شماره تماس حمل خودرو صادقیه

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 06439.html

درحال‌حاضر سالانه ۱۵۰هزار تن تایر در کشور تولید می‌کنیم که تا ۱۰سال آینده و با ایجاد و توسعه کارخانه‌های جدید این میزان باید به ۲۵۰هزارتن در سال برسد.

۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۹

توسعه ۱۰۰هزار تنی کارخانه‌های بارز برای ۱۰سال آینده

به گزارش « رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو » ، برنامه‌ریزی برای ۱۰۰هزار تن افزایش تولید در بزرگ‌ترین کارخانه تولید تایر، سرمایه‌گذاری برای صادرات گسترده تایر به خارج مرزها و کشف بازارهای جدید صادراتی‌، انتخاب به‌عنوان تامین‌کننده تایر دو خودروی جدید پژو در بازار ایران و البته بدهی‌های چندماهه خودروسازان به تولیدکنندگان تایر در کشور، تنها بخشی از خبرها و گله‌های مدیر‌عامل بزرگ‌ترین کارخانه تایرسازی کشور است.

مهندس عباس عباسی‌ابیانه مدیرعامل گروه صنعتی بارز در گفت‌وگوی اختصاصی با «دنیای خودرو» از برنامه‌های - شماره تماس حمل خودرو صادقیه - آتی و توسعه‌ای بزرگ‌ترین تولید‌کننده تایر در ایران و مشکلات پیش‌روی صنعت تایر در ایران می‌گوید.

[caption id="attachment_209207" align="aligncenter" width="520"]شماره تماس حمل خودرو صادقیه مهندس عباس عباسی‌ابیانه مدیرعامل گروه صنعتی بارز[/caption]

در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی زنجیره‌تامین صنایع لاستیک با مدیرعامل - شماره تماس حمل خودرو صادقیه - گروه صنعتی بارز به گفت‌وگو نشستیم. گپ‌و‌گفتی هرچند کوتاه اما پربار درباره روزهای روشن صنعت تایر که از برنامه‌ریزی های کلان برای دستیابی به بازارهای منطقه‌ای حکایت دارد.

درحال حاضر گروه صنعتی بارز چه سهمی از بازار ایران را در اختیار دارد و چه برنامه‌ای برای توسعه خطوط تولید و سهم بازار دارید؟

در‌حال‌حاضر بارز ۳۵درصد از بازار تایر مورد‌نیاز کشور را در اختیار دارد و برنامه‌های آتی توسعه بازار ما در بازارهای صادراتی بیشتر برای رادیال سواری و در بازار داخلی، در بخش باری اتوبوسی خواهد بود.

بارز کردستان آخرین طرح توسعه‌ای اجرا‌شده توسط گروه صنعتی بارز بوده و در شرایط فعلی با ۵۰درصد ظرفیت خود در حال فعالیت است و در سال آینده به تمام ظرفیت تعریف‌شده دست خواهد یافت.

در بخش تایرهای سواری رادیال، بارز کردستان سالانه ۱۶میلیون‌حلقه تایر تولید می‌کند که این تعداد در سال آینده به ۱۹میلیون‌حلقه در سال خواهد رسید. بقیه ظرفیت این کارخانه نیز در بخش باری اتوبوسی است که به مرور عملیاتی می‌شود.

چه پیش‌بینی از آینده بازار تایر ایران دارید؟

پیش‌بینی ما براساس برآوردهای عملی - شماره تماس حمل خودرو صادقیه - از وضعیت دیگر کارخانه‌ها و مجموعه بارز است. برهمین اساس می‌توان گفت تولیدکنندگان داخلی قادر به تامین ۹۰درصد - شماره تماس حمل خودرو صادقیه - از نیاز تایر کشور خواهند بود و تنها برای ۱۰درصد باقیمانده که - شماره تماس حمل خودرو صادقیه - آن‌هم در سایزهای - شماره تماس حمل خودرو صادقیه - خاص خلاصه می‌شود، نیاز به واردات خواهیم داشت.

از سوی‌دیگر پیش‌بینی ما برای ۱۰سال آینده، نیاز بازار به ۳۰میلیون‌حلقه تایر در سال است که هرسال ۵میلیون‌حلقه به این میزان اضافه می‌شود.

به موضوع توسعه اشاره کردید، آیا نیازی به توسعه در بخش رادیال سواری در کشور وجود - شماره تماس حمل خودرو صادقیه - دارد؟

اگر قرار باشد توسعه‌ای در بخش رادیال سواری داشته باشیم باید با نگاه صادراتی سرمایه‌گذاری کنیم. چراکه درحال ‌حاضر رقابت در سایزهای پرمصرف در داخل کشور بسیار نزدیک و فشرده است.

