قیمت نیسان یدک کش بزرگراه یادگار امام

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 03013.html
صنعت خودرو

اگر قطعه‌سازی تخلفی داشته، ما به‌عنوان انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی از رسیدگی کامل به این تخلف استقبال می‌کنیم اما این موضوع نباید به کل جامعه قطعه‌سازی کشور تعمیم داده شود.

۲۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷

پلیسی کردن فضای صنعت خودرو التهابات بازار را بیشتر می‌کند

جلسه مشترک دادستان عمومی و انقلاب تهران با مسئولان شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا درخصوص مشکلات بازار خودرو روز گذشته برگزار شد. هدف از این نشست مشترک، کنترل تکانه‌های روانی بحث خودرو و مقابله با اخباری که اعتماد را از مردم سلب می‌کند، اعلام شده است. درحالی که طبق نظرات شنیده‎شده از قطعه‌سازان و برخی کارشناسان این حوزه، اظهارات و ادعاهای مطرح‎شده در این جلسه می‌تواند به ایجاد چالش و شکاف در صنعت خودرو کشور منجر شود.

عباس جعفری‌دولت‌آبادی در این جلسه با اشاره به این‎که اگر خودروسازان مشکل قطعه دارند، به دادستانی و پلیس اعلام کنند، گفته است: «اگر ثابت شود خودروها به‌دلیل کمبود قطعه نگهداری می‌شوند، ما از خودروساز دفاع می‌کنیم.»

وی در بخشی از اظهارات خود از واژه «مجرم» برای قطعه‌سازانی که به عمد قطعات مورد نیاز خودروسازان را تحویل نمی‌دهند، استفاده کرده است.

همچنین درعین‌حال جعفری‌دولت‌آبادی به باز بودن پرونده‌های چند شرکت قطعه‌سازی در دستگاه قضایی اشاره و در بخشی دیگر، بسیار کوتاه اعلام - قیمت نیسان یدک کش بزرگراه یادگار امام - کرد: «البته برخی قطعه‌سازان بابت مسائل ارز - قیمت نیسان یدک کش بزرگراه یادگار امام - مشکلاتی دارند که ما هم این موضوع را قبول داریم.»

بر این اساس «دنیای‌خودرو» در گفت‌وگو با آرش - قیمت نیسان یدک کش بزرگراه یادگار امام - محبی‌نژاد به‌عنوان دبیر انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی کشور و احمدرضا رعنایی، از اعضای هیات‌مدیره - قیمت نیسان یدک کش بزرگراه یادگار امام - این انجمن، به بررسی جزییات مطرح‎شده در این جلسه و تاثیر آن بر صنعت خودرو کشور پرداخت.

آرش - قیمت نیسان یدک کش بزرگراه یادگار امام - محبی‌نژاد، دبیر انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی کشور:

تخلف یکی،‌دو قطعه‌ساز قابل‌تعمیم نیست 

 نظر شما در مورد - قیمت نیسان یدک کش بزرگراه یادگار امام - این نشست مشترک و جزئیات مطرح شده در آن چیست؟

به نظر من بدترین اقدام ممکن در شرایط فعلی، پلیسی‎کردن فضاست. برخی عوامل اقتصادی در فضای کسب‌وکار وجود دارد. درعین‌حال حقایق و واقعیت‌های موجود نیز قابل کتمان نیستند. بنابراین این مسائل چه از طرف دادستانی مطرح شده باشد و چه از سوی خودروساز، روشن است درنهایت به التهاب فضا و آشفتگی اوضاع دامن خواهد زد. این درحالی است که در شرایط - قیمت نیسان یدک کش بزرگراه یادگار امام - فعلی باید به سمت آرام کردن فضا و یافتن راه‌حل‌های منطقی اقتصادی برویم.

 یکی از موضوعات - قیمت نیسان یدک کش بزرگراه یادگار امام - مطرح‎شده در این نشست، تخلف‌ها و پرونده قضایی چند شرکت قطعه‌ساز - قیمت نیسان یدک کش بزرگراه یادگار امام - در دستگاه قضایی است. این پرونده‌ها مربوط به کدام شرکت‌ها هستند و - قیمت نیسان یدک کش بزرگراه یادگار امام - تخلف‌ها - قیمت نیسان یدک کش بزرگراه یادگار امام - چه بوده‌اند؟

تخلف ممکن است از سوی هر بخشی انجام شود. اما باتوجه به اظهارات مطرح‎شده اگر قرار به رسیدگی باشد، قطعا باید به تخلف همه ارکان زنجیره تامین - قیمت نیسان یدک کش بزرگراه یادگار امام - و تولید اعم‌از خدمات پس‌ازفروش، تولید و توزیع خودرو، تامین‌کننده، قطعه‌ساز و... رسیدگی شود.

