قیمت خودروبر شهرک اندیشه

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 06107.html

یکی از علل افزایش قیمت تمام‌ شده تولید خودرو در کشور، پایین بودن بهره‌وری نیروی انسانی است. علت دیگر به سطح تکنولوژی برمی‌گردد. وقتی سیستم تولید رباتیک باشد، دقت بالا می‌رود، خطای انسانی کاهش می‌یابد و هزینه‌ها کم می‌شوند

۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶

تفاوت خودروسازان ایران و جهان در رعایت استانداردها

به گزارش« رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو » ، سال گذشته تعداد استانداردهایی - قیمت خودروبر شهرک اندیشه - که رعایت آنها در تولید خودرو الزامی هستند، به ۸۵ مورد افزایش یافت و برای رعایت این استانداردها دو مهلت در - قیمت خودروبر شهرک اندیشه - دوره‌های زمانی اعلام شد، نخست در دی‌ماه ۹۶ و دیگری دی‌ماه سال ۹۷٫ بر‌همین‌اساس مدتی قبل نام ۲۵ مدل خودرو منتشر شد که تولید آنها به‌دلیل عدم رعایت استانداردها متوقف می‌شود.

اگرچه خودروسازان این موضوع را تکذیب می‌کنند اما در‌هر‌صورت ضرورت رعایت استانداردها در این بخش مساله‌ای است که به‌نظر می‌رسد وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان ملی استاندارد بر آن تاکید بسیاری دارند.

[caption id="attachment_210488" align="aligncenter" width="700"]قیمت خودروبر شهرک اندیشه تولید خودرو[/caption]

در این رابطه علی جلالی ، کارشناس و سرممیز بین‌المللی در حوزه استاندارد در گفت‌وگو با - قیمت خودروبر شهرک اندیشه - «دنیای خودرو» توضیح داد.

با توجه به تاکید وزارت صنعت و سازمان ملی استاندارد بر رعایت استانداردها در تولید خودرو و حتی تعیین مهلت برای اجرای این دستورالعمل، به نظر می‌رسد خودروسازان در تولید خودرو با این استانداردها یا ارتقای پلت‌فرم با مشکلاتی مواجه هستند. به‌نظر شما در این شرایط آیا امکان رعایت این استانداردها در تولید خودروهای داخلی وجود دارد؟

اگر بخواهیم درباره اینکه آیا واقعا خودروسازان کشور از این توانمندی برخوردارند که با استانداردهای - قیمت خودروبر شهرک اندیشه - روز، خودرو تولید کنند، صحبت کنیم باید گفت خودروسازی ما با آنچه در دنیا جریان است، سال‌ها فاصله دارد.

بر این اساس شاید نتوان به تولید - قیمت خودروبر شهرک اندیشه - خودروی استاندارد در کشور چندان خوش‌بین بود. چراکه رقبای بین‌المللی ما با سرعت بسیار بیشتری پیش می‌روند. به‌همین دلیل هرچه برویم، به پای آنها نمی‌رسیم. البته قطعه‌سازی ما با دنیا چندان فاصله ندارد.

در‌حال‌حاضر در صنعت خودرو بیشتر مونتاژکار هستیم و اگر خودرویی هم می‌سازیم، تکنولوژی آن مربوط به دو یا سه‌دهه قبل است. به‌همین دلیل نمی‌توان به ادامه روند خودروسازی به شکل کنونی خوش‌بین بود، اگرچه در بعضی بخش‌های قطعه‌سازی مزیت رقابتی - قیمت خودروبر شهرک اندیشه - داریم.

زمینه‌ساز و پایه خودروسازی، قطعه‌سازی است. با‌توجه به این تعریف و مزیت رقابتی کشور در این صنعت، چرا قطعه‌سازی باکیفیت به بهبود شرایط خودروسازی و تولید خودروهای استاندارد کمک نمی‌کند؟

در صنعت قطعه‌سازی مشکلاتی وجود دارد. در زمینه تولید برخی قطعات، تولیدکنندگان از دانش‌فنی ضعیفی برخوردارند. به‌طور خاص در مورد قطعات الکترونیک این مشکل به شدت وجود دارد.

در‌حال‌حاضر آپشن‌ها و امکانات فراوانی در خودروهای جدید به کار می‌روند. این آپشن‌ها تجهیزات الکترونیکی هستند که تولیدکننده دانش‌فنی لازم برای تولید آنها را ندارد. اما از سوی دیگر قطعات فلزی یا ریخته‌گری هستند و مشکلی برای تولید آنها وجود - قیمت خودروبر شهرک اندیشه - ندارد.

برای مثال کیفیت سیلندر، شاتون یا قطعات بدنه که در کشور تولید می‌شوند، با قطعه مشابه خارجی چندان تفاوتی ندارد. هرچند نباید فراموش کرد در این بخش همچنان مشکل به‌روز نبودن تکنولوژی وجود دارد.

