کفی فومن

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 10132.html

برخی کارشناسان معتقدند عمده‌ترین مشکلی که امروز خودروسازان با آن روبه‌رو هستند و در سال‌های آینده هم بیشتر با آن مواجه خواهند بود، مساله ارائه نشدن محصولات مطابق با نیاز بازار است.

۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵

۷۰درصد تولید داخل باید در سگمنت‌های C و D باشد

به گزارش - کفی فومن - رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ،تحلیل واقع‌بینانه شرایط فعلی صنعت خودرو می‌تواند در ایجاد برنامه‌های کاربردی و پیشرفت این صنعت موثر باشد. بر این اساس برخی کارشناسان معتقدند عمده‌ترین مشکلی که امروز خودروسازان با آن روبه‌رو هستند و در سال‌های آینده هم بیشتر با آن مواجه خواهند بود، مساله ارائه نشدن محصولات مطابق با نیاز بازار است. در این رابطه مدیرعامل سابق ساپکو در گفت‌وگو با روزنامه «دنیای خودرو» ضمن تحلیل اوضاع فعلی این صنعت، از اقدامات صورت‌گرفته در این حوزه نیز توضیح داد. دستاوردهای سال‌های تحریم عادل پیرمحمدی با اشاره به اینکه در سال‌های تحریم، ایران‌خودرو قدم‌های خوبی در تعریف محصولات - کفی فومن - جدید برداشت، گفت: «در این مدت به دلیل توجه به پروژهای خودکفایی (عمق خودکفایی) - کفی فومن - و همچنین طراحی و ساخت چند محصول جدید، این شرکت توانست تا حدودی مطابق نیاز مشتریان به تولید - کفی فومن - ادامه دهد و در واقع محصول را زنده نگاه دارد.» به گفته وی طراحی و تولید خودروهای رانا، دنا، وانت جدید، مجهز کردن - کفی فومن - همه خودروها به سیستم‌های ایمنی (ایربگ و - کفی فومن - ABS)، طراحی و ساخت داشبوردهای جدید مطابق نیاز مشتریان، به روز کردن سیستم الکترونیک خودروها (استفاده از سیستم CAN)، - کفی فومن - طراحی و ساخت انبوه موتور ملی و موتور جدید ۲۰۰۰ سی‌سی یورو ۴، ارائه محصولات مطابق با استاندارد آلایندگی یورو ۴ و... از دستاوردهای سال‌های تحریم به شمار می‌رود. پیرمحمدی در ادامه با بیان اینکه رشد تولید لازمه شکوفایی و رشد صنعتی و اقتصادی است ولی - کفی فومن - استمرار رشد تولید، نیازمند سرمایه‌گذاری در بخش‌های تحقیق و توسعه برای ارائه محصولات جدید و - کفی فومن - توسعه محصول مطابق نیاز مشتریان داخلی و خارجی است، اظهار - کفی فومن - کرد: «در شرایط کنونی، صنعت خودروی ایران بیشتر از اینکه نیازمند افزایش تولید باشد، نیازمند توسعه محصول به معنی واقعی است که این موضوع با ایجاد و تقویت مراکز تحقیق و توسعه (R&D) در واحدها و مراکز تولید قطعات، مجموعه‌ها و - کفی فومن - خودروها اتفاق خواهد افتاد.» ضرورت تدوین برنامه - کفی فومن - توسعه محصول در رابطه با کیفیت محصول، عادل پیرمحمدی با توضیح این مطلب که ابتدا باید به استانداردهای حاکم بر محصول که هنگام طراحی آن تعریف و در نظر گرفته می‌شود توجه کرد، - کفی فومن - گفت: «به‌عنوان مثال پراید از لحاظ ایمنی همان خودرویی است که در کره‌جنوبی تولید می‌شد که البته در ایران ارتقا نیز - کفی فومن - یافت. - کفی فومن - به‌طوری‌که در یک تصادف مشابه، پراید تولیدشده در