باید توجه داشت سهم خطای عمده زنجیره تامین و قطعه‌ساز در کل مشکلات این روزگار تولید، درصد بسیار کمی است. اگر طبق اصل پارتو (قانون 80-20) به موضوع نگاه شود، مشخص می‌شود موضوع اصلی، مشکلات اقتصادی و - قیمت نیسان یدک کش بزرگراه یادگار امام - نقدینگی است.

یک حساب سرانگشتی نشان می‌دهد امروز سرمایه درگردش مورد نیاز قطعه‌سازی، باید 2 تا 3 برابر افزایش یابد تا بتوانند به حجم تولیدی مشابه سال گذشته بازگردند. - قیمت نیسان یدک کش بزرگراه یادگار امام - بنابراین اگر انتظار از قطعه‌ساز این باشد با قیمت‌های گذشته که با زیان‌های سنگین همراه است و بدون نقدینگی به تولید و تحویل ادامه دهد، پاسخ منفی خواهد بود، چون این موضوع غیرممکن است.

قطعه‌ساز، یک واحد تولید بخش‌خصوصی و با توان محدود است که بر اساس قوانین حاکم بر بنگاه‌های اقتصادی اداره می‌شود. درحالی‌که خودروساز خصولتی به‌دنبال دلایل و مصالحی تولید را ادامه می‌دهد و از حمایت دولت نیز برخوردار است. اگر در زمینه تولید - قیمت نیسان یدک کش بزرگراه یادگار امام - متحمل زیان شود، دولت این زیان را جبران خواهد کرد.

 به‌شکل خاص پرونده‌های قضایی که به آن‎ها اشاره شده، مربوط به کدام شرکت‌ها هستند و تخلف چه بوده است؟

در این زمینه امکان توضیح وجود ندارد. اما موضوعی که مهم است و - قیمت نیسان یدک کش بزرگراه یادگار امام - بایدبه به آن - قیمت نیسان یدک کش بزرگراه یادگار امام - توجه شود این‌که حدود 1200 قطعه‌ساز در کشور وجود دارد اما نباید به همه آنها را به یک چشم نگاه کرد. درواقع خطای یک‌یادو قطعه‌ساز را نباید به پای کل قطعه‌سازان نوشت. همانطور که خطای - قیمت نیسان یدک کش بزرگراه یادگار امام - یکی، دو مدیر خودروساز را به‌کل خودروسازی کشور تعمیم نمی‌دهیم.

لذا اگر قطعه‌سازی تخلفی داشته، ما به‌عنوان انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی از رسیدگی کامل به این تخلف استقبال می‌کنیم اما این موضوع نباید به کل جامعه قطعه‌سازی کشور تعمیم داده شود. در این زمینه هشدار می‌دهم نباید نظر جامعه و مردم را به این سمت منحرف کنیم که مشکل صنعت خودرو، به‌دلیل تخلف قطعه‌ساز است.

اگر از آمار موجود درصد گرفته شود، شاید کمتر از 5درصد کل مشکل قطعه‌سازی کشور به تخلف - قیمت نیسان یدک کش بزرگراه یادگار امام - چند قطعه‌ساز مربوط شود. - قیمت نیسان یدک کش بزرگراه یادگار امام - مشکل اصلی، ضعف مدیریت اقتصادی و صنعتی کشور است که سیاست‌گذاری مرکزی نمی‌شود و در برابر مشکلات ایجادشده، هیچ مسئولی پاسخگو نیست. بنابراین اگر مسیر به این سمت برود، مطمئن باشید در فضای ملتهب موجود، عکس‌العمل مثبتی از سوی قطعه‌سازان نشان داده نخواهد شد.

