قیمت امداد خودرو پاسداران

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 03048.html
اتوبوس ‏های شهری

حتی اگر نگاه بدبینانه‏ ای به این تصمیم اخیر شهرداری نداشته باشیم، سرمایه ‏ای که باید برای خودروهای تازه‌نفس صرف شود، قرار است تنها برای یک نمایش و تغییرچهره شهر آن هم برای سه‌سال هزینه شود. 

۲۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹

خیابان‏ های تهران میزبان دست‌دوم ‏های خارجی

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، مشکل وسایل‌نقلیه عمومی شهرهای بزرگ و کلان‏شهرها، بسیار - قیمت امداد خودرو پاسداران - دیرینه است و راه‏ حل ‏هایی که قرار بوده در بازه‌های زمانی 5ساله جواب بدهد نیز هرکدام در موعد خود تمدید شده و هیچ‌یک راه به جایی نبرده است. اتوبوس‏ های تهران چنان لنگان هستند و آن‌قدر تعدادشان با جمعیت ناهمخوان  است که هرچه در این سال‏ها - قیمت امداد خودرو پاسداران - وارد فضای شهری شده، همچنان نتوانسته آن‌چنان‌که باید جوابگو باشد و هنوز ناوگان حمل‌و‌نقل‌عمومی علاوه‌بر کسری، کهنسال و فرسوده است. موضوع چنان بغرنج شده و امکان تامین آن از داخل غیرممکن است که معاون حمل‌و‌نقل و ترافیک - قیمت امداد خودرو پاسداران - شهرداری تهران پیشنهاد داد - قیمت امداد خودرو پاسداران - اتوبوس‏هایی با عمر بالای پنج‌سال از دیگر کشورها خریداری شوند. اتوبوس‏هایی که در دیگر - قیمت امداد خودرو پاسداران - کشورها احتمالا فرسوده محسوب می‌شوند یا با سطح استاندارد محیط‌زیست آنها همخوانی نداشته باشد، به ایران وارد خواهند شد. اتوبوس‏هایی که زودتر به سن پیری می‏رسند. 

براساس آمار، حدود 7هزار اتوبوس در شهر تهران تردد دارند که حدود 3هزار دستگاه آن فرسوده بوده و هم‌اکنون نیاز به جایگزینی دارند. در‌عین‌حال براساس نیازسنجی‏های صورت‌گرفته، تهران باتوجه به تراکم جمعیت و 241خط - قیمت امداد خودرو پاسداران - اتوبوسرانی فعال، حداقل به 10هزار دستگاه اتوبوس نیاز دارد. با احتساب کسری فعلی و تعداد فرسوده‏ها، حداقل نیاز کنونی تهران 7هزار دستگاه اتوبوس است. اتوبوس‏هایی که حداقل تولید آلاینده را داشته باشند تا بتوانند هوای آلاینده و - قیمت امداد خودرو پاسداران - دود آلود تهران را التیام دهند.
اگر چشم‌انداز فراموش‌شده 1404 تهران را در نظر بگیریم، در آن پیش‏بینی شده 11هزار دستگاه اتوبوس برای - قیمت امداد خودرو پاسداران - انجام 29درصد از سفرهای شهری نیاز است. 

8 سال، عمر مفید اتوبوس‏ها

پیمان سنندجی، مدیرعامل شرکت‏ اتوبوسرانی تهران، پیش‌از این سن مفید اتوبوس‏های شهری را 8 سال - قیمت امداد خودرو پاسداران - اعلام کرده بود. هرچند در ایران از هیچ وسیله‏ ای به میزان عمر مفید آن استفاده نمی ‏شود - قیمت امداد خودرو پاسداران - و این موضوع برای وسایل‌نقلیه بیشتر مصداق دارد، چراکه حتی - قیمت امداد خودرو پاسداران - اگر شرایط خروج آن از چرخه فعالیت فراهم باشد، امکان جایگزینی آن فراهم نیست. موضوعی که برای خودروهای سواری نیز وجود دارد و در شرایطی که بسیاری از صاحبان خودروهای فرسوده اعلام آمادگی برای جایگزینی کرده و خودروهای تولید داخل نیز ‏برای همکاری در این زمینه اعلام آمادگی کرده‌اند اما واحدهای تولید چنانکه باید توان تامین ندارند و این درخواست همچنان بلاتکلیف است. در این شرایط با واردات اتوبوس‏هایی با سن 5 سال به کشور، عملا تنها می‏توان به اندازه سه‌سال از آنها استفاده مفید داشت.

محمد - قیمت امداد خودرو پاسداران - محمودی شاه‌نشین، عضو مجمع نمایندگان استان تهران - قیمت امداد خودرو پاسداران - با - قیمت امداد خودرو پاسداران - تاکید بر این که تمام نهادها و دستگاه‌های متولی در برنامه‌ریزی‌های خود در گام - قیمت امداد خودرو پاسداران - نخست باید سلامت شهروندان را در نظر بگیرد، گفت:«کیفیت و استاندارد ملاک خرید اتوبوس‌های درون‌شهری برای پایتخت است و اگر شهرداری اقدام به خرید اتوبوس‌های بی‌کیفیت و غیراستاندارد کند، نیروی انتظامی این وسایل نقلیه را شماره‌گذاری نمی‌کند.»

