شماره تماس نیسان خودروبر باقری

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 00909.html
خودروسازان

بحث فروش اموال مازاد خودروسازان و کاهش بار ضرردهی شرکت‌هایی که در سال‌های گذشته فقط زیان تولید کرده‌اند، از مدت‌ها پیش مطرح بوده است. هر بار که شرایط اقتصادی دشوار می‌شود یا تحریم‌ها آغاز می‌شوند، به‎واسطه نمود یافتن زیان انبوه خودروسازان، فشار وزارت صمت برای فروش اموال مازاد و شرکت‌های زیان‌ده بالا می‌رود .

۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰

چرا خودروسازان اموال مازاد و شرکت‌های زیان‌ده خود را واگذار نمی‎کنند؟

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، بحث فروش - شماره تماس نیسان خودروبر باقری - اموال مازاد خودروسازان و کاهش بار ضرردهی شرکت‌هایی که در سال‌های گذشته فقط زیان تولید کرده‌اند، از مدت‌ها پیش مطرح بوده است. هر بار که شرایط اقتصادی دشوار می‌شود یا تحریم‌ها آغاز می‌شوند، به‎واسطه نمود یافتن زیان انبوه خودروسازان، فشار - شماره تماس نیسان خودروبر باقری - وزارت صمت برای فروش اموال مازاد و شرکت‌های - شماره تماس نیسان خودروبر باقری - زیان‌ده بالا می‌رود اما هربار نیز این‎کار به فراموشی سپرده می‌شود. این مورد توسط وزیر جدید صمت دنبال می‌شود، رضا رحمانی خواستار تعیین تکلیف این اموال و شرکت‌ها توسط خودروسازان شده است. خودروسازانی که مدعی‎اند به‌دلیل قیمت‌گذاری اشتباه در سال‌های اخیر با زیانی 15هزار میلیارد تومانی به تولید ادامه می‌دهند اما حاضر نیستند به‌نوعی از شرکت‌ها و اموالی که جز هزینه اضافه چیزی برایشان ندارد، بگذرند. امری که باعث شده است به‌رغم افزایش قیمت‌ها، بسیاری از کارشناسان برای آینده وضعیت خوبی - شماره تماس نیسان خودروبر باقری - برای صنعت خودرو متصور نباشند. 

امیرحسن کاکایی، کارشناس صنعت خودرو:برخی شرکت‌های زیرمجموعه خودروسازان کاملا بی‌ربط هستند

