کرایه یدک کش مصلی

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 07583.html

مهم‌ترین دستاورد این همایش را برقراری ارتباط مستقیم میان خودروسازان خارجی و قطعه‌سازان ایرانی می‌دانم. در این چارچوب تمام دغدغه‌های قطعه‌سازان داخلی، مستقیم و رودررو توسط خودشان با خودروسازان خارجی مطرح شد

۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶

نبود زبان مشترک ، مشکل اصلی سازندگان داخل و خارجی‌ها

به گزارش - کرایه یدک کش مصلی - رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ، همایش توسعه کسب‌و‌کار قطعه‌سازان ایران روز گذشته با هدف شفاف‌سازی الزامات PSA و RENAULT و فرآیند انتخاب تامین‌کننده و امضای قرارداد با تامین‌کنندگان ایرانی روز گذشته در هتل المپیک تهران برگزار شد.

انجمن قطعه‌سازان ایران مباحثی مانند ارتقای دانش فنی، به‌روزرسانی توانمندی‌های قطعه‌سازان و ایجاد نفوذ در بازارهای جدید بین‌المللی برای قطعه‌سازان کشور را ‌از مواردی - کرایه یدک کش مصلی - که در دستور کار این همایش قرار داشت، عنوان کرد.

[caption id="attachment_205021" align="aligncenter" width="700"]کرایه یدک کش مصلی نبود زبان مشترک ، مشکل اصلی سازندگان داخل و خارجی‌ها[/caption]

به این ترتیب دستیابی به زنجیره تامین خودروسازان بین‌المللی - کرایه یدک کش مصلی - که در فضای پسابرجام - کرایه یدک کش مصلی - وارد بازار کشور شده‌اند و همچنین آشنایی با موج فناوری‌های جدید و روند انتخاب سازنده برای خودروسازان تازه‌وارد به کشور نیز از اهداف مهم همایش توسعه - کرایه یدک کش مصلی - کسب‌و‌کار قطعه‌سازان ایران به شمار می‌رود.

در این رابطه مازیار بیگلو ، دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو کشور در گفت‌وگو با «دنیای‌خودرو» با اشاره به جزئیات مطرح‌شده در این همایش درباره شرایط تحقق اهداف مطرح‌شده در آن توضیح داد.

[caption id="attachment_202806" align="alignleft" width="345"]کرایه یدک کش مصلی مازیار بیگلو، دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو[/caption]

مهم‌ترین اهدافی که در همایش توسعه کسب‌وکار قطعه‌سازان ایران دنبال شد، - کرایه یدک کش مصلی - شامل چه مواردی است؟ اساس برگزاری این همایش این بود که بتوانیم ارتباط و تعامل دوطرفه میان خودروسازانی را که تازه وارد ایران شده‌اند، به‌طور خاص رنو، پژو و - کرایه یدک کش مصلی - سیتروئن با قطعه‌سازانی که به هر - کرایه یدک کش مصلی - دلیل تاکنون - کرایه یدک کش مصلی - موفق نشدند زبان مشترک با این خودروسازان داشته باشند، ایجاد کنیم.

در اولین بخش‌های این همایش به‌طور کلی الزامات - کرایه یدک کش مصلی - پژو-سیتروئن و رنو توسط نماینده‌های این شرکت‌ها برای قطعه‌سازان توضیح داده شد.

پس از سخنرانی‌ها، جلسات تجاری رودررو میان معاونت‌های خرید شرکت‌های پژو، رنو و شرکت اسنسی (SNECI) فرانسه (به‌عنوان بانی برگزاری این همایش و شرکت مورد اطمینان خودروسازان فرانسوی) برای ارتقای شرایط سازندگان جدیدشان برگزار شد و تمام ملاحظاتی که سازندگان دارند و حتی مشکلاتی که برای همکاری با این شرکت‌ها با آنها مواجه هستند، به‌طور مستقیم با معاونانی که در اصل بالاترین جایگاه برای انتخاب سازندگان قرار دارند، مطرح شد.

