ماشین بر بندر انزلی

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 08952.html

مهم‌تریم نکته‌ای که باید در حوزه واردات خودرو مورد بررسی قرار بگیرد، درآمدزایی این حوزه برای دولت است و سوال اینجاست چرا باید این منبع درآمدزایی با موانع مختلفی روبه‌رو شود؟ واردات خودرو را می‌توان یکی از ابزار درآمدزایی دولت دانست، ابزاری که همواره گره‌گشای تامین بخشی از منابع مالی دولت بوده است اما این درآمدزایی چگونه محقق می‌شود؟

۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸

افزایش قیمت وارداتی‌ها به انحصار دامن می‌زند

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ،اگر چه - ماشین بر بندر انزلی - شورای رقابت به‌عنوان نهاد ناظر - ماشین بر بندر انزلی - رقابت در ایران شناخته می‌شود اما این وظیفه گاهی در برخی امور از جمله بازار کالاهای وارداتی با چالش‌هایی همراه است. در حال حاضر این شورا به واسطه مصوبه شورای اقتصاد مبنی‌‌بر قراردادن بازار خودروی کشور - ماشین بر بندر انزلی - در لیست کالاهای انحصاری، در قیمت‌گذاری و ساز و کار تعیین قیمت خودرو ورود می‌کند. این امر در - ماشین بر بندر انزلی - شرایطی است که در امور مربوط به واردات خودرو که این روزها با اجرای دستورالعمل وزارت صنعت، معدن و تجارت دچار انحصارگری شده، چندان تمایلی به نظارت ندارد. هرچند برخی اعضای ناظر شورای رقابت عنوان می‌کنند به‌دلیل تعرفه بالای برخی کالاهای وارداتی از جمله خودرو، نظارت بر بازار این کالاها چالش‌برانگیز است اما آنچه مشخص است، ظاهرا شورای یاد شده ساز و کار مشخصی برای نظارت بر کالاهای وارداتی ندارد. به این ترتیب - ماشین بر بندر انزلی - در شرایطی که رئیس شورای رقابت و برخی اعضای ناظر با توجه به اجرای دستورالعمل واردات خودرو در پساتحریم، این بازار را انحصاری می‌خوانند اما در عمل فعالیتی برای انحصارزدایی از بازار مذکور انجام نمی‌دهند. از دیگر سو، در هفته اخیر و بسته شدن سایت ثبتارش واردکنندگان از افزایش قیمت خودروهای وارداتی خبر می‌دهند و عده‌ای معتقدند باید - ماشین بر بندر انزلی - شورا به ماجرا ورود کند تا جلوی به وجود آمدن انحصار را بگیرد. انحصاری که در واقع واردکنندگان هم مسئول آن نیستند و شرایطی که برایشان مسئولان بالادستی ایجاد کرده‌اند، آنها را به این موضوع سوق داده است. درآمدزایی دولت از واردات خودرو مهم‌تریم نکته‌ای - ماشین بر بندر انزلی - که باید در حوزه واردات خودرو - ماشین بر بندر انزلی - مورد بررسی قرار بگیرد، درآمدزایی این حوزه برای دولت است و سوال اینجاست چرا باید این منبع درآمدزایی با موانع مختلفی روبه‌رو شود؟ واردات خودرو - ماشین بر بندر انزلی - را می‌توان یکی از ابزار درآمدزایی دولت دانست، ابزاری که همواره گره‌گشای تامین بخشی از منابع مالی دولت بوده است اما این درآمدزایی چگونه محقق می‌شود؟ به گفته فعالان خودرو اتکای تامین بخشی از منابع مالی به دولت، موجب شده است در سال‌های اخیر اخذ عوارض از مسیرهای گوناگون برای ورود خودرو به - ماشین بر بندر انزلی - کشور در نظر گرفته شود، مسیرهایی که چندپارگی در پرداخت عوارض را به همراه داشته است، - ماشین بر بندر انزلی - با این حال توانسته بخشی از نیاز دولت را تامین کند. به گفته فربد زاوه یکی کارشناسان صنعت خودرو،‌ ردیف‌های تعرفه‌ای دریافتی دولت از محل واردات خودرو شفاف است و واردکنندگان باید هزینه‌های جانبی مختلفی را برای واردات پرداخت کنند که در این زمینه - ماشین بر بندر انزلی - می‌توان به حقوق گمرکی و سود بازرگانی اشاره کرد. براساس - ماشین بر بندر انزلی - قوانین مصوب در حال حاضر حقوق گمرکی و سود بازرگانی برای خودروهای زیر ۲۰۰۰ سی‌سی ۴۰ درصد پیش‌بینی شده است، رقمی که در خصوص - ماشین بر بندر انزلی - خودروهای با حجم موتور بین ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ سی‌سی ۵۵ درصد تعیین شده است. هزینه ثبت‌سفارش بازرگانی خودرو و گواهی انطباق خودرو یا همان استاندارد از دیگر مواردی - ماشین بر بندر انزلی - است که به گفته این کارشناس خودرو، واردکنندگان ملزم به پرداخت آن هستند. - ماشین بر بندر انزلی - در این خصوص هزینه کارمزد ثبت - ماشین بر بندر انزلی - سفارش نیم در هزار ارزش CIF خودرو (بهای خرید کالا در مبدا به اضافه هزینه بیمه و حمل‌ونقل) محاسبه می‌شود و هزینه استاندارد یا گواهی انطباق هر خودرو معادل - ماشین بر بندر انزلی - هشت - ماشین بر بندر انزلی - در هزار ارزش CIF است که باید از سوی واردکننده پرداخت شود. به گفته زاوه، در کنار هزینه مذکور واردکنندگان ملزم به پرداخت عوارض مختلف دیگری نیز هستند که در بودجه سنواتی سالانه پیش‌بینی می‌شود در این خصوص می‌توان به عوارض هلال‌احمر که معادل یک درصد حقوق ورودی است، عوارض مندرج در بودجه سنواتی به منظور خرید آمبولانس، عوارض وزارت - ماشین بر بندر انزلی - راه و شهرسازی در صورت حمل با ناوگان خارجی، هزینه اسقاط خودروهای فرسوده (تعداد یک تا ۴ دستگاه بنا بر حجم موتور) اشاره کرد. به گفته این کارشناس حوزه خودرو در کنار هزینه‌های مذکور، واردکننده باید هزینه - ماشین بر بندر انزلی - شماره‌گذاری خودرو راکه حدود ۱۰ درصد هزینه قیمت خرید خودرو به‌علاوه هزینه حمل به ایران را تشکیل می‌دهد، واریز کند. به‌طور معمول حدود هشت درصد قیمت CIF به‌عنوان هزینه‌های عوارض و مالیات شماره‌گذاری از سوی اداره دارایی دریافت می‌شود. یکی از - ماشین بر بندر انزلی - ایراداتی که در این زمینه می‌توان مطرح کرد، تجمعی نبودن درآمدهاست. او بیان کرد: «باید روند پرداخت‌ها به صورت تجمعی صورت گیرد تا از پراکندگی به وجود آمده جلوگیری شود.» میزان آمار واردات - ماشین بر بندر انزلی - خودرو در سال ۹۵ براساس آمار تجارت خارجی کشور، بیش از ۶۲ هزار دستگاه خودروی سواری در سال ۹۵ وارد کشور شده است. - ماشین بر بندر انزلی - بر این اساس، بالغ بر ۳۶ هزار و ۲۰۳ خودرو با حجم سیلندر ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ سی‌سی به ارزش ۸۹۲ میلیون و ۵۹۴ هزار دلار با رشد - ماشین بر بندر انزلی - ۷۹٫۲۵ درصد به کشور وارد شد. همچنین بیش از ۲۵ هزار و ۸۰۰ دستگاه خودروی سواری - ماشین بر بندر انزلی - با حجم سیلندر ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ سی‌سی به ارزش ۶۸۳ - ماشین بر بندر انزلی - میلیون و ۹۴۳ هزار دلار و رشد ۲۵ درصدی به کشور آمد. در مجموع یک میلیارد و ۵۷۶ میلیون و ۵۳۷ هزار و ۹۳۲ دلار ارزش این خودروها بوده است. سال۹۴ نیز بالغ بر یک میلیارد و ۴۶ میلیون و ۹۱۴ هزار و ۲۰۰ دلار وارد شده که البته سال ۹۵ نسبت به سال ۹۴ بیش از ۵۲۹ میلیون و ۶۲۳ هزار دلار خودروی سواری بیشتر بوده است. حال با مقایسه آمار می‌توان به درآمدزایی دولت از محل واردات خودرو پی - ماشین بر بندر انزلی - برد. اما نکته جالب ماجرا این است که با وجود - ماشین بر بندر انزلی - درآمدزایی دولت از این بخش، چرا هر روز موانع مختلف بر سر راه این حوزه که تنها سهم ۵درصدی در بازار خودرو را دارند،به - ماشین بر بندر انزلی - وجود می‌آید؟
اولين صفحه   -  کفی بروجرد   -   کفی خودروبر بروجرد   -   جرثقیل خودروبر بروجرد   -   نیسان خودروبر بروجرد   -   نیسان یدک کش بروجرد   -   ماشین بر بروجرد   -   خودرو سوار بروجرد   -   جرثقیل یدک کش بروجرد   -   چرخگیر بروجرد   -   امداد خودرو بندر انزلی   -   امداد خودرو سیار بندر انزلی   -   خودروبر بندر انزلی   -   یدک کش بندر انزلی   -   حمل خودرو بندر انزلی   -   حمل ماشین بندر انزلی   -   کفی بندر انزلی   -   کفی خودروبر بندر انزلی   -   جرثقیل خودروبر بندر انزلی   -   نیسان خودروبر بندر انزلی   -   نیسان یدک کش بندر انزلی   -   ماشین بر بندر انزلی   -   خودرو سوار بندر انزلی   -   جرثقیل یدک کش بندر انزلی   -   چرخگیر بندر انزلی   -   امداد خودرو بندر ترکمن   -   امداد خودرو سیار بندر ترکمن   -   خودروبر بندر ترکمن   -   یدک کش بندر ترکمن   -   حمل خودرو بندر ترکمن   -   حمل ماشین بندر ترکمن   -   کفی بندر ترکمن   -   کفی خودروبر بندر ترکمن   -   جرثقیل خودروبر بندر ترکمن   -   نیسان خودروبر بندر ترکمن   -   نیسان یدک کش بندر ترکمن   -   ماشین بر بندر ترکمن   -   خودرو سوار بندر ترکمن   -   جرثقیل یدک کش بندر ترکمن   -   چرخگیر بندر ترکمن   -   امداد خودرو بندر گز   -   امداد خودرو سیار بندر گز   -  آخرين صفحه