برای همه مشخص شده است - شماره تماس نیسان خودروبر باقری - خودروسازان زیان‌ده هستند. در سال‌های گذشته که خودروسازان سودده بودند، اگر نگاهی به وضعیت آن‌ها می‌انداختیم نیز متوجه می‌شدیم زیرمجموعه‌های خودروسازان بعضا زیان‌ده بوده‌اند. به‌عنوان مثال در شرکت‌های ایران‌خودرودیزل و سایپادیزل می‌توانستیم این موضوع را به‎روشنی ببینیم. اما ابتدا باید مشخص کنیم این شرکت‌ها مفید هستند یا خیر. بعضی از این شرکت‌ها بسیار مفید هستند و این‌گونه نبوده که از روز اول - شماره تماس نیسان خودروبر باقری - مازاد باشند. برخی افراد به‎گونه‌ای درباره این شرکت‎ها صحبت می‌کنند که گویی 20سال پیش این شرکت‌ها بی‌دلیل به‌وجود آمده بوده‌اند. هرکدام از این‌ها ارزش‎آفرینی‌هایی داشته‌اند اما شرایط به‎تدریج به شکلی پیش‌ رفته است که برخی شرکت‌ها به واحدهای غیرمولد و برخی دیگر به شرکت‌های زیان‌ده تبدیل شده‌اند. البته برخی شرکت‌های زیرمجموعه وجود دارند که درحال‎حاضر کاملا بی‌ربط هستند، مانند شرکت‌های ساختمان‌سازی. درحالی‎که روزی که این شرکت‎ها تاسیس شده‎اند، حجم بالای ساختمان‌سازی موردنیاز بوده و خودروساز قصد داشته ارزش افزوده این کار را به‌ دست آورد. البته این‎که در آن زمان چنین اقدامی درست انجام شده یا - شماره تماس نیسان خودروبر باقری - خیر مساله دیگری است. - شماره تماس نیسان خودروبر باقری - برای مشخص‎شدن وضعیت زیرمجموعه‌ها، ابتدا باید این - شماره تماس نیسان خودروبر باقری - شرکت‌ها را دسته‌بندی کنیم. برخی از این شرکت‌ها در زنجیره ارزش‌ افزوده خودروها مشخصا نقش اصلی‌ را بازی می‌کنند و برخی از آن‌ها می‌توانند - شماره تماس نیسان خودروبر باقری - که نباشند و برون‎سپاری شوند. مثل شرکت‌های خدماتی که غذای خودروسازان را تامین - شماره تماس نیسان خودروبر باقری - می‌کنند. مطلب بعدی درخصوص تاسیس شرکت‌ها، - شماره تماس نیسان خودروبر باقری - به شرایط تحریمی بازمی‌گردد، خودروسازان اشتباه بزرگی انجام داده‌اند و روی بعضی بخش‌ها که راهبردی بوده اما در شرایط رقابت بین‌المللی سودآور نیستند، سرمایه‌گذاری نکرده‌اند، به‌همین‌دلیل آسیب‌پذیر شده‌اند مانند برق و الکترونیک. این‎که بخواهیم - شماره تماس نیسان خودروبر باقری - صرفا به‌دلیل زیان‌ده بودن - شماره تماس نیسان خودروبر باقری - شرکتی را واگذار کنیم، به لحاظ اقتصادی کار درستی است اما در برخی مواقع این واگذاری و فروش می‌تواند شرکت را آسیب‌پذیر کند. درحال‎حاضر اگر می‌بینید ‌شرکت‌های خودروساز ضربه‌پذیر هستند، به این دلیل است که بسیاری از این قسمت‌های مهم را برون‌سپاری یا واگذاری یا از خارجی‌ها تامین کرده‌اند که این امر باعث ایجاد مشکلات فراوانی برای آن‌ها شده است. از این منظر باید بسیار دقیق عمل کرده و - شماره تماس نیسان خودروبر باقری - در بحث فروش اموال و شرکت‌ها صحیح عمل کنیم. مطلب بعدی که بسیار اهمیت دارد، این است که پس از فیلتر کردن شرکت‌های مهم به یک‎سری شرکت‎ها و اموال می‌رسیم که اصلا برای خودروسازان سودی ندارند. به‌عنوان‌مثال زمانی خودروسازان درزمینه توسعه شهرک‌های صنعتی - شماره تماس نیسان خودروبر باقری - سرمایه‌گذاری و حتی در شهرک‌های صنعتی اقدام به خرید زمین کردند. حال این سوال مطرح می‌شود اصلا چرا چنین زمین‌هایی را خریداری کردند؟ این موارد به‌عنوان اموال غیرمولد شناخته می‌شود. این‎که چرا این اموال به فروش نمی‌رسند، به این دلیل است که نمی‌توان همه این‌ زمین‌ها را یک‎جا به فروش رساند. چراکه به‌دلیل بزرگ‎بودن صنعت - شماره تماس نیسان خودروبر باقری - خودرو، اقتصاد با مشکل مواجه می‌شود. نکته دیگر این است که اصلا چه کسی می‌تواند این زمین و ساختمان را بخرد. چراکه نیاز به نقدینگی بسیاری دارد - شماره تماس نیسان خودروبر باقری - و در شرایطی که اقتصاد در رکود است، - شماره تماس نیسان خودروبر باقری - کسی نمی‌تواند این زمین‌ها را خریداری کند یا به قیمت مناسب به فروش نمی‌رسند. بسیاری از شهرک‌های صنعتی به‎واسطه حضور خودروسازان ارزش پیدا کرده‌اند و درصورتی‌که خودروسازان آن‌جا را ترک کنند، تبدیل به زمین بیابانی و بی‌ارزش می‌شود. چالش بعدی که بسیاری در مورد خصوصی‌سازی می‌گویند و نگران‌کننده بوده، بحث فروش کارخانه‌هاست. زیرا اگر بخواهند کارخانه‎ای را به قیمت کارشناسی بفروشند، خریداری پیدا نمی‌کنند و اگر قیمت را کاهش دهند و به فروش برسانند، گفته می‌شود رانت‌خواری شکل گرفته است. این‎جاست که به تناقض برمی‌خوریم. در بسیاری از مواقع گفته می‌شود چرا - شماره تماس نیسان خودروبر باقری - فلان شرکت را با یک‎دهم قیمت فروخته‌اند؟ اگر وارد آن فضا شویم متوجه - شماره تماس نیسان خودروبر باقری - می‌شویم قیمت همان یک‌دهم است. این را کسی نمی‌بیند و چند سال بعد که مشکلی ایجاد می‌شود، سوال می‌پرسند چرا با قیمت ارزان فروخته‌اید، درحالی‎که این شرکت در آن زمان با همان قیمت هم به‎سختی به فروش رسیده‌ است. بنابراین، یک‎سری تناقضات در این خصوص وجود دارد. اگر خودروساز بخواهد - شماره تماس نیسان خودروبر باقری - اموال مازاد را به فروش برساند، چون حجم بزرگ است، هم بازار را به‌هم می‌زند و هم مشتری دست به نقد نداریم. سال‌هاست خودروسازان سهامی در یکی از بانک‌ها دارند که فروش نمی‌رود، چون خریدار به قیمت پیدا نمی‌کند.
 

