شماره تماس نیسان یدک کش پردیس

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 03331.html
5000 دوچرخه اشتراکی

تهران ازجمله‌ شهرهای جهان است که با ترافیک سنگین، طولانی و آلودگی‌ هوا در جهان شناخته می‌شود و استفاده از دوچرخه برای حل این مشکل باتوجه به محدودیت‌های بسیار زیاد، شبیه رویاست که در کوتاه‌مدت محقق نخواهد شد. 

۱۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵

آرزوی دوردست حل مشکل ترافیک تهران با دوچرخه

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو​»، در روزهایی - شماره تماس نیسان یدک کش پردیس - که کشور با مشکلات اقتصادی روبه‌رو است و افزایش قیمت کالاهای اساسی و غیراساسی بر جامعه سایه افکنده اما مدیریت شهری و مسئولان ترافیک پایتخت همچنان در حال آزمودن مسیرها و راهکارهای مختلف برای کاهش ترافیک و عوارض ناشی‌از آن هستند. به هرحال ترافیک تهران روزهای بحرانی و غیربحرانی نمی‌شناسد اما آیا امکان حل این مشکل با گسترش دوچرخه‌سواری وجود دارد؟

در تازه‌ترین تلاش،‌ محسن پورسیدآقایی، معاون ترافیک و حمل‌ونقل شهرداری تهران اعلام کرد قرار است 5000 دوچرخه اشتراکی وارد پایتخت - شماره تماس نیسان یدک کش پردیس - ‌شود. به‌گفته وی این دوچرخه‌ها نسل - شماره تماس نیسان یدک کش پردیس - جدیدی از دوچرخه‌های اشتراکی هستند و تهرانی‎ها می‌توانند پس از استفاده آنها را در هر خیابانی رها کنند.

گویا این دوچرخه‌ها در مسیرهای شرقی - غربی دوچرخه‌سواری پایتخت استفاده خواهند شد.  درراستای گسترش این طرح در آینده قرار است از دوچرخه‌های برقی که با رکاب زدن سیستم موتور آنها فعال می‌شود نیز در مسیرهای شمالی- جنوبی استفاده شود.

کمبود مسیرهای دوچرخه‌سواری 

بسیاری از کارشناسان باتوجه - شماره تماس نیسان یدک کش پردیس - به چالش‌های جدی در مسیر دوچرخه‌سواری در تهران با دیده تردید به این تلاش‌ها می‌نگرند. یکی از جدی‌ترین این چالش‌ها، نبود مسیرهای - شماره تماس نیسان یدک کش پردیس - مناسب برای دوچرخه‌سواری در پایتخت آن هم در مسیرها و شاهراه‌های حیاتی است.

امروز در کشوری مانند هلند 35هزارو400کیلومتر مسیر اختصاصی دوچرخه وجود دارد که در مقایسه با آن، مسیر 300 تا 400 - شماره تماس نیسان یدک کش پردیس - کیلومتری دوچرخه‌سواری در تهران اصلا به‌چشم نمی‌آید.

تنها در آمستردام به‌واسطه مسیرهای مناسب دوچرخه‌سواری حدود 38درصد سفرهای شهری با - شماره تماس نیسان یدک کش پردیس - دوچرخه و در هلند حدود یک‌چهارم این سفرها با دوچرخه انجام می‌شود، همچنین اتحادیه دوچرخه‌سواران این کشور  با بیش‌از 34 هزار عضو فعال، از حقوق دوچرخه‌سواران حفاظت می‌کند.

در شهر کپنهاگ پایتخت دانمارک هم با مساحتی به‌مراتب کمتر از تهران بیش‌از 390کیلومتر مسیر ویژه دوچرخه‌سواران وجود دارد،نیمی از افراد این شهر - شماره تماس نیسان یدک کش پردیس - دوچرخه دارند و 35درصد افرادی که - شماره تماس نیسان یدک کش پردیس - شاغل هستند با دوچرخه به سرکار می‌روند.

مسیرهای محدود و بدون استفاده دوچرخه در تهران 

در تهران  فارغ ‌از تلاش‌های پراکنده مانند آنچه در منطقه - شماره تماس نیسان یدک کش پردیس - 22 در حال انجام است که ازجمله آنها می‌توان به احداث مسیرهای دوچرخه‌رو اشاره کرد اما درمجموع هیچ طرح راهبردی برای ایجاد این مسیرها تاکنون اعلام نشده یا جزئیات دقیق آن به افکار - شماره تماس نیسان یدک کش پردیس - عمومی اعلام نشده است.

ازطرف‌دیگر محمدعلیخانی، عضو شورای شهر تهران می‌گوید دوچرخه تنها در محلات تهران می‌تواند رونق داشته باشد و امکان استفاده از آن در سفرهای شهری تهران تقریبا غیرممکن است، به همین‌دلیل از 313کیلومتر مسیر ویژه دوچرخه خط‌کشی و حفاظ‌گذاری‌شده استفاده چندانی نشده و این مسیرها درحال از بین - شماره تماس نیسان یدک کش پردیس - رفتن هستند.

 از سوی دیگر تعداد سفرهای روزانه در - شماره تماس نیسان یدک کش پردیس - شهر تهران 18میلیون‌و600هزار سفر است که سهم مدل‌های حمل‌ونقل شهر تهران برای - شماره تماس نیسان یدک کش پردیس - اتوبوس 21درصد، - شماره تماس نیسان یدک کش پردیس - مترو 18‌درصد، تاکسی 22درصد، خودروهای شخصی 26درصد، مینی‌بوس 6درصد و سایر مدل‌های حمل‌ونقلی نیز 7درصد برآورد شده است.

همین آمار نشان می‌دهد در عمل امکان استفاده از دوچرخه در تهران چندان وجود ندارد و شاید حل کردن مشکل - شماره تماس نیسان یدک کش پردیس - حمل‌ونقل تهران با رواج دوچرخه‌سواری یک آرزوی نسبتا محال یا دوردست باشد.

اولين صفحه   -  خدمات کفی خودروبر پردیس   -   جرثقیل خودروبر پردیس   -   کرایه جرثقیل خودروبر پردیس   -   قیمت جرثقیل خودروبر پردیس   -   مبلغ جرثقیل خودروبر پردیس   -   تعرفه جرثقیل خودروبر پردیس   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر پردیس   -   خدمات جرثقیل خودروبر پردیس   -   نیسان خودروبر پردیس   -   کرایه نیسان خودروبر پردیس   -   قیمت نیسان خودروبر پردیس   -   مبلغ نیسان خودروبر پردیس   -   تعرفه نیسان خودروبر پردیس   -   شماره تماس نیسان خودروبر پردیس   -   خدمات نیسان خودروبر پردیس   -   نیسان یدک کش پردیس   -   کرایه نیسان یدک کش پردیس   -   قیمت نیسان یدک کش پردیس   -   مبلغ نیسان یدک کش پردیس   -   تعرفه نیسان یدک کش پردیس   -   شماره تماس نیسان یدک کش پردیس   -   خدمات نیسان یدک کش پردیس   -   ماشین بر پردیس   -   کرایه ماشین بر پردیس   -   قیمت ماشین بر پردیس   -   مبلغ ماشین بر پردیس   -   تعرفه ماشین بر پردیس   -   شماره تماس ماشین بر پردیس   -   خدمات ماشین بر پردیس   -   خودرو سوار پردیس   -   کرایه خودرو سوار پردیس   -   قیمت خودرو سوار پردیس   -   مبلغ خودرو سوار پردیس   -   تعرفه خودرو سوار پردیس   -   شماره تماس خودرو سوار پردیس   -   خدمات خودرو سوار پردیس   -   جرثقیل یدک کش پردیس   -   کرایه جرثقیل یدک کش پردیس   -   قیمت جرثقیل یدک کش پردیس   -   مبلغ جرثقیل یدک کش پردیس   -   تعرفه جرثقیل یدک کش پردیس   -  آخرين صفحه