جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020
جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398
نوع خودرو امداد | توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان) | ||
---|---|---|---|
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار |
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانیحمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان |
||
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو |
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانیحمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان |
||
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید. |
کد مطلب: 09517.html
همزمان با افزایش استفاده از مواد پلاستیکی در خودروهای تولید داخل مانند تمام دنیا در سالهای اخیر، نارضایتیهایی نیز از قطعات پلاستیکی تولید داخل که در تولید خودرو استفاده میشود و قطعاتی که در شبکه خدمات پس از فروش و بازار آزاد عرضه میشود، برای مصرفکنندگان وجود دارد.
۱۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹
۸۰ درصد قطعات پلاستیکی خودرو تولید داخل است
به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ،استفاده از قطعات - کفی خوی - پلاستیکی در تولید خودرو طی دهههای اخیر رشد قابل توجهی داشته است. استفاده از قطعات لاستیکی و پلاستیکی در صنعت خودرو، بهدلیل ویژگی خاص مواد پلیمری، باعث میشود وزن خودروی تولیدشده کاهش یابد که این مساله به کم شدن مصرف سوخت خودروها نیز منجر میشود. این در حالی است که حدود ۱۴۳ تا ۱۵۰ کیلوگرم (نزدیک ۵/۹ درصد) از کل یک خودرو از صنایع پلاستیکی تشکیل شده است. این میزان پلاستیک شامل انواع مختلف ای.بی.اس، پلیکربنات، پلیاتیلن، پلیآمیدها، پ.پ، پلیاورتان و بسیاری از ترکیبات مواد شیمیایی پلاستیکی میشود. اما همزمان با افزایش استفاده از مواد پلاستیکی در خودروهای تولید داخل مانند تمام دنیا در سالهای اخیر، نارضایتیهایی نیز از قطعات پلاستیکی تولید داخل که در تولید خودرو استفاده میشود و قطعاتی که در شبکه خدمات پس از فروش و بازار آزاد عرضه میشود، - کفی خوی - برای مصرفکنندگان وجود دارد.
در این رابطه نایبرئیس انجمن تخصصی صنایع همگن نیرو - کفی خوی - محرکه و قطعهسازان کشور در گفتوگو با روزنامه - کفی خوی - «دنیای خودرو» با بیان اینکه کشور ما دارای ذخایر نفتی و پتروشیمی خوبی است، گفت: «به این ترتیب میتوانیم در تامین نیاز داخل خودکفا شویم و در بخش صادرات نیز میتوانیم موثر عمل کنیم.»
احمدرضا رعنایی در ادامه با اشاره به اینکه قانون بازار به این شکل است که هرچه - کفی خوی - کیفیت بالا باشد، قیمت هم افزایش مییابد، اظهار کرد: «این فرهنگ باید ایجاد شود که مصرفکننده بداند اگر قیمت کالایی به درستی بالاست، هزینه کردن برای خرید این قطعه به نفع او - کفی خوی - خواهد بود و به این ترتیب سلامتی خود را تضمین میکند.»
بر این اساس یکی از اعضای هیاتمدیره انجمن پلاستیک و پلیمر ایران نیز - کفی خوی - در اظهارنظری دیگر با اشاره به اینکه میزان قطعات پلاستیکی مورد مصرف در خودروها - کفی خوی - به دلیل دوام - کفی خوی - و کم بودن وزن آنها هر روز در حال افزایش است، گفت: «در حال حاضر حدود ۸۰ - کفی خوی - درصد قطعات پلاستیکی مورد نیاز تولید خودرو، داخل کشور تولید میشود و ۲۰ درصد قطعات خارجی، روی مجموعههایی هستند که وارد میشوند.»
سعید صبوری با تاکید بر اینکه تلاش قطعهسازان داخل این است که در تولید آن - کفی خوی - بخشی از قطعات پلاستیکی که وارد میشود نیز خودکفا شوند، اظهار کرد: «در حال حاضر در تولید خودروهایی مثل پراید، - کفی خوی - تیبا، پژو و... حتی آن بخشهایی که در خودروهای دیگر وارداتی است، از قطعات ساخت داخل استفاده میشود. ضمن اینکه در برخی از خودروهای تولید داخل، ۹۰ تا ۹۵ درصد قطعات پلاستیکی تولید داخل است.»
