ماشین بر سر پل ذهاب

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 09762.html

تولیدکنندگان داخلی نیز در نبود مواداولیه با‌کیفیت در بازارهای داخلی، ناچار به استفاده از موادی می‌شوند که عمدتا وارداتی است که ریشه بسیاری از قطعات بی‌کیفیت را می‌توان در این مساله و فشار برخی تامین‌کنندگان مواد آلیاژی جست‌وجو کرد.

۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰

تولید قطعات الکترونیک و فشار فولادی‌ها

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ،تامین مواد اولیه موردنیاز برای تولید، به‌خصوص در سال‌های اخیر تبدیل به چالشی شده که قطعه‌سازان را با مشکل جدی در این زمینه مواجه کرده است. یکی از دلایل به وجود آمدن چنین مشکلی، این است که به دلیل تفاوت نرخ ارز با پول ملی بسیاری از تامین‌کنندگان به جای فروش محصولات خود در بازار داخل، میزان صادرات خود را افزایش داده‌اند. بر همین اساس نهادها و انجمن‌های مرتبط با این بخش از صنعت، در راستای کاهش هزینه‌ها - ماشین بر سر پل ذهاب - و تسهیل تامین مواد اولیه و قطعات تصمیماتی می‌گیرند. از سوی دیگر تولیدکنندگان داخلی - ماشین بر سر پل ذهاب - نیز در نبود مواداولیه با‌کیفیت در بازارهای داخلی، ناچار به استفاده از موادی می‌شوند که عمدتا وارداتی است که ریشه بسیاری از قطعات بی‌کیفیت را می‌توان در این مساله و فشار برخی تامین‌کنندگان مواد آلیاژی جست‌وجو کرد. واردات مواد پلیمری، متالوژی و آلیاژی در این رابطه نایب‌رئیس انجمن تخصصی صنایع همگن قطعه‌سازی خودرو - ماشین بر سر پل ذهاب - در گفت‌وگو با «دنیای‌خودرو» با اشاره به اینکه در پسابرجام وضعیت تامین مواد اولیه برای تولید توسط قطعه‌سازان نسبت به گذشته بهبود یافته است، گفت: «حتی می‌توان گفت در شرایط فعلی، کیفیت موادی که به دست - ماشین بر سر پل ذهاب - تولیدکنندگان می‌رسد نیز نسبت به زمان تحریم بهتر شده است. بر همین اساس - ماشین بر سر پل ذهاب - کیفیت قطعات تولید داخل که مواد اولیه - ماشین بر سر پل ذهاب - آنها وارداتی است نیز بالا رفته است.» احمدرضا رعنایی در ادامه با توضیح این مطلب که مواد اولیه‌ای که برای تولید قطعات وارد کشور می‌شود، در گروه‌های مختلفی قرار دارد، افزود: «یک گروه مواد پلیمری است که در داخل کشور این مواد را نداریم. گروه دیگر پودرهای متالوژی هستند. اکثر آلیاژهای فلزی که در تولید قطعات ریخته‌گری مورد استفاده قرار می‌گیرند نیز وارداتی هستند. همچنین اکثر فولادهای آلیاژی، فولادهای اندود شده و فولادهای روکش‌دار همه وارداتی هستند. اگرچه تلاش - ماشین بر سر پل ذهاب - می‌شود بخشی از این موارد در داخل تولید شود.» وی در رابطه با ظرفیت تولید شرکت فولاد‌مبارکه‌اصفهان و تاثیر این شرکت در تعیین تعرفه واردات فولاد، گفت: «برای - ماشین بر سر پل ذهاب - مثال تعرفه واردات ورق فولادی سال گذشته با نظر شرکت - ماشین بر سر پل ذهاب - فولادمبارکه‌اصفهان ۲۶ درصد تعیین شده بود. این در حالی است که تولیدات این شرکت جوابگوی نیاز - ماشین بر سر پل ذهاب - داخل نیست و برای تولید قطعات فولادی ناچار به وارد کردن ورق فولاد هستیم.» ضعف قطعه‌سازان در تولید قطعات الکترونیک یکی از مسائل مهم در صنعت - ماشین بر سر پل ذهاب - قطعه‌سازی این است که اگرچه اکثر قطعه‌سازان کشور در زمینه - ماشین بر سر پل ذهاب - تولید قطعات ریخته‌گری عملکرد خوبی دارند اما همواره به نظر می‌رسد - ماشین بر سر پل ذهاب - مشکلات زیادی برای تولید قطعات تکنولوژیک و الکترونیک وجود دارد. بر این اساس نایب‌رئیس انجمن تخصصی صنایع همگن قطعه‌سازی خودرو با اشاره به اینکه متاسفانه قطعه‌سازان داخل در زمینه تولید قطعات الکترونیک در سطح خوبی قرار ندارند، گفت: «قطعه‌سازان کشور پیشینه خوبی در مورد تولید قطعات حساس و الکترونیک ندارند. اگرچه به نظر می‌رسد برخی شرکت‌ها اقداماتی در این زمینه داشته‌اند.» احمدرضا رعنایی در مورد برنامه‌های قطعه‌سازان برای ایجاد واحدهای تولیدی قطعات الکترونیک، اظهار کرد: «مدتی است شرکت‌هایی که قصد دارند روی تولید این گروه قطعات کار کنند، واحدهای تحقیق و توسعه‌ای ایجاد کرده‌اند که بتوانند این قطعات را داخلی‌سازی کنند.» به گفته وی، دو یا سه شرکت داخلی که یکی از آنها شرکت آذین‌الکترونیک پیشرو است، در حال - ماشین بر سر پل ذهاب - حاضر در زمینه ایجاد زیرساخت و - ماشین بر سر پل ذهاب - تولید قطعات الکترونیک خودرو فعالیت می‌کنند.
اولين صفحه   -  کفی سبزوار   -   کفی خودروبر سبزوار   -   جرثقیل خودروبر سبزوار   -   نیسان خودروبر سبزوار   -   نیسان یدک کش سبزوار   -   ماشین بر سبزوار   -   خودرو سوار سبزوار   -   جرثقیل یدک کش سبزوار   -   چرخگیر سبزوار   -   امداد خودرو سر پل ذهاب   -   امداد خودرو سیار سر پل ذهاب   -   خودروبر سر پل ذهاب   -   یدک کش سر پل ذهاب   -   حمل خودرو سر پل ذهاب   -   حمل ماشین سر پل ذهاب   -   کفی سر پل ذهاب   -   کفی خودروبر سر پل ذهاب   -   جرثقیل خودروبر سر پل ذهاب   -   نیسان خودروبر سر پل ذهاب   -   نیسان یدک کش سر پل ذهاب   -   ماشین بر سر پل ذهاب   -   خودرو سوار سر پل ذهاب   -   جرثقیل یدک کش سر پل ذهاب   -   چرخگیر سر پل ذهاب   -   امداد خودرو سرخس   -   امداد خودرو سیار سرخس   -   خودروبر سرخس   -   یدک کش سرخس   -   حمل خودرو سرخس   -   حمل ماشین سرخس   -   کفی سرخس   -   کفی خودروبر سرخس   -   جرثقیل خودروبر سرخس   -   نیسان خودروبر سرخس   -   نیسان یدک کش سرخس   -   ماشین بر سرخس   -   خودرو سوار سرخس   -   جرثقیل یدک کش سرخس   -   چرخگیر سرخس   -   امداد خودرو سلطان آباد   -   امداد خودرو سیار سلطان آباد   -  آخرين صفحه