مبلغ امداد خودرو پاسداران

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 03049.html
ایرباس و بوئینگ

در طول بیست سال گذشته صنعت هوانوردی تجاری در سیطره ایرباس و بوئینگ بوده است. هر یک از این دو شرکت دقیقا سهمی معادل 50درصد از بازار این صنعت را به خود اختصاص داده‌اند.

۲۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳

چگونه پای ایرباس به قلمروی بوئینگ‏ باز شد

به گزارش «رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو»، هرچند ایرباس در مقایسه با بوئینگ‏ در این رقابت جوان‌تر است، زیرا کار بوئینگ‏ از سال 1916 شروع شد اما کار مشارکتی گروه ایرباس تا سال 1970 شکل جامع و منظمی به خود نگرفته بود. امروز شرکت ایرباس با تولید حدود 7500فروند هواپیما - مبلغ امداد خودرو پاسداران - گوی سبقت - مبلغ امداد خودرو پاسداران - را از بوئینگ‏ که میزان تولید آن به حدود 5900فروند از انواع وسایل نقلیه هوابرد می‌رسد، ربوده است. 

رقابت بین ایرباس و بوئینگ‏ یکی از بزرگ‌ترین رقابت‌های دنیای تجارت امروز است. مشابه این رقابت را می‌توان در هماوردی بین شرکت‌های کوکاکولا در برابر پپسی یا - مبلغ امداد خودرو پاسداران - شرکت فورد در مقابل جنرال‌موتورز جست. اما وضع رقابت در صنعت هوانوردی همیشه این‌طور نبود. - مبلغ امداد خودرو پاسداران - در دورانی نه‌چندان دور، در دنیای هوانوردی تجاری - مبلغ امداد خودرو پاسداران - نام‌هایی چون مکدانل داگلاس، بی‌ای‌ای، لاکهید، فوکر، و حتی کانویر بر سر زبان ها بود. اما امروز اگر شما تجربه پرواز داشته باشید یا نام ایرباس را می‌شنوید و یا نام بوئینگ‏ را. 

بوئینگ‏ که ریش سفیدتر از ایرباس است، هم‌اکنون علاوه‌بر سکانداری صنعت هوانوردی آمریکا، در بخش دفاعی و هوافضای آمریکا نیز سهم - مبلغ امداد خودرو پاسداران - عمده‌ای دارد - مبلغ امداد خودرو پاسداران - و بزرگ‌ترین صادرکننده تکنولوژی این صنعت در آمریکا است. اما - مبلغ امداد خودرو پاسداران - سابقه شرکتی که امروز به نام ایرباس شناخته می‌شود، به توافقنامه‌ای که در سال 1967 بین فرانسه، آلمان و انگلیس به منظور تقویت روابط فی‌مابین امضا شد، بازمی‌گردد. 

مبلغ امداد خودرو پاسداران

در زیر خلاصه‌ای از چگونگی بازشدن پای ایرباس به آمریکا وتبدیل شدن به رقیب بوئینگ‏ را مشاهده می‌کنید: 

تا سال 1960 هواپیماسازان اروپایی ثابت کردند که می‌توانند جت‌های بسیار خوبی بسازند. بریتانیایی‌ها هواپیماهایی نظیر «هاوکر سیدلی تریدنت» و نظایر آن را به بازار هوانوردی عرضه کردند. 

در همین سال‌ها فرانسوی‌ها هواپیمای مسافربری «کاراول» را - مبلغ امداد خودرو پاسداران - ساختند.

سپس دو کشور انگلیس و فرانسه با مشارکت هم، کنکورد - مبلغ امداد خودرو پاسداران - را به صنعت هوانوردی معرفی کردند.کنکورد تا امروز هم اولین - مبلغ امداد خودرو پاسداران - و تنها هواپیمای موفق فراصوت محسوب می‌شود. 

سپس بوئینگ‏ 707 تبدیل به اسب بالدار و محبوب تمام ایرلاین‌های دنیا - مبلغ امداد خودرو پاسداران - شد.

از دیگر - مبلغ امداد خودرو پاسداران - سو نسل جدیدی از هواپیماهای آمریکایی پهن‌پیکر در راه بود که گل سر سبد آن‌ها جمبوجت 747 چهار موتوره ساخت شرکت بوئینگ‏ بود.

دیگری «مکدانل داگلاس دی سی 10 » بود.

پس از آن لاکهید «ال 1011» پا به میدان گذاشت.

اروپایی‌ها هم نیاز به هواپیماهای پهن‌پیکر را حس می‌کردند. به همین - مبلغ امداد خودرو پاسداران - دلیل در 29 می 1969 دو کشور آلمان و فرانسه کنسرسیومی را برای ساخت A300B تشکیل دادند.

اما به تدریج مساله توسعه ایرباس و - مبلغ امداد خودرو پاسداران - تولید A300 به‌عنوان هواپیما به چالش‌های جدی برخورد کرد. اولین چالش مساله موتور هواپیما بود. ایرباس در تلاش برای پیدا کردن موتوری مناسب هواپیمای خودش بود و به‌نظر می‌رسید که موتور RB211 ساخت شرکت رولزرویس برای این کار مناسب باشد. بدین ترتیب ایرباس شروع به استفاده از نسخه RB207  رولزرویس کرد اما این معامله فسخ شد و هواپیمای A300 بدون موتور ماند.