کره‌جنوبی نسبت به پراید تولید در ایران آسیب بیشتری می‌دید. اما با افزایش تولید پراید و بالا رفتن سهم آن در تصادفات و با توجه به ماهیت محصول (آسیب‌پذیری محصول در تصادفات)، کیفیت - کفی فومن - این خودرو در افکار عمومی نمره منفی گرفت. در حالی‌که اگر نرخ تولید این محصول پایین بود، تعداد تصادف‌ها کمتر و در نتیجه میزان بد‌بینی مشتریان نیز الان پایین‌تر می‌شد.» این فعال باسابقه صنعت خودرو در ادامه با تاکید بر اینکه این موضوع در رابطه با خودروهای چینی با سطح استاندارد پایین‌تر از پراید قابل اثبات است، گفت: «کیفیت ذاتی و سطح - کفی فومن - استاندارد خودرو را باید از کیفیت اجزای آن استنباط کرد. در واقع ممکن است قطعات مطابق استاندارد ساخته شود ولی محصول نهایی مطابق انتظار مشتری نباشد. بنابراین برای رسیدن به کیفیت و ایمنی مطلوب، باید استاندارد خودرو ارتقا یابد. برای رسیدن به استانداردهای لازم مطابق نیاز مشتریان، ارائه و تدوین برنامه توسعه محصول و اجرای آن توسط مسئولان ضرورت دارد.» وی در ادامه با اشاره به اینکه اساسا ایمنی خودروهای کلاس A یا B (مثل ماتیز یا پراید) در تصادف مشابه، به مراتب کمتر از خودروی کلاس C و D (مانند سمند یا سوناتا) است، تاکید کرد: «اختصاص بیش از ۶۰ درصد تولید داخل به تولید محصولاتی در حد کمتر از - کفی فومن - کلاس B آن هم برای سال‌های - کفی فومن - متوالی، باعث افزایش میزان تصادفات و مرگ‌و‌میر جاده‌ای با این خودروها شده است. چون خودروهایی با سطح ایمنی پایین نباید با تیراژ بالا تولید شوند. در غیر این‌صورت افزایش تیراژ و ادامه تولید آن‌ها تبعات جبران‌ناپذیری در پی خواهد داشت.» به گفته پیرمحمدی، با توجه به وضعیت موجود، می‌توان در کمتر از ۲ سال نسبت به توقف کامل تولید خودروهای با سطح ایمنی پایین اقدام و محصولات جدید را جایگزین کرد. مدیرعامل سابق ساپکو با - کفی فومن - تاکید بر اینکه تولید کلاس‌های مختلف خودرو باید با توجه به فرهنگ و وضعیت جاده‌های کشور انجام شود، گفت: «پیشنهاد ما این است - کفی فومن - که حداقل برای ۱۰ سال آینده، ۱۰درصد تولیدات داخل - کفی فومن - کشور به کلاس A، ۲۰‌درصد به کلاس B و ۷۰ درصد آن به کلاس‌های C و D اختصاص یابد.» کیفیت - کفی فومن - خودرو در گرو کیفیت - کفی فومن - قطعات این فعال صنعت خودرو در ادامه با تاکید بر اینکه کیفیت، حاصل فرهنگ عمومی و تکنولوژی (اعم از تجهیزات سخت‌افزاری و زیرساخت‌های مهندسی هر سازمان) و آموزش و مهارت‌های فردی است، گفت: «در گذشته بیشتر قطعه‌سازان - کفی فومن - تنها برای خطوط تولید سرمایه‌گذاری می‌کردند و به دلیل نبود نیاز و درخواست مشتری برای توسعه ساختارهای - کفی فومن - مهندسی برنامه‌ریزی جامع نداشتند.» وی افزود: «با اجرای چند پروژه توسط خودروسازان و واگذاری طراحی قطعات به قطعه‌سازان، - کفی فومن - تولیدکنندگان به فکر راه‌اندازی واحدهای مهندسی افتادند تا نیاز مشتریان را در امر طراحی قطعات و مجموعه‌ها برآورده کنند.» به گفته پیرمحمدی، تجربه نشان داده است - کفی فومن - تولیدکنندگانی که دارای واحدهای طراحی و مهندسی منسجم هستند، زودتر به