شماره تماس حمل ماشین مصلی

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 07601.html

راهکار جدیدی برای مقابله با آلودگی هوای تهران در دستور کار مسئولان قرار گرفته است. این بار قرار است از سوخت زیستی «بیو دیزل» استفاده شود

۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰

آیا سوخت جدید برای کاهش آلودگی هوا مفید است؟

راهکار جدیدی برای مقابله با آلودگی هوای تهران در دستور کار مسئولان قرار گرفته است. این بار قرار است از سوخت زیستی «بیو دیزل» استفاده شود و انتظار می‌رود با اجرای این طرح دستکم ۴درصد از آلودگی هوای تهران کاهش یابد. البته مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران می‌گوید: این سوخت برای گرمایش زمین و گازهای گلخانه‌ای مفید است و کمکی به کاهش آلودگی هوا نمی‌کند.

[caption id="attachment_204944" align="aligncenter" - شماره تماس حمل ماشین مصلی - width="600"]شماره تماس حمل ماشین مصلی - شماره تماس حمل ماشین مصلی - ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی پایتخت[/caption]

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، آلودگی هوا به بخش ثابت زندگی مردم پایتخت تبدیل شده و سلامت آنها را متاثر کرده است. از - شماره تماس حمل ماشین مصلی - این جهت تهران در ردیف آلوده‌ترین شهرهای جهان قرار دارد و هرسال انواع و اقسام هزینه‌ها و حتی تلفات انسانی از این جایگاه نصیب تهران می‌شود.

در نیمه‌دوم هر سال یعنی با آغاز فصل پاییز و سرما و با بالارفتن میزان آلودگی هوا، طرح‌های تازه‌ای روی میز مسئولان قرار می‌گیرد تا چاره‌ای برای کاهش غلظت هوای آلوده تهران پیدا شود.

درچند روز گذشته یکی از این راهکارها که از سوی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اعلام شد، استفاده از سوخت زیستی «بیودیزل»در ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی است. این طرح با همکاری ستاد توسعه زیست‌فناوری و شرکت واحد اتوبوسرانی تهران انجام می‌شود و امیدهای زیادی وجود دارد تا تهران - شماره تماس حمل ماشین مصلی - را کمی از هوای آلوده خلاص کند.

به‌گفته پیمان سنندجی، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اجرای این طرح شاهد کاهش ۴درصدی دوده و انتشار هیدروکربن‌های نسوخته در هوا خواهیم بود. به‌گفته وی حدود ۳۰۰‌دستگاه اتوبوس دیزل در شهر تردد می‌کنند که باید برای کاهش آلاینده‌ها از فیلتر DPF و سوخت زیستی (بیودیزل) درناوگان حمل‌و‌نقل عمومی استفاده شود.

سوخت زیستی، کمک‌کننده نیست در این‌باره وحید حسینی، مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران و از کارشناسان این حوزه به «دنیای - شماره تماس حمل ماشین مصلی - خودرو» می‌گوید: «سوخت بیو دیزل از منابع گیاهی مانند دانه‌های روغنی آفتابگردان و سویا استخراج می‌شود و طی فرایندی سوخت اکسیژن‌دار به‌نام دیزل‌زیستی تولید می‌کند. یکی از مزایای این سوخت، فسیلی نبودن آن است، به این‌معنا که این سوخت از زمین استخراج نمی‌شود تا کربن موجود در آن وارد هوا شود، بلکه در سوخت زیستی کربن گیاه وارد هوا می‌شود بنابراین دی‌اکسیدکربنی به اتمسفر اضافه نمی‌شود.»

