کفی خودروبر رامسر

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 09593.html

سازمان ملی استاندارد و سازمان حفاظت از محیط‌زیست ازجمله سازمان‌هایی هستند که باید به شماره‌گذاری این دسته از موتورسیکلت‌ها چراغ سبز نشان دهند.

۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳

برقی‌ها در انتظار برگ‌ سبز سازمان‌ استاندارد و حفاظت از محیط‌ زیست

موتورسیکلت‌های چهار‌چرخ برقی که نوع جدیدی از انواع وسایل نقلیه هستند و اواخر سال گذشته در آیین‌نامه - کفی خودروبر رامسر - راهنمایی و رانندگی تعریف شدند، هنوز اجازه شماره‌گذاری ندارند. سازمان ملی استاندارد و سازمان حفاظت از محیط‌زیست ازجمله سازمان‌هایی هستند که باید به شماره‌گذاری این دسته از موتورسیکلت‌ها چراغ سبز نشان دهند. تعریف چهارچرخه‌های برقی در آیین‌نامه خردادماه سال ۸۴ بود که هیات‌‌وزیران وقت بنا به پیشنهاد - کفی خودروبر رامسر - مشترک وزارتخانه‌های راه‌و‌ترابری و کشور و به‌استناد بند ۴ ماده ۱۸ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت ـ مصوب ۱۳۸۰ ـ آیین‌نامه جدید راهنمایی‌و‌رانندگی را تصویب کرد و بر اساس بند ۹۲ ماده‌یک - کفی خودروبر رامسر - آن، «موتورسیکلت‌ وسیله نقلیه‌ای - کفی خودروبر رامسر - محسوب می‌شد که برای حمل انسان بوده و دارای - کفی خودروبر رامسر - دو یا سه چرخ با اتاقک پهلو (ساید کار) یا بدون آن و مجهز به‌ یک موتور محرکه - کفی خودروبر رامسر - باشد.» در آخرین روزهای سال ۹۵ هیات‌ دولت یازدهم پس از گذشت ۱۱ سال با تصویب پیشنهادی از سوی معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور، تعریف جدیدی برای موتورسیکلت ارائه داد و براساس آن، تعریف موتورسیکلت و موتورسیکلت‌سوار در قانون راهنمایی‌و‌رانندگی کشور تغییر کرد. بر اساس تعریف جدید «موتورسیکلت یک وسیله‌نقلیه مجهز به قوای محرکه، دارای دو محور و وزن خالص - کفی خودروبر رامسر - حداکثر ۵۵۰کیلوگرم و برای - کفی خودروبر رامسر - حرکت در معابر عمومی طراحی - کفی خودروبر رامسر - شده است.» همچنین در بخش دیگری از مصوبه جدید دولت، چهارچرخ‌های موتوری الکتریکی هم در رده موتورسیکلت‌ها قرار می‌گیرند. این مصوبه در مورد چهارچرخ‌های موتوری الکتریکی تاکید دارد که وزن باتری به وزن وسیله نقلیه اضافه می‌شود - کفی خودروبر رامسر - و باتری نباید دارای توان بیش تر از ۱۵کیلو وات باشد. تاکنون چهارچرخه‌ها برقی شماره‌گذاری نشده‌اند سرهنگ سعید روحی، رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا، با تاکید بر این - کفی خودروبر رامسر - که تاکنون هیچ موتورسیکلت چهارچرخ برقی شماره‌گذاری نشده است، - کفی خودروبر رامسر - گفت: «موتورسیکلت‌های چهارچرخ برای شماره‌گذاری در انتظار تائیدیه سایر سازمان‌ها هستند و تاکنون تائیدیه‌ای درخصوص وسیله‌نقلیه موتورسیکلت چهارچرخ به پلیس ارسال و در نتیجه شماره‌گذاری - کفی خودروبر رامسر - هم نشده است.» به‌گفته سرهنگ روحی باتوجه به این که تاکنون - کفی خودروبر رامسر - موتورسیکلت چهارچرخی در ایران تولید و شماره‌گذاری نشده بود، مراحل استانداردسازی و تعیین آن برای نخستین‌بار است که در ایران انجام می‌شود و بدیهی است که زمان‌بر باشد. در انتظار تاییدیه سازمان‌‌ها هر وسیله نقلیه چه خودرو و چه موتور زمانی که تولید می‌شوند باید استاندارد تایید نوع را از سازمان ملی استاندارد و محیط‌زیست کسب کند و پس از آن تجهیزاتی را که در آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی عنوان شده‌اند، توسط نیروی انتظامی کنترل می‌شوند و اگر بر اساس تبصر ۲ ماده ۹ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی اگر - کفی خودروبر رامسر - مشکلی وجود نداشت، شماره‌گذاری انجام خواهد شد. یکی از مشکلات شماره‌گذاری موتورسیکلت‌های برقی چهارچرخ تعریف