این شرایط به چه شکل تغییر خواهد کرد؟

در این فضا تنها دو راه پیش‌رو است. یک راه ادامه وضعیت تولید فعلی با همه مقتضیات است. در این میان خودروساز باید قبول مسئولیت - قیمت نیسان یدک کش بزرگراه یادگار امام - کند و باتوجه به این‎که عمده مدیریت و سهام خودروسازان دست دولت است، دولت تدبیر - قیمت نیسان یدک کش بزرگراه یادگار امام - کرده و این زیان را حتی اگر به چندهزارمیلیارد تومان هم رسید، بپذیرد تا کار انجام شود و تولید ادامه پیدا کند.

راه دوم این است مشخصه‌های اقتصادی به‌دقت بررسی و مشکل حل شود. یعنی هم به قطعه‌ساز تسهیلات مکفی ارائه شود و هم به خودروساز، به شرط این‎که نقدینگی را به زنجیره تامین داخلی تزریق کند، نه این‎که خرج نیازهای دیگر شود. به‌عنوان مثال خرج تولید سی‌کی‌دی یا اقلام مونتاژی وارداتی - قیمت نیسان یدک کش بزرگراه یادگار امام - نشود و صد - قیمت نیسان یدک کش بزرگراه یادگار امام - البته قیمت‌ها هم باید اصلاح شود.

راه سومی هم وجود ندارد. درواقع می‌توان گفت راه‌سوم همان توقف تولید خواهد بود. حالا از ابزار فشار یا اجبار هم استفاده شود، به‌هرحال تولید متوقف می‌شود. تهدید - قیمت نیسان یدک کش بزرگراه یادگار امام - در این میان تاثیر ندارد. به صراحت می‌توان گفت در خانواده قطعه‌سازی، یک تولیدکننده از همه ظرفیت‌ها و توانمندی خود استفاده می‌کند.

اما در خودروسازی سهام‌دار کس دیگری است و مدیران دولتی هستند. لذا درگیری‌هایی که قطعه‌سازان با مسائل اقتصادی دارند، به‌مراتب وخیم‌تر و شدیدتر - قیمت نیسان یدک کش بزرگراه یادگار امام - از یک مدیرارشد خودروسازی است.

چراکه مدیر خودروسازی درنهایت عوض می‌شود. اتفاقی که طی سال‌های گذشته بارها افتاده است. بنابراین اصلا نمی‌توان عملکرد و اهداف یک - قیمت نیسان یدک کش بزرگراه یادگار امام - شرکت قطعه‌ساز را با یک شرکت - قیمت نیسان یدک کش بزرگراه یادگار امام - خودروساز مقایسه کرد. بسیاری از قطعه‌سازان داخلی، شرکت‌ها را به کمک اعضای خانواده اداره می‌کنند. یعنی - قیمت نیسان یدک کش بزرگراه یادگار امام - اعضای هیات‌مدیره، اعضای خانواده هستند.

به‌همین دلیل است که امروز مدیران اصلی شرکت‌های قطعه‌ساز و خانواده آنها ممنوع‌الخروج هستند، از بدحسابان بانکی محسوب می‌شوند  یا بدهکار مالیاتی شده‌اند. به این دلیل که نتوانسته‌اند مطالبات خود را به - قیمت نیسان یدک کش بزرگراه یادگار امام - موقع از خودروساز وصول کنند یا نتوانسته‌اند از نظر عملکرد مالی و سود و زیان شرکت - قیمت نیسان یدک کش بزرگراه یادگار امام - را به سوددهی برسانند. در این شرایط یا ورشکست - قیمت نیسان یدک کش بزرگراه یادگار امام - یا در زمینه گردش نقدینگی متوقف می‌شوند.

احمدرضا رعنایی، عضو - قیمت نیسان یدک کش بزرگراه یادگار امام - هیات‌مدیره انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی کشور:

افزایش ریسک براساس قانون تجارت منطقی نیست

 دادستان تهران در جلسه مشترک با خودروسازان اعلام کرده است «اگر خودروسازان مشکل قطعه دارند، به دادستانی و پلیس اعلام کنند اگر دپو خودروها به دلیل کمبود قطعه است، این مساله اثبات شده و از خودروساز دفاع شود». چرا قطعه‌سازان قطعات را به خودروساز تحویل نمی‌دهند؟

این موضوع درست نیست. قطعه‌سازان تا جایی که توانسته‌اند قطعات را - قیمت نیسان یدک کش بزرگراه یادگار امام - تامین کرده‌اند و به‌هیچ‌وجه موضوع دپو قطعه صحت ندارد. اگر هم دپو وجود دارد، قطعا به این دلیل است که تولید کامل نشده بنابراین محصول ناقص را نمی‌توانند تحویل دهند. یعنی به‌دلیل نبود سرمایه در گردش لازم یا عدم ترخیص مواد اولیه و کالاهای واسطه‌ای از گمرک این قطعات باقی مانده و آزاد نشده‌اند که به - قیمت نیسان یدک کش بزرگراه یادگار امام - دست خودروساز برسند.

