تعرفه نیسان خودروبر پردیس

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 03323.html
مایکل پرسکی

معتقدیم که 50 تا 100 خریدار نخست ما، نه مشتری بلکه میسیونرها و سفیران برندمان خواهند بود و فعالیت‌های آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی به ما برای شناخته شدن در سراسر جهان کمک خواهد کرد. این چیزی نیست که ایلان ماسک موفق شده باشد با تسلا آن را انجام دهد

۱۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷

مصاحبه اتوکار با مایکل پرسکی، مدیرعامل پینین‌فارینا

کمتر علاقه‌مند به خودرویی را می‌توان یافت که نام پینین‌فارینا را نشنیده باشد. این خانه طراحی ایتالیایی از دهه 1930 به بعد مسئول طراحی برخی از زیباترین خودروهای ساخته شده تاریخ از جمله مدل‌های زیادی از فراری، لانچیا و آلفا رومئو بوده است. هرچند این همه - تعرفه نیسان خودروبر پردیس - ماجرا نیست و همه چیز برای پینین‌فارینا در حال تغییر است. سرمایه‌گذاری‌های یک مالک جدید، یعنی غول خودروسازی هند، ماهیندرا و ایجاد بخش جدید «اتومبیلی پینین‌فارینا» که تولید خودروهایی با برند پینین‌فارینا را برای اولین بار دنبال می‌کند، جزو این تغییرات اساسی هستند.

اولین - تعرفه نیسان خودروبر پردیس - محصول این برند تازه‌وارد اما کهنه‌کار، کانسپتی با نام PF-ZERO است که قرار است در - تعرفه نیسان خودروبر پردیس - روزهای اخیر رونمایی شود. سرمایه‌گذاری لازم برای رسیدن به این هدف، از یک تزریق سرمایه ساده به دست آمده است.

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو​»،  پینین‌فارینا برای اداره کمپانی - تعرفه نیسان خودروبر پردیس - خود چهره‌های شاخص و برجسته‌ای را برای همکاری انتخاب کرده است؛ از جمله پر اسونتسون از ولوو و مایکل پرسکی که ظرف 25 سال - تعرفه نیسان خودروبر پردیس - گذشته در آئودی و فولکس‌واگن پست‌های مدیریتی مهمی داشته است. اخیرا هفته‌نامه اتوکار بریتانیا مصاحبه‌ای با مایکل پرسکی، مدیرعامل این شرکت داشته و - تعرفه نیسان خودروبر پردیس - در خصوص چشم‌انداز - تعرفه نیسان خودروبر پردیس - او برای آینده این خودروساز نوظهور گفت‌وگو کرده است. 

واضح است - تعرفه نیسان خودروبر پردیس - که شما در - تعرفه نیسان خودروبر پردیس - حال انجام سرمایه‌گذاری‌های کلان و استخدام چهره‌های شاخص خودروسازی هستید. هدف و آروزی شما برای آینده چیست؟ 
هدف راهبردی برای سرمایه‌گذاری آناند ماهیندرا در پینین‌فارینا - تعرفه نیسان خودروبر پردیس - و همچنین موافقت بر سر اخذ گواهینامه برند، همواره این بوده که این نام تاریخی و معتبر در عرصه طراحی را به سازنده‌ای مستقل بدل کنیم. این موضوع در سال 2013 برنامه‌ریزی شد. ماهیندرا همیشه به این اشاره می‌کند که ما نام بسیار بزرگی را در اختیار داریم، اما آن‌طور که باید از آن استفاده نمی‌کنیم. ما یک الگوی بسیار موفق (بنگاه به بنگاه) - تعرفه نیسان خودروبر پردیس - داریم که توسط آن خدمات طراحی و مهندسی را به خودروسازی - تعرفه نیسان خودروبر پردیس - ارائه می‌دهیم. اما حالا می‌خواهیم این نام را به یک - تعرفه نیسان خودروبر پردیس - بنگاه فوق لوکس و فوق‌العاده ترازاول تغییر دهیم. خواست ما این است که وارد جرگه سازندگان ابرخودروها شویم و این برند براساس گذشته 88ساله‌اش در زمینه طراحی دارای نوعی مزیت است. ما تیمی بسیار کوچک اما در عین حال فعال و جذاب داریم، اما در حال حاضر نیاز داریم طیف محصولاتمان را توسعه دهیم. 