در مقابل ایرباس به دلیل - مبلغ امداد خودرو پاسداران - کم‌شدن گنجایش صندلی‌های ایرباس از 300نفر به 250نفر که در اثر تخمین کم شدن تقاضا - مبلغ امداد خودرو پاسداران - برای سفرهای هوایی در اروپا رخ داده بود، تلاش کرد تا از شرکت «جی ای» و «پرت اند ویتنی» موتورهای خارج از رده خریداری کرده و روی هواپیمای خود نصب کند. در اواخر سال 1968 دولت - مبلغ امداد خودرو پاسداران - انگلیس به دلیل هزینه زیاد پروژه کنکورد حمایت خود را از مشارکت در پروژه ساخت هواپیما قطع کرد اما شرکت تولیدکننده هاوکر سیدلی همچنان بر تعهد خود درمورد تولید بال‌های A300 باقی ماند. 

در 18 دسامبر 1970شرکت - مبلغ امداد خودرو پاسداران - صنعتی ایرباس رسما پدید آمد. 

در آغاز راه، ایرباس برای متفاوت‌کردن محصول خود از - مبلغ امداد خودرو پاسداران - نوآوری‌های تکنولوژی در ساخت هواپیما استفاده کرد که از آن جمله می‌توان به استفاده از مواد - مبلغ امداد خودرو پاسداران - کامپوزیتی سبک - مبلغ امداد خودرو پاسداران - در بدنه داخلی هواپیما اشاره کرد.

در سپتامبر 1970 ایرباس اولین فروش خود - مبلغ امداد خودرو پاسداران - را با واگذاری شش فروند - مبلغ امداد خودرو پاسداران - A300B محقق ساخت و ظرفیت صندلی‌ها را - مبلغ امداد خودرو پاسداران - از 250 به - مبلغ امداد خودرو پاسداران - 270صندلی افزایش داد که این مدل اخیر A300B2 نام گرفت. 

به‌رغم موفقیت ایرباس در سطح جهان و فروش هواپیماهای خود به کشورهایی چون کره، تایلند، آفریقای جنوبی، و آلمان، - مبلغ امداد خودرو پاسداران - بازار این شرکت در آمریکا همچنان کساد بود. اما در سال 1978 همه چیز ناگهان عوض شد و ایرباس در این سال چهار فروند از - مبلغ امداد خودرو پاسداران - A300 های خود را به خطوط هوایی آمریکایی - مبلغ امداد خودرو پاسداران - Eastern عرضه کرد. آن‌هم با شرایط خاص یعنی شش ماه استفاده «رایگان» از هواپیماها! و با این قید که اگر فرنک بورمن، مدیرعامل شرکت آمریکایی ایسترن از این هواپیماها ناراضی - مبلغ امداد خودرو پاسداران - بود آن‌ها را بدون هیچ پرداختی به فرانسه بازگرداند. 

در پایان شش ماه بورمن 23فروند هواپیمای A300 دیگر به ایرباس سفارش داد و این‌گونه پای ایرباس به آمریکا باز شد!

اولين صفحه   -  تعرفه خودرو سوار بزرگراه یادگار امام   -   شماره تماس خودرو سوار بزرگراه یادگار امام   -   خدمات خودرو سوار بزرگراه یادگار امام   -   جرثقیل یدک کش بزرگراه یادگار امام   -   کرایه جرثقیل یدک کش بزرگراه یادگار امام   -   قیمت جرثقیل یدک کش بزرگراه یادگار امام   -   مبلغ جرثقیل یدک کش بزرگراه یادگار امام   -   تعرفه جرثقیل یدک کش بزرگراه یادگار امام   -   شماره تماس جرثقیل یدک کش بزرگراه یادگار امام   -   خدمات جرثقیل یدک کش بزرگراه یادگار امام   -   چرخگیر بزرگراه یادگار امام   -   کرایه چرخگیر بزرگراه یادگار امام   -   قیمت چرخگیر بزرگراه یادگار امام   -   مبلغ چرخگیر بزرگراه یادگار امام   -   تعرفه چرخگیر بزرگراه یادگار امام   -   شماره تماس چرخگیر بزرگراه یادگار امام   -   خدمات چرخگیر بزرگراه یادگار امام   -   امداد خودرو پاسداران   -   کرایه امداد خودرو پاسداران   -   قیمت امداد خودرو پاسداران   -   مبلغ امداد خودرو پاسداران   -   تعرفه امداد خودرو پاسداران   -   شماره تماس امداد خودرو پاسداران   -   خدمات امداد خودرو پاسداران   -   امداد خودرو سیار پاسداران   -   کرایه امداد خودرو سیار پاسداران   -   قیمت امداد خودرو سیار پاسداران   -   مبلغ امداد خودرو سیار پاسداران   -   تعرفه امداد خودرو سیار پاسداران   -   شماره تماس امداد خودرو سیار پاسداران   -   خدمات امداد خودرو سیار پاسداران   -   خودروبر پاسداران   -   کرایه خودروبر پاسداران   -   قیمت خودروبر پاسداران   -   مبلغ خودروبر پاسداران   -   تعرفه خودروبر پاسداران   -   شماره تماس خودروبر پاسداران   -   خدمات خودروبر پاسداران   -   یدک کش پاسداران   -   کرایه یدک کش پاسداران   -   قیمت یدک کش پاسداران   -  آخرين صفحه