با توجه - شماره تماس حمل خودرو صادقیه - به این شرایط، گروه صنعتی بارز توسعه رادیال سواری را با هدف صادرات و همچنین باری اتوبوسی را با‌هدف تامین نیاز داخلی در دستور کار خود قرار خواهد داد.

پیش‌بینی دقیقی از وضعیت بازار کشور در بخش باری اتوبوسی برای سال‌های آینده دارید؟

پیش‌بینی من برای ۱۰سال آینده،حدود ۲میلیون‌حلقه تایر رادیال است. در‌حال‌حاضر تنها ۴۰۰هزارحلقه در سال تایر تی‌بی‌آر رادیال در کشور تولید می‌کنیم، در‌حالی‌که ۶۰۰هزار‌حلقه نیز تایر‌نخی تولید و روانه بازار می‌شود.

با این وضعیت اگر تولید سالانه تایرهای باری اتوبوسی در دو بخش بایاس و رادیال را یک‌میلیون‌حلقه درنظر بگیریم، باز هم نیاز به واردات ۸۰۰هزار حلقه تایر - شماره تماس حمل خودرو صادقیه - در سال داریم. به‌همین دلیل باید برای تامین فاصله به‌وجود‌آمده، خطوط تولید را گسترش دهیم.

آیا امروز زمان مناسبی برای سرمایه‌گذاری در بخش باری اتوبوسی است ؟

به نکته خوبی اشاره کردید. امروز زمان مناسبی برای سرمایه‌گذاری در تایرهای باری اتوبوسی است. اما باید به این نکته کلیدی نیز توجه داشته باشیم مشکل بزرگی در این حوزه داریم و آن پایین بودن تعرفه‌های واردات است.

تعرفه رسمی واردات تایرهای تی‌بی‌آر ۲۰درصد تعیین شده است اما بر - شماره تماس حمل خودرو صادقیه - اساس تحقیقات صورت‌گرفته - شماره تماس حمل خودرو صادقیه - و پس از لحاظ دامپینگی که در بازار - شماره تماس حمل خودرو صادقیه - انجام می‌شود،تعرفه موثر این تایرها به ۵درصد می‌رسد.

دولت باید اصلاح تعرفه و اصلاح سیستم واردات را که منجر به دامپینگ نشود، در دستور کارخود قرار دهد. اگر این مشکلات حل شوند و دولت بتواند قاچاق تایر را نیز به شکلی سامان دهد، می‌توان روی سرمایه‌گذاری در حوزه باری اتوبوسی فکر کرد و برای تولید سالانه ۸۰۰هزار تا یک‌میلیون‌حلقه رادیال تی‌بی‌آر برنامه‌ریزی کرد.

چه رقمی را برای افزایش تعرفه پیشنهاد می‌دهید؟

ملاک ما برای این پیشنهاد، بررسی‌هایی است که در کشورهای مختلف انجام داده‌ایم. در بسیاری از کشورها میانگین تعرفه - شماره تماس حمل خودرو صادقیه - واردات تی‌بی‌آر ۵۰درصد است و حتی ترکیه تعرفه‌ ۶۰درصدی را برای این کالا در نظر گرفته است.

آمریکا به‌خاطر دامپینگی که انجام - شماره تماس حمل خودرو صادقیه - می‌شود، تعرفه‌های بالایی را برای تایرهای چینی اعمال می‌کند. ما توقع چندانی از دولتی‌ها نداریم و پیشنهادمان در نظر گرفتن تعرفه ۵۰درصدی برای تایرهای چینی است و مشکلی با برندهای اروپایی نداریم.

به‌هر‌حال برای سرمایه‌گذاری نیاز به حمایت‌های قانونی و تعرفه‌ای داریم، حداقل انتظارمان حمایت از طرف دولت در مقابل شکست عجیب‌و‌غریب قیمت‌ها توسط چینی‌هاست.

برای ۱۰سال آینده چه - شماره تماس حمل خودرو صادقیه - برنامه توسعه‌ای برای بارز در نظر گرفته‌اید؟

درحال‌حاضر سالانه ۱۵۰هزار تن تایر در کشور تولید می‌کنیم که تا ۱۰سال آینده و با ایجاد و توسعه کارخانه‌های جدید این میزان باید به ۲۵۰هزارتن در سال برسد.

نکته دیگری که - شماره تماس حمل خودرو صادقیه - تمرکز ویژه‌ای بر آن داریم، ارتقای - شماره تماس حمل خودرو صادقیه - کیفیت محصولات و دریافت استانداردهای روز اروپاست. برای تایرهای مختلف ای‌مارک دریافت کرده و به‌این ترتیب بازارهای صادراتی گسترده‌تری را برای محصولات بارز تعریف خواهیم کرد.