- تعرفه نیسان خودروبر پردیس -

چه چیز باعث می‌شود که فکر کنید می‌توانید یک ابرخودرو الکتریکی را با موفقیت وارد بازار کنید، در حالی‌که هنوز کمپانی‌های بزرگ‌تر در عرضه چنین محصولی با چالش‌ روبه‌رو هستند؟  

ما در تلاشیم تا از رقبا پیشی بگیریم. مشکل اصلی سایر تولیدکنندگان این است که آن‌ها با فرهنگ و چالش‌های سازمانی طرف هستند که - تعرفه نیسان خودروبر پردیس - باید برطرف شود. ما هیچ سابقه‌ و میراثی در تولید خودرو نداریم، هیچ نوعی از رسوایی را هم - تعرفه نیسان خودروبر پردیس - تجربه نکرده‌ایم و از طرفی هیچ سرمایه‌گذاری ثابتی نداشته‌ایم که برای 20 سال آینده - تعرفه نیسان خودروبر پردیس - ما را به تولید خودروهای با موتور احتراق داخلی مجبور کند. همه چیزی که ما داریم، یک ورق کاغذ سفید به حساب می‌آید که هنوز روی آن چیزی کشیده نشده است. ما - تعرفه نیسان خودروبر پردیس - همه چیز را از نقطه صفر آغاز می‌کنیم، اما با تصویر برندی - تعرفه نیسان خودروبر پردیس - که ناشناخته نیست. بله، ما اسامی و چهره‌های شناخته‌شده‌ای را به کار گرفته‌ایم، اما - تعرفه نیسان خودروبر پردیس - یک برند برنده به تیمی برنده احتیاج دارد. 

این برند چه زمان به سودآوری می‌رسد؟
هدف ما قطعا این نیست که از یک استارت‌آپ خاص تولید خودروهای برقی در کالیفرنیا که ظرف 14 سال - تعرفه نیسان خودروبر پردیس - گذشته هیچ درآمدی نداشته، الگوبرداری کنیم. هزینه‌بر‌ترین مساله این است که موقعیت یک برند را ثبت - تعرفه نیسان خودروبر پردیس - کنید و ما از این نظر نصف مسیر را پیموده‌ایم. همچنین ما به تجهیزات گسترده و بزرگی احتیاج نداریم؛  می‌خواهیم در ساخت و ساز سرمایه‌گذاری‌های اندکی - تعرفه نیسان خودروبر پردیس - داشته باشیم و در زمینه فناوری هم سرمایه‌گذاری‌‌های سبکی را داشته باشیم و بیشتر با کمک شرکا کارمان را پیش خواهیم برد. اولین محصول - تعرفه نیسان خودروبر پردیس - نهایی ما در سال 2020 به بازار خواهد آمد، - تعرفه نیسان خودروبر پردیس - پس از آن در سال 2021 محصول دوم و در سال 2022 محصول سوم ما وارد بازار خواهد شد. هدف ما این است که وقتی محصول دوم‌مان وارد سال دوم یا سوم از چرخه حیات خود شد، حجم - تعرفه نیسان خودروبر پردیس - تولیدمان را به میزان قابل‌توجهی برسانیم و در عین حال که همچنان - تعرفه نیسان خودروبر پردیس - در لیگ برندهای - تعرفه نیسان خودروبر پردیس - سوپرلوکس باقی مانده‌ایم، حجم تولید سالانه‌مان را به رقمی حدود 10هزاردستگاه خودرو رسانده باشیم. اما سرمایه‌گذاری‌هایمان را - تعرفه نیسان خودروبر پردیس - در سطحی معقول و پایین نگه خواهیم داشت تا بتوانیم خیلی سریع به نقطه‌ای برسیم که درآمدمان از سرمایه‌گذاری‌ها پیشی بگیرد. 

