نیسان یدک کش سر پل ذهاب

جهت امداد خودرو و یا حمل خودرو تماس بگیرید: 09354289020 تلگرام امداد خودرو


متن مطلب      کل مطالب     


جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
کد مطلب: 09761.html

اگر مصرف‌کننده ایرانی فقط یک انتخاب برای خرید داشت، وجود انحصار تایید می‌شد ولی وقتی تعدد برای یک مدل وجود دارد و رقابت بین‌‌برندی وجود دارد مطمئنا منافع مصرف‌کننده هم حفظ می‌شود. باز هم تاکید می‌کنم وقتی قیمت‌ها تغییر نکرده است یعنی قدرت انحصار وجود ندارد.

۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵

هرگاه واردات رونق می‌گیرد منتظر یک اتفاق جدید هستیم

به گزارش رنت لوکس به نقل از اخبار خودرو ،در این بخش به مفهوم انحصار در بازار خودروی وارداتی - نیسان یدک کش سر پل ذهاب - و رقابت اشاره‌ شده و درباره مفهوم خودروساز شدن ایران نیز بررسی‌هایی صورت گرفته است. دکتر عبدالرضا فهیمی، مدیرعامل شرکت ایرتویا در گفت‌وگو با روزنامه «دنیای خودرو» می‌گوید: درباره موانعی که سر راه واردات وجود دارد و بحثی که در - نیسان یدک کش سر پل ذهاب - خصوص انحصار مطرح می‌شود، چه نظری دارید؟ من نام انحصار را بر این شرایط نمی‌گذارم. - نیسان یدک کش سر پل ذهاب - در داخل رقابت بین برندی، به شدت جریان دارد. به‌عنوان مثال خودروی راوفور در بازار رقبایی - نیسان یدک کش سر پل ذهاب - دارد که سانتافه از هیوندای، - نیسان یدک کش سر پل ذهاب - کلئوس از رنو و ایکس‌تریل از نیسان، از رقبای این خودرو به - نیسان یدک کش سر پل ذهاب - ‌حساب می‌آیند. یعنی در حال حاضر مصرف‌کننده ایرانی برای خریدن یک خودرو در یک بازه قیمتی مشخص با یک مشخصات معلوم تنها یک انتخاب ندارد. اگر مصرف‌کننده ایرانی فقط یک - نیسان یدک کش سر پل ذهاب - انتخاب برای خرید داشت، وجود انحصار تایید می‌شد ولی وقتی تعدد برای یک مدل - نیسان یدک کش سر پل ذهاب - وجود دارد و رقابت بین‌‌برندی وجود دارد مطمئنا منافع مصرف‌کننده هم حفظ می‌شود. باز هم تاکید می‌کنم وقتی قیمت‌ها تغییر نکرده است یعنی قدرت - نیسان یدک کش سر پل ذهاب - انحصار وجود ندارد. قدرت انحصار یعنی راوفور را ۲۰درصد افزایش قیمت بدهیم به دلیل این‌که فقط نماینده رسمی این خودرو را وارد می‌کند که این کار در سیاست ما جای نداشته است. نه‌تنها ما نخواستیم این اقدام را انجام دهیم بلکه اصلا این امکان فراهم نیست چون در این صورت در رقابت بین‌برندی سهم بازارمان - نیسان یدک کش سر پل ذهاب - را به نفع دیگران از دست می‌دهیم. قانونی وجود داشت که قرار بود بعد - نیسان یدک کش سر پل ذهاب - از ۵ سال، هر سال تعرفه واردات خودرو کاهش یابد که این اتفاق - نیسان یدک کش سر پل ذهاب - رخ نداد. در این مورد چه نظری دارید؟ تا جایی‌که به‌طور مستقیم و غیر‌مستقیم متوجه شده‌ایم استدلال دولت این است که در - نیسان یدک کش سر پل ذهاب - یک‌سالی که این اتفاق رخ داده، - نیسان یدک کش سر پل ذهاب - تعرفه از ۹۰به ۴۰ یا ۵۰ درصد کاهش یافته است. اما تعرفه - نیسان یدک کش سر پل ذهاب - اصلا ربطی به نرخ ارز ندارد و حالا بنابر مصوبه‌ای در دولت قبل، با توجه به افزایش شدید نرخ ارز به همان نسبت، تعرفه‌ها را نصف کردند. شاید دولت دوباره این استدلال را داشته باشد. اگر بخواهیم به صورت شکلی صحبت کنیم، بله در کتاب، تعرفه از ۹۰ درصد به ۴۰ و ۵۵درصد کاهش پیدا کرده است. اگر