یکی از اتفاقات مهم صنعت تایر، انتخاب بارز به‌عنوان تنها تامین‌کننده تایرهای - شماره تماس حمل خودرو صادقیه - رنو - شماره تماس حمل خودرو صادقیه - در ایران بود. آیا قصد همکاری با دیگر کمپانی‌های خودروساز را دارید یا به رنو بسنده خواهید کرد؟

دریافت استانداردهای روز اروپا اولویت اصلی بارز است و پس از انتخاب ازسوی رنو، محصولات ما مورد تایید و انتخاب پژو فرانسه - شماره تماس حمل خودرو صادقیه - نیز قرار گرفت و براساس قرارداد مشترکی که با ایکاپ امضا - شماره تماس حمل خودرو صادقیه - کردیم، بارز از این‌پس تایرهای دو خودروی۳۰۱و ۲۰۸ را تامین خواهد کرد.

افق بارز برای حضور در بازار‌های جهانی کجاست؟

ما تا ۱۰سال آینده میزان تولیدات خود را از ۱۵۰هزار تن تولید سالانه فعلی به ۲۵۰هزار تن افزایش خواهیم داد. آینده بارز - شماره تماس حمل خودرو صادقیه - بر بازارهای صادراتی متمرکز خواهد بود و باید به‌نحوی عمل کنیم که ۲۰درصد از این ۲۵۰هزارتن، راهی بازارهای صادراتی شوند.

یکی از مشتریان اصلی تایرسازان داخلی، خودروسازان هستند. خودروسازانی که به‌گفته برخی کارشناسان بدهی‌های سنگینی به تولیدکنندگان تایر دارند و روند کاری آن‌ها را با مشکل مواجه کرده‌اند. وضعیت بارز در چنین بازاری چگونه است؟

ما نیز با این مشکل روبه‌رو هستیم، وقتی حجم فروش به خودروسازان بالا می‌رود و این شرکت‌ها پرداخت منظمی به ما ندارند، گردش مالی شرکت با مشکل مواجه می‌شود.

اما بارز هیچگاه بدهی‌های خودروسازان را دلیلی برای قطع فروش خود نمی‌داند و با وجود به تعویق افتادن ۶تا ۷ماهه بدهی‌ها به‌هیچ‌عنوان موافق توقف فروش به آنها نیستیم. ما در گروه بارز، خودروساز را عامل پیشرفت و ارتقای خود می‌دانیم، زیرا وقتی به‌کارگیری تایر توسط خودروساز - شماره تماس حمل خودرو صادقیه - باعث ایجاد اطمینان توسط مشتری می‌شود - شماره تماس حمل خودرو صادقیه - و به‌دنبال آن، مشتری - شماره تماس حمل خودرو صادقیه - پس‌از استفاده از تایر و گرفتن بازخورد مناسب، دوباره برای خرید به ما مراجعه می‌کند.

در آخر باید گفت ما می‌توانیم و البته علاقه‌مندیم نیاز خودروسازان را - شماره تماس حمل خودرو صادقیه - تامین کنیم، البته به شرطی‌که این حجم از بدهی‌ها در روند - شماره تماس حمل خودرو صادقیه - کار خللی - شماره تماس حمل خودرو صادقیه - ایجاد نکنند.

اولين صفحه   -  خدمات امداد خودرو سیار صادقیه   -   خودروبر صادقیه   -   کرایه خودروبر صادقیه   -   قیمت خودروبر صادقیه   -   مبلغ خودروبر صادقیه   -   تعرفه خودروبر صادقیه   -   شماره تماس خودروبر صادقیه   -   خدمات خودروبر صادقیه   -   یدک کش صادقیه   -   کرایه یدک کش صادقیه   -   قیمت یدک کش صادقیه   -   مبلغ یدک کش صادقیه   -   تعرفه یدک کش صادقیه   -   شماره تماس یدک کش صادقیه   -   خدمات یدک کش صادقیه   -   حمل خودرو صادقیه   -   کرایه حمل خودرو صادقیه   -   قیمت حمل خودرو صادقیه   -   مبلغ حمل خودرو صادقیه   -   تعرفه حمل خودرو صادقیه   -   شماره تماس حمل خودرو صادقیه   -   خدمات حمل خودرو صادقیه   -   حمل ماشین صادقیه   -   کرایه حمل ماشین صادقیه   -   قیمت حمل ماشین صادقیه   -   مبلغ حمل ماشین صادقیه   -   تعرفه حمل ماشین صادقیه   -   شماره تماس حمل ماشین صادقیه   -   خدمات حمل ماشین صادقیه   -   کفی صادقیه   -   کرایه کفی صادقیه   -   قیمت کفی صادقیه   -   مبلغ کفی صادقیه   -   تعرفه کفی صادقیه   -   شماره تماس کفی صادقیه   -   خدمات کفی صادقیه   -   کفی خودروبر صادقیه   -   کرایه کفی خودروبر صادقیه   -   قیمت کفی خودروبر صادقیه   -   مبلغ کفی خودروبر صادقیه   -   تعرفه کفی خودروبر صادقیه   -  آخرين صفحه