یعنی تکنولوژی قطعه‌سازی ما نسبت‌به کره‌ای‌ها یا اروپایی‌ها ضعیف‌تر است. به همین دلیل مزیت تولید - قیمت خودروبر شهرک اندیشه - در قطعه‌سازی نمی‌تواند بر بهبود شرایط خودروسازان موثر باشد.

در رابطه با رعایت استانداردها، چه تفاوتی میان خودروسازان و قطعه‌سازان کشور با کشورهایی که در این زمینه موفق عمل می‌کنند - قیمت خودروبر شهرک اندیشه - یا کشورهایی که طی سال‌های گذشته پیشرفت قابل‌توجهی داشته‌اند، وجود دارد؟

به این موضوع باید از چند منظر نگاه شود. یک تفاوت عمده، در بحث تحقیق - قیمت خودروبر شهرک اندیشه - و توسعه است. خودروسازان در کشورهای پیشرفته بخش قابل‌توجهی از درآمد خود را صرف هزینه‌های تحقیق و توسعه می‌کنند. در‌حالی‌که بودجه تحقیقات - قیمت خودروبر شهرک اندیشه - یا بودجه آموزشی در سازمان‌ها و شرکت‌های ایرانی بسیار پایین است.

تفاوت دیگر مربوط به تکنولوژی است. تکنولوژی تولید در کشور ما به‌روز نیست. در‌حالی‌که در خطوط تولید شرکت‌های خودروساز - قیمت خودروبر شهرک اندیشه - اروپایی، ژاپنی، کره‌ای و... اکثر سیستم‌ها خطاناپذیر هستند، - قیمت خودروبر شهرک اندیشه - زیرا فرایند تولید، رباتیک است. این خودروسازان نقش نیروی انسانی را به حداقل رسانده‌اند اما خطای نیروی انسانی - قیمت خودروبر شهرک اندیشه - در فرایند تولید خودروسازان ما نقش بازدارنده‌ای ایفا می‌کند.

بحث دیگر مربوط به دانش است. دانش‌فنی که از آن بهره - قیمت خودروبر شهرک اندیشه - می‌بریم، متعلق به ما نیست. از آنجاکه ما خریدار دانش فنی هستیم - قیمت خودروبر شهرک اندیشه - بنابراین در این زمینه حرفی برای گفتن نداریم. در تمام این موارد که اشاره شد، باید بودجه مناسب جهت تحقیقات اختصاص داده شود.

اگر - قیمت خودروبر شهرک اندیشه - قرار باشد در این صنعت حرفی برای گفتن داشته باشیم، باید در مسیر تحقیق و توسعه هزینه کنیم. هرچند شرکت‌های مطرح دنیا امروز از ما بسیار جلوتر هستند. به همین دلیل - قیمت خودروبر شهرک اندیشه - است که معتقدم نمی‌توانیم در خود خودروسازی پیشرفت چشمگیر داشته باشیم. اما در قطعه‌سازی این امکان وجود دارد.

یکی از دلایلی که به‌عنوان مانعی جهت رعایت - قیمت خودروبر شهرک اندیشه - استانداردها و ایمن‌سازی خودروهای داخل از آن یاد می‌شود، افزایش قیمت تمام‌شده و - قیمت خودروبر شهرک اندیشه - عرضه محصولات در بازار است که مشتری توان خرید این خودروها با قیمت بالا - قیمت خودروبر شهرک اندیشه - را ندارد. آیا رعایت استاندارد - قیمت خودروبر شهرک اندیشه - در تولید خودرو به این میزان هزینه‌بر است؟

این بخشی از هزینه‌ای است که به آن اشاره می‌شود. بخش عمده هزینه‌ای که باید مد‌نظر قرار بگیرد، بهره‌وری نیروی انسانی است. یکی از علل افزایش - قیمت خودروبر شهرک اندیشه - قیمت تمام‌شده تولید خودرو در کشور، پایین بودن بهره‌وری نیروی انسانی است. علت دیگر به سطح تکنولوژی برمی‌گردد.

وقتی سیستم تولید رباتیک باشد، دقت بالا می‌رود، خطای انسانی کاهش می‌یابد و هزینه‌ها کم می‌شوند. مشکل دیگر تیراژ تولید است. مساله صنعت خودرو در کشور این است که تیراژ خودرو بالا نیست.

یعنی خودروسازی ما در مقایسه با شرکت‌های کره‌ای تیراژ تولید بسیار پایینی دارد. باید توجه داشت هزینه ثابت، یکی است که وقتی تیراژ بالا باشد، در عدد بزرگی سرشکن می‌شود. در‌واقع مشکل این است تعداد خودروسازان ما و تنوع محصولات بالاست، در حالی که تیراژ تولید هرکدام از این مدل‌ها قابل‌توجه نیست.