آیین‌نامه‌ای بود که برطرف شد ولی هنوز مراحل دیگری باقی مانده‌است. سرهنگ محمد ترحمی، رئیس اداره حقوقی پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با روزنامه «دنیای خودرو» با تاکید بر این که تعریف آیین‌نامه موتورسیکلت‌های چهارچرخ تغییر کرده‌است و درصورت ابلاغ تایید سازمان حفاظت محیط‌زیست و سازمان ملی استاندارد به پلیس - کفی خودروبر رامسر - راهور ناجا شماره‌گذاری موتورسیکلت‌های چهارچرخ انجام خواهد - کفی خودروبر رامسر - شد، گفت: «موارد ایمنی موتورسیکلت‌های چهارچرخ باید بر اساس قانون ارتقای کیفی تولید خودرو در ایران توسط سازمان ملی استاندارد و موارد آلایندگی‌های محیط‌زیستی توسط سازمان حفاظت محیط‌زیست تایید شود. در صورتی که این دو سازمان تاییدیه را برای پلیس راهور ناجا ارسال کنند اجازه شماره‌گذاری خواهیم داشت.» موتورسیکلت‌های چهارچرخ در تولید آزمایشی هستند و هنوز به تولید انبوه نرسیده‌اند. پیش از تولید انبوه استانداردهای ایمنی و سلامت زیست‌محیطی موتورسیکلت‌های چهارچرخ باید تعیین و تایید شود. سرهنگ ترحمی درباره - کفی خودروبر رامسر - استانداردهای ایمنی موتورسیکلت‌های - کفی خودروبر رامسر - چهارچرخ عنوان کرد: «سازندگان ملزم هستند از میان استاندارهای ایمنی ۸۳گانه، مواردی را که مرتبط با استاندارد خودروهای چهارچرخ هستند، رعایت کنند. مینی‌کارها قبلا در کشورهای دیگر تولید می‌شدند و استانداردهای اجباری و اختیاری آنها وجود دارند و قابل‌دسترسی هستند، فقط کافی است این استانداردها بومی‌سازی شوند. البته این استانداردهای اجباری و اختیاری از سوی سازمان ملی استاندارد تعیین خواهند شد. به‌عنوان مثال داشتن ایربگ برای خودروها ضروری است اما اجباری بودن آن برای موتورسیکلت‌های چهارچرخ باید از سوی سازمان ملی استاندارد تعیین شود.» امتیازاتی که باید شهرداری تایید کند سرهنگ ترحمی درخصوص امتیازاتی که ممکن است به موتورسیکلت‌های چارچرخ برقی تعلق بگیرد، اظهار کرد: «از آنجایی که میزان آلودگی این خودروها صفر است - کفی خودروبر رامسر - قاعدتا نباید مشکلی برای رفت‌و‌آمد در محدوده طرح زوج‌و‌فرد و محدوده طرح ترافیک داشته باشند اما این امر منوط به مصوبات شهرداری‌هاست، چراکه محدوده‌های اجرای طرح توسط شهرداری‌ها تعیین می‌شود و سایر مسایل ایمنی امنیتی و محیط‌زیستی و انتظامی بر اساس ماده ۱۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی باید تعریف شود. با این حال به نظر می‌رسد چون آلودگی این قبیل موتورسیکلت‌ها صفر است، بهانه‌ای برای منع ورودشان به محدود طرح وجود ندارد. درنهایت باید مصوبات کارگروه ماده ۱۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی تعیین شود.»
اولين صفحه   -  خودروبر دماوند   -   یدک کش دماوند   -   حمل خودرو دماوند   -   حمل ماشین دماوند   -   کفی دماوند   -   کفی خودروبر دماوند   -   جرثقیل خودروبر دماوند   -   نیسان خودروبر دماوند   -   نیسان یدک کش دماوند   -   ماشین بر دماوند   -   خودرو سوار دماوند   -   جرثقیل یدک کش دماوند   -   چرخگیر دماوند   -   امداد خودرو رامسر   -   امداد خودرو سیار رامسر   -   خودروبر رامسر   -   یدک کش رامسر   -   حمل خودرو رامسر   -   حمل ماشین رامسر   -   کفی رامسر   -   کفی خودروبر رامسر   -   جرثقیل خودروبر رامسر   -   نیسان خودروبر رامسر   -   نیسان یدک کش رامسر   -   ماشین بر رامسر   -   خودرو سوار رامسر   -   جرثقیل یدک کش رامسر   -   چرخگیر رامسر   -   امداد خودرو رشت   -   امداد خودرو سیار رشت   -   خودروبر رشت   -   یدک کش رشت   -   حمل خودرو رشت   -   حمل ماشین رشت   -   کفی رشت   -   کفی خودروبر رشت   -   جرثقیل خودروبر رشت   -   نیسان خودروبر رشت   -   نیسان یدک کش رشت   -   ماشین بر رشت   -   خودرو سوار رشت   -  آخرين صفحه