وی در ادامه توضیح می‌دهد: «دی‌اکسیدکربن آلاینده و سمی نیست، در هوا موجود است و باعث گرمایش زمین می‌شود. می‌توان با استفاده از سوخت زیستی آن را کنترل کرد بنابراین دی‌اکسیدکربن - شماره تماس حمل ماشین مصلی - جزو آلاینده‌ها نیست و استفاده از این سوخت در اتوبوس‌های پایتخت کمکی به رفع آلودگی هوا نمی‌کند. ضمن اینکه این سوخت برای گرمایش زمین و گازهای گلخانه‌ای مفید است اما از لحاظ آلودگی هوا تفاوت چندانی با سوخت دیزلی ندارد و کمکی به کاهش آلودگی هوا نمی‌کند. در‌واقع نباید سوخت زیستی را برای کاهش آلاینده‌ها تبلیغ کرد، زیرا باعث توقع مردم نسبت به کاهش آلودگی می‌شود.»

حسینی با اشاره به این که در‌حال‌حاضر اولویت تهران آلودگی هواست، درباره خودروهای - شماره تماس حمل ماشین مصلی - دیزلی توضیح می‌دهد: - شماره تماس حمل ماشین مصلی - «مساله آلودگی هوا به‌دلیل تردد خودروهای دیزلی است و با استفاده از استانداردهای سختگیرانه - شماره تماس حمل ماشین مصلی - دیزلی حل می‌شود. بنابراین علاوه‌بر از رده خارج کردن اتوبوس‌های فرسوده باید حتما از فیلتر استفاده شود.»

از‌طرف‌دیگر برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که بیودیزل می‌تواند با - شماره تماس حمل ماشین مصلی - سوخت - شماره تماس حمل ماشین مصلی - دیزل معمولی، با هر نسبتی حتی در - شماره تماس حمل ماشین مصلی - مقادیر بسیار مخلوط شود. بررسی‌ها نشان می‌دهند حدود یک‌درصد بیودیزل باعث افزایش روان‌شدگی تا ۶۵درصد می‌شود. روان‌شدگی بهتر به معنای سایش کمتر موتور - شماره تماس حمل ماشین مصلی - است که درنهایت هزینه تعمیر و نگهداری دیزل را کاهش می‌دهد. به‌هر‌حال طی ۱۵ میلیون تست میدانی انجام‌شده، مصرف بیودیزل به لحاظ قدرت اسب‌بخار عملکردی مانند سوخت های دیزل - شماره تماس حمل ماشین مصلی - معمولی را نشان داده است.

- شماره تماس حمل ماشین مصلی -
اولين صفحه   -  خدمات خودروبر مصلی   -   یدک کش مصلی   -   کرایه یدک کش مصلی   -   قیمت یدک کش مصلی   -   مبلغ یدک کش مصلی   -   تعرفه یدک کش مصلی   -   شماره تماس یدک کش مصلی   -   خدمات یدک کش مصلی   -   حمل خودرو مصلی   -   کرایه حمل خودرو مصلی   -   قیمت حمل خودرو مصلی   -   مبلغ حمل خودرو مصلی   -   تعرفه حمل خودرو مصلی   -   شماره تماس حمل خودرو مصلی   -   خدمات حمل خودرو مصلی   -   حمل ماشین مصلی   -   کرایه حمل ماشین مصلی   -   قیمت حمل ماشین مصلی   -   مبلغ حمل ماشین مصلی   -   تعرفه حمل ماشین مصلی   -   شماره تماس حمل ماشین مصلی   -   خدمات حمل ماشین مصلی   -   کفی مصلی   -   کرایه کفی مصلی   -   قیمت کفی مصلی   -   مبلغ کفی مصلی   -   تعرفه کفی مصلی   -   شماره تماس کفی مصلی   -   خدمات کفی مصلی   -   کفی خودروبر مصلی   -   کرایه کفی خودروبر مصلی   -   قیمت کفی خودروبر مصلی   -   مبلغ کفی خودروبر مصلی   -   تعرفه کفی خودروبر مصلی   -   شماره تماس کفی خودروبر مصلی   -   خدمات کفی خودروبر مصلی   -   جرثقیل خودروبر مصلی   -   کرایه جرثقیل خودروبر مصلی   -   قیمت جرثقیل خودروبر مصلی   -   مبلغ جرثقیل خودروبر مصلی   -   تعرفه جرثقیل خودروبر مصلی   -  آخرين صفحه