تعرفه کفی خودروبر صادقیه

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 06459.html

باید قیمت خودرو از سوی تولیدکنندگان کاهش یابد. بدین معنی که هزینه‌های سربار تولید باید از میان برداشته شوند. از سوی دیگر با افزایش بهره‌وری نیز می‌توان هزینه‌های تولید را کاهش داد.

۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷

الزامات و پیش‌شرط‌ های صادرات پایدار خودرو به کشورهای همسایه

صنعت خودرو - تعرفه کفی خودروبر صادقیه - به‌عنوان یکی‌از صنایع بزرگ اصلی کشور می‌تواند پتانسیل - تعرفه کفی خودروبر صادقیه - بسیار زیادی برای صادرات داشته باشد اما این امر دارای پیش‌شرط و الزاماتی است که رعایت آن‌ها می‌تواند صادرات خودرو را به‌صورت پایدار رقم بزند.

درغیراین‌صورت صادرات خودرو با فراز‌و‌فرودهای بسیاری مانند سال‌های اخیر روبه‌رو خواهد بود. بنابراین - تعرفه کفی خودروبر صادقیه - در این مسیر لازم است مواردی را رعایت کرده - تعرفه کفی خودروبر صادقیه - تا بتوانند اهداف صادراتی خود را محقق کنند.

در‌حالی‌که بسیاری از کارشناسان براین امر تاکید می‌ورزند می‌توان - تعرفه کفی خودروبر صادقیه - با هدف قراردادن کشورهای همسایه ازجمله عراق که در یک‌دهه اخیر مورد توجه خودروسازان برای صادرات بوده است، این هدف را برای سایر کشورهای همسایه ازجمله آذربایجان، ارمنستان و ترکمنستان پی بگیرند.

در همین زمینه یحیی آل اسحاق، عضو اتاق تهران و رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق و همچنین محمدلاهوتی، عضو اتاق تهران و رئیس کنفدراسیون صادرات ایران در این زمینه به بیان نظرات خود پرداختند.

[caption id="attachment_209148" align="aligncenter" width="627"]تعرفه کفی خودروبر صادقیه الزامات و پیش‌شرط‌ های صادرات پایدار خودرو به کشورهای همسایه[/caption]

یحیی آل‌اسحاق -رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق :

موضوع - تعرفه کفی خودروبر صادقیه - خدمات پس‌از فروش امر بسیار مهمی در بازار عراق به‌شمار می‌رود

بازار عراق برای کشور در زمینه صادرات، یک بازار مهم و حیاتی قلمداد می‌شود و باتوجه به اشتراکاتی که بین کشور ما و - تعرفه کفی خودروبر صادقیه - عراق وجود دارد، از این بازار می‌توان بسیار استفاده - تعرفه کفی خودروبر صادقیه - کرد، در این - تعرفه کفی خودروبر صادقیه - زمینه، خودرو یک کالای مهم محسوب می‌شود. آیا در این زمینه تلاش خودروسازان - تعرفه کفی خودروبر صادقیه - برای صادرات خودرو به عراق کافی - تعرفه کفی خودروبر صادقیه - بوده است یا خیر؟

بازار عراق یکی از مهم‌ترین بازارهای صادراتی برای کشور به‌شمار می‌رود، با‌توجه به اینکه عراق مرزهای مشترک با ایران دارد، باید از ظرفیت‌های این کشور برای - تعرفه کفی خودروبر صادقیه - صادرات بیشترین بهره را برد.

در این راستا خودرو یکی از استراتژیک‌ترین محصولاتی است که می‌توان با صادرات آن به عراق ارزش‌افزوده بسیاری را برای - تعرفه کفی خودروبر صادقیه - کشور به‌دست‌آورد.

این در حالی است که عراق به‌عنوان یکی از بازارهای سنتی در حوزه صادرات خودرو - تعرفه کفی خودروبر صادقیه - محسوب می‌شود، در همین رابطه از حدود شش‌سال پیش کارخانه تولید خودروی ایران‌خودرو در عراق مشغول - تعرفه کفی خودروبر صادقیه - تولید بوده و این موضوع در رابطه با افزایش صادرات خودرو به عراق بسیار مهم است.

علاوه‌بر ایران‌خودرو، سایپا نیز در عراق کارخانه تولید احداث کرده است و این دو - تعرفه کفی خودروبر صادقیه - کارخانه برای صادرات و حضور خودروهای ایرانی در بازار عراق بسیار پرسود هستند.