آیا پس از توسعه یافتن، پینین‌فارینا همچنان فعالیت خود را به طور صرف در ایتالیا دنبال خواهد - تعرفه نیسان خودروبر پردیس - کرد؟
ما همیشه یک کمپانی خودروساز ایتالیایی - تعرفه نیسان خودروبر پردیس - با سلیقه، ظاهر، عطر و بوی ایتالیایی باقی خواهیم ماند، این جام مقدس - تعرفه نیسان خودروبر پردیس - ماست. ایتالیایی بودن قطعا ویژگی قابل‌توجه و مهمی است. ما از این مساله اطمینان حاصل خواهیم کرد که بهترین فناوری‌های ممکن را در اختیار داریم. نخستین سری از خودروهای ما در ایتالیا تولید خواهند شد و پس از آن بسته به موفقیتی که به دست خواهیم آورد و با توجه به این که می‌خواهیم برندی جهانی باشیم، در خصوص تولید - تعرفه نیسان خودروبر پردیس - جهانی‌مان تصمیم خواهیم گرفت. 

قصد دارید چگونه برندتان را به سایر بازارها معرفی کنید؟
پینین‌فارینا در حیات خود 64 مدل فراری را طراحی کرده است. بنابراین در سراسر جهان بسیاری از مالکان فراری، برخی از مالکان مازراتی و حتی برخی از پژو سواران - تعرفه نیسان خودروبر پردیس - خواهند دانست که پینین‌فارینا چیست. برای مثال به مک‌لارن یا بوگاتی نگاه کنید: این اسامی در چین شناخته شده نبودند، اما حالا موفق شده‌اند بعد از چند سال خود را در بازار - تعرفه نیسان خودروبر پردیس - بین‌المللی سوپراسپرت‌ها جابیندازند. ما برای برند خود بازارها را نه براساس کشورها بلکه براساس سطح درآمد افراد ثروتمند و فوق‌ثروتمند طبقه‌بندی‌ کرده‌ایم. اگر بتوانیم وارد لیگ جهانی ثروتمندان شویم، آن‌گاه پیامی که مورد نظرمان است، خود به خود فرستاده خواهد شد. معتقدیم 50 تا 100خریدار نخست ما، نه مشتری بلکه میسیونرها و سفیران برندمان خواهند بود و فعالیت‌های آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی به ما برای شناخته شدن در سراسر جهان کمک خواهد کرد. این چیزی نیست که ایلان ماسک موفق شده باشد با تسلا آن را انجام دهد. 

آیا از طراحی‌های قدیمی پینین‌فارینا الهام گرفته‌اید؟
تا حدودی. شما متوجه تاثیراتی از سیستالیا 202- خودرویی که اکنون در موزه هنرهای معاصر میلان در نمایش است- خواهید شد. همچنین از خودروهایی مانند - تعرفه نیسان خودروبر پردیس - فراری 512TB الهاماتی گرفته شده است. در مجموع می‌بینید که در ماشین‌های جدید جزئیات زیادی از طراحی‌های قدیمی ما وجود دارد. سطوح و نسبت‌ها نیز بازتاب‌دهنده آن چیزی است که پینین‌فارینا ظرف 88 سال گذشته مشغول انجام دادنش بوده است. یک ویژگی مهم در خصوص این خودرو جدید وجود دارد. ما با مشتریانی سروکار داریم که در - تعرفه نیسان خودروبر پردیس - حال حاضر می‌توانند ابرخودرویی مجهز به موتور احتراق درونی را خریداری کنند. ما به میراث جاودان طراحی خود پایبند می‌مانیم، اما در عین حال به جدیدترین فناوری‌ خودروهای تمام الکتریکی مجهز خواهیم بود. 

