خودروبر فیروز آباد

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 10143.html

به‌گفته معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا سنسورهای کف خیابان و اطلاعات سایر دوربین‌های منطقه زمان توقف را در دوربین‌های راهنمایی و رانندگی تعیین می‌کنند

۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۱

دلایل توقف ثانیه‌شمار چراغ‌های راهنمایی و رانندگی

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، انتظار پشت چراغ قرمز در روزهای - خودروبر فیروز آباد - گرم تابستان سخت‌تر می‌شود، مخصوصا زمانی‌که شمارش معکوس چراغ قرمز می‌رسد به هشت، هفت، هفت، هفت و باز هم هفت و همچنان تامل روی عدد هفت که چند ثانیه‌ای، مانده است. بعد از آن بوق‌های ممتد کسانی‌ که پشت چراغ‌قرمز معطل مانده‌اند، شنیده می‌شود که به خراب بودن چراغ یا تنظیم اشتباه پلیس راهنمایی و رانندگی اعتراض می‌کنند.

درحالی که تنظیم زمان دوربین نه به وسیله پلیس راهنمایی و رانندگی و نه دوربین خراب است، بلکه به‌گفته معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا سنسورهای کف خیابان و اطلاعات سایر دوربین‌های منطقه زمان توقف را در دوربین‌های راهنمایی و رانندگی تعیین می‌کنند.

سیستم هوشمند SCATS در ۲۷ کشور جهان پیش از این برخی مواقع ماموران راهنمایی و رانندگی به صورت دستی و با توجه به ترافیک در جریان در همان چهارراه، بدون اطلاع از ترافیک موجود در چهارراه‌های - خودروبر فیروز آباد - اطراف، زمان توقف و حرکت چراغ‌های راهنمایی و رانندگی را تنظیم می‌کردند که این امر باعث افزایش ترافیک در کل شبکه - خودروبر فیروز آباد - معابر می‌شد.

ضمن آن که بار ترافیکی در تمام - خودروبر فیروز آباد - ساعات یکسان نیست و اشتباه - خودروبر فیروز آباد - در تنظیم - خودروبر فیروز آباد - عبور و مرور - خودروبر فیروز آباد - خودروها موجب گره‌های ترافیکی می‌شود. این موضوع نه‌تنها در تهران، بلکه در تمام شهرهای پرترافیک جهان معضل شهروندان است.

این مشکل برای نخستین‌بار در سال ۱۹۸۵ در سیدنی استرالیا با راه‌اندازی سیستم SCATS حل شد. اکنون سیستم SCATS در تقاطع‌های ۲۷ کشور جهان و در بیش از ۳۷ هزار تقاطع استفاده - خودروبر فیروز آباد - می‌شود. این سیستم در بسیاری از کلان شهرهای پرتردد جهان از‌جمله تهران مورد استفاده قرار گرفته است.

تنظیم چراغ بر اساس بار ترافیکی SCATS به‌طور خودکار زمان‌بندی چراغ‌ها را تنظیم می‌کند تا در سطح شبکه، جریان ترافیک بهترین حالت را داشته‌باشد و با ایجاد موج سبز و با در نظر گرفتن فواصل زمانی بین سبز شدن چراغ‌های تقاطع یکی پس از دیگری در خیابان‌های اصلی بین تقاطع‌ها هماهنگی ایجاد - خودروبر فیروز آباد - کند.

سرهنگ عین‌الله جهانی، معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو - خودروبر فیروز آباد - با «دنیای خودرو» در توضیح عملکرد چراغ‌های هوشمند راهنمایی - خودروبر فیروز آباد - و رانندگی گفت: «دوربین‌های راهنمایی و رانندگی که مدت توقف و حرکت خودروها در چهارراه‌ها را نمایش می‌دهند، مجهز به سیستم SCATS هستند. این سیستم با توجه به بار ترافیکی، زمان توقف و حرکت را تغییر می‌دهد.»

متولی نصب، راه‌اندازی و نگهداری چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در شهر، شهرداری است و تخمین زده می‌شود بیش از ۵۰۰ عدد دوربین هوشمند راهنمایی و رانندگی در سطح شهر تهران نصب شده - خودروبر فیروز آباد - باشد.

