جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020
جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398
نوع خودرو امداد | توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان) | ||
---|---|---|---|
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار |
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانیحمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان |
||
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو |
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانیحمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان |
||
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید. |
کد مطلب: 09573.html
هیلدگارد ورتمان مدیر اجرایی بازاریابی بامو روز پنجشنبه در کنگره اخبار خودروی اروپا در مورد برنامههایی که این شرکت برای آینده خود و تغییر طرز فکر مردم نسبت به آن خواهند داشت، سخنرانی کرد.
۴ تیر ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۸
یاز بامو به ریسک بیشتر
به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبارخودرو، هیلدگارد ورتمان مدیر اجرایی بازاریابی بامو روز - خودروبر دماوند - پنجشنبه در کنگره رنت لوکس به نقل از اخبار خودروی اروپا در مورد برنامههایی که این شرکت برای آینده خود و - خودروبر دماوند - تغییر طرز فکر مردم نسبت به آن خواهند داشت، سخنرانی کرد. به گفته این مدیر در تقلایی که خودروسازان برای جذاب کردن محصولاتشان به کمک رابطه با تلفنهای هوشمند دارند، خودروسازان باید ریسک بیشتری بابت ارتباط با تکنولوژیهای جدید از خود نشان دهند و با فناوریهای روز - خودروبر دماوند - رودربایستی نداشته باشند. ورتمن گفت: «عامل تحولاتی که کم کم در حال رخ دادن در صنعت است، تغییرات تکنولوژی و مقررات نیست؛ بلکه تغییر سلیقه مشتریان است که عامل اصلی این تغییرات محسوب میشود، بنابراین برندها انتخابهای زیادی برای اعمال تغییرات در خود ندارند.» نسل اخیر در بازارهای کلیدی مثل چین شنوای کانالهای ارتباطی سنتی که تاکنون - خودروبر دماوند - برای معرفی محصولات محتوا توزیع میکردند، نیست و محتوای مصرفی آنها بیشتر از سوی سرویسهای - خودروبر دماوند - آنلاین تامین میشود. این شرایط باعث میشود شرکتهایی مثل بامو در ساختار خود تغییراتی برای هماهنگ شدن با وضع موجود اعمال کنند. ورتمان گفت: « آنها دیگر اهمیت نمیدهند که یک برند به شما میگوید که چطور زندگی کنید، چه کاری انجام دهید، چه رفتاری داشته باشید، از کجا خرید کنید و... دنیای آنها دارای خط باریکی بین فضای مجازی و حقیقی و با تاکید بر دید جهانی است، با این حال هنوز هم دنیای کوچکی از برندها برای خودشان دارند که فکر میکنند ارتباطشان با دنیا را بهتر میکند، بنابراین ما همه رسانههای اجتماعی و هر خبری روی کانالها را که فکرش را بکنید، در مرکز کنترل خود رصد میکنیم، اتاق جنگ کوچک ما در زمان یکی از اصلی ترین دشمنان آنهاست. در حال حاضر من هیچ کارشناس بازاریابی استخدام نکردهام. بلکه تیم من را تحلیلکنندگان دادهها تشکیل - خودروبر دماوند - میدهند، هدف اصلی آنها نیز تفسیر - خودروبر دماوند - درست چیزی است که در خارج رخ میدهد تا ما بتوانیم بهترین مسیر را برای برند خود انتخاب کنیم.»
- خودرو سوار دزفول - جرثقیل یدک کش دزفول - چرخگیر دزفول - امداد خودرو دلیجان - امداد خودرو سیار دلیجان - خودروبر دلیجان - یدک کش دلیجان - حمل خودرو دلیجان - حمل ماشین دلیجان - کفی دلیجان - کفی خودروبر دلیجان - جرثقیل خودروبر دلیجان - نیسان خودروبر دلیجان - نیسان یدک کش دلیجان - ماشین بر دلیجان - خودرو سوار دلیجان - جرثقیل یدک کش دلیجان - چرخگیر دلیجان - امداد خودرو دماوند - امداد خودرو سیار دماوند - خودروبر دماوند - یدک کش دماوند - حمل خودرو دماوند - حمل ماشین دماوند - کفی دماوند - کفی خودروبر دماوند - جرثقیل خودروبر دماوند - نیسان خودروبر دماوند - نیسان یدک کش دماوند - ماشین بر دماوند - خودرو سوار دماوند - جرثقیل یدک کش دماوند - چرخگیر دماوند - امداد خودرو رامسر - امداد خودرو سیار رامسر - خودروبر رامسر - یدک کش رامسر - حمل خودرو رامسر - حمل ماشین رامسر - کفی رامسر - کفی خودروبر رامسر -