با توجه به این توضیحات، به نظر شما راه‌حلی که به‌بهبود شرایط این صنعت در کشور منجر می‌شود تا در نتیجه تولید خودرو با استاندارد روز امکان‌پذیر شود، چیست؟

موفقیت ما در صنعت خودرو - قیمت خودروبر شهرک اندیشه - منوط به - قیمت خودروبر شهرک اندیشه - این است که به اتفاقاتی در جریان دنیا توجه کنیم. هم‌اکنون در سطح بین‌المللی، شرکت‌های کوچک به یکدیگر متصل می‌شوند و - قیمت خودروبر شهرک اندیشه - جوینت‌ونچرها را تشکیل می‌دهند.

خودروسازان ما گرچه از لحاظ تعداد بزرگ نیستند اما زیاد است. بهترین راه‌حل ادغام آن‌ها با یکدیگر است. این - قیمت خودروبر شهرک اندیشه - روش به کاهش هزینه‌ها منجر می‌شود. درحال‌حاضر ساپکو و سازه‌گستر، - قیمت خودروبر شهرک اندیشه - هرکدام به شکل جداگانه تامین‌کنندگان را بر‌اساس چک‌لیست‌های جداگانه و انحصاری خود مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

اینها باعث تحمیل هزینه به شرکت‌هاست. چرا باید چنین هزینه‌ای به - قیمت خودروبر شهرک اندیشه - خودروسازان تحمیل شود؟ در حالی که اگر اینها جوینت شوند، بخش عمده‌ای - قیمت خودروبر شهرک اندیشه - از - قیمت خودروبر شهرک اندیشه - این هزینه‌ها کاهش می‌یابد.

تجربه نشان می‌دهد ایجاد جوینت‌ونچر به سود طرفین است. این روش باعث می‌شود شرکت‌ها یکدیگر را تقویت کنند. این اتفاق در اکثر کشورهای - قیمت خودروبر شهرک اندیشه - صنعتی می‌افتد. غول‌های بزرگ صنعتی، شرکت‌های - قیمت خودروبر شهرک اندیشه - کوچک را می‌خرند یا شرکت‌های هم‌تراز و شبیه هم با یکدیگر جوینت می‌شوند.

به این ترتیب خودروسازی ما هم اگر بخواهد از شرایط موجود نجات پیدا کند، - قیمت خودروبر شهرک اندیشه - باید از روش ادغام و جوینت شدن استفاده کند. در غیر این صورت، عمر این صنعت چندان طولانی نخواهد بود.

اولين صفحه   -  مبلغ چرخگیر شهرک اکباتان   -   تعرفه چرخگیر شهرک اکباتان   -   شماره تماس چرخگیر شهرک اکباتان   -   خدمات چرخگیر شهرک اکباتان   -   امداد خودرو شهرک اندیشه   -   کرایه امداد خودرو شهرک اندیشه   -   قیمت امداد خودرو شهرک اندیشه   -   مبلغ امداد خودرو شهرک اندیشه   -   تعرفه امداد خودرو شهرک اندیشه   -   شماره تماس امداد خودرو شهرک اندیشه   -   خدمات امداد خودرو شهرک اندیشه   -   امداد خودرو سیار شهرک اندیشه   -   کرایه امداد خودرو سیار شهرک اندیشه   -   قیمت امداد خودرو سیار شهرک اندیشه   -   مبلغ امداد خودرو سیار شهرک اندیشه   -   تعرفه امداد خودرو سیار شهرک اندیشه   -   شماره تماس امداد خودرو سیار شهرک اندیشه   -   خدمات امداد خودرو سیار شهرک اندیشه   -   خودروبر شهرک اندیشه   -   کرایه خودروبر شهرک اندیشه   -   قیمت خودروبر شهرک اندیشه   -   مبلغ خودروبر شهرک اندیشه   -   تعرفه خودروبر شهرک اندیشه   -   شماره تماس خودروبر شهرک اندیشه   -   خدمات خودروبر شهرک اندیشه   -   یدک کش شهرک اندیشه   -   کرایه یدک کش شهرک اندیشه   -   قیمت یدک کش شهرک اندیشه   -   مبلغ یدک کش شهرک اندیشه   -   تعرفه یدک کش شهرک اندیشه   -   شماره تماس یدک کش شهرک اندیشه   -   خدمات یدک کش شهرک اندیشه   -   حمل خودرو شهرک اندیشه   -   کرایه حمل خودرو شهرک اندیشه   -   قیمت حمل خودرو شهرک اندیشه   -   مبلغ حمل خودرو شهرک اندیشه   -   تعرفه حمل خودرو شهرک اندیشه   -   شماره تماس حمل خودرو شهرک اندیشه   -   خدمات حمل خودرو شهرک اندیشه   -   حمل ماشین شهرک اندیشه   -   کرایه حمل ماشین شهرک اندیشه   -  آخرين صفحه