شرکت‌های قطعه‌ساز در بخش خصوصی فعال هستند که بر این اساس به صرفه است تا چرخه تولید و تحویل در جریان باشد. در غیر این‌صورت، دپوی قطعات پیش از هر کس، به ضرر - قیمت نیسان یدک کش بزرگراه یادگار امام - خود قطعه‌ساز است. بنابراین موضوع - قیمت نیسان یدک کش بزرگراه یادگار امام - اصلا نمی‌تواند درست باشد. 

 اما بر این موضوع تاکید زیادی شده است «قطعه‌سازانی که به عمد قطعات مورد نیاز خودروسازان را تحویل نمی‌دهند، مجرم هستند»...

نخستین موضوعی که باید به آن اشاره کرد است در شرایطی که قطعه‌ساز از خودروساز مطالبه‌ای - قیمت نیسان یدک کش بزرگراه یادگار امام - دارد که بیش‌از مدت قرارداد آن را - قیمت نیسان یدک کش بزرگراه یادگار امام - دریافت نکرده است، براساس قانون، حق دارد نیاز - قیمت نیسان یدک کش بزرگراه یادگار امام - خودروساز را تامین نکند. چون به‌طور کلی و منطقی سرمایه و نقدینگی لازم را برای تولید ندارد. 

آیا به این حق قانونی در قراردادها نیز اشاره شده است؟

در قرارداد رقم - قیمت نیسان یدک کش بزرگراه یادگار امام - مطالبات مشخص و زمان پرداخت هم تعیین شده، این از اصول و - قیمت نیسان یدک کش بزرگراه یادگار امام - قوانین تجارت آزاد - قیمت نیسان یدک کش بزرگراه یادگار امام - است. درواقع وقتی یک واحد تولیدی طلبکار است و مطالباتش وصول نشده، براساس قوانین و اصول تجارت آزاد نباید خود را در ریسک بزرگ‌تر قرار داده و میزان مطالبه خود را افزایش دهد. در واقع می‌توان گفت این امر ممکن است به‌ حق‌وحقوق ارتباطی - قیمت نیسان یدک کش بزرگراه یادگار امام - پیدا نکند.

بلکه طبق قانون تجارت آزاد، در زمان انجام معامله، اگر یک طرف قرارداد حتی به یک بند از تعهدات خود عمل نکرد، حق ابطال قرارداد از طرف - قیمت نیسان یدک کش بزرگراه یادگار امام - مقابل وجود دارد، چه برسد به این‎که یک طرف قرارداد در چند دوره بدهی خود را پرداخت نکرده باشد.

یعنی اصلا نیازی نیست روند در یک بند قرارداد وجود داشته باشد، چراکه این از قوانین تجارت آزاد است. مگر این‎که در این مورد، خودروساز بتواند ثابت کند پیش‌پرداخت‌ها و بدهی خود را به موقع پرداخت کرده - قیمت نیسان یدک کش بزرگراه یادگار امام - و تاخیر نداشته است. در این شرایط - قیمت نیسان یدک کش بزرگراه یادگار امام - قطعه‌ساز حق ندارد در زمینه تامین خودروساز تعلل کند. 

اما بدون - قیمت نیسان یدک کش بزرگراه یادگار امام - توضیح جزئیات و دلایل، - قیمت نیسان یدک کش بزرگراه یادگار امام - تاکید بر این است قطعه‌سازی که قطعات‌مورد نیاز خودروساز را تحویل ندهد، مجرم - قیمت نیسان یدک کش بزرگراه یادگار امام - است...