داوود میرخانی رشتی، مشاور انجمن خودروسازان ایران:رکود شدید فروش اموال مازاد را با مشکل مواجه کرده است

- شماره تماس نیسان خودروبر باقری -

شروع بحث فروش - شماره تماس نیسان خودروبر باقری - اموال غیرمولد خودروسازان مربوط به سال 90 و آغاز دور نخست تحریم‎هاست. ازسوی‌دیگر، فروش اموال غیرتولیدی طی 7 سال گذشته در دستور کار خودروسازان قرار داشته است. درواقع با آغاز تحریم‎ها در سال 90 و جهش یک‎باره نرخ ارز که منجر به کاهش شدید نقدینگی شرکت‎های خودروساز شد، شرکت‎ها تصمیم به فروش اموال غیرمولد خود اعم‌از ساختمان‎ها و یا شرکت‎های کم‎بازده یا زیان‎ده گرفتند. این در حالی است که هرچند خودروسازان قصد فروش املاک و اموال غیرمولد را داشته‎اند اما بازار مسکن - شماره تماس نیسان خودروبر باقری - با رکود شدید مواجه شد و از سوی دیگر به دلیل سرکوب مالی شدیدی که شورای رقابت طی 10 سال انجام داد، عملا شرکت‎های مادر از حالت سوددهی به زیان‎دهی رسیدند. این عوامل سبب شد خریداری برای شرکت‎های زیان‎ده تابعه شرکت‎های خودروساز وجود نداشته باشد. همچنین سرکوب مالی شرکت‎ها، رغبت سرمایه‎گذاری را از سرمایه‎داران گرفته است. از این رو، سرمایه‎های چند صد میلیاردی خود - شماره تماس نیسان خودروبر باقری - را در حوزه‎های دیگر سرمایه‎گذاری می‎کنند. در مجموع می‎توان گفت دخالت و قیمت‎گذاری غلط شورای رقابت طی 10 سال گذشته ضرر و زیان هنگفتی برای خودروسازان به - شماره تماس نیسان خودروبر باقری - همراه داشته است، به‎طوری‎که امروز با زیان 15هزار میلیاردی در حال تولید و عرضه خودرو هستند البته - شماره تماس نیسان خودروبر باقری - طرح فروش اموال غیرمولد خودروسازان موضوع جدیدی نیست، زیرا خودروسازان از سال 90 مجبور به فروش این اموال شده‎اند که متاسفانه شرایط بد اقتصادی و همچنین سیاست‎گذاری‎های - شماره تماس نیسان خودروبر باقری - نادرست شورای رقابت عملا این امکان را نیز از خودوسازان سلب کرد. ذکر این نکته نیز ضروری است که عوامل سیاسی و اقتصادی در یک‎سال گذشته باعث افت تیراژ طی چند ماه اخیر شده - شماره تماس نیسان خودروبر باقری - است. کاهش تیراژ خودروسازان به کمبود امکانات و نبود قطعه برمی‎گردد و قطعا با مرتفع‎شدن موانع و حل‎شدن - شماره تماس نیسان خودروبر باقری - مشکلات تولید، خودروسازان قادر به تولید انبوه خواهند بود. اما باید مشکلات قطعه‎سازان در زمینه تامین ارز، نقل‎وانتقال پول و واردات مواداولیه مرتفع شود. همچنین باید زمینه همکاری شرکت‎های خارجی نیز - شماره تماس نیسان خودروبر باقری - فراهم شود تا در سایه تعاملات بهتر - شماره تماس نیسان خودروبر باقری - به تولید باکیفیت‎تر نایل شویم. بر این اساس، هدف‎گذاری تولید خودرو بر دو پایه تامین نیاز - شماره تماس نیسان خودروبر باقری - داخل و صادارت استوار است که در بحث تولید صادرات‎محور با توجه به عدم تعاملات دوسویه با بازارهای خارجی و همچنین عدم همکاری شرکت‎های صاحب‌نام خودروساز درحال‎حاضر امکان تولید صادرات‎محور برای خودروسازان فراهم نیست. 
این در حالی است - شماره تماس نیسان خودروبر باقری - که شرایط - شماره تماس نیسان خودروبر باقری - خودروسازان به اندازه‎ای حاد شده که در‎حال‎حاضر حتی برای تولید خودروهای بازار داخل هم با موانع جدیدی مواجه هستند؛ موانعی مانند الزام رعایت استانداردهای 85گانه از طرف سازمان استاندارد یا ارتقای استاندارد آلایندگی خودرو از طرف سازمان محیط‌زیست و ابلاغ این دستورالعمل‎ها در حالی - شماره تماس نیسان خودروبر باقری - اعمال می‎شود که فشارهای ناشی‌از شرایط بد اقتصادی خودروسازان را در سراشیبی تولید سوق - شماره تماس نیسان خودروبر باقری - داده است، به‎طوری‎که طی 9 ماه نخست سال جاری با کاهش 40‌درصدی تیراژ مواجه شده‎اند اما اصرار سازمان‎های مربوطه به رعایت استانداردها کماکان پابرجاست که در صورت پافشاری بیش‎تر آن‎ها بر اجرای مصوباتشان، کل - شماره تماس نیسان خودروبر باقری - تولید فعلی هم متوقف خواهد شد. در این رابطه، متاسفانه سازمان‎ها و نهادهای حوزه استاندارد بدون توجه به - شماره تماس نیسان خودروبر باقری - وضعیت حاد اقتصادی و سیاسی به‎صورت جزیره‎ای عمل می‎کنند و - شماره تماس نیسان خودروبر باقری - متاسفانه وزارت صمت به‌دلیل مشکلات عدیده کل صنعت و تجارت، قادر به تعامل با این سازمان‎ها و توضیح شرایط خاص فعلی و اقناع آن‎ها برای تعلیق خواسته‎هایشان تا رفع مشکلات ناشی از تحریم نیست.