 

یکی از نقدهای مهمی که در مورد قراردادهای خودرویی در پسابرجام مطرح - کرایه یدک کش مصلی - می‌شود، پررنگ نبودن و نامشخص بودن نقش قطعه‌سازان در تولید خودروهای جدید است. آیا برگزاری این همایش می‌تواند در برقراری - کرایه یدک کش مصلی - رابطه مستقیم قطعه‌سازان با شرکت‌های خارجی موثر باشد تا دیگر برای تعین تکلیف خود منتظر خودروسازان نباشند؟

دقیقا همینطور است. تا پیش از این یک‌سری ملاحظاتی وجود داشت که به هر دلیل در این قراردادها از طرف قطعه‌سازان به شرکت‌های خارجی منتقل نشده بود. چون به هر حال خودروسازان داخل عموما در جریان مشکلات قطعه‌سازان هستند. اما شرکت‌های خارجی ممکن است از موارد ساده‌ای مانند فرهنگ قطعه‌سازی یا شرایط اقتصادی قطعه‌سازان مطلع نباشند. اتفاقا از مهم‌ترین - کرایه یدک کش مصلی - اهداف چنین همایش‌هایی این است که تلاش کنیم ارتباط مستقیم میان سازندگان - کرایه یدک کش مصلی - و تولیدکنندگان قطعات با خودروسازان خارجی برقرار شود.

به‌روز نبودن خطوط تولید قطعه‌سازان ایرانی و نبود تکنولوژی و فناوری روز دنیا در تولید محصول، از موانع اصلی برای همکاری خودروسازان خارجی با این تولیدکنندگان بر - کرایه یدک کش مصلی - شمرده و گفته - کرایه یدک کش مصلی - می‌شود برای ارتقا و توسعه در این - کرایه یدک کش مصلی - بخش نیاز به منابع مالی کلانی است که در دسترس قطعه‌سازان قرار ندارد. بر این اساس در این همایش، آیا به این موانع اشاره شد یا خیر؟ همچنین چه موانع یا ایراد‌های دیگری مورد بررسی قرار گرفت؟

من معتقدم پیش‌از اینکه در مورد مشکلات سخت‌افزاری در قطعه‌سازی صحبت شود، باید موانع نرم‌افزاری - کرایه یدک کش مصلی - مورد بررسی قرار گیرند. درواقع اختلاف اصلی در نبود زبان مشترک است.

یکی از - کرایه یدک کش مصلی - مهم‌ترین مسائلی که - کرایه یدک کش مصلی - نمایندگان پژو و رنو در این همایش مطرح کردند، - کرایه یدک کش مصلی - این بود که طرف ایرانی متوجه بسیاری از صبحت‌های آنها نمی‌شود. - کرایه یدک کش مصلی - نمایندگان شرکت‌های فرانسوی از این موضوع گله‌مند بودند که مثلا وقتی از طرف ایرانی می‌خواهند آنالیز قیمت قطعات را در فرمت خاصی - کرایه یدک کش مصلی - ارائه دهند، درنهایت آن اتفاقی که باید، نمی‌افتد.

حتی سازندگان داخل هم با چنین مشکلی مواجه هستند. چه‌بسا موضوعی که یکی از - کرایه یدک کش مصلی - سازندگان ایرانی مطرح کرد این بود، ما نمی‌دانیم فرم‌هایی را که - کرایه یدک کش مصلی - از طرف سیتروئن به ما داده شده است، چگونه پر کنیم و چطور باید به آنها پاسخ دهیم.

بر این اساس از اهداف این همایش این است سه شرکتی که درحال‌حاضر آمده‌اند، به‌طور شفاف الزامات خود و جزئیات آن را مطرح کنند. البته در همایش‌های آینده قرار است سایر خودروسازان خارجی مانند فولکس‌واگن نیز حضور داشته باشند.