نخست‌آنکه چنین قطعه‌سازی مجرم نیست، بلکه متهم است. تا زمانی که اتهامش ثابت و مجرم شناخته شود. دوم این‎که حتی در این شرایط، باید - قیمت نیسان یدک کش بزرگراه یادگار امام - خسارت تاخیر در تحویل کالا را بدهد. متاسفانه این موضوع در مسیر نامناسبی مطرح شده است. نباید این موارد در بُعد سیاسی مطرح و دنبال شوند.  

 به‌نظر می‌رسد خودروسازان ناگهان همه مشکلات را بر گردن قطعه‌سازان انداختند و خود از زیر بار التهابات شانه خالی - قیمت نیسان یدک کش بزرگراه یادگار امام - کردند...

درواقع اگر خودروساز بخواهد با قطعه‌ساز درگیر شود، به‌دلیل بدعهدی‌های همیشگی - قیمت نیسان یدک کش بزرگراه یادگار امام - و بدهی‌های سنگین از گذشته، حق با قطعه‌سازان خواهد بود. اتفاقا اگر قرار به شکایت باشد، قطعه‌سازان خواهد بومی‌توانند شکایت کنند.

قطعه‌سازان به دلیل عدم دریافت مطالبات دیگر قادر به تولید - قیمت نیسان یدک کش بزرگراه یادگار امام - نیستند. همه آنها سرمایه‌گذاری کرده‌اند اما با قیمت قبل قطعه به خودروساز تحویل داده‌اند. آنها امروز حتی نمی‌توانند با پولی که دریافت می‌کنند، همان تولیدات قبلی را جایگزین کنند.

اولين صفحه   -  مبلغ کفی خودروبر بزرگراه یادگار امام   -   تعرفه کفی خودروبر بزرگراه یادگار امام   -   شماره تماس کفی خودروبر بزرگراه یادگار امام   -   خدمات کفی خودروبر بزرگراه یادگار امام   -   جرثقیل خودروبر بزرگراه یادگار امام   -   کرایه جرثقیل خودروبر بزرگراه یادگار امام   -   قیمت جرثقیل خودروبر بزرگراه یادگار امام   -   مبلغ جرثقیل خودروبر بزرگراه یادگار امام   -   تعرفه جرثقیل خودروبر بزرگراه یادگار امام   -   شماره تماس جرثقیل خودروبر بزرگراه یادگار امام   -   خدمات جرثقیل خودروبر بزرگراه یادگار امام   -   نیسان خودروبر بزرگراه یادگار امام   -   کرایه نیسان خودروبر بزرگراه یادگار امام   -   قیمت نیسان خودروبر بزرگراه یادگار امام   -   مبلغ نیسان خودروبر بزرگراه یادگار امام   -   تعرفه نیسان خودروبر بزرگراه یادگار امام   -   شماره تماس نیسان خودروبر بزرگراه یادگار امام   -   خدمات نیسان خودروبر بزرگراه یادگار امام   -   نیسان یدک کش بزرگراه یادگار امام   -   کرایه نیسان یدک کش بزرگراه یادگار امام   -   قیمت نیسان یدک کش بزرگراه یادگار امام   -   مبلغ نیسان یدک کش بزرگراه یادگار امام   -   تعرفه نیسان یدک کش بزرگراه یادگار امام   -   شماره تماس نیسان یدک کش بزرگراه یادگار امام   -   خدمات نیسان یدک کش بزرگراه یادگار امام   -   ماشین بر بزرگراه یادگار امام   -   کرایه ماشین بر بزرگراه یادگار امام   -   قیمت ماشین بر بزرگراه یادگار امام   -   مبلغ ماشین بر بزرگراه یادگار امام   -   تعرفه ماشین بر بزرگراه یادگار امام   -   شماره تماس ماشین بر بزرگراه یادگار امام   -   خدمات ماشین بر بزرگراه یادگار امام   -   خودرو سوار بزرگراه یادگار امام   -   کرایه خودرو سوار بزرگراه یادگار امام   -   قیمت خودرو سوار بزرگراه یادگار امام   -   مبلغ خودرو سوار بزرگراه یادگار امام   -   تعرفه خودرو سوار بزرگراه یادگار امام   -   شماره تماس خودرو سوار بزرگراه یادگار امام   -   خدمات خودرو سوار بزرگراه یادگار امام   -   جرثقیل یدک کش بزرگراه یادگار امام   -   کرایه جرثقیل یدک کش بزرگراه یادگار امام   -  آخرين صفحه