در دنیا صادرات خودرو یک بحث است و خدمات پس‌از‌فروش موضوع دیگر. خودروسازان ما باتوجه به اینکه زیرساخت‌های تولیدی را در این کشور احداث کرده‌اند، چگونه می‌توانند در زمینه ارائه خدمات پس‌از فروش سهم خود از بازار عراق را حفظ و حتی گسترش دهند؟

درحال‌حاضر موضوع صادرات خودرو به عراق را می‌توان در دو حوزه دنبال کرد. حوزه اول باتوجه به اینکه خودروسازان در عراق کارخانه و زیرساخت ایجاد کرده‌اند و خودرو‌های زیادی را در بازار عراق فروخته‌اند، این است خدمات پس‌از فروش امر بسیار مهمی در بازار عراق - تعرفه کفی خودروبر صادقیه - به‌شمار می‌رود.

امروزه بسیاری از سودهایی که شرکت‌های بزرگ خودرویی دنیا از فروش محصولات خود کسب می‌کنند، مربوط به مباحث خدمات پس‌از فروش است. درحال‌حاضر نیز خودروسازان در این زمینه اقداماتی را انجام داده‌اند اما باید خدمات پس‌از فروش - تعرفه کفی خودروبر صادقیه - بسیار مناسبی را در کشور عراق باتوجه به ظرفیت - تعرفه کفی خودروبر صادقیه - و پتانسیلی که در این کشور وجود دارد، ایجاد کنند تا هم سهم کنونی خود را از بازار خودروی عراق حفظ کنند و هم از - تعرفه کفی خودروبر صادقیه - سوی دیگر با متنوع‌تر - تعرفه کفی خودروبر صادقیه - کردن خدمات پس‌از فروش خود در بازار عراق، بتوانند زمینه افزایش سهمشان را از بازار این کشور همسایه به ‌دست‌آورند.

به دو حوزه فعالیت در زمینه صادرات و حضور در بازار خودروی عراق اشاره کردید. موضوع دوم در این حوزه چیست؟

در دیگر حوزه‌ای که صنعت خودرو و قطعه سازی کشور در بازار عراق می‌تواند روی آن کار کند، صادرات قطعه به کشور عراق - تعرفه کفی خودروبر صادقیه - است. باتوجه به اینکه دو شرکت خودروسازی بزرگ کشور یعنی ایران‌خودرو و سایپا در کشور عراق کارخانه تولیدی احداث کرده‌اند، قطعه‌سازان می‌توانند با صادرات و تامین قطعات این محصولات و همچنین تامین قطعات در بحث خدمات پس‌از فروش، پشتیبان خودروسازان و محصولات - تعرفه کفی خودروبر صادقیه - ایرانی در بازار عراق باشند.

محمد لاهوتی - رئیس کنفدراسیون صادرات ایران :

خودروسازان باید به سمت تولید خودروی رقابتی بروند

خودرو به‌عنوان یکی از استراتژیک‌ترین محصولات صادراتی در کشورهای مختلف به‌حساب می‌آید. به‌عنوان مثال بیش‌از ۱۸درصد صادرات کشور همسایه‌ ما یعنی ترکیه شامل خودرو است، درحالی‌که باتوجه به شرایط خودروسازی - تعرفه کفی خودروبر صادقیه - کشور، به‌هیچ‌عنوان نتوانسته‌ایم در زمینه صادرات خودرو آن‌طور که بایدوشاید موفق عمل کنیم، برای موفقیت در این امر خودروسازان باید چه الزاماتی را در دستور کار خود قرار دهند؟

در این زمینه خودروسازان باید نکاتی را رعایت کنند. اولین - تعرفه کفی خودروبر صادقیه - نکته این - تعرفه کفی خودروبر صادقیه - است خودروسازان به‌سمت تولید خودرو‌های رقابتی بروند. تولید خودروهای رقابتی بدین‌معناست که محصول تولیدی باید قابلیت رقابت در بازارهای صادراتی را داشته باشد، چه از نظر قیمت، چه از نظر کیفیت و - تعرفه کفی خودروبر صادقیه - چه از نظر تنوع محصول. این سه‌مولفه‌ای که گفته شد، باید رعایت شوند تا بتوان به‌صادرات پایدار خودرو دست یافت.

برای اینکه قیمت خودرو رقابتی تعیین شود، خودروسازان باید چه اقداماتی را انجام دهند؟

باید قیمت خودرو از سوی تولیدکنندگان کاهش یابد. بدین معنی که هزینه‌های سربار تولید باید از میان برداشته شوند. از - تعرفه کفی خودروبر صادقیه - سوی دیگر با افزایش بهره‌وری نیز می‌توان هزینه‌های تولید را کاهش داد. همچنین نوسازی خطوط، تجهیزات تولید و آموزش مداوم نیروی انسانی از سوی - تعرفه کفی خودروبر صادقیه - خودروسازان در این زمینه می‌تواند بسیار راهگشا باشد.