به گفته وی، با این حال در تولید بخشهایی از خودرو، قطعات پلیمری استفاده میشود که مواد اولیه آن در کشور تولید نمیشود و ناچاریم این مواد را وارد کنیم.
صبوری با بیان اینکه برای تولید قطعاتی مانند لنز چراغهای جلو، سپرها، چراغهای عقب، قطعات خاص داخل موتور و بدنه به موادهای گوناگون مهندسی نیاز است، افزود: «بخشی از این مواد در پتروشیمی - کفی خوی - داخل تولید نمیشود و قطعهسازان برای تولید آنها باید مواد اولیه مورد نیاز را وارد کنند. این مواد معمولا از چند کشور اروپایی و آسیای شرقی مثل کرهجنوبی وارد میشود.»
این فعال حوزه قطعهسازی در رابطه با کیفیت قطعات پلاستیکی تولید داخل، با تاکید بر اینکه تولیدکنندگان قطعات را - کفی خوی - با ۳۶ ماه گارانتی به خودروساز تحویل میدهند، درحالیکه عمر برخی قطعات پلاستیکی تولید داخل حتی - کفی خوی - به ۱۰ سال هم میرسد، گفت: «اما کیفیت قطعات - کفی خوی - وارداتی که در بازار وجود دارد، به واردکنندگان مربوط است. در این زمینه اصل بر این است که قطعات کدرهگیری داشته باشند. این در حالی است - کفی خوی - که برخی واردکنندگان قطعاتی را وارد میکنند که - کفی خوی - در شبکه خدمات پس از فروش مورد مصرف قرار میگیرد، اما کیفیت مطلوبی ندارد و در مواردی باعث وقوع اتفاقات ناخوشایند میشود.»
وی در ادامه افزود: «کیفیت قطعات پلاستیکی خودرو که توسط - کفی خوی - قطعهسازان داخل تولید میشود، به جرات در سطح استانداردهای بینالمللی قرار دارد و بخشی از آنها بهراحتی قابلیت صادرات نیز دارد. این روند به گونهای است که برخی شرکتهای خودروساز خارجی که در ایران فعال هستند، قطعات پلاستیکی مورد نیاز خود را از تولیدکنندگان ایرانی میخرند و حتی آن را به کشور خود صادر میکنند.»
صبوری با تاکید بر اینکه تا وقتی توان تولید داریم، نباید واردات داشته باشیم، اظهار کرد: «بر این اساس نهادهای نظارتی مانند سازمان استاندارد و سازمان حمایت از حقوق مصرفکنندگان و تولیدکنندگان با جدیت باید از ورود کالاها و قطعات خارجی بیکیفیت جلوگیری کنند. - کفی خوی - به این ترتیب وقوع بسیاری از اتفاقات و سوانح خودرویی منتفی میشود.»
- کفی خوی -
- امداد خودرو سیار خوزستان - خودروبر خوزستان - یدک کش خوزستان - حمل خودرو خوزستان - حمل ماشین خوزستان - کفی خوزستان - کفی خودروبر خوزستان - جرثقیل خودروبر خوزستان - نیسان خودروبر خوزستان - نیسان یدک کش خوزستان - ماشین بر خوزستان - خودرو سوار خوزستان - جرثقیل یدک کش خوزستان - چرخگیر خوزستان - امداد خودرو خوی - امداد خودرو سیار خوی - خودروبر خوی - یدک کش خوی - حمل خودرو خوی - حمل ماشین خوی - کفی خوی - کفی خودروبر خوی - جرثقیل خودروبر خوی - نیسان خودروبر خوی - نیسان یدک کش خوی - ماشین بر خوی - خودرو سوار خوی - جرثقیل یدک کش خوی - چرخگیر خوی - امداد خودرو دامغان - امداد خودرو سیار دامغان - خودروبر دامغان - یدک کش دامغان - حمل خودرو دامغان - حمل ماشین دامغان - کفی دامغان - کفی خودروبر دامغان - جرثقیل خودروبر دامغان - نیسان خودروبر دامغان - نیسان یدک کش دامغان - ماشین بر دامغان -