عیوب تولید خود پی‌ می‌برند و - کفی فومن - قطعات باکیفیت تولید می‌کنند. بر این - کفی فومن - اساس می‌توان گفت یکی از برنامه‌ها و دستاوردهای توسعه محصول، توسعه مراکز مهندسی تخصصی اعم از سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در قطعه‌سازان است که به ارتقای کیفیت نیز کمک خواهد کرد. مدیرعامل ساپکو تا سال ۱۳۹۲ همچنین با تاکید بر اینکه با جرات می‌توان گفت در حال‌حاضر نبود کیفیت یکی از نتایج توجه نکردن به توسعه محصول است، اظهار کرد: «در مراحل طراحی و تولید خودروهای رانا و دنا به این موضوع توجه خاصی شد. در اجرای این پروژه‌ها، برای کاهش زمان طراحی و تولید محصول و همچنین کاهش هزینه‌های مربوطه، طراحی و تولید اغلب قطعات و مجموعه‌ها به سازندگان داخلی واگذار شد. بر این اساس سازندگانی که سازمان مهندسی منسجم نداشتند، با استفاده از متخصصان داخلی و همچنین دانشگاه‌ها، واحدهای مهندسی و R&D خود را برای طراحی و تولید دقیق قطعات و مجموعه‌ها، تقویت کردند.» وی با بیان اینکه این روش برای ایران‌خودرو دستاوردهای مهمی به همراه داشت، گفت: «در - کفی فومن - این - کفی فومن - فرایند، هزینه‌های هنگفت طراحی و ساخت نمونه‌ها، تست قطعات و تولید نهایی کاهش یافت، زمان طراحی و ساخت نمونه‌ها و تولید نهایی - کفی فومن - به شکل قابل توجهی کمتر شد، ایران‌خودرو - کفی فومن - برای پروژه‌های مذکور در مقایسه با پروژه‌های مشابه کمترین سرمایه‌گذاری را داشت و عمده سرمایه‌گذاری برای نخستین‌بار توسط بخش خصوصی انجام و سازمان‌های مهندسی سازندگان نیز تقویت شد.» به گفته پیرمحمدی، سازندگان قطعات در قبال کیفیت قطعات طراحی‌شده، احساس - کفی فومن - مسئولیت بیشتری دارند تا نسبت به قطعات کپی‌کاری و با توجه به اینکه قطعات را خودشان طراحی کرده‌اند، به عیوب برگشتی نیز سریع‌تر پی می‌برند.
اولين صفحه   -  امداد خودرو سیار فولاد شهر   -   خودروبر فولاد شهر   -   یدک کش فولاد شهر   -   حمل خودرو فولاد شهر   -   حمل ماشین فولاد شهر   -   کفی فولاد شهر   -   کفی خودروبر فولاد شهر   -   جرثقیل خودروبر فولاد شهر   -   نیسان خودروبر فولاد شهر   -   نیسان یدک کش فولاد شهر   -   ماشین بر فولاد شهر   -   خودرو سوار فولاد شهر   -   جرثقیل یدک کش فولاد شهر   -   چرخگیر فولاد شهر   -   امداد خودرو فومن   -   امداد خودرو سیار فومن   -   خودروبر فومن   -   یدک کش فومن   -   حمل خودرو فومن   -   حمل ماشین فومن   -   کفی فومن   -   کفی خودروبر فومن   -   جرثقیل خودروبر فومن   -   نیسان خودروبر فومن   -   نیسان یدک کش فومن   -   ماشین بر فومن   -   خودرو سوار فومن   -   جرثقیل یدک کش فومن   -   چرخگیر فومن   -   امداد خودرو فیروز آباد   -   امداد خودرو سیار فیروز آباد   -   خودروبر فیروز آباد   -   یدک کش فیروز آباد   -   حمل خودرو فیروز آباد   -   حمل ماشین فیروز آباد   -   کفی فیروز آباد   -   کفی خودروبر فیروز آباد   -   جرثقیل خودروبر فیروز آباد   -   نیسان خودروبر فیروز آباد   -   نیسان یدک کش فیروز آباد   -   ماشین بر فیروز آباد   -  آخرين صفحه