قراردادهای خودرویی که در پسابرجام خودروسازان به امضا رساندند، در این زمینه چه نقشی می‌توانند ایفا کنند؟

اگر قراردادهایی که بسته شدند، بتوانند زمینه انتقال دانش و تکنولوژی - تعرفه کفی خودروبر صادقیه - روز خودروسازی را به کشور فراهم کنند، به‌طور قطع بسیار مفید خواهند بود تا به - تعرفه کفی خودروبر صادقیه - این ترتیب بتوان خودروهایی با تکنولوژی روز را تولید و صادر کرد.

همچنین ذکر این نکته ضروری است در قراردادهایی که امضا شدند، شرط صادرات ۳۰درصدی خودروها گنجانده شده است - تعرفه کفی خودروبر صادقیه - و این موضوع کمک شایانی به افزایش توان - تعرفه کفی خودروبر صادقیه - صادراتی صنعت خودروی کشور خواهد کرد، درحالی‌که این شرط می‌تواند کیفیت و تنوع محصول را تضمین کند و از سوی دیگر با انتقال دانش و تکنولوژی که انجام خواهد - تعرفه کفی خودروبر صادقیه - شد، صادرات خودرو را می‌توان محقق کرد.

کشور ما در منطقه‌ای است که یک بازار ۴۰۰‌میلیونی در اطراف آن - تعرفه کفی خودروبر صادقیه - وجود دارد، برای صادرات خودرو - تعرفه کفی خودروبر صادقیه - به کشورهای خاورمیانه به‌خصوص کشورهای همسایه ازجمله عراق، آذربایجان، ترکمنستان، ارمنستان و برخی کشورهای حوزه خلیج‌فارس مانند عمان چه باید کرد؟

در سوالات قبلی به این موضوع که الزامات صادرات خودرو باید چگونه باشد، اشاره شد اما با‌توجه به مزیت‌هایی که در منطقه وجود دارد، خودروسازان داخلی باید از این مزیت های استفاده کنند و سیاست‌های صادراتی خودروسازان باید بیشتر معطوف به کشورهای همسایه باشد چراکه در این بازارها - تعرفه کفی خودروبر صادقیه - به‌نسبت کشورهای دیگر همچون اروپا رقابت - تعرفه کفی خودروبر صادقیه - بسیار کمتر است و می‌توان به موفقیت‌های صادراتی بسیار امیدوار بود.

اولين صفحه   -  شماره تماس حمل خودرو صادقیه   -   خدمات حمل خودرو صادقیه   -   حمل ماشین صادقیه   -   کرایه حمل ماشین صادقیه   -   قیمت حمل ماشین صادقیه   -   مبلغ حمل ماشین صادقیه   -   تعرفه حمل ماشین صادقیه   -   شماره تماس حمل ماشین صادقیه   -   خدمات حمل ماشین صادقیه   -   کفی صادقیه   -   کرایه کفی صادقیه   -   قیمت کفی صادقیه   -   مبلغ کفی صادقیه   -   تعرفه کفی صادقیه   -   شماره تماس کفی صادقیه   -   خدمات کفی صادقیه   -   کفی خودروبر صادقیه   -   کرایه کفی خودروبر صادقیه   -   قیمت کفی خودروبر صادقیه   -   مبلغ کفی خودروبر صادقیه   -   تعرفه کفی خودروبر صادقیه   -   شماره تماس کفی خودروبر صادقیه   -   خدمات کفی خودروبر صادقیه   -   جرثقیل خودروبر صادقیه   -   کرایه جرثقیل خودروبر صادقیه   -   قیمت جرثقیل خودروبر صادقیه   -   مبلغ جرثقیل خودروبر صادقیه   -   تعرفه جرثقیل خودروبر صادقیه   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر صادقیه   -   خدمات جرثقیل خودروبر صادقیه   -   نیسان خودروبر صادقیه   -   کرایه نیسان خودروبر صادقیه   -   قیمت نیسان خودروبر صادقیه   -   مبلغ نیسان خودروبر صادقیه   -   تعرفه نیسان خودروبر صادقیه   -   شماره تماس نیسان خودروبر صادقیه   -   خدمات نیسان خودروبر صادقیه   -   نیسان یدک کش صادقیه   -   کرایه نیسان یدک کش صادقیه   -   قیمت نیسان یدک کش صادقیه   -   مبلغ نیسان یدک کش صادقیه   -  آخرين صفحه