خوی - پایین است. ضمن - خودروبر خوی - اینکه در منطقه‌ای قرار داریم که هزینه لجستیکی خودرو که حدود ۳۰ درصد قیمت تمام‌شده آن است، کاهش می‌دهد.» - خودروبر خوی - سنجری با بیان اینکه مهم‌ترین و اصلی‌ترین مشکل اقتصاد کشور عدم عضویت در سازمان تجارت جهانی است، می‌گوید: «عدم عضویت ایران در WTO بزرگ‌ترین معضل اقتصاد کشور است. این امر باعث می‌شود وقتی می‌خواهیم محصولات خود را به بازار هدف و به‌خصوص به اروپا صادر کنیم، با دیوار تعرفه‌ای در آن کشورها مواجه شویم. به‌عنوان مثال ترکیه محصولات خودرویی خود را با تعرفه صفر - خودروبر خوی - درصد به آلمان صادر می‌کند اما ایران چون عضو WTO و جامعه اروپا نیست با دیوار بلند - خودروبر خوی - تعرفه مواجه می‌شود و این امر قیمت تمام‌شده محصول ایرانی در اروپا را افزایش می‌دهد.» این کارشناس صنعت خودرو با اشاره به مشکلاتی که برای - خودروبر خوی - صادرات خودروی تندر۹۰ در سال‌های گذشته به وجود آمده بود، اظهار می‌کند: «قرارداد مربوط به تندر۹۰ ، یک قرارداد - خودروبر خوی - جوینت‌ونچر با رنو بود. قرار بود ۳۰درصد - خودروبر خوی - از محصولات تولیدشده در سایت‌های داخلی به بازارهای هدف شرکت رنو صادر شوند اما مشکلاتی وجود داشت که هیچ‌وقت این اتفاق رخ نداد. یکی از دلایل آن، این بود که قیمت تمام‌شده محصولی که در ایران تولید می‌شد، به‌دلیل اینکه قیمت CKDهایی که به ما می‌دادند، بسیار بالا بود و - خودروبر خوی - همین موضوع به ما اجازه نمی‌داد با قیمت رقابتی محصولات‌‌مان را صادر کنیم.»
اولين صفحه   -  خودرو سوار خمینی شهر   -   جرثقیل یدک کش خمینی شهر   -   چرخگیر خمینی شهر   -   امداد خودرو خوزستان   -   امداد خودرو سیار خوزستان   -   خودروبر خوزستان   -   یدک کش خوزستان   -   حمل خودرو خوزستان   -   حمل ماشین خوزستان   -   کفی خوزستان   -   کفی خودروبر خوزستان   -   جرثقیل خودروبر خوزستان   -   نیسان خودروبر خوزستان   -   نیسان یدک کش خوزستان   -   ماشین بر خوزستان   -   خودرو سوار خوزستان   -   جرثقیل یدک کش خوزستان   -   چرخگیر خوزستان   -   امداد خودرو خوی   -   امداد خودرو سیار خوی   -   خودروبر خوی   -   یدک کش خوی   -   حمل خودرو خوی   -   حمل ماشین خوی   -   کفی خوی   -   کفی خودروبر خوی   -   جرثقیل خودروبر خوی   -   نیسان خودروبر خوی   -   نیسان یدک کش خوی   -   ماشین بر خوی   -   خودرو سوار خوی   -   جرثقیل یدک کش خوی   -   چرخگیر خوی   -   امداد خودرو دامغان   -   امداد خودرو سیار دامغان   -   خودروبر دامغان   -   یدک کش دامغان   -   حمل خودرو دامغان   -   حمل ماشین دامغان   -   کفی دامغان   -   کفی خودروبر دامغان   -  آخرين صفحه