اولين صفحه   -  خدمات کفی باقری   -   کفی خودروبر باقری   -   کرایه کفی خودروبر باقری   -   قیمت کفی خودروبر باقری   -   مبلغ کفی خودروبر باقری   -   تعرفه کفی خودروبر باقری   -   شماره تماس کفی خودروبر باقری   -   خدمات کفی خودروبر باقری   -   جرثقیل خودروبر باقری   -   کرایه جرثقیل خودروبر باقری   -   قیمت جرثقیل خودروبر باقری   -   مبلغ جرثقیل خودروبر باقری   -   تعرفه جرثقیل خودروبر باقری   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر باقری   -   خدمات جرثقیل خودروبر باقری   -   نیسان خودروبر باقری   -   کرایه نیسان خودروبر باقری   -   قیمت نیسان خودروبر باقری   -   مبلغ نیسان خودروبر باقری   -   تعرفه نیسان خودروبر باقری   -   شماره تماس نیسان خودروبر باقری   -   خدمات نیسان خودروبر باقری   -   نیسان یدک کش باقری   -   کرایه نیسان یدک کش باقری   -   قیمت نیسان یدک کش باقری   -   مبلغ نیسان یدک کش باقری   -   تعرفه نیسان یدک کش باقری   -   شماره تماس نیسان یدک کش باقری   -   خدمات نیسان یدک کش باقری   -   ماشین بر باقری   -   کرایه ماشین بر باقری   -   قیمت ماشین بر باقری   -   مبلغ ماشین بر باقری   -   تعرفه ماشین بر باقری   -   شماره تماس ماشین بر باقری   -   خدمات ماشین بر باقری   -   خودرو سوار باقری   -   کرایه خودرو سوار باقری   -   قیمت خودرو سوار باقری   -   مبلغ خودرو سوار باقری   -   تعرفه خودرو سوار باقری   -  آخرين صفحه