سرهنگ جهانی درباره نحوه دریافت اطلاعات وعملکرد سیستم هوشمند SCATS عنوان کرد: «چراغ‌های راهنمایی و رانندگی مجهز - خودروبر فیروز آباد - به سیستم SCATS هستند و ترافیک را به‌صورت هوشمند هدایت می‌کنند.

به - خودروبر فیروز آباد - این صورت که متناسب با بار ترافیکی معابر و فاصله حرکت خودروها، زمان ایست و حرکت در تقاطع‌ها را تنظیم می‌کند. به‌علاوه دوربین‌های تقاطع‌های نزدیک - خودروبر فیروز آباد - به‌هم که بار ترافیکی‌شان بر یکدیگر تاثیر می‌گذارد، به‌هم مرتبط هستند و اطلاعات را به یکدیگر انتقال می‌دهند.»

سنسورهای هوشمند در کف خیابان‌ها معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا در ادامه افزود: «دوربین‌ها اطلاعات خود را از سنسورهایی که کف خیابان‌ها و چهارراه‌ها نصب شده‌اند، دریافت می‌کنند. سنسورهای هوشمند بار - خودروبر فیروز آباد - ترافیکی و تعداد خودروها را تشخیص می‌دهند و پس از آن که اطلاعات پردازش شد، اگر نیاز بود مدت زمان سبز یا قرمز بودن چراغ‌ها افزایش یا کاهش پیدا می‌کند. بنابراین نیروهای انسانی پلیس راهور در کم یا زیاد شدن زمان چراغ دخالتی ندارد و تغییرات حاصل‌شده از مجموع اطلاعات پردازش‌شده است.» از عوامل تاثیرگذار در سیستم کنترل مرکزی هوشمند ترافیک رفتار رانندگان است. رفتار متفاوت رانندگان در کشور ما باعث کاهش عملکرد این سیستم شده است. - خودروبر فیروز آباد - برای مثال حرکت نزدیک به هم خودروها در طول، حرکت نامنظم و غیرمجاز عابرپیاده از عرض خیابان و عدم توجه به خط‌کشی ویژه عابران‌پیاده و چراغ راهنمایی و رانندگی از عواملی هستند که بر عملکرد این سیستم هوشمند تاثیر می‌گذارند.»

اولين صفحه   -  خودرو سوار فولاد شهر   -   جرثقیل یدک کش فولاد شهر   -   چرخگیر فولاد شهر   -   امداد خودرو فومن   -   امداد خودرو سیار فومن   -   خودروبر فومن   -   یدک کش فومن   -   حمل خودرو فومن   -   حمل ماشین فومن   -   کفی فومن   -   کفی خودروبر فومن   -   جرثقیل خودروبر فومن   -   نیسان خودروبر فومن   -   نیسان یدک کش فومن   -   ماشین بر فومن   -   خودرو سوار فومن   -   جرثقیل یدک کش فومن   -   چرخگیر فومن   -   امداد خودرو فیروز آباد   -   امداد خودرو سیار فیروز آباد   -   خودروبر فیروز آباد   -   یدک کش فیروز آباد   -   حمل خودرو فیروز آباد   -   حمل ماشین فیروز آباد   -   کفی فیروز آباد   -   کفی خودروبر فیروز آباد   -   جرثقیل خودروبر فیروز آباد   -   نیسان خودروبر فیروز آباد   -   نیسان یدک کش فیروز آباد   -   ماشین بر فیروز آباد   -   خودرو سوار فیروز آباد   -   جرثقیل یدک کش فیروز آباد   -   چرخگیر فیروز آباد   -   امداد خودرو فیروزکوه   -   امداد خودرو سیار فیروزکوه   -   خودروبر فیروزکوه   -   یدک کش فیروزکوه   -   حمل خودرو فیروزکوه   -   حمل ماشین فیروزکوه   -   کفی فیروزکوه   -   کفی خودروبر فیروزکوه   -  آخرين صفحه