اما او در این مورد توضیح نداده است در شرایطی که خرید - قیمت امداد خودرو پاسداران - انجام شود، حتی درصورت داشتن کیفیت در زمان ورود به کشور، وقتی خودرو بیشتر - قیمت امداد خودرو پاسداران - عمر خود را در کشور مبدا طی کرده باشد، عدم شماره‌گذاری آن چه فایده‌ای دارد و ضرر آن را غیر از مردم، کدام واحد جبران می‌کند؟ آن هم در شرایطی که - قیمت امداد خودرو پاسداران - هیچ‌کس مسئولیت تصمیم‌های خود را برعهده نمی‌گیرد یا آن را - قیمت امداد خودرو پاسداران - به پیشینیان خود حواله می‌دهد.

اتوبوس‏های دست‌دوم؛ معضل جدید پایتخت

- قیمت امداد خودرو پاسداران -

محسن پورسیدآقایی، معاون حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری تهران در حالی اعلام - قیمت امداد خودرو پاسداران - کرده است که رایزنی برای خرید اتوبوس ‏های دست‌دوم آغاز شده که بهمن‌ماه سال 96 و پیش‌از آن که محمدعلی نجفی، شهردار مستعفی تهران شود، در سفری به - قیمت امداد خودرو پاسداران - لهستان اعلام کرده بود 10هزار اتوبوس نو وارد ناوگان شهری شوند.

اتوبوس‏های صفرکیلومتری که قرار بود - قیمت امداد خودرو پاسداران - از کشورهای اروپایی خریداری شود اما او که خود نماند و وعده‏ایش نیز، حالا به جای نوسازی، وعده ورود دست‏ دوم ‏ها را داده است. البته نوسانات قیمت ارز و - قیمت امداد خودرو پاسداران - محدودیت‏های منابع ارزی دولت در تخصیص اعتبارات، احتمالا از دلایل این تغییر رویکرد است، تغییری که سرمایه ملی را تنها برای سه‌سال، هزینه می‏کند.

فاطمه ذوالقدر، نماینده مردم تهران در واکنش به رویکرد جدید شهرداری تهران گفته است:« به‌طور‌حتم استفاده از تجهیزات - قیمت امداد خودرو پاسداران - و وسایلی که دچار نقص و مشکل فنی هستند، خود یک معضل جدید و بزرگ برای پایتخت خواهد بود. در شرایط کنونی اولویت شهرداری تهران، - قیمت امداد خودرو پاسداران - باید خرید تجهیزات، وسایل نقلیه داخلی و - قیمت امداد خودرو پاسداران - سپس وسایل نقلیه نو - قیمت امداد خودرو پاسداران - و صفر خارجی باشد، زیرا عملا - قیمت امداد خودرو پاسداران - خرید اتوبوس با عمر بالای 5سال، تهران را در سال‏های پیش‌رو دچار مشکل خواهد - قیمت امداد خودرو پاسداران - کرد.»

وضعیت وخیم تهران با تصمیمات کوتاه‌مدت - قیمت امداد خودرو پاسداران - و مقطعی که حتی حکم - قیمت امداد خودرو پاسداران - درمان موقت را هم ندارند، نه‌تنها بهتر نمی‏شود که زخمش بدتر و ناعلاج‏ شده و این دور همچنان ادامه می‌یابد. حتی اگر نگاه بدبینانه‏ ای به این تصمیم اخیر شهرداری نداشته باشیم، سرمایه ‏ای که باید برای خودروهای تازه‌نفس صرف شود، قرار است تنها برای یک نمایش و تغییرچهره شهر آن هم برای سه‌سال هزینه شود. 

اولين صفحه   -  مبلغ خودرو سوار بزرگراه یادگار امام   -   تعرفه خودرو سوار بزرگراه یادگار امام   -   شماره تماس خودرو سوار بزرگراه یادگار امام   -   خدمات خودرو سوار بزرگراه یادگار امام   -   جرثقیل یدک کش بزرگراه یادگار امام   -   کرایه جرثقیل یدک کش بزرگراه یادگار امام   -   قیمت جرثقیل یدک کش بزرگراه یادگار امام   -   مبلغ جرثقیل یدک کش بزرگراه یادگار امام   -   تعرفه جرثقیل یدک کش بزرگراه یادگار امام   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش بزرگراه یادگار امام   -   خدمات جرثقیل یدک کش بزرگراه یادگار امام   -   چرخگیر بزرگراه یادگار امام   -   کرایه چرخگیر بزرگراه یادگار امام   -   قیمت چرخگیر بزرگراه یادگار امام   -   مبلغ چرخگیر بزرگراه یادگار امام   -   تعرفه چرخگیر بزرگراه یادگار امام   -   شماره تماس چرخگیر بزرگراه یادگار امام   -   خدمات چرخگیر بزرگراه یادگار امام   -   امداد خودرو پاسداران   -   کرایه امداد خودرو پاسداران   -   قیمت امداد خودرو پاسداران   -   مبلغ امداد خودرو پاسداران   -   تعرفه امداد خودرو پاسداران   -   شماره تماس امداد خودرو پاسداران   -   خدمات امداد خودرو پاسداران   -   امداد خودرو سیار پاسداران   -   کرایه امداد خودرو سیار پاسداران   -   قیمت امداد خودرو سیار پاسداران   -   مبلغ امداد خودرو سیار پاسداران   -   تعرفه امداد خودرو سیار پاسداران   -   شماره تماس امداد خودرو سیار پاسداران   -   خدمات امداد خودرو سیار پاسداران   -   خودروبر پاسداران   -   کرایه خودروبر پاسداران   -   قیمت خودروبر پاسداران   -   مبلغ خودروبر پاسداران   -   تعرفه خودروبر پاسداران   -   شماره تماس خودروبر پاسداران   -   خدمات خودروبر پاسداران   -   یدک کش پاسداران   -   کرایه یدک کش پاسداران   -  آخرين صفحه