کار شرکت اسنسی که از فرانسه - کرایه یدک کش مصلی - در این همایش حضور دارد، این است که گفتمان خودروسازان خارجی را برای سازندگان ایرانی ترجمه کرده، الزامات را شفاف و به تولیدکنندگان کمک کند تا بر‌اساس این الزامات حرکت کنند، قرارداد ببندند، - کرایه یدک کش مصلی - تامین قطعه کنند، الزامات کیفی و اقتصادی خودروسازان جدید را متوجه شوند و رعایت کنند.

 

در این همایش غیر از اعضای انجمن، تعدادی از نمایندگان خارجی نیز سخنرانی کردند. این افراد از کدام شرکت‌ها بودند؟

در - کرایه یدک کش مصلی - این - کرایه یدک کش مصلی - همایش من و آقای یزدان‌بخش به‌عنوان مسئول کمیسیون توسعه کسب‌وکار انجمن به اختصار شرایط همایش و وضعیت فعالیت‌های انجمن را معرفی کردیم. طبق برنامه این همایش سه نماینده از شرکت اسنسی، یک نماینده از شرکت PSA و نماینده شرکت رنو در این همایش در مورد الزامات و شرایط خود سخنرانی - کرایه یدک کش مصلی - کرد. پس از سخنرانی‌ها، ملاقات‌ها و جلسات پرسش و پاسخ میان این نمایندگان با سازندگان ایرانی برگزار شد.

درمورد جایگاه شرکت اسنسی (SNECI) به‌عنوان - کرایه یدک کش مصلی - یکی از بانیان برگزاری این همایش توضیح دهید.

اسنسی یک شرکت فرانسوی است که کار اصلی آن ارتقای سازندگان قطعه‌ساز از لحاظ ارتباط با مشتری، بهره‌وری، کمک‌های مالی، اقتصادی و... است. این شرکت در بسیاری از کشورهای دنیا دفتر دارد و دفتر ایران را نیز چند هفته‌ پیش - کرایه یدک کش مصلی - افتتاح کرده است.

در کشورهای دیگر مانند چین، فرانسه، آلمان، ایتالیا، مراکش، الجزیره و حتی کشورهایی که خودروسازان فرانسوی تازه وارد آنجا شده‌اند، دفتر دارد. این شرکت مورد اعتماد رنو و PSA است. به این ترتیب امیدواریم روند ارتقا و دستیابی به قرارداد برای سازندگان - کرایه یدک کش مصلی - ایرانی را تسهیل کند.

مناسب نبودن فضای کسب‌وکار از موانعی است که سرمایه‌گذاران خارجی را - کرایه یدک کش مصلی - برای حضور در کشور ما ترغیب نمی‌کند. این موضوع مشکلات زیادی را در صنعت خودرو و قطعه‌سازی به وجود آورده است. آیا - کرایه یدک کش مصلی - در این همایش در این رابطه بحث و - کرایه یدک کش مصلی - بررسی اتفاق افتاد؟

ما باید یک حقیقت را بپذیریم، اینکه ما قطعه‌سازان، بازیگران در سطح اقتصاد خرد هستیم و در اقتصاد کلان نقشی نداریم. متاسفانه باید بپذیریم خواسته و ناخواسته فضای کسب‌وکار فعلی در ایران اینگونه است. از نرخ - کرایه یدک کش مصلی - سود بانکی گرفته تا وضعیت مراودات و مکاتباتی که در تجارت جریان دارد.

نمی‌توانیم تا ایجاد شرایط ایده‌آل دست روی دست بگذاریم و بنشینیم. آنچه ما بر آن متمرکز شده‌ایم، این است که خود را - کرایه یدک کش مصلی - با این دریای توفانی و شرایط اقتصادی تطبیق دهیم تا به مرور زمان با کمک قطعه‌سازان، نهادها، انجمن‌ها و اتاق‌های بازرگانی به‌عنوان نماینده بخش خصوصی، جو اقتصاد را بهبود بخشیم.

بر این اساس قصد داریم همایش‌هایی از این دست را به‌طور منظم و البته با موضوعات مختلف برگزار کنیم. به‌عنوان مثال همایشی را که در آینده قصد برگزاری آن را داریم، در زمینه Material Margin خواهد بود. این یک مبحث جدید اقتصادی درون‌سازمانی است که در - کرایه یدک کش مصلی - آن قصد داریم به قطعه‌سازان آموزش دهیم چگونه با کمک نرم‌افزارها و روش‌های جدید مدیریتی دنیا، هزینه‌های ثابت یا متغیر خود را مدیریت کنند و - کرایه یدک کش مصلی - چگونه خود را ارتقا دهند.

ما همزمان تلاش می‌کنیم شرایط اقتصاد کلان بهبود یابد، از طرف دیگر به قطعه‌سازان کمک می‌کنیم ارتقا یابند و مدیریت بهتری داشته باشند.

نباید - کرایه یدک کش مصلی - فراموش کنیم همان - کرایه یدک کش مصلی - اندازه که شاید پایه‌های اقتصاد ما قدیمی است، به همان - کرایه یدک کش مصلی - میزان هم قطعه‌سازان از نظر تفکر و نوع نگرش به تجارت ممکن است قدیمی فکر کنند. ما باید این نگرش را ارتقا دهیم.

پیش‌از این یک‌بار این اتفاق در دهه ۷۰ افتاد و امیدواریم بعد از ۲۰ سال بتوانیم تحول عمیقی در قطعه‌سازی کشور ایجاد کنیم. اگر قطعه‌سازان - کرایه یدک کش مصلی - ارتقا پیدا کنند و خودروسازان جدید هم بیایند و این چرخ به گردش در بیاید قطعا منفعت مالی ایجاد می‌شود و در آن شرایط قطعه‌سازان آنقدر تبحر و دانش دارند که روی ماشین‌آلات و بخش‌های سخت‌افزاری سرمایه‌گذاری کنند.

به نظر شما - کرایه یدک کش مصلی - مهم‌ترین دستاورد برگزاری این همایش چیست؟ مهم‌ترین دستاورد این همایش را برقراری ارتباط مستقیم میان خودروسازان خارجی و قطعه‌سازان ایرانی می‌دانم. در این چارچوب تمام دغدغه‌های قطعه‌سازان داخلی، مستقیم و رودررو، توسط خودشان با خودروسازان خارجی - کرایه یدک کش مصلی - مطرح شد.

اولين صفحه   -  قیمت امداد خودرو مصلی   -   مبلغ امداد خودرو مصلی   -   تعرفه امداد خودرو مصلی   -   شماره تماس امداد خودرو مصلی   -   خدمات امداد خودرو مصلی   -   امداد خودرو سیار مصلی   -   کرایه امداد خودرو سیار مصلی   -   قیمت امداد خودرو سیار مصلی   -   مبلغ امداد خودرو سیار مصلی   -   تعرفه امداد خودرو سیار مصلی   -   شماره تماس امداد خودرو سیار مصلی   -   خدمات امداد خودرو سیار مصلی   -   خودروبر مصلی   -   کرایه خودروبر مصلی   -   قیمت خودروبر مصلی   -   مبلغ خودروبر مصلی   -   تعرفه خودروبر مصلی   -   شماره تماس خودروبر مصلی   -   خدمات خودروبر مصلی   -   یدک کش مصلی   -   کرایه یدک کش مصلی   -   قیمت یدک کش مصلی   -   مبلغ یدک کش مصلی   -   تعرفه یدک کش مصلی   -   شماره تماس یدک کش مصلی   -   خدمات یدک کش مصلی   -   حمل خودرو مصلی   -   کرایه حمل خودرو مصلی   -   قیمت حمل خودرو مصلی   -   مبلغ حمل خودرو مصلی   -   تعرفه حمل خودرو مصلی   -   شماره تماس حمل خودرو مصلی   -   خدمات حمل خودرو مصلی   -   حمل ماشین مصلی   -   کرایه حمل ماشین مصلی   -   قیمت حمل ماشین مصلی   -   مبلغ حمل ماشین مصلی   -   تعرفه حمل ماشین مصلی   -   شماره تماس حمل ماشین مصلی   -   خدمات حمل ماشین مصلی   -   کفی مصلی   -  آخرين صفحه