- تعرفه نیسان خودروبر پردیس -

آیا همه محصولات شما تمام‌الکتریکی خواهند بود؟
برند اتومبیلی پینین‌فارینا تنها انرژی‌های پایدار را دنبال می‌کند. نخستین محصولات ما تمام الکتریکی خواهند بود و پس از آن؛ وقتی موقع مناسبی باشد به سراغ سایر فناوری‌های موجود مانند فناوری پیل سوختی خواهیم رفت. در حال حاضر تنها چیزی که می‌توانم با اطمینان بگویم این است که ما سراغ موتورهای سوخت فسیلی نخواهیم رفت. 

آیا این درست است که مدل بعد از PF ZERO یک شاسی بلند خواهد بود؟
به نظر - تعرفه نیسان خودروبر پردیس - استفاده - تعرفه نیسان خودروبر پردیس - از عبارت شاسی‌بلند خیلی کلی است، اما قطعا می‌توانیم بیشتر در خصوص یک نوع بدنه خاص صحبت کنیم. در حال حاضر نمی‌توانم چیزی را با قطعیت تایید کنم، اما قول می‌دهم برخی از معیارهایی را که مردم در خصوص یک مدل فوق لوکس شاسی بلند در نظر دارند، دگرگون خواهیم کرد. 

آیا شراکت با سایر سازندگان را در - تعرفه نیسان خودروبر پردیس - برنامه دارید؟ 
در زمینه فناوری‌های پیشرفته همکاری‌هایی را - تعرفه نیسان خودروبر پردیس - با استارت‌آپ‌های فعال در این زمینه - تعرفه نیسان خودروبر پردیس - و کمپانی‌های تولید خودروهای برقی که از انعطاف بالایی برخوردار خواهند بود، انجام خواهیم داد. ما به دنبال شراکت‌های مقطعی خاص مثلا با تولیدکنندگان پیل‌های باتری هستیم. پینین‌فارینا یک برند پرفروش معمولی نیست. هدف ما بالا بردن حجم فروش نیست و همیشه تجربه منحصر به فرد مشتریان اهمیت بالایی برایمان خواهد داشت. 

اولين صفحه   -  شماره تماس کفی پردیس   -   خدمات کفی پردیس   -   کفی خودروبر پردیس   -   کرایه کفی خودروبر پردیس   -   قیمت کفی خودروبر پردیس   -   مبلغ کفی خودروبر پردیس   -   تعرفه کفی خودروبر پردیس   -   شماره تماس کفی خودروبر پردیس   -   خدمات کفی خودروبر پردیس   -   جرثقیل خودروبر پردیس   -   کرایه جرثقیل خودروبر پردیس   -   قیمت جرثقیل خودروبر پردیس   -   مبلغ جرثقیل خودروبر پردیس   -   تعرفه جرثقیل خودروبر پردیس   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر پردیس   -   خدمات جرثقیل خودروبر پردیس   -   نیسان خودروبر پردیس   -   کرایه نیسان خودروبر پردیس   -   قیمت نیسان خودروبر پردیس   -   مبلغ نیسان خودروبر پردیس   -   تعرفه نیسان خودروبر پردیس   -   شماره تماس نیسان خودروبر پردیس   -   خدمات نیسان خودروبر پردیس   -   نیسان یدک کش پردیس   -   کرایه نیسان یدک کش پردیس   -   قیمت نیسان یدک کش پردیس   -   مبلغ نیسان یدک کش پردیس   -   تعرفه نیسان یدک کش پردیس   -   شماره تماس نیسان یدک کش پردیس   -   خدمات نیسان یدک کش پردیس   -   ماشین بر پردیس   -   کرایه ماشین بر پردیس   -   قیمت ماشین بر پردیس   -   مبلغ ماشین بر پردیس   -   تعرفه ماشین بر پردیس   -   شماره تماس ماشین بر پردیس   -   خدمات ماشین بر پردیس   -   خودرو سوار پردیس   -   کرایه خودرو سوار پردیس   -   قیمت خودرو سوار پردیس   -   مبلغ خودرو سوار پردیس   -  آخرين صفحه