ذهنی محاسبه کنیم آیا کفایت می‌کند سالی ۵درصد را در نظر بگیریم و - نیسان یدک کش سر پل ذهاب - هفت سال را محاسبه کنیم، در این صورت ۵۵درصد مصداق خواهد داشت. ولی این‌که نگاه حمایتی دولت کماکان از تولید‌کننده داخلی ادامه دارد، قابل انکار نیست، حداقل احساس من این است و شاید - نیسان یدک کش سر پل ذهاب - مدرکی برایش نداشته باشم. احساسم این است که هرگاه روند واردات رونق می‌گیرد، به - نیسان یدک کش سر پل ذهاب - عنوان فعالان این بخش منتظر یک اتفاق جدید هستیم یا خودرو به دلایلی پلاک نشود یا سازمان استاندارد تاییدیه را لغو و شرایط را سخت‌تر کند. به هر تقدیر شرایطی پیش آمده که حداقل درست یا غلط تلقی بازار این است که دولت می‌خواهد از این طریق، روند واردات را کُند کند و اجازه ندهد از مرز معینی بگذرد. این احساس وجود دارد - نیسان یدک کش سر پل ذهاب - و شاید مدرک و دلیلی هم برایش نداشته باشم چون اگر بخواهم ایرادی - نیسان یدک کش سر پل ذهاب - به بخش سیاست‌گذاری و مجری قوانین در ایران بگیرم، این است که متاسفانه در ایران قانونی تصویب می‌شود اما کماکان، مجری - نیسان یدک کش سر پل ذهاب - تفسیر به رای می‌کند یعنی کماکان مجری می‌خواهد نقش اجرایی خودش را، نه در اجرای صحیح قانون بلکه با سیستم کنترلی جلو ببرد و روند اجرای قانون را کند و تند کند. نمونه آخر این - نیسان یدک کش سر پل ذهاب - مورد عدم شماره‌گذاری خودروهای ساخت آمریکا بود البته هنوز هم هیچ مدرکی عیان نشده - نیسان یدک کش سر پل ذهاب - است که بر اساس چه قانون و دستورالعملی متوقف شدند. این مورد - نیسان یدک کش سر پل ذهاب - تفسیر به رای مجریانی بود که در این مسیر قرار داشتند. لذا این یکی از عارضه‌های کشور ما و یکی از ریشه‌های عدم امنیت اقتصادی است. باور کنید بعضی مواقع می‌گوییم قوانین پیچیده، مخل امنیت هستند ولی در ایران نه‌تنها قوانین پیچیده بلکه تفسیر به رای مجریان دلیل دیگر عدم امنیت اقتصادی است و عدم امنیت سرمایه‌گذاری را شامل می‌شود. آیا می‌توانید برای این مورد مثال بزنید؟ شرکت ایرتویا در حال حاضر بیش از ۴۵۰ نفر به‌طور مستقیم پرسنل دارد و با حوزه نمایندگی‌هایش بیش از دو هزار نفر نیروی کار داریم. این نیروها در حال کار هستند و برنامه‌ریزی می‌خواهند. این موارد که منجر به اخلال فعالیت می‌شوند طبعا در سرنوشت یک خانواده بزرگ تاثیرگذارند. ما نباید تصور کنیم که یک شرکت واردکننده یک دفتر تجاری کوچک است. یک نمایندگی رسمی اگر بخواهد بین ۱۰تا ۱۵هزار دستگاه خودرو در سال تولید کند و حدود ۲۵۰۰ - نیسان یدک کش سر پل ذهاب - نفر فعال و نیروی کار داشته باشد، سرانه‌اش به‌ازای واردات هر - نیسان یدک کش سر پل ذهاب - دستگاه خودرو و تعداد کثیری که مشغول به کار هستند افزایش می‌یابد و در کنار این فضای ناامن، مسائل روز این دوستان را تحت تاثیر قرار خواهد داد. ازجمله مدیران خودرویی هستید که اقتصاد خوانده‌اید. در ضمن معتقدید که نباید اصراری بر خودروساز شدن داشته باشیم. آیا به‌عنوان یک فعال وارداتی این نظر مطرح می‌شود یا دلایل اقتصادی دارید؟ نخست باید خودروساز را تعریف کنیم. من با یک تفکر در صنعت خودرو مشکل دارم و آن هم این است که - نیسان یدک کش سر پل ذهاب - می‌خواهیم برند ملی داشته باشیم یعنی فارغ از هر برند خارجی، خودمان می‌خواهیم موتور، گیربکس و... طراحی کنیم. در این موضوع واقعا ما مشکل داریم این موضوع را فردی می‌گوید که در - نیسان یدک کش سر پل ذهاب - عرصه - نیسان یدک کش سر پل ذهاب - بین‌المللی با کمپانی‌های مختلف ارتباط دارد. سرعت تغییراتی که - نیسان یدک کش سر پل ذهاب - در حال حاضر اتفاق می‌افتد موید این موضوع است که صاحب تکنولوژی شدن در صنعت خودرو - نیسان یدک کش سر پل ذهاب - یک مبحث پساتوسعه است‌. یعنی اگر بخواهید بگویید به‌عنوان یک کشور - نیسان یدک کش سر پل ذهاب - در حال توسعه یک صنعت بومی خودرو داشته باشیم، این امر تقریبا نشدنی است. چه دلیلی برای این گفته دارید؟ شواهد متعددی برای این موضوع وجود دارد. اگر ادغام‌های بزرگ و اتحادهای استراتژیک را بررسی کنید - نیسان یدک کش سر پل ذهاب - متوجه می‌شوید تقریبا تمام صنایع و خودروسازی‌های کوچک، محلی و بومی در حال ادغام در برندهای بزرگ هستند. این اتحاد استراتژیک دارد، به سمتی می‌رود که تعداد کثیری خودروساز در دنیا - نیسان یدک کش سر پل ذهاب - وجود دارند که حول و - نیسان یدک کش سر پل ذهاب - حوش شش یا هفت - نیسان یدک کش سر پل ذهاب - محور هستند. بخشی در تیول فولکس واگن هستند. برخی در تیول گروه جدید نیسان رنو قرار می‌گیرند و حالا تویوتا اتحادش را با شرکت‌های ژاپنی منعقد کرده است. البته بعضا اتحادهای کوچکی - نیسان یدک کش سر پل ذهاب - در اروپا دارد، به طور مثال محصول آیوو یک کار مشترک بین چند خودروساز مانند - نیسان یدک کش سر پل ذهاب - پژو - سیتروئن است. یعنی نباید به سمت خودروساز شدن برویم؟ باید - نیسان یدک کش سر پل ذهاب - مختصات و نقشه راه خودمان را درست بدانیم که کجا می‌خواهیم باشیم. - نیسان یدک کش سر پل ذهاب - به نظر من خودروساز بومی و مستقل شدن به‌طور - نیسان یدک کش سر پل ذهاب - کلی منتفی است و عملا صرفه اقتصادی ندارد نه این‌که نشود. اما در بسیاری موارد در نظر بگیرید کارهایی که تولید کرده‌ایم اقتصادی نیز بوده است یا خیر؟ بله می‌توانیم گیربکس بسازیم ولی با چه هزینه‌ای؟ آیا - نیسان یدک کش سر پل ذهاب - می‌توانیم گیربکسی که ساخته‌ایم سالی یک بار مانند سایر کمپانی‌ها توسعه‌اش بدهیم. اینجا بحث پساتوسعه به میان می‌آید‌. پساتوسعه یعنی موتور توسعه‌مان روشن شده است، خودمان یک کشور توسعه‌یافته‌ایم، مراکز تحقیقاتی داریم‌ و - نیسان یدک کش سر پل ذهاب - بلد هستیم ایده را چگونه به کسب‌و‌کار تبدیل کنیم. اگر همه اینها را بلد بودیم نه فقط در تولید خودرو بلکه در سایر موارد نیز موفق می‌شدیم. اینها را ما نمی‌گوییم که ایجاد یاس و ناامیدی کنیم اما ما یک شرکتیم که در مسیر حرکت می‌کنیم ولی هنوز راه طولانی در پیش داریم. باید بپذیریم یک شرکت توسعه‌یافته - نیسان یدک کش سر پل ذهاب - یعنی یک شرکتی که تمام ارکانش در حقیقت توسعه درون‌زا دارد، نه این‌که برویم به‌طور - نیسان یدک کش سر پل ذهاب - مثال برندی را کپی و اجرا کنیم. آیا از کپی‌کاری نمی‌توان به تولید رسید؟ کپی‌کاری ایرادش این است که ما صاحب آن کار نیستیم و هر ایرادی هم که پیش آمد نمی‌توانیم برطرف کنیم. به طور مثال در زمان - نیسان یدک کش سر پل ذهاب - تحریم، توانستیم - نیسان یدک کش سر پل ذهاب - همان کار ساده‌ای که انجام می‌دادیم، ادامه بدهیم. اگر نتوانستیم پس در حقیقت معنی‌اش این است که در حقیقت مجری یک تکنولوژی داده شده بودیم‌. یعنی یک خودرو با شرایطی خاص به کشور وارد شد که تکنولوژی‌اش به طور کامل منتقل نشده بود و ما حتی نتوانستیم همان را - نیسان یدک کش سر پل ذهاب - هم - نیسان یدک کش سر پل ذهاب - حفظ کنیم. باز هم در آیتم‌های اجزا و قطعات منفصله‌اش نیاز به - نیسان یدک کش سر پل ذهاب - حمایت صاحب برند داشتیم. پس اعتقاد دارید که در این صورت خودروساز نخواهیم شد ؟ اگر خودروسازی را با این تعریف بخواهیم داشته باشیم من همچنان روی حرف خودم هستم و فکر می‌کنم ما خودروساز بومی، در بُعد تجاری و اقتصادی نیستیم یعنی نمی‌توانیم یک خودروی بومی به‌صورت اقتصادی تولید کنیم. اما اگر تعریف این است می‌توانیم کارخانه تولید خودرو داشته باشیم. بله - نیسان یدک کش سر پل ذهاب - می‌توانیم داشته باشیم؛مانند کاری که ترکیه و آفریقای جنوبی انجام دادند‌. در حقیقت با عقد قراردادهای برنده-برنده با برندهای معتبر جهانی نسبت به تولید مشترک حتی صادرات خودرو می‌توانیم فعالیت کنیم‌. از این بُعد می‌توانیم خودروساز موفقی هم باشیم، شاید هم مزیت‌ها و جذابیت‌های نسبی داشته باشیم که خودروسازی ما را برای طرف‌های خارجی جذاب کند. البته وقتی وارد مقوله صادرات می‌شویم مسائل دیگری هم در کنار این موضوع می‌آید که ما پیمان مشترک تجاری با چه کشورهایی داریم. اعلام می‌شود ایران می‌تواند هاب صادرات منطقه شود ولی آیا ما پیمان‌های تجاری جاری با - نیسان یدک کش سر پل ذهاب - همین اطرافیان‌مان داریم که بتوانیم به آنجا خودرو صادر کنیم چون کسی که می‌خواهد خودرو وارد کند، یک فعال اقتصادی است که باید برایش صرفه اقتصادی داشته باشد. چگونه برایش صرفه خواهد داشت‌؟ به این صورت که توافقات عدم وصول مالیات مضاعف، راحت‌تر شدن نظام‌های تعرفه‌ای و حتی قوانین - نیسان یدک کش سر پل ذهاب - و مقررات داخلی کشور بر موضوع صادرات تاثیر دارد. در حال حاضر در داخل ایران می‌گویند فقط خودروی دارای استاندارد اروپایی وارد می‌کنیم. اگر خودرویی که - نیسان یدک کش سر پل ذهاب - مقصد صادرات ماست برای خودش استانداردی داشته باشد چقدر این استاندارد شامل حال ما می‌شود. در نتیجه نمی‌توان به ماجرای خودروساز شدن ما به‌راحتی - نیسان یدک کش سر پل ذهاب - نگاه کرد.
اولين صفحه   -  حمل ماشین سبزوار   -   کفی سبزوار   -   کفی خودروبر سبزوار   -   جرثقیل خودروبر سبزوار   -   نیسان خودروبر سبزوار   -   نیسان یدک کش سبزوار   -   ماشین بر سبزوار   -   خودرو سوار سبزوار   -   جرثقیل یدک کش سبزوار   -   چرخگیر سبزوار   -   امداد خودرو سر پل ذهاب   -   امداد خودرو سیار سر پل ذهاب   -   خودروبر سر پل ذهاب   -   یدک کش سر پل ذهاب   -   حمل خودرو سر پل ذهاب   -   حمل ماشین سر پل ذهاب   -   کفی سر پل ذهاب   -   کفی خودروبر سر پل ذهاب   -   جرثقیل خودروبر سر پل ذهاب   -   نیسان خودروبر سر پل ذهاب   -   نیسان یدک کش سر پل ذهاب   -   ماشین بر سر پل ذهاب   -   خودرو سوار سر پل ذهاب   -   جرثقیل یدک کش سر پل ذهاب   -   چرخگیر سر پل ذهاب   -   امداد خودرو سرخس   -   امداد خودرو سیار سرخس   -   خودروبر سرخس   -   یدک کش سرخس   -   حمل خودرو سرخس   -   حمل ماشین سرخس   -   کفی سرخس   -   کفی خودروبر سرخس   -   جرثقیل خودروبر سرخس   -   نیسان خودروبر سرخس   -   نیسان یدک کش سرخس   -   ماشین بر سرخس   -   خودرو سوار سرخس   -   جرثقیل یدک کش سرخس   -   چرخگیر سرخس   -   امداد خودرو